Jó reggelt! Győrben csak P-s rendszámot kapott (próba) ,meg az ottani KPM-nél végig ment a fékpadon illetve mintha műszakira menne ,de a rendszámot Békéscsabán kapta meg.
Ez akkor sem überelheti a klasszikus publicista hülyeséget: mikor valamelyik megyében buszbaleset történik és ráadják egyből a "volánbusz" jelzőt, miközben mondjuk Nógrád Volános volt a kocsi...
Nem hiszem, hogy ez alapjaiban rengetné meg a Körös Volánt.
Nem a Volán üzemelteti a helyijáratot az Orosházához mérhető nagyságú városok közül Kiskunhalason, Hajdúböszörményben és Kiskunfélegyházán, valamint a némileg kisebb Tapolcán, Celldömölkön is.
A 2004. évi XXXIII. törvény az autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállításról nincs preferálva semmilyen szolgáltató cég, így a volán sem. Bármilyen cég, aki teljesíteni tudja a pályázati feltételeket, indulhat, és el is nyerheti azt.
Hát inkább hosszas pihenő, mint 2 óra 20 perc végigcsücsülése amiatt, mert az 5 perces pihenők arra elegendőek csak, hogy valamelyest korrigálja a késést + beszállítson. De az már egy elég OFF-történet.
Szerintem olyan vészes nem lenne az a hosszas pihenő, ha...
- nem Dunaföldváron a 40 perccel későbbi csatlakozásra kell várni, mint most
- a menetrendben szerepel a pihenő
- ugyanarra a buszra lehetőség van akármikor visszaszállni a hosszas pihenő alatt
- kultúrált buszpályaudvaron történik a hosszas pihenő, nem a puszta közepén egy karóval szimbolizált megállóban
Múlt előtti hétvégén Balatonszéplakon legelészett egy különjáratos MAN-otok. :)
akkor holnap reggel taálkozunk... mert emlékeim szerint KWX-462 viszi a Bcs-Újkígyós-Bcs járatot amivel reggel 6:25 környékén talizunk útközben. szoktam látni a busz ablakán. délután meg úgy is látlak majd, mert 16:35kor megyek haza. :)
Érdemes lenne ezen elgondolkodni az illető volánoknak
Hát itt abba is marad minden, hiszen a vezetési idő miatt nem lehet megoldani, csak nagyon sok várakozással. Nem tudom melyik utas bírná ki a hosszas pihenőt valahol.
A másik megoldás a két sofőrös megoldás, de az meg nem éri meg ilyen rövid távon, mivel a sofőrök bére nem termelődik ki. A járaton így nincs haszon.