Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zet73 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50588

Én is megkaptam a "behívót". Honda Élesről tapasztalatok?

gedikart Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50587

Mejött a behívó... légzsákpatron cserére. Nyáron néztem, de akkor alvázszám alapján még semmi hibát nem dobott ki a honda keresője, most meg KEKKH-tól jött a levél, már a honlap is jelzi. Remélem nem barmolják szét...

kisfo Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50586

nekem volt mar 40 l feletti tankolasom, nem is 1szer

 

egyszer egesz biztos valami furcsa modon, mert utana több mint 200km utan is kiakadt maradt a szintmutato, es ezen alkalommal kirivoan nagyobb volt a tankolt mennyisewgböl szamolt fogyi, mint a BC altal mutatott: +0.9 l/100km, de a rengeteg tankolas atlagaban az csak 0.2 l/100km

Előzmény: Yoshida (50583)
Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50585

De, nagyon nem szeretek én sem másik kúton tankolni mint a megszokott. Amikor látom, hogy csökken a benzin és nem lesz elég arra, hogy eljussak addig a kútig, akkor már összeszorított f...pofával veszem az utolsó kilométereket.:-)

wastegate Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50584

42 lityi a tank "elméleti" befogadó képessége ...  

 

w

Előzmény: Yoshida (50583)
Yoshida Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50583

Mennyire lehet kiüríteni amúgy a tankot? Hétvégén amikor bejelzett a sárga ikon épp egy drága kút mellett mentünk el, úgyhogy még mentünk egy "kicsit", és a végén 38,x litert tankoltam. Ez már közel van a végéhez? 2005-ös 1.4 Jazz.

 

 

Előzmény: BekeToni (50582)
BekeToni Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50582

…levegővel kevert üzemanyag került a hengerbe. - Nem vedd rossz néven, annak bizony úgy kell lenni. :)

Biztosan arra gondoltál, hogy lelevegősödött az üzemanyag rendszer. Tehát akkor és ott, annál a típusnál, kilométereken keresztül tartott a szegény keverékes üzem. Az égéskimaradások következtében került üzemanyag a katalizátorba, és bumm. Szerencsétlen eset, mert hát akkor mi csapódott le a katalizátorban, és hogy nem párolgott el a kipufogógázban, ha annyira szegény hogy a hengerben már nem detonált. Örök talány marad…

Előzmény: rezgaras (50579)
rezgaras Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50581

Pardon. Nem 580-nál, hanem 530-nál... :-((

 

Előzmény: rezgaras (50580)
rezgaras Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50580

Én is most figyelgettem: Tankolás után a hátralévő km. 750-et mutatott. Utána fokozatosan csökkent a megtett (A-számláló) és a hátralévő összege. Az utolsó 100km-en aztán rohamosan. Végülis 580-nál ért le 0-ra a hátralévő.

Előzmény: Énvagyokmagam (50577)
rezgaras Creative Commons License 2015.12.09 0 0 50579

OT

A 90-es években a Toyota szervízben mesélte valaki, aki addig szavahihetőnek bizonyult: Egy kuncsaft jött Németországból haza, de nem volt schillingje. Már Nickelsdorf előtt elkezdett ki-kihagyni a motor, de nagy szerencsével még átgurult Hegyeshalomba megtankolni. Utána furcsa hangja lett a kocsinak, elhozta a szervízbe. Szétszedték a katalizátort és a kerámia-szivacs morzsává volt törve benne. Amikor ugyanis kifogy a benzin, levegővel kevert benzin kerül a hengerbe. Nem tud elégni, kijut a katalizátorba és ott robbanásszerűen ég el. Elég hihető.

Előzmény: BekeToni (50574)
kóboráram Creative Commons License 2015.12.08 0 0 50578
Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.12.08 0 0 50577

Tavaly miután megvásároltuk jártam úgy én is, hogy néztem a visszaszámlálót és pár km. alatt vagy 8, 10 km-t ment lefelé a számlálóm. A seggembe nem tudtak volna tűt szúrni. Azt hittem ez a számláló pontos. Aztán nagyon örültem, hogy elértem egy kútra. Lehet, hogy csak örömet szeretnének szerezni ezzel a figyelmetlen, vagy számolgató autósoknak.:-)

 

kóboráram Creative Commons License 2015.12.08 0 0 50576

Az 1971-ben gyártott R4-esem is hasonlóan mutatta a szintet, hol volt még akkor katalizátor!

Előzmény: rezgaras (50573)
kisfo Creative Commons License 2015.12.08 0 1 50575

kenes nelküli - plane hosszabb - üzem a szivattyunak tenyleg nem kellemes.

 

kat-nak a bizonytalan eges es amiatt benne esetleg összegyült nagyobb tüzA mennyiseg egyszeri hirtelen egese lehet kellemetlen, ez nem annyira tüzA rendszerböl, mint inkabb gyujtasproblemabol adodhat ....szerintem :-)

Előzmény: BekeToni (50574)
BekeToni Creative Commons License 2015.12.08 0 0 50574

urban legend... üzemanyagszivattyút inkább

Előzmény: rezgaras (50573)
rezgaras Creative Commons License 2015.12.08 0 0 50573

Azóta jeleznek ennyire előre a benzinszint mérők, amióta katalizátort kaptak az autók. A katalizátort könnyen tönkreteszi, ha menet közben üres lesz a tank.

Előzmény: elesel (50568)
imarko Creative Commons License 2015.12.07 0 0 50572

Igen!

Én is mindig így tankolok, (0 km/32 liter) közben dühöngök, hogy pont a végén nem ad infót a benzinszintről.

Jazz 1.4 i-Shift/2009. 

Előzmény: wastegate (50562)
kóboráram Creative Commons License 2015.12.07 0 1 50571

Széles, lapos a tank, a szintet hagyományos, olcsó úszó-potenciométer jeladóval méri - egyszerűen ez a fizikai oka, hogy az utolsó 8-9 liter benzinről nincs információ. Ugyanezért nem tudja mérni a tele állapot közeli szinteket sem. Ez más, régebbi off autóimnál is hasonló volt.

A Jazz2-nél a hatótáv kijelzés gyakorlatilag használhatatlan, pedig egy jobb szoftverrel a rendelkezésre álló adatokból a valósághoz közelebbi értékeket is ki lehetne jelezni. Remélhetőleg az új Jazz-nél javítottak rajta.

Előzmény: kisfo (50570)
kisfo Creative Commons License 2015.12.07 0 0 50570

erdekes a 100merföldes indok, de nem szürrealis (fogalmam sincs, hogy Alaszkaban vagy epp Burmaban, sivatagi orszaokban, stb. hany km-enkent van kut)

 

a 100merföld az mér eleg komoly, ugye durvan 161km, 8 literrel nekem = mindig fogyasztasra menö vezetesi stilussal (plane hosszu tavon) siman megvan, de ha valaki palyan gyorsan megy, akkor erösen hatarhelyzet

Előzmény: elesel (50568)
simi811118 Creative Commons License 2015.12.06 0 0 50569

Valaki? Senki? 

Előzmény: simi811118 (50553)
elesel Creative Commons License 2015.12.06 0 0 50568

hát ez a-pontatlan üzemanyagszint jelző-kérdés eléggé nemzetközivé vált.

válaszok:             a tartály alakja, elhelyezése befolyásoló tényező.

               a Honda szállít olyan országokba is ahol a tankolási lehetőség akár 100 mérföld.

   meg, hogy a gyártó egyfajta közös küldő egységet használ különböző tartályokhoz-így spórol.

stb.

 

 

Előzmény: wastegate (50566)
kóboráram Creative Commons License 2015.12.06 0 0 50567

Amikor a lámpát gyújtja, nekem 30 km-t mutat. Amikor lemegy 0-ra, akkor még van a tankban min. 8 liter.

Ezt már tárgyaltuk régebben is, a többi Jazz2 is ilyen. Nem hiba, csak semmire sem jó. Már az is jobb lenne, ha a mínusz km-eket is számolná.

Előzmény: wastegate (50566)
wastegate Creative Commons License 2015.12.06 0 0 50566

Nem-nem, a lámpácskát jóval előtte gyújtja ... csak itt a mutató is alászáll, rohamosan csökken majd nulla a megtehető km.

Ezzel szemban 10 lityi körül még van benne.

32 lityit nyel el első kattig a kúton.

 

w

Előzmény: kisfo (50565)
kisfo Creative Commons License 2015.12.06 0 0 50565

az elözönel is ilyen (csak ott nem volt a megtevesztö 0 km jelzes), hogy 32.7 l (sok tankolas atlaga alapjan) megy bele lampavillanaskor - ezek szerint lampat ugyanakkor kapcsolja, mint 0 km-t irja.

..en mentem mar 180 km-t is utana - persze nem örökke ez a celom

Előzmény: wastegate (50562)
Piszti 2 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 50564

Én a megtehetö km jelzést már nem is figyelem felgyullad a tankolást jelzö lámpa ,nyugodt vagyok mert tudom hogy még rengeteg benzinem van,és majd elmegyek tankolni!

kóboráram Creative Commons License 2015.12.05 0 0 50563

Igen, ez ilyen. A megtehető km kijelzés teljesen komolytalan, még van 8-10 liter, amikor 0-t ír ki.

Előzmény: wastegate (50562)
wastegate Creative Commons License 2015.12.05 0 0 50562

2009 utáni jazz iVtec motoros ... tankolást jelző lámpa virít, megtehető Km "0" ... tankolok 32 lityit és lekattan a pisztoly.

 

Ez egy álltalános tapasztalat ... ?

 

w

Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.12.05 0 0 50561

Sziasztok!

Nekem volt még a 2007-esen teljes zár csere 220 000 Ft. lett volna casco nélkül még 6 éve. Akkor 60 000-et mondtak egy kulcsra. 44 000 volt az önrészem, ennyit kellett fizetnem.

Ezt a megkopott a kulcs dolgot, nem igazán tudom elképzelni. Mi tud ezen megkopni, ha egy egyszerű fémlap amibe két oldalról bele van marva egy, egy sáv?

Szerintem a zár belső szerkezetében ugrott szét valami. A 100 000 km-ből gondolva talán anyaghibás lehetett. A sok, sok kilométert futott öreg keleti autónál tapasztaltam ilyent még rég. 

 

Üdv.

Előzmény: flaj (50560)
flaj Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50560

Nem automata. Nem lehet teljesen betolni a kulcsot az a gond. Záras szaki valószínű meg tudja javítani, de most nem volt ideje szétszedni, látni kellene mi a probléma. Jövő hét, mert tele van melóval.

Amúgy volt már nála jazz ilyen gonddal, bár nem hetente visznek ilyet, de előfordul. Igaz ez kevésbé vigasztal, hogy nem vagyok egyedül.

Előzmény: kóboráram (50559)
kóboráram Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50559

Nem automata váltós ez az autó? Annál van olyan megoldás, hogy nem engedi a kulcsot kivenni, ha sebességben van. Esetleg ez a rész romolhatott el.

Előzmény: flaj (50551)
zet73 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50558

Szia,nekem is egy darab gyári kulcsom van, Éleséknél kérdeztem, 60-70 ezret mondtak egy gyári kulcs rendelésre. Sokallom. Azóta se találtam alternatív megoldást épeszű áron, az immobilizer a problémás. Ha neked sikerül ,légyszi írd meg,érdekel. Köszi

Előzmény: Yoshida (50555)
ervinetto Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50557
Köszönöm a válaszokat!Megjött a rendőrségi határozat-pont két hónapja vágták totálkárra a Jazz Coolt.A hölgy elismerte,hogy fékezés nélkül hajtott belénk.Büntetése 60.000ft,és ugrik a jogsija 3 hónapra.Lezárult az ügy!Nem kivánom senkinek,hosszúnak tűnt.Viszont előbbre tolta a ll-es Jazz vásárlásom.Kösz a fórumtársaknak a segítséget,tartotta bennem a lelket!Ha van valami írok majd.De az biztos,hogy olvasom tovább mindennap a hozzászólásokat!Ja!A törzskönyv mikor jön már egy hete itt az autó!Készpénzre vettem,banknál nem lehet!
flaj Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50556

kösz mindenkinek az együttérzést

az a tünet, hogy csak félig megy bele a kulcs. Nincs rajta semmi, csak egy karika. A tartalék kulcs+wd40-el valahogy sikerült hazahozni, de aztán újabb próbánál már az sem megy bele.

A helyzet tovább fokozódott, mivel 3 szerelőből aki a környéken van egy sem vállalta, mert tele vannak melóval.

 

Úgyhogy magad uram, hát a két leesős fejű csavart nagy kínlódások árán sikerült csak kiimádkozni, de végül kikerült a gyújtáskapcsoló. Most már úton van egy zárszerelő szakihoz, remélem elvállalja.

Előzmény: flaj (50551)
Yoshida Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50555

Nekem a motorom egyik gyári kulcsára ráült az előző tulaj, de csak nagyon kicsit görbe. Na az se úgy működik már olyan szépen mint az egyenes kulcs :) (de tartaléknak még pont elmegy)

 

Viszont a Jazz-hez csak egy gyári kulcsom van, rendelt már valaki utólag kulcsot? Mekkora összeg ez kb? (2005 1.4)

 

A motorhoz van egy piros kulcs, aminek segítségével üres indítógátlós kulcsokat lehet "feltanítani", ilyen itt a jazznél nincs?

 

 

Az milyen már, hogy volt egy utasom, nekiütötte picit a térdét a hátsó ablak kurblinak, és az erre leesett? :D

Még nem néztem meg hogy kell visszarakni, de vicces...

BekeToni Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50554

Átérzem, csakugyan bosszantó, - de ez nem egy jellemző hiba, ahogyan W is írja…

 

Azért ez egy 9 éves autó, napi használatban 3285x jól működött. Esetleg a kulcson keresztül piszok került bele.

 

Az gyakran megesik, hogy a kormányzártól befeszül, és nem lehet elfordítani a kulcsot, de azt a kormánymozdítás megoldja. 

Előzmény: flaj (50551)
simi811118 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50553

Sziasztok! 

2008-as i-dsi Jazz-be szeretnék utólag ülésfűtést beszereltetni, de valahol azt olvastam hogy ebbe pont nem lehet mert nem lehet lefejteni a gyári huzatot az ülésről.  Igaz ez? 

Ha igen, akkor szerintetek meg lehet oldani azt, hogy utólagos méretre szabott huzat alá be lehet tenni a fűtőbetéteket? 

Esetleg tudtok olyan szakműhelyt Miskolc-Debrecen-Nyíregyháza körzetben ahol vállalnak ilyen beszerelést? 

 

Nemrég elgondolkodtam a jazz cseréjén, de úgy döntöttem, hogy inkább még pár évig megtartom, és néhány "tuning" fogást eszközölnék rajta : ülésfűtés,  14 helyett 15-ös lemez felni (nem vagyok könnyűfém párti) , kormánybőrözés,   esetleg chiptuning.

Ezekre tudtok nekem cégeket, tippeket ajánlani, mire kell figyelni?

 

Ha pedig valaminek autóhifiben kell segítség, abban állok szives rendelkezésre  ( de csak ha SQ jellegű , spl-ben nem vagyok otthon)

wastegate Creative Commons License 2015.12.04 0 1 50552

Nem hallotam még hasonlót sem ... 300e km felett sem.

Nem megy bele vagy nem lehet elfordítani ...?

 

Hallottam már szakembertől, hogy aki sok kulcsot, stb hord egy karikán és ott "hintázik" a kulccsomó a gyújtáskapcsolóban akkor az idő elötti kopáshoz vezet és problémás lehet.

 

w

Előzmény: flaj (50551)
flaj Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50551

Sziasztok!

 

azért ki van ez találva. ahogy elérte a 100ekm-t a jazz már ott is hagyta a feleségemet a munkahelyén. A kulcs nem megy bele a gyújtáskapcsolóba. Szuper. Abszolút lopás biztos. Honda szervíz nincs a közelben, lehet jobb is, mert gondolom komplett csere  =200e +fa. 

utána néztem a kapcsolót kiszedni sem egyszerű, mert letörő fejű csavarral van rögzítve. Szerelő majd kiszedi, de zárat nem javít, majd még keresek zárjavítót is.

Az érdekes, hogy van jazz-es ismerősöm, és ő két éve hasonlóan járt, csak ő meg egyszer csak nem tudta kihúzni a kulcsot. Neki is szerelő kiszed, záras szaki megjavít kombó volt, hasonló km állásnál.

 

Ez valami típushiba ennél, vagy tervezett hibásodás? másnál nem volt ilyen gond?

 

Oké hogy semmi nem tart örökké, de azért 100e km-nél még nem számítanék arra, hogy az autó cserbenhagy. Nem baj! Ha valami cserés, és drága is lesz, legalább a karácsonyi ajándékozás megoldódott.

ehh bosszantó ez.

kisfo Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50550

igy mar ertem, miert akartal ujat :-)  

 

...volt regen kezifekes meg regebben ECU-s visszahivas is (ez a 2004.09.-i 1.2i LS-t nem erintette), talan köztük a hatso kerekcsapagy (en tarcsfekes hatsoval is benne voltam)

Előzmény: jazzcool1,2 (50543)
BekeToni Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50549
Előzmény: ervinetto (50545)
BekeToni Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50548
Előzmény: Törölt nick (50544)
vidi313 Creative Commons License 2015.12.04 0 1 50547

Ha a bezárt Jazz-t (2003-as), távkapcsolóval kinyitom, és nem nyitom ki utána valamelyik ajtót néhány másodpercen belül, akkor automatikusan visszazár. Ha kinyitottam pl. a vezető oldali ajtót, akkor utána már becsukhatom, hónapok elmúltával sem fog visszazárni.

Előzmény: ervinetto (50545)
wastegate Creative Commons License 2015.12.04 0 0 50546

Ott rontottad el, hogy kivetted a kulcsot és az ülésre dobtad ... zsebre kell tenni.

 

w

Előzmény: ervinetto (50545)
ervinetto Creative Commons License 2015.12.03 0 0 50545
Ma délelòtt...Győr,Shell kút.Tankolok.Ablakmosót veszek.Autót lezárom,fizetek.Kinyitom,hogy beöntsem az ablakmosót.Kulcsot az ülésre dobom.Beleöntöm a mosót.A maradékot viszem hátra a csomagtartóba.S nem tudom kinyitni az ajtókat!LEZÁRT!Ilyet a Jazz Cool régen nem csinált.Az új ilyen?Hol rontottam el?Ja!Ingben(kabát bezárva,telefon is,lakáskulcs is,buksza is)Shell segitőkész!Telefon feleségemnek tőlük.De!Ki tudja a telefonszámot?Hát az OKOSTELEFONOM.a kocsiban!El hozzá.Shell segit!Lakáskulcsával haza a pótkulcsért.Vissza.Shell segit,fuvaroz!Ingben!Itthon teszteltem.Ugyanúgy tettem mindent!S otthon nem csinálta.(persze a pótkulcs a nappaliban)aztán próbáltam úgy is,ha magamhoz veszem a kulcsot bezár-e?S nem!Máskor meg olyanra is felfigyeltem,hogy menetközben is reteszelt.Mi van?Ha Shell kút vezetòje nem ilyen ember,gyalogolhattam volna ingben a fél városon!Ja!A Shell árai versenyképesek.Legalábbis Győrben!335 ft/liter!!!
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.03 0 0 50544

Sziasztok

 

2010-es jazz-hez keresek online elérhető szervizkönyvet. Németországból hozták az autót, nekem viszont az angol jobban fekszik. Használati könyvet már találtam. A szervizkönyvben főképp a karbantartási tételek listája érdekelne. A fedélzeti csak a,b,2-9 ként hivatkozik a tételekre, szeretném tudni a pontos leírásukat.

 

köszi

 

M

jazzcool1,2 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 50543

na, én azt is elpasszoltam, szóval kész időzített bomba a Jazzem ;-)

 

Előzmény: kisfo (50542)
kisfo Creative Commons License 2015.12.03 0 0 50542
Előzmény: jazzcool1,2 (50541)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 50541

így van, nem tartom fontosnak. azt meg nem is értem, hogy a légzsák patronok mellett milyen lámpakapcsolót akarnak cserélni.

Előzmény: kisfo (50540)
kisfo Creative Commons License 2015.12.03 0 0 50540

"ha nem leszek rá lusta"  reszt annak is lehet erteni, hogy nem erzed gyorsan fontosnak - igy van ?

 

mondjuk en nem erzem annak, de nincs valos sokszinü megiteles mögötte;  ha lesz mas ok is, amivel össze tudom egyeztetni, akkor tervezek szervizbe menest emiatt.  hivatalos hivast sem kaptam még

Előzmény: jazzcool1,2 (50537)
Kőkapu1 Creative Commons License 2015.12.02 0 0 50539

Ritkán írok, de most éppen aktuális. 

November közepén volt az éves szerviz+műszaki, akkor szóltak, hogy majd légzsák cserére is be kellene vinni az autót, megrendelik, majd hívnak. Hétfőn hívtak is, úgyhogy holnap viszem, mert így érek rá. Azt mondták, kB. két óra alatt megvan minden, de én otthagyom, és pénteken megyek érte, mert így tudom csak megoldani (persze lehetne úgy is, hogy még holnap érte megyek). 

Egyébként kezdetektől Élesékhez viszem, náluk is vettük, és én nagyon elégedett vagyok velük, megbízhatóak. 

szucsi1 Creative Commons License 2015.12.02 0 0 50538

1,2 cool 2004 decemberi jazz benne van a visszahívásban. Szallerbeket felhívtam, azt mondta megrendeli az alkatrészt és telefonál időpont egyeztetésért. (kb. 1hét múlva igérte) max 2 órás munka amíg kész.

jazzcool1,2 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 50537

az RM-hez viszem, ha nem leszek rá lusta :-)

 

amúgy a három közül az a "leghondább" szerviz.  a Duna az vegyeskereskedés, az M&M is asszem már mindennel foglalkozik. utóbbi előnye, hogy - legalábbis régebben - viszonylag olcsó hely, és engedi saját cuccok vitelét. 

Előzmény: kisfo (50532)
mad979 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 50536

A Duna autónál én már voltam. A lökhárítómat cserélték, majd arról lejött a festék. Nem javították, mert lejárt a garancia. Utána még hitegettek, lásd a Duna Autó facebook oldalán a véleményeket. A szervíz vezetője felháborító stílusban beszélt. Soha többet nem megyek oda. 

Előzmény: kisfo (50532)
elesel Creative Commons License 2015.12.01 0 0 50535
Előzmény: Jazz16 (50534)
Jazz16 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 50534

Sziasztok! Januárban veszem át az új Jazzt. Téligumit és felnit keresek hozzá. Tudna valaki segíteni a gumiméret kiválasztásában? Előre is köszi!

kóboráram Creative Commons License 2015.12.01 0 0 50533

Az M&M-nél többször voltam, nem volt velük semmi gond. Az időpontokat kb. be szokták tartani és végig ott lehetsz a kocsi mellett.

Előzmény: kisfo (50532)
kisfo Creative Commons License 2015.12.01 0 0 50532

2004 szeptemberi 1.2i LS-sel en is benne vagyok visszahivasiban.

közeli helyre mennek, ezek vannak legközelebb:

M&M BUSINESS CAR KFT.  Bojtár u. 46-48. 1037  Budapest   - de roluk mar olvastam rosszat (persze lehet, hogy nem igaz, kulcsmanipulacio es autoeltünes temaban)

HONDA DUNA AUTÓ    Szőlőkert u. 10 1037  Budapest - öket ismeri valaki ?

 

HONDA RM-ROYAL MOTOR  Fáy u. 43. 1139  Budapest  - naluk mar voltam 1 visszahivasin, kicsit jobban kiesik mint fenti 2

 

 

Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.12.01 0 0 50531

Az enyémen kettő volt az ajtóban és kettő magas a műszerfalban elől. A hátsó ajtóba magam szereltem be.

Előzmény: ervinetto (50521)
Marquitos Creative Commons License 2015.11.30 0 0 50530

A Jazz 1.2 Trend csak kettő hangszórós.

Előzmény: ervinetto (50521)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.11.30 0 0 50529

nem megy ez egyik napról a másikra, nekem kábé hónapokba telt az első kapcsolatfelvételtől számolva, igaz nem jazz, de honda...

Előzmény: c.a..l.a.m.i.t.e.s. (50528)
c.a..l.a.m.i.t.e.s. Creative Commons License 2015.11.30 0 0 50528

Megnéztem az oldalon én is érintett vagyok. Ma felhívtam a Honda Stebát kérték az alvázszámot, majd visszahívást ígértek. Ez eddig nem történt meg, holnap ismét hívom őket.

Előzmény: wastegate (50527)
wastegate Creative Commons License 2015.11.30 0 1 50527

A munka az kb egy óra ...

Men be és kérj időpontot, hogy legyen csere alkatrész.

 

w

Előzmény: Yoshida (50525)
wastegate Creative Commons License 2015.11.30 0 0 50526

A légzsák indító "patronnak" nincs köze a lufi nyitási erejéhez ... nem tud kicst nyílni vagy nagyot.

 

w

 

Yoshida Creative Commons License 2015.11.30 0 0 50525

Sziasztok, én alvázszámomra kidobta a vezető és utas légzsákot, oldallégzsákot nem írja. Kérdés: tipikusan ennek cseréje mennyi időt vesz igénybe a márkaszervizben? Leadom a kocsit, másnap megyek érte? Vagy megvárható?

 

(2005 1.4 német import)

Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.11.30 0 0 50524

Valami olyant írt a cikk, hogy egy kismama 30-al nekigurult egy akárminek és a kirobbanó patron annyira erősen szakította szét a légzsákot takaró anyagot,..(gondolom ez kormánylégzsák lehetett) ,hogy az nem csak szétnyílt, hanem le is szakadt s  elvágta a nyaki ütőeret és elvérzett a szerencsétlen nő, a gyermeke pedig nem sokkal később halt meg.

Előzmény: rezgaras (50523)
rezgaras Creative Commons License 2015.11.30 0 0 50523

Ha jól értettem a szöveget, a légzsák robbanó partonjának az anyaga öregszik és öregen sokkal nagyobbat robban, mint új korában.

Előzmény: Énvagyokmagam (50515)
kóboráram Creative Commons License 2015.11.29 0 0 50522

http://www.vezess.hu/teszt/honda-jazz-cvt-auto-teszt/65939/

A teszt gyenge, de a belső képeket érdemes megnézni.

ervinetto Creative Commons License 2015.11.29 0 0 50521
A Jazz Trendben csak 4 hangszóró van?A hátsó ajtóban csak a kiépitett hely?A lányaim szerint ott nem szól!
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.28 0 0 50520

nekem is azt mondták hogy civic meg crv van, minden más hosszú várólista.

Előzmény: jazzcool1,2 (50519)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2015.11.28 0 0 50519

szerintem minden szalonban van egy-egy új (bemutató)autó szeptember óta, de még nem nagyon adhatták új tulajnak. 

Előzmény: ervinetto (50518)
ervinetto Creative Commons License 2015.11.28 0 0 50518
Győrben a Honda Flick szalonban van 2015-ös Jazz.Tegnap ültem benne.Egy sárga gép,talán 3.699.000,-De az udvaron állt még!
zet73 Creative Commons License 2015.11.28 0 0 50517

Sziasztok, a képen látható hóláncot elcserélném olyan hóláncra, amelyik méretben talál a Jazzem kerékméretére.(175/65 R14) Még nem volt használva, csak porosodik a sufniban.. Mennénk a Hargitára Karácsonyra:-)  Ja, alvázszám szerint visszahívnak, 2006 ,1.4 Ls.

jazzcool1,2 Creative Commons License 2015.11.28 0 0 50516

Van már valakinek új Jazz autója, vagy lesz még az idén? (nekem csak 2016. májusra ígérték...)

Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.11.28 0 0 50515

Sziasztok!

 

Rengeteg autót és azon belül jó pár márkát hívnak vissza, ha jó az értesülésem. A héten olvastam egy autós oldalon, hogy a Japán gyár ahol 7,8 márkához gyártanak légzsákot nem megfelelőanyagból, vagy eljárással készítették a légzsák egy alkatrészét és legutóbb egy várandós kismama halt meg. 30-cal ment és nekicsapódott valaminek ami miatt kinyílt a légzsák és egy alkatrésze elvágta a torkát és elvérzett.

Ez már a kb 4. baleset volt ami egyértelműen a légzsák miatt történt a cikk szerint és e miatt hívnak vissza ,ha jól tudom.

Előzmény: Jazz_1.2_09 (50513)
P*istD Creative Commons License 2015.11.28 0 0 50514

Ellenőriztem, minket nem érint a visszahívás.

Köszönöm a linket.

Előzmény: Jazz_1.2_09 (50513)
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2015.11.28 0 0 50513

Ezen az oldalon lehet ellenőrizni:

http://www.honda.hu/cars/owners/recalls-and-updates.html

 

Eszerint az én 2009 -esemre nincs visszahívás.

Előzmény: P*istD (50508)
ervinetto Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50512
Belső kényelmi berendezések.183 vagy 184. oldalon található a 10 kilós határ.
ervinetto Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50511
A visszahivás sztem a ll-es Jazzeket érinti.Beregisztrált,s a gép dobta ki a visszahivást!Honda Flick-Győr.7-re kaptam időpontot.Òk már küldik a leveleket a magyarországi,illetve a regisztrált tulajoknak-mondta a szervizvezető.Kösz a bútorlapos jótanácsot!
ervinetto Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50510
A visszahivás sztem a ll-es Jazzeket érinti.Beregisztrált,s a gép dobta ki a visszahivást!Honda Flick-Győr.7-re kaptam időpontot.Òk már küldik a leveleket a magyarországi,illetve a regisztrált tulajoknak-mondta a szervizvezető
kóboráram Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50509

A szokásos bőröndöket, csomagokat nyugodtan be lehet pakolni.

Kerestem a Kezelési könyvben ezt a 10 kg-os korlátozást, de nem találtam. A lényeg szerintem az, hogy a csomagtér közepén a pótkeréktartó feletti takarólemezt ne terheld túl, nehogy megsérüljön. Úgy  kellene a pótkeréktartóba pakolni, hogy alulról megtámassza a takarólemezt, ne deformálódjon, ha rátesznek valamit. Mellette körben a fémlemez bírja a terhelést.

Nagyobb súly esetén én egy kb. a csomagtér aljának megfelelő méretű bútorlapot szoktam betenni a takarólemezre, ez jól elosztja a terhelést. Így már szállítottam beton rácskövet, több zsák homokot, csempét, stb., semmi baj nem lett.

Előzmény: ervinetto (50507)
P*istD Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50508

pontosan melyik szériára van a visszahívás és hol kell regisztrálni?

 

Előzmény: ervinetto (50507)
ervinetto Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50507
No.Ráérdeklődtem a kocsira,és mindjárt regiszráltak is!Kiderült visszahivás van ezekre az autókra!Hoppácska!Első légzsák patront cserélnek dijmentesen.Időpont egyeztetve.Érdemes volt beugrani hozzájuk.Az a bizonyos 10kg-os korlátozás a felső csomagtértálcára vonatkozik.Kezelési utasitásban van!Most akkor hogy'pakoljon az ember?10 kilóig?
P*istD Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50506

Az ülés alá ;-) ott van hely bőven :-)

Előzmény: elesel (50505)
elesel Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50505

mégis hová tennék a srácok a csokipapírt meg a rágót? :-)

Előzmény: P*istD (50504)
P*istD Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50504

Gyanítottam, hogy a dönthető hátsó ülések miatt lehet ott az a rés.

Érdekes, hogy arra nem gondolt a Honda, hogy ahol ez nem megoldható, oda szélesebb kalaptartót tegyen.

 

Előzmény: Énvagyokmagam (50499)
R-NO11 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50503

Szia , köszönöm hogy szakítottál rám időt és választ adtál kérdéseimre ,  mtf-3 honda olajat olvasok párhelyen , azt javasolják ,  gondolom te is . megfogadom tanácsaid  , és mégegyszer köszi .

Előzmény: wastegate (50502)
wastegate Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50502

120.000 Km vagy x év ...

Javasolt a Honda "gyári" olaj ...

1.5-2 liter között tudsz beletölteni.

 A gyári ajánlás szelep hézag állításra 40 e Km, ezen alkalommal érdemes megtakarítani az EGR csatornát is.

 

w

Előzmény: R-NO11 (50498)
kóboráram Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50501

Az égve hagyott külső világítást az információs képernyőn piktogrammal jelzi, de kolompol is. Ha a csomagtérlámpa vagy az utastér világítás marad égve, azt 30 perc után leoltja. De a térképolvasó lámpára ez nem vonatkozik, az le tudja meríteni az akkut!

Ha 2011 utánit vettél volna, annak sokkal lágyabb a rugózása.

Előzmény: ervinetto (50494)
Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50500

Szia!

 

Westegate már többször leírta az oldalon.

Ha rákeresel tuti találsz ezekkel kapcsolatban valamit.

Üdv.!

Előzmény: R-NO11 (50498)
Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50499

Ez nekem is kérdéses volt. A rolós szerintem is jobb volt a réginél. A kivétele is egyszerűbb ,ha nincs rá szükség. 

Az a rés az ülés és a kalaptartó közt..

Na igen.

Ez nekem is felmerült, hogy mit lehet kezdeni vele.

A sorstársak tettek ide fel pár fotót miként fest ez alap állapotban.

Az első az az, hogy az ülést hátradöntöd, ha van ilyen lehetőséged. Nekem nincs. Van olyan típus ahol ez megvan. A másik az valami szín azonos erősebb szövet amely az ülés hátsó részére és a kalaptartóra van rögzítve tépőzárral, vagy patenttal.

Én azt agyaltam ki, hogy egy lehetőleg szín azonos bontott kalaptartóról egy megfelelő méretű darabot levágok és rögzítek fordított állapotban a Honda kalaptartójának a 2 centis pereméhez a rés eltakarásának érdekében. Eddig nem jutottam el még, de ha meglesz majd felrakom a fotót.

A probléma mellett az vigasztaljon, ha nem is olyan jó és praktikus mint a rolós, de legalább kétszer annyiba kerül.

:-)

Üdv.!

 

Előzmény: P*istD (50497)
R-NO11 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50498

Sziasztok ,2006-os  jazz 1,2 cool 45 ezer km állása , mikor kell a váltóban olajat cserélni ? mtf-3 honda olajat ?  hány liter kell bele ? egr járat tisztítását mikor kell elvégezni ? A válaszokat előre is megköszönöm .

P*istD Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50497

100 alatt nem is szabad többet ennie.

Az a 10kg valami másra vonatkozhat...

Engem a kalaptartó megoldás zavar, a rolós sokkal jobb volt mert nem volt útba nagyobb holmik bepakolásánál és a merev nem is takar teljesen.

Nem tom lehet valamit kezdeni a takaratlan kb 6-8-cm réssel?

Előzmény: ervinetto (50496)
ervinetto Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50496
8-as út,83-as út.Kacskaringós,sok kamion,inkább 90-100 km/ó.De sok előzéssel.Kezelési könyv van valahol a neten magyarul?Hátra a csomagtérbe csak max.10kg?Láttam egy rajzon...de németül.
P*istD Creative Commons License 2015.11.27 0 0 50495

A hátsó rugózás, lengéscsillapítás keményebb és ez által hangosabb lett.

Engem ez kicsit zavar az előző Jazz-hez képest ahol teljes futómű csend volt.

A fogyasztásod kicsit keveslem, milyen tempó mellett lett ennyi ?

Gratula az új vasadhoz :-)

Előzmény: ervinetto (50494)
ervinetto Creative Commons License 2015.11.26 0 0 50494
Hazahoztam az új Jazz Trand plus-t.Hú!160 km-t mentem érte.Hazafele 4,6 l/100 km.Ezt a Jazz cool 5,5-ben hozta!1.2-ről beszélek!Van fehér metál.Casco K&H 25451,- a KGFB ugyanott 17.500,- baleseti adóval. 43.000,-egy évre,6 éves autóra.A Jazz cool téli szett jó rá,télen kicsit kisebb lesz.Annyi volt beleszeretni,mig elindultam Zalaegerszegről.Nem figyeltem van rajta égvefelejtett lámpa sipolás?Holnapi penzum.Rossz uton picit mintha zöttyenne ott hátul a cucc.Kalaptartó,vagy csomagtér alja?Kiderítem.De csak rossz úton.Kösz a segitségetek!Sokat számitott!51 napig buszoztam!Nagyvárosban.Jó ha öt Jazzt láttam-az újabbikból!Remélem tudja azt amit a bátyókája tudott!Már hazafele megmutatta azt a plusz 12 lóerőt!Számit!
h.c.s Creative Commons License 2015.11.26 0 0 50493

Hogy a Netrisken "nincs ajánlat" szerepel valamelyik biztosítónál, csak annyit jelent, hogy nem válaszolt a szerverük megadott idő alatt. Ha máskor próbálod, biztos kapsz ajánlatot.

Előzmény: kisfo (50491)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.11.26 0 0 50492

sokmindentől függ az, nemcsak típustól. Lakhely, kor, nem...

Egy 20 éves pesti boyracernek sokszorosa is lehet mint egy 40-es vidéki családanyának...

Előzmény: kisfo (50491)
kisfo Creative Commons License 2015.11.26 0 0 50491

nem tudom mi lehet az oka (azert gondolom a teljes parameteratnezessel meglenne, ...igen kis eselyünek latom, hogy valamiert nekünk jobbat ad ugyanazon parameterekkel), nekünk 2004-es Jazz-re B10-es KGFB es C8-as Casco.  nekem az volt erdekes, hogy netrisk-en at union nem ajanlott semmit, viszont tavaly mar ott volt casco, es jövöre ajanlottak 24781 Ft-os eves dijat, egyben utalva eves fizetessel.

Előzmény: HegeZsolt (50490)
HegeZsolt Creative Commons License 2015.11.26 0 0 50490

Hali!

 

Nekem a lenti értékek dupláját dobta netrisk. A legolcsóbb ajánlat 48e volt. 2 éve is néztem, amikor vettük az autót, akkor 70e körül lett volna az éves díjam egy akkor 8 most 10 éves autóra.

 

A másik autónkra volt casco, de annak is minden éveben nőtt a díja, pedig semmilyen káresemény nem történt. Arra 4 évig fizettem és a kezdeti 60e-ről 80e-re ment fel. Tehát 4 év alatt kifizettem kb 300e Ft-ot mondjuk, hogy a semmire, szóval ezt is lemondtam.

 

Egyelőre bízom benne, hogy nem töröm össze őket :) Éjszaka meg csak akkor áll utcán valamelyik autó, ha elutazunk valahová.

 

Mondjuk 20e körüli éves díjat még én is bevállalnék, de ahhoz nem tudom, hogy mi kell.

Előzmény: kisfo (50482)
kisfo Creative Commons License 2015.11.26 0 0 50489

"Fehér 1.2-es.Van abból metál?Mire figyeljek?Hangja szinte nincs!!A jazz cool után egyszer futott a biztonsági őr,hogy megkérdezze ez hibrid?😄nem ez Honda!"

 

szerintem a feher nem metal - a korabbibol biztosan igy volt

 

hangja - plane melegen es alapjarat tajan - szerintem is igen kicsi...bar nekem ebböl is az 1.2i DSI-vel van sajat tapasztalatom.  olyan nekem is volt mar, hogy parkolobol kijövetnel allo parkolokartya ellenörzö ember megugrott, mert hattal allt mikor odagurultam hozza es nem hallott meg :-)  lopakodo üzemmod

 

nekem - pl. ceges Passat utan - az is fel szokott tünni, hogy a kezelöszervek milyen finoman jarnak

Előzmény: ervinetto (50480)
Petrányi Jen Creative Commons License 2015.11.26 0 0 50488

Kb. 2 hete TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 -esre cseréltem a motorolajat az 1,2-es Jazz-ban, és egyenlőre semmi nyoma nincs az előtte hidegen hallható dugattyú kolompolásnak. 

BSOD64 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 50487

Tavaly nem kaptam 15-ös lemezfelnit sehol. Az előző tulajtól elhasznált 14-es téli szettel vettük, azt voltam kénytelen felgumiztatni. Ráadásul a váltóméret szerintem túlságosan ballonos, úgyhogy télire kisebb kerekekkel járunk...

Előzmény: kóboráram (50486)
kóboráram Creative Commons License 2015.11.25 0 0 50486

A 15" kerék helyett fel lehet tenni a 14"-t is a 2009-esre, elmegy vele az autó. De azért nem egészen ideális - és szabályos - megoldás ez.

Előzmény: ervinetto (50480)
ervinetto Creative Commons License 2015.11.25 0 0 50485
Köszönöm a válaszaitokat.Tegnap a K&H-hoz átkötötték a KGFB-t,holnap meg kötök már itthon náluk CASCO-t.Tehát csak nyerhetek,ha a kötelező is ott lesz.A többi kérdésre nem irtatok!
kisfo Creative Commons License 2015.11.25 0 0 50484

ebben mar az is benne van, K&H-hoz kötöttem at KöBE-tol a KGFB-t (2013-ban is Köbe volt, 2014-ben meg union - olyan 3-5000 Ft/ev különbsegert ugraltam, ugralok at most is)

 

Casco viszont union24-nel marad < 25e /ev 100e/10% önresszel

 

..lakasbiztositast is atkötöttem: KöBE-töl KöBE-hez, az uj olcsobb.

 

sajnalom - es sajnos a magyar (?) mentalitas mellett megertem -, hogy a biztositok nem a hüseget jutalmazzak (persze ezt is tehetnek), hanem a lustakat büntetik. egesz jo oraber jön ki biztositasok atkötesevel :-)

Előzmény: kóboráram (50483)
kóboráram Creative Commons License 2015.11.25 0 0 50483

Jelentős kedvezményt szoktak adni arra is, ha ugyanannál kötöd a CASCO-t, ahol a kötelező van.

Előzmény: kisfo (50482)
kisfo Creative Commons License 2015.11.25 0 0 50482

erdemes a netrisk-nel megnezni, szerintem nem altalanosithato, hogy hol a legjobb (pl. vezetök köre, lakhely, emailkedvezmeny, eves vs. negyedeves fizetes, utalva vs. csekk,  stb. mas-mas)  nalam ilyen a netrisken at:

 

TELJESKÖRŰ CASCO

Éves díj

K and H Biztosító Zrt.
10%, de minimum 100.000 Ft önrésszel               25.451 Ft

 

Groupama Biztosító Zrt.
10%, de minimum 100.000 Ft önrésszel                31.776 Ft

 

Allianz Biztosító Zrt.
10%, de minimum 100.000 Ft önrésszel                32.040 Ft

 

UNIQA Biztosító Zrt.
10%, de minimum 100.000 Ft önrésszel                35.000 Ft

 

Genertel Biztosító Zrt.
10%, de minimum 100.000 Ft önrésszel                37.681 Ft

 

Aegon Biztosító Zrt.
10%, de minimum 100.000 Ft önrésszel                39.996 Ft

 

Generali Biztosító Zrt.
10%, de minimum 81.000 Ft önrésszel                  56.442 Ft

 

Előzmény: ervinetto (50480)
wastegate Creative Commons License 2015.11.25 0 0 50481
Előzmény: ervinetto (50480)
ervinetto Creative Commons License 2015.11.25 0 0 50480
Az 1.2 Jazz cool régi téligumi szettje( ami 175/65 14-es) jó a 2009-es Jazz trend plusra ( ami viszont 175/65 15?)Ha nem mi a teendőm?Éves teljeskörű CASCO hol a legjobb?Tapasztalat?Megvan az autó,alkudhattam is.Ma műszakizik.Nagyon remélem olyan lesz,mint a Jazz cool volt!Klimát néztem rajta,de minusz 5°C-ban...Na be bekapcsolt azt hallottam,meg a hűtéscső is hűlt.Fehér 1.2-es.Van abból metál?Mire figyeljek?Hangja szinte nincs!!A jazz cool után egyszer futott a biztonsági őr,hogy megkérdezze ez hibrid?&#128516;nem ez Honda!
Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.11.23 0 0 50479

Az enyém 2014-es 1,2-es és nincs benne klíma.

Ha mindenképp klímást szeretnél akkor ellenőrizd le működik e? A Szallerbecknél azt mondta az értékesítő, hogy hozzánk csak klímás érkezik. Az enyém Németországból származik és Angol gyártmány. Nem tudom a sógorokhoz honnan hordják...

Előzmény: ervinetto (50476)
Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.11.23 0 0 50478

Motorral kapcsolatban a Honda nem adta ki telefonon, csak ha személyesen bementem volna a jármű forgalmival együtt.

Előzmény: pirosalmabumm (50475)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.11.23 0 0 50477

szervizkönyv önmagában sajnos nem jelent semmit

 

pl ezért: http://www.jofogas.hu/budapest/Toyota_szervizkonyv_38882064.htm?first=1

 

vagy alapból megvan az autóhoz a hiányos szervizkönyv, amit utána csak ki kell tölteni. Nem hiszem hogy nagy probléma lenne valami random ausztriai honda szerviz pecsétet szerezni...

 

Megaztán vannak olyan nepperek akik feltűnően jó kapcsolatban állnak egyik másik márkaszervizzel (magyarán kábé minden autójuk szervizkönyve ott van "végig vezetve").

Előzmény: ervinetto (50476)
ervinetto Creative Commons License 2015.11.23 0 0 50476
Köszönöm az ajánlatokat!Létezik fehér metál Jazz?Mert így hirdetik.A fehér meg a piros nem csak sima festés?Mindig úgy hallottam!1,2-ben automata,vagy manuális klima kell legyen?Ausztriai autó, szervizkönyvben bizhatok?Este hívhatom a tulajt,beszéltem a feleségével,jól gondoltam autóért van külföldön.
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.11.23 0 0 50475

és bárkinek kiadják vagy kell hozzá a tulaj is?

Előzmény: P*istD (50474)
P*istD Creative Commons License 2015.11.23 0 0 50474

lehetséges

Előzmény: pirosalmabumm (50473)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.11.23 0 0 50473

nem tudja esetleg valaki, hogy a hondánál lehetséges-e lekérni a szerviztörténetét egy adott autónak?

vidi313 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 50472

Hondánál lehet, de saját Citroen Saxo autómnál más volt a helyzet. A gyári tárcsafékbetét vasig kopott 60.000 km-nél, csereként tárcsával együtt fillérekért vásárolt semmilyen nevű még további 110.000 km után is tökéletes, még mindig van a betétből.

Előzmény: wastegate (50466)
bbfeco Creative Commons License 2015.11.22 0 0 50471
Előzmény: ervinetto (50467)
Karrigen Creative Commons License 2015.11.22 0 0 50470

kopogós motorba mi ajánlott jobba, metabond eco vagy protec nano? érdemben lehet halkítani a motort ezekkel?

pirosalmabumm Creative Commons License 2015.11.22 0 0 50469

A jelenlegi hazai kínálat nagyrésze nepper által külföldről behozott, ezért a kilométerállást nem nagyon kell figyelembe venni ezeknél.

 

A hazaiaknál egy 2009-es már jóesetben kétszer volt műszakin, az akkori km állás már igen egyszerűen lekérdezhető. Tehát a neppereknek a hazaiakkal nehezebb trükközni, magánszemélyeknél nem tudom mennyire jellemző ebben a kategóriában hogy minden műszaki előtt megy tekergetni...

Előzmény: Jazz_1.2_09 (50468)
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 50468

6 év 120e km szerintem teljesen vállalható lenne, de mivel a vevő kevés km -est keres, így a nepperek (többnyire) visszaállítják az órát az igényeknek megfelelően. Aztán a vevő később csak szidja a márkát, hogy ilyen kevés km mellett mennyi problémája adódott. 

2009-2010 -ben itthon a legkisebb felszereltség is Trend plus volt, amiben az alufelni alap volt. (Saját mérés alapján a "könnyűfelnije" egyébként nehezebb, mint az acélfelni, igaz abroncsostól mértem.)

Előzmény: ervinetto (50467)
ervinetto Creative Commons License 2015.11.22 0 0 50467
Megkaptam a biztositótól a pénzt.Hat hét után,rendőrségi határozat nélkül.2009-es Jazz kéne,és nincs.Tud valaki?2.000.000 a határ.Sérülésmentesen.S ja!6 évesen ne 120.000-rel!Egyet kinéztem a Hahun,fehér 2009-es,de se cim hozzá,se fel nem veszi a tulaj.Most kb.egyhónapja hozta Ausztriából,75.000 van benne sérülésmentesnek hirdeti,de miután megirta,sms-ben hogy hétfőn megnézhetem,nem veszi fel a telefont.Arra gondolok talán külföldön lehet másik autóért,mert találtam ugyanezzel a "címmel"-Zalaegerszeg(4800} másik Jazzt is ugyanennél.Minden adott oszt mégsincs kocsim.Valaki tud ajánlatot?A 2009 utáni 1.2-esek nem könnyűfelnisek?
wastegate Creative Commons License 2015.11.22 0 0 50466

Ugyanez érvényes pl a fék alkatrészekre is ... tárcsa, betét, stb.

 

w

Előzmény: kóboráram (50465)
kóboráram Creative Commons License 2015.11.22 0 0 50465

Találtam egy hozzászólást valahol, talán igaz:

"Gyártás után az akkumulátorokat töltik. A tesztelő operátor három csoportba rendezi őket. A legjobbak lesznek a gyári, új autóba kerülő darabok. A közepesek a gyári tartalék alkatrészek, a gyengéket OEM partnerek kapják, ezek lesznek au un. NoName termékek. (Nem akarok márkaneveket írni). Ezért bírja az új autó akksija 6-7 évig, a gyári cseredarab 3-4 évig, a "futottak még" 1-2 évig. Mobil telefonokra és laptopokra is igaz. Saját, gyártónál szerzett tapasztalat."

Előzmény: jazzcool1,2 (49416)
BekeToni Creative Commons License 2015.11.21 0 0 50464

A lambdaszonda hibája okozhat átlagon felüli üzemanyag fogyasztást, de ehhez az elsődleges, vagyis szabályzó szondának kell rossz értéket mérnie.

A másodlagos szonda, úgynevezett diagnosztikai szonda, csak a katalizátor működését ellenőrzi.

A katalizátor aktív felügyeletét írja le a 6.2.2 fejezet, így működik a Jazz is, érdemes azonban a passzív felügyelettel kezdeni (Huszti Tibor, 2011)

Előzmény: Karrigen (50460)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2015.11.20 0 0 50463

Ez 20% különbség, ez nem a szondától van...

Előzmény: Karrigen (50460)
Pali1983 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 50462

Sziasztok.

Amit kifelejtettem 2007-es 1.2 Jazz.

Előzmény: Pali1983 (50457)
P*istD Creative Commons License 2015.11.20 0 0 50461

Tedd már meg, hogy 100Km után írsz nekünk egy átlagot.

A jelenlegi adatod nem mérvadó ...

Köszi

Előzmény: Karrigen (50460)
Karrigen Creative Commons License 2015.11.20 0 0 50460

kicseréltem a másodlagos lambdaszondát, előtte 5.6-5.8 körüli átlagfogyival jártam, most 35km után 4.5-4.6ot mutat,  lehetséges hogy a rossz lambda szondától ennyivel többet fogyasztott?

pirosalmabumm Creative Commons License 2015.11.20 0 0 50459

Üdvözletem minden kedves topiklátogatónak.

 

X. generációs, azaz 2002-2008-as Jazz-t tervezünk venni.

Meg tudnátok mondani hogy milyen lényeges különbség van a my2005 és az az előttiek között?

 

Esetleg ha van valakinek egy éppen eladó sorba kerülő pöpec állapotú, akkor ne tartsa magában :D

CVT előnyben, de nem kizáró ok annak hiánya sem.

 

 

Kedv Creative Commons License 2015.11.20 0 0 50458

Köszönöm a választ!

 

Ha az EGR járat leszűkült a motorerőn kívül miben lehet észrevenni? Ha sosem vitték szelepállításra akkor 10 éves autó hogyan viselkedik?

 

Köszönöm előre is a válaszokat!

Pali1983 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50457

Sziasztok.

Érdeklődni szeretnék főleg wastegate-től. 65e km-nél volt EGR + szelep + olaj + szűrők + gyertya wastegate-nél. Azót csak kommersz olaj + szűrők csere volt, most kb. 93e km-nél jár. Megint olajcsere előtt állok és érdekelne mit kell még nézni, cserélni. Szerintem a fékek határesetesek. Ha tudtok esetleg árakat is írhatnátok és típust pl. olaj, szűrő. Ki milyet rakna. Előre is köszönöm segítségeteket.

OldPiet Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50456

Ja, nálam is mire meg volt a csapágycsere a szonda tönkre is ment, lehetett cserélni azt is.

Előzmény: wastegate (50455)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50455

Ravasz kérdés ... 

Bontott gyáriban a szondák kérdésesek ... benne van, át kell szerelni, kijön e és mennyi az ára ?

De legalább gyári.

 

Felújítás ... mi kerül bele és a szondákkal mi lesz mindez mi péz ?

 

w

 

 

Előzmény: jyot (50453)
P*istD Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50454

Írjad a többihez :-)

A lengéscsillapító is fura volt 75e-nél, hogy elszálljon amikor az előző 210e felett is tette a dolgát :-) .

Az önindító bendixre meg nem is mertem volna gondolni sem..

Remélem több baj nem jön elő.

Előzmény: wastegate (50451)
jyot Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50453

Köszönöm a segítséged! Melyik a jobb választás 1 év garival a felújítás vagy a gyári bontott?

Előzmény: wastegate (50452)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50452

Vegyél rá gyári bontottat  ...

 

Érthetetlen, jó pár Jazz ismert ami 350-380 ezer felett futott és semmi baja.

Hátsó dobokat már cseréltem 4-5 db-t, de katot még nem.

 

w

 

Előzmény: wastegate (50451)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50451

Akkor csere lesz ... :(

 

Furi, hogy nem gyújt hibalámpát.

Mehetsz vele így egy darabig csak a letöredező darabokat viszi a kipuffgáz a dobba és ha keresztbe fordul akkor bajos lehet a kipuffogás.

 

w

Előzmény: jyot (50450)
jyot Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50450

Alámentem és meglökdöstem a katalizátort, sajnos belülről zörög, érzödik, hogy kotyog. Készítettem egy videot:
https://www.dropbox.com/s/z11dfymvpsczdlt/VID_20151119_132947.3gp?dl=0

Előzmény: wastegate (50448)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50449

SRS visszajelzőt inaktiválni ellenálással elvetemült dolog, de nem lehetetlen a mai világunkban.

 

Bistros ami ziher az meg tuti ...!

 

 

w

Előzmény: P*istD (50445)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50448

A négy sarkán van összefogatva 6-os csavarokkal. A két hátsó le lesz rohadva azt nem kell kicsavarnod.

10-es dugó és hosszúszár racsnival. Én elektromos kulcsal kicsavarintom vagy letépi a csavart.

2 félre esik szét ... a felső részt kell megvágni egy oldal csípővel a szzondánál és ennyi.

Könnyeb mint ahogy kinéz ...

 

w

 

Előzmény: jyot (50446)
Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50447

...na erre a "hinni az eladóban" faragtam rá nem egyszer. Ellenőriztetni kell. Nem tudom mily módon lehetséges. Talán ha elviszed a vásárlás előtt a tulajjal a szervizbe és a szerelővel félrevonulsz. Megkéred, hogy mire figyeljen alaposabban. Pl erre.

Én így vettem az enyémet. A futott km-re, a sérülések felderítésére kértem meg leginkább. Elég normálisak voltak. A legutóbbi eladóval szerencsém volt. Tisztességesen elmondta az előzményeket. A szerelő csak ezt tudta megerősíteni. 

Egy ex kollégám egy pár éves Audi A4-est vett. Azt mondta neki a tulaj csak annyi a baj a klímával, hogy újra kell tölteni. amikor ezt meg akarta egy év elteltével tenni, kiderült, hogy kiszerelték belőle.

 

Előzmény: P*istD (50445)
jyot Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50446

Mivel tudom legegyszerűbben levágni, mennyire hozzáférhető aknából? Kép alaján nem tűnik egyszerűnek a levágás.

 

 

Előzmény: wastegate (50444)
P*istD Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50445

Azt el, ha csak kormánykerékkel együtt nem cserélték és az új be lett kötve rendesen.

Persze ennyi erővel bármi lehet a kocsival, érdemes hinni is az eladóban....

Előzmény: wastegate (50443)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50444

4 6-os csavarral van rögzítve a hővédő lemez ... a két hátsó elkorrodál és nem tart.

Én le szoktam venni ami bajos ... csavarok lepörget és a szonda miatt a felső rész elvág, és levesz.

 

w

Előzmény: jyot (50442)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50443

Na jó ... de ha beülsz a kocsiba és nem szigszalaggal van visszaragasztva a lufi a műszerfalba akkor azért azt "elhisszük" , hogy müxik.

 

w

Előzmény: P*istD (50441)
jyot Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50442

Köszönöm, délután megnézem, legyen igazad :)

Előzmény: wastegate (50439)
P*istD Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50441

Szerintem lengéscsillapító és önindító hibást sem ;-)

Előzmény: wastegate (50439)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50440

Ha a kat belső zörögne akkor azt a hátsó lambda szonda nem viselné nyom nélkül ... szerintem semmi baja.

 

w

Előzmény: jyot (50437)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50439

Katalizátor védő burkolat elkorrodál és rezeg ... le kell szedni róla és joccakát.

Én még nem láttam kat hibás jazzt ...

 

w

Előzmény: jyot (50437)
wastegate Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50438

Jazz esetében nem olvasható a megtett Km.

Ha a légzsák lámpa nem aktív akkor annak működnie kell ... hekkelés sztem nem mindennapos manapság.

Műszerfal és minden egység ha nyílt a légzsák akkor azt nem lehet visszakozmetokázni.

 

w

 

Előzmény: Kedv (50436)
jyot Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50437

Sziasztok,

(Honda Jazz 1.4 ES -2005.) nyár végén vettem észre, hogy a kipufogó rendszer környékéről a fordulatszám visszaesésekor zörgő-rezonáló hang hallatszik, a szervízben megállapították, hogy az első kúptömítés kopása okozza a problémát, ma megtörtént a csere és kiderült, hogy a katalizátor is zörög, ennek a javítása/ felújítása/ cseréje kb. mennyibe kerül reálisan?

Lehet-e valami káros hatása az autóra nézve, ha kb. fél év múlva történik meg a csere/javítás?

 

Köszi

I

Kedv Creative Commons License 2015.11.19 0 0 50436

Sziasztok!

 

Jazz vásárlása előtt szakszervizben computerrel mit lehet kiolvasni a kocsiból? A futott km -ert csak az óra mutatja vagy a belső számítógépből-elektronikából is kiolvasható?

Ha törött volt egy autó és spórolásból nem tettek bele új légzsákot akkor az kiderül a computer vizsgálattal vagy létezik olyan 'átkötés' amivel az diagnosztika azt látja hogy rendben van az ami valójában nincs is.

 

Köszönettel: Gábor

Karrigen Creative Commons License 2015.11.18 0 0 50435

ez lesz a jó, köszi megrendeltem

motorfelújításról van valakinek tapasztalata? nagyon zavaróan kopog a motor hidegen, üzemmeleg állapotban, 3-4000fordulat környékén már elég csúnyán hallani a sűrű kattogó hangját a dugattyúnak, félek hogy valami komolyabb baja lesz, eltörik

Előzmény: BekeToni (50434)
BekeToni Creative Commons License 2015.11.18 0 0 50434

Szabályzó szonda (Honda part no. 36531-PWE-E01)

http://www.jarparts.com/en/Part/28438/36531PWEE01.html kábelhossz: 697mm

 

Diagnosztikai szonda (Honda part no. 36532-PWE-G01)

http://www.jarparts.com/en/Part/28436/36532PWEG01.html kábelhossz: 415mm

 

Mindkettő 4 vezetékes Planar sonda, csak a kábelkivitelben különböznek.

 

 

Ez elvileg jó bele

https://autoalkatreszed.hu/list/article/1760770//dox-2031-denso-lambdaszonda.html

 

Ez olcsóbb, de nincs rajta csatlakozó, (viszont bárhová berakhatod)

https://autoalkatreszed.hu/list/article/4015863/27909100/.html

Előzmény: Karrigen (50426)
Karrigen Creative Commons License 2015.11.18 0 0 50433

Vissza lehet küldeni a megrendelt termékeket,  ráadásul jóval olcsóbb mint amit a szerviz rendelne

Előzmény: wastegate (50432)
wastegate Creative Commons License 2015.11.18 0 0 50432

Erről beszélek, ha Te vitted volna és "rövid a vezeték" mit teszel ... ?

 

w

Előzmény: Karrigen (50431)
Karrigen Creative Commons License 2015.11.18 0 0 50431

Úgy nézett ki, hogy szervizbe elvisz- hiba megallapit - alkatrészt megrendelik (18k) - másnap viszem beszereltetni -  kiderul hogy rövid a vezeték, másik alkatrész 51k

Előzmény: wastegate (50430)
wastegate Creative Commons License 2015.11.18 0 0 50430

Szerelő - hibamegállapít - alkatrész cserél - Ok - mindenki örül.

 

Alkatrész megvesz - szerelő beszerel - mégsem Ok - szerelő széttárja kezeit - mit teszel ?

 

w

Előzmény: Karrigen (50429)
Karrigen Creative Commons License 2015.11.18 0 0 50429

Érdekel a véleményed, csak indokold is :) 

Előzmény: wastegate (50427)
kóboráram Creative Commons License 2015.11.18 0 0 50428

Lehet zárlatos egy-egy cella, de hirtelen az összes? Ezt én nem hiszem. Azt meg külön nem, hogy a zárlat hirtelen megszűnjön és az akku feltöltve maradjon, hiszen a zárlatnál kisül.

Találkoztam viszont belső kontakthibával, amikor valamilyen belső kötés tönkremegy, rosszul érintkezik (mintha egy nagy ellenállást kötnénk sorba az akkuval). Ilyenkor az akku teljesen jól működik, aztán egy indításnál se kép, se hang, aztán pár próbálkozás után hirtelen megint jó lesz - egy darabig. Ilyen már előfordult többünknél, főleg a 2006-2007-es autók gyári akkujával.

Ha ez a jelenség, sürgősen cserélni kellene.

Előzmény: OldPiet (50425)
wastegate Creative Commons License 2015.11.18 0 0 50427

Lehet nem érdekel a véleményem, de ez a rendelősdi a legrosszabb megoldás amit választhatsz ...

 

w

Előzmény: Karrigen (50426)
Karrigen Creative Commons License 2015.11.17 0 0 50426

katalizátor utáni lambdaszondát hol érdemes venni? ragaszkodni kell a gyári szondához vagy jó valamilyen univerzális?

pl https://autoalkatreszed.hu/list/article/4015863/27909100/.html vagy http://alkatresz.forensis.hu/termek/htmls/?cikkkod=0258006538+%2AL

OldPiet Creative Commons License 2015.11.17 0 0 50425

A már említett, kontakthibákon túl lehet még zárlatos is az akksi. Nekem is ilyen volt a Jazzben, hipp hopp léállt, és teljes sötétség, a Moszkvatér közepén,  utánna megint jól működött, inkább egyből kicseréltem.

Előzmény: Törölt nick (50414)
kriszcsennagy Creative Commons License 2015.11.17 0 3 50424

Hello!

175cm/75kg vagyok. Van kutyám is, úgyhogy minden stimmel :D

Én nem akartam nagy kocsit, meg Japán párti vagyok. Így esett a választás a Jazzre.
1.4 2007-es. Bár előtte nem vezettem ilyet, de nagyjából tudtam mire számíthatok menetteljesítmény szempontjából.
(ezzel meg kell barátkozni, vagy vesz valaki egy Panda 100HP-t és tud gyorsan menni, viszont kicsi, stb,stb...De cserébe nem is hörpint nagyokat!) 
Az ülésekkel abszolúte nincs probléma, mi sokat utazgatunk, Bp-Debrecent simán le lehet nyomni vele megállás nélkül. Hátul sem volt panasz a kényelemre.
(és négy személlyel is tud dinamikusan menni)
A kutyának meg királyi helye van hátul.
És marad még bőven csomagtér is.
A kormány full elektromos, mint sok más autóban. Ez azokat zavarja, akik nem tudják merre mennek. Engem pl nem.

Nem bántam meg egy kicsit sem!

(a teljesítmény miatt kicsit, de mint írtam is ezzel együtt kell élni, vagy-vagy).

A fenntartási költségei szabad szemmel alig láthatóak.


(kössz az új autómat)

Előzmény: attilaszu (50397)
wastegate Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50423

tssss ... nehogy felébreszd!

 

w

Előzmény: Dizzying Feeling (50422)
Dizzying Feeling Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50422

Most akkor végülis van Jazz a családban vagy nincsen?

Elvesztettem a fonalat..:)

Előzmény: Törölt nick (50416)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50421

Így hirtelen az akkuhoz csatlakozó kábelekre gondolnék hiba okaként. Ellenőrizd a korrodáltságot a csatlakozó felületeken, természetesen a negatív kábelen is, a testponton (is), valamint a rögzítő csavarkötést, nem lazult-e meg.

Ha sokkal öregebb autóról beszélnénk, azt is ajánlanám, hogy rángasd meg a kábeleket, nincs-e majdnem teljesen elkorrodálva.

Sok sikert! :)

Előzmény: Törölt nick (50414)
Énvagyokmagam Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50420

Abszolút egyet értek. 

A múlt heti nagy utazásunk alkalmával mi is max. 150-ig mentünk a pályán, mert siettünk picit. De neme erre való.

Úgy fest, hogy gyermekáldás elé nézünk otthon és a párom fogja a Jazzt hajtani. Második autón töröm a fejem ami kicsit erősebb Z3-ra gondoltam. 

 

Előzmény: jazzyy (50418)
vidi313 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50419

"1,2-est próbáltam, a nagyobb motorú lényegesen mozgékonyabb. merthogy a motorja is erősebb és a váltója is rövidebb."

Az 1,4-es sem betonszaggató. Alapul véve a magyar utakat, sebességkorlátozásokat, fix és mobil telepítésű pénzgyűjtő helyeket, összevetve a sebességhatárokkal, még az 58 LE-is bőven sok. (Saxo 1,5 D)

Előzmény: Törölt nick (50411)
jazzyy Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50418

Persze, hogy szó esik hibákról. De milyenekről? Mennyiről? Tökéletes nem létezik. Sokkal több valutáért is nehéz ügy. Akinek fontos szempont a megbízhatóság, takarékosság, praktikum, nem jár gyorsulási versenyekre, csupán normálisan közlekedik, annak ajánlott alternatíva a Jazz. És persze kezeljük a kategóriájában, ami a lovakat illeti. :)

Előzmény: Törölt nick (50416)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50417

az aksinak van egy olyan érdekes tulajdonsága hogyha lemerül a hideg miatt, akkor valahogy egy minimális töltési idő felspanolja.

nem saját, de általam használt furgon játszik ilyent gyakran. lemerül, nem indul, rárakom a zsebtöltőt 10 percre (tényleg zsebtöltő, akkora mint egy elemlámpa) és a mondjuk 90 amperórás akku megához tér ettől a nemistudom 2 amperórától amit ennyi idő alatt kap ettől a töltőtől és beindul az autó.

azt mondják hogy a terheléstől is megébred, de ezt nem tudtam igazolni, hiába teszem rá mondjuk a világítást pár percig, az kevés, attól nem ébred olyen szintre fel hogy beindítani tudja. 

Előzmény: Törölt nick (50414)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50416

én is épp ülök át benzinesbe, mert nincs km-em, nem kell erős autó.

benéztem ide a topicba, mert gyűjtöm az infókat ahol érem.

és itt meg ugye a topicban írnak a sok dícséreten kívül a hibákról is. én meg sápadok, mert a saját jazz csak egy aksit evett meg 8 év alatt, a saját dízel az meg azért több dolgot, de az se sok problémát hozott végül is.

itt meg ha végigolvasok pár lapot akkor vannak azért hibák említve.

jó, a mieink új és elsőgazdás autók és kevés km van még mostanra is bennük, ez azt hiszem számít:)

ja, és ha benézek a vw topicba, ott mondjuk tényleg jobban panaszkodnak...

Előzmény: jazzyy (50413)
kóboráram Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50415

Valószínűleg akkucsere.

Ha beírod itt oldalt a Keresésbe: akku, akkor találsz hasonló eseteket.

Előzmény: Törölt nick (50414)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50414

Sziasztok!

 

Van egy olyan problémám, hogy leállitás után néha nem akar indulni, elforditom a kulcsot és kialszik minden lámpa, aztán egyszer csak gondol eggyet és indul. Valahol már olvastam erről, de nem találom,  tudna esetleg segiteni valaki?

jazzyy Creative Commons License 2015.11.16 0 1 50413

Off

Én így vagyok a Mercivel... :)

Nem járhat mindenki Jazz-al! Milyen szürke lenne a világ. Meg hát a "disznótor" nem kötelező! 

Egyébként mivel jársz? Majd benézek a topikba véleményezni... :D

On

Előzmény: Törölt nick (50411)
jazzyy Creative Commons License 2015.11.16 0 0 50412

+1 :)

Előzmény: wastegate (50410)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 -2 0 50411

ha fizetnének érte, sem kéne:D

de a honda kereskedésben ha jól értettem akkor azt mondták hogy alig lehet kapni új jazz-t, vagy hatalmas időre, mert nem győzi a gyár a termelést.

és: mindenki akivel erről beszéltem azt mondta hogy azért nem tetszik nekem, mert csak és kizárólag az 1,2-est próbáltam, a nagyobb motorú lényegesen mozgékonyabb. merthogy a motorja is erősebb és a váltója is rövidebb. 

Előzmény: wastegate (50410)
wastegate Creative Commons License 2015.11.15 0 0 50410

Ne vegyél Jazz-t nem Neked való ...!

 

w

Előzmény: Törölt nick (50408)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 0 50409

ez teljesen így van.

Előzmény: wastegate (50407)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 0 50408

nézegetem is a kifutó szívóbenzines civiceket kontra aurisokat (ez utóbbiban van már turbós benzines is), meg van ez az ecoboost a fordtól, meg a síma 1,6 benzin, és ha azt mondom hogy tanácstalan vagyok akkor finoman fejeztem ki magam:)

mert a turbó jobb paraméterekkel bír, de félek hogy nem megbízható/nem elég kiforrott. lsd vw tsi.

viszont a nyomaték az jó dolog.

Előzmény: Törölt nick (50406)
wastegate Creative Commons License 2015.11.15 0 0 50407

A HaHun vannak erős autók, válassz kedved szerint ... turbó meg dizel meg nyomatékhegyek.

 

A Jazzkocsinak nem gond eljutni A-ból B-be és biztos lehetsz benne, hogy hazafelé is működni fog.

Autópályás kivagyijankók közé nem való a jazz, ez nem az a kategória.

 

w

Előzmény: Törölt nick (50406)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 1 50406

260 nm-es nyomatékú öreg turbodiesel (még pár hétig). /aztán a nagy kérdőjel hogy mi jön..../ ezzel kb 10x annyi helyen lehet országúton előzni mint a jazz-al. node mondjuk a lendkereke sem olcsó, ami azt illeti:)

persze felfelé a határ a csillagos ég, vezettem már 400 lóerős benzinest, az meg még sokkal jobban megy, ami azt illeti. mondjuk a tulaj mondta hogy az idei fogyasztási csúcsa 11 liter volt százon. egyszer, minimumban, amikor többen mentek a balcsira és 120 volt a tempó:)

de nyilván alapból attól függ hogy mire kell az autó. országútra sem a jazz az ideális a mai erős forgalom mellett, ha előzni akarsz, hát azzal nem fogsz (annyit).

de városba jó.

illetve országútra is jó, ha nem vagy rohanós. és ma már célszerű nem sietni mert nagyon mérnek. mondtam is amikor a jazz-t használtam hogy igazából magyarországon bárhova is mennék vele, max egy fél óra amivel lassabban érnék (mint az erősebbel). mert az erősebb esetén a műszaki paraméterek többet engednek, de hát nem vagyunk otromba állatok és a KRESZ szabályait nagyjából betartva nincs nagy időelőny.

és még a német autópályán se, mert 150-160 felett nem megy az átlagautós, és azt meg tényleg majdnem ki lehet préselni a jazzból is. de mondjuk az már megterheli, és zabál és félelmetes érzés. ráadásul tényleg nem gyorsul ott már. úgyhogy haladni lehet vele mondjuk 140-el, de egyszerűen nem arra való.

azaz: abszolút időelőny nem annyira van, de az erő azért mégsem felesleges. sok ismerősöm azt mondja (van benne valami), hogy pl az előzés időtartamának a lerövidítése egy nagyon komoly biztonságfokozó tényező, többen ezzel magyarázzák hogy miért vesznek erős autót. 

 

Előzmény: vidi313 (50405)
vidi313 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 50405

"...de egy picit értetlenül állok az istenítése előtt. mert gépnek tökéletes, de autónak?"

 

Nekem az 1,4-es van, ami nagyobb teljesítményű, rövidebb áttételekkel, nyomatékosabb motorral.

Nem volt gondom vele autópályán folyamatos 150 km/h -nál sem. 170 km/h-t könnyen eléri, ha tovább nyomom 10-15 másodpercig gondolkodóban van, utána elindul felfelé 180-ig.

185/55 R15-ös gumikkal.

Hibátlan autó nyilván nincs, a kérdésem most már csak az, mit használsz jelenleg, ami autónak tökéletes?

 

A Honda mindenütt jól tarja az árát, még az USA-ban is, ahol más pennával írnak autókérdésben.

Előzmény: Törölt nick (50402)
bmwr12 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 50404

Szervusz, és köszöntök minden topilakót!

Az elmúlt hetekben több időt szántam autócsere vonalon a keresgélésre, többek között a Jazz is listán (mellette még két márka) van, így néhányat megnéztem.

 

Összességében az 1,8m ft. a futásteljesítmény figyelembe véve még korrektnek is mondható egy sérülésmentes autónál, a legmagasabb felszereltség, és alkulehetőség esetén.

A leírt problémák szerint viszont magasnak találom, a keresgélésem (ismerősök ajánlása, autóudvarok/kereskedések bejárása, hálóböngészés) tapasztalatai alapján.

Az is megkockáztatnám, hogy  nem lenne érdemes alapozni rá.

Előzmény: civetta12 (50401)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 1 50403

ja, én is mentem vele 1200 km-t együltömben, különös gond nem volt a kényelmével. de egyértelműen nem pályára való (mondjuk ez nem az autó hibája, 78 lőerő). a futóműve sem szereti a gyors kanyarokat.

a fék elég érdekes (ez új korában került hozzánk): sokat ígér, de elfogy. mármint nem úgy hogy sok használattól fofy el, azt nem próbáltam, hanem ahogy rálehelsz a fékre már jól lassít, de amikor elém került valami akkor vészfékezéskor sem lassult nagyon jobban. 

a rozsda sem kerüli sajnos. 

Előzmény: Törölt nick (50402)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 -1 0 50402

én is használtam iazz-t. érdemei elismerése mellett sem volt szerelem finoman szólva. 

nagyon finom szerkezet, de egy üvegbuborékban ül az ember és ez elég furcsa.  

előzni országúton nem egyszerű vele, mert egyszerűen gyenge (ez egy első generációs 1,2-es volt).

a kormánya furcsa. 

autópályán meg fix halálfélelem. ha felkanyarodnék, nincs az a kamion ami nem tol le.

az autó a családban van, hibája semmi, de a fent írt dolgok engem zavartak.

és nyilván nem vitatom el az erényeit, de egy picit értetlenül állok az istenítése előtt. mert gépnek tökéletes, de autónak?

Előzmény: attilaszu (50397)
civetta12 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 50401

Sziasztok!

 

A családommal második autónak, főleg városi, rövid távokra szeretnénk egy Honda Jazz-t. 

Tapasztalataitokkal hátha segíteni tudtok nekünk a döntésben, Hondánk még sosem volt. Remélem nem gáz a kérésünk :)

 

Szóval, kinéztünk egy második generációs példányt. 

 

Honda Jazz 1.4 i-VTEC Comfort 99 LE

2009/02

88.000 km

első tulaj

alufelni + új téligumi lemezfelnin

ára: 1,8 MFt

 

Kötelező szervizek márkaszervizben végig rendben betartva, számlával igazoltak.

Sajna ráfutásos baleset miatt elöl-hátul törött volt, márkaszervizben lett szépen kijavítva. 

Kisebb rozsdásodás már jelentkezik, pl. ajtózsanérnál és a motortérben, főleg ott ahol a karosszériásnak hozzá kellett nyúlnia. 

Egyébként jó kiállású, a próbaúton 3 személlyel szépen húzott, egyenesen fut, csak a fék nyöszörgött egy kicsit, mert szeptember óta nem használják, rozsdás.

 

Tudom, hogy Honda, de kicsit vacillálunk, nem túl magas ez az ár egy hét éves autóért?

 

Továbbá, az EGR szelep problémája a második generációsnál is feltűnik vagy már orvosolták?

 

Ja, alapjáraton, üzemi hőmérsékleten a hűtőventilátor 20 mp-ként ki-be kapcsol. Ez normális?

 

És egyéb tanács, ha lenne, mert még sosem volt Hondánk.

 

Köszi szépen!

Marquitos Creative Commons License 2015.11.15 0 1 50400

Én nyomtam le vele egyhuzamban többször is 250-300 km-t, nem volt az üléssel semmi gondom, úgyhogy szerintem ez ne tartson vissza.

Előzmény: attilaszu (50397)
vidi313 Creative Commons License 2015.11.15 0 1 50399

Többször írtam már róla itt, hogy nem néhány száz km-t húztam vele le rendszeresen egyszuszra, hanem 27-30 óra alatt 2300 km-t. Előtte VW Golffal tettem meg ugyanezeket az utakat. Nem csupán az ülésről van szó, hanem összességében a kormánynál való elhelyezkedésről. 1000 km-ig még elmegy akármelyik, az igazi nagy gondok efölött jönnek ki. Lényeg, hogy a Golf lll-hoz viszonyítva a Jazz szanatórium volt!!!

Előzmény: attilaszu (50397)
P*istD Creative Commons License 2015.11.15 0 1 50398

Az ülő rész nagyobb a polo, fabiáénál, deréktámaszt érdemes venni bele.

Én lenyomtam vele hosszú utakat, 175cm, 96 kilóval is kényelmesen elvoltam benne.

Előzmény: attilaszu (50397)
attilaszu Creative Commons License 2015.11.15 0 0 50397

Sziasztok,

 

Tervezem első generációs jazz vásárlását, valahol a használtautópiaci felső 1/3-ad szegmensben, tehát olyan 1.5 millió forint környékén. Amiért a választás a kocsira esett, hogy kb csak két hetente kellene mozdulnia, jellemzően országon belüli távokra. A hátsó ülés felhajtható, és az Argentin dogunk ott szépen elfér anélkül, hogy kárt tenne kárpitokban, stb. Sőt akár egy ember még simán mellé is ülhet. Az autó személy szerint nekem nagyon tetszik, nagyon jópofa és amolyan igazi kis mindenesnek érzem.

 

Egyetlen aggodalmam, hogy nem tudom hosszabb utakon, milyenek az ülései? Szóval akinek ilyen Jazz van, és kb 175cm / 80 kg, mondja már el milyen is levezetni ezzel az autóval párszáz kilómétert? Gyötrelem, vagy rendben van? Eddig nagyobb céges autóim voltak, ráadásul franciák, és ez az egy ami a dilemmémban egy nagyobb autó felé fordít. Mert az ülések elég ócskák szoktak lenni a kis kocsikban.

 

Köszönöm!

sztala Creative Commons License 2015.11.13 0 1 50396

Szuper, köszönöm a gyors választ!

Előzmény: jazzyy (50390)
Karrigen Creative Commons License 2015.11.12 0 0 50395

igen, korábban más néven voltam, enyém a kevés leharcolt jazzek egyike, ami hiba előjöhet egy jazzen az nálam megvan, sikerült jól mellényúlnom vele

Előzmény: wastegate (50394)
wastegate Creative Commons License 2015.11.12 0 0 50394

Nekem úgy rémlik neked van egy elözö nick neved ... Jól gondolom?

 

w

Előzmény: Karrigen (50393)
Karrigen Creative Commons License 2015.11.12 0 0 50393

beszéltem a szerelővel, szombaton ránéz, de szerinte a kuplungnak jónak kell lennie mert az egész szett cserélve lett nem olyan rég

feltűnt egy másik hang a motorból (a kopogáson kívül ami egyébként elég hangos lett ebben az időben egészen 1-2 fokozatig), van egy kattogó hang ha pl megyek 50-60körül négyesben és csak épphogy nyomom a gázt 1-2cm között benyomva tartva hallani, ha egy kicsit tovább nyomom elmúlik, máskor szinte minden sebességben hallani gázadásra gyorsul pörgősebb

Előzmény: orygabor (50392)
orygabor Creative Commons License 2015.11.12 0 0 50392

Nekem is csinálja ugyanezt. A csere előtt még jobban csinálta. A csere után egy jó ideig kevésbé.

Előzmény: wastegate (50374)
gazsi850 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 50391

Eladó egy mankókerék szép állapotban:
Felni: 4'x14' - 4x100 lyukosztás, Kerékagy ármérő: 56 mm
Gumi: 115/70 D14 Bridgestone Tracompa-3
Megtekinthető Győr-Nádorvárosban

Érdeklődni E-Mailben

jazzyy Creative Commons License 2015.11.12 0 0 50390

Igen, annyi! 

Előzmény: sztala (50389)
sztala Creative Commons License 2015.11.12 0 0 50389

Üdv,

Valaki meg tudna abban erősíteni, hogy a 2005-ös Jazz kerék osztóköre 4x100-as (15-ös felnihez keresek dísztárcsát).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!