Amúgy azért volt kérdés részemről, mert több személygépkocsit láttam itt a megyében GXD rendszámmal. S gondolkodtam rajta, hogy esetleg Győr is kapott abból a szériából, vagy inkább itt rendszámozhatták őket.
Gondolom mindhárommal ez volt a szitu 768, 769, 869.
valószínűleg nyáron készülhetett a kép, mikor a 13:20-as Bcs - Elek - Bcs fordát a helyijáratosok csinálták. Időnként beugrott másik jármű is, de többnyire GNX-344 vitte.
Jó reggelt! Győrben csak P-s rendszámot kapott (próba) ,meg az ottani KPM-nél végig ment a fékpadon illetve mintha műszakira menne ,de a rendszámot Békéscsabán kapta meg.
Ez akkor sem überelheti a klasszikus publicista hülyeséget: mikor valamelyik megyében buszbaleset történik és ráadják egyből a "volánbusz" jelzőt, miközben mondjuk Nógrád Volános volt a kocsi...
Nem hiszem, hogy ez alapjaiban rengetné meg a Körös Volánt.
Nem a Volán üzemelteti a helyijáratot az Orosházához mérhető nagyságú városok közül Kiskunhalason, Hajdúböszörményben és Kiskunfélegyházán, valamint a némileg kisebb Tapolcán, Celldömölkön is.
A 2004. évi XXXIII. törvény az autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállításról nincs preferálva semmilyen szolgáltató cég, így a volán sem. Bármilyen cég, aki teljesíteni tudja a pályázati feltételeket, indulhat, és el is nyerheti azt.
Hát inkább hosszas pihenő, mint 2 óra 20 perc végigcsücsülése amiatt, mert az 5 perces pihenők arra elegendőek csak, hogy valamelyest korrigálja a késést + beszállítson. De az már egy elég OFF-történet.
Szerintem olyan vészes nem lenne az a hosszas pihenő, ha...
- nem Dunaföldváron a 40 perccel későbbi csatlakozásra kell várni, mint most
- a menetrendben szerepel a pihenő
- ugyanarra a buszra lehetőség van akármikor visszaszállni a hosszas pihenő alatt
- kultúrált buszpályaudvaron történik a hosszas pihenő, nem a puszta közepén egy karóval szimbolizált megállóban
Múlt előtti hétvégén Balatonszéplakon legelészett egy különjáratos MAN-otok. :)