Hát inkább hosszas pihenő, mint 2 óra 20 perc végigcsücsülése amiatt, mert az 5 perces pihenők arra elegendőek csak, hogy valamelyest korrigálja a késést + beszállítson. De az már egy elég OFF-történet.
Szerintem olyan vészes nem lenne az a hosszas pihenő, ha...
- nem Dunaföldváron a 40 perccel későbbi csatlakozásra kell várni, mint most
- a menetrendben szerepel a pihenő
- ugyanarra a buszra lehetőség van akármikor visszaszállni a hosszas pihenő alatt
- kultúrált buszpályaudvaron történik a hosszas pihenő, nem a puszta közepén egy karóval szimbolizált megállóban
Múlt előtti hétvégén Balatonszéplakon legelészett egy különjáratos MAN-otok. :)
akkor holnap reggel taálkozunk... mert emlékeim szerint KWX-462 viszi a Bcs-Újkígyós-Bcs járatot amivel reggel 6:25 környékén talizunk útközben. szoktam látni a busz ablakán. délután meg úgy is látlak majd, mert 16:35kor megyek haza. :)
Érdemes lenne ezen elgondolkodni az illető volánoknak
Hát itt abba is marad minden, hiszen a vezetési idő miatt nem lehet megoldani, csak nagyon sok várakozással. Nem tudom melyik utas bírná ki a hosszas pihenőt valahol.
A másik megoldás a két sofőrös megoldás, de az meg nem éri meg ilyen rövid távon, mivel a sofőrök bére nem termelődik ki. A járaton így nincs haszon.
Az első autóm az a CJD-370 volt (IK-260-as), utána jött a GAU -865 ami még sárga színben pompázott. Következett a GXD-768 Rába Contact amit én hoztam el Győrből és a Rábánál a 19-ik elkészült autóbusz volt. Most megy a Classic van a sej-haj alatt.
A vonal másik megmaradt darabkáját, amit a Kapos Volán üzemeltet Siófok-D.földvár viszonylatban, eleve úgy hirdették anno, mikor a Zala kiszállt a vonalról, hogy kísérleti jelleggel indítják. 1,5 hónapos kísérleti üzem után megmaradt. Szívesen látnám azt, hogy a Kapos és/vagy a Körös Volán legalább Siófok-Orosháza viszonylatban, de inkább Siófok-Békéscsaba viszonylatban közlekedtesse a járatokat... És nem félbevágva D.földvárnál. A nyári szezon elég jó kihasználtságában egyáltalán nem kételkedem.
Sziasztok! Tegnap az egri járatot miért az FLX-730 vitte? Nem KUT-007 a járat törzskocsija? Még az érdekelne hogy ki hozza az Egerből v10:30-kor közlekedő járatot? Ez a szokásos útvonalon közlekedik? Válaszaitokat köszi!
A járat ugyanaz mint volt : Mezőberény-Kamut -Békéscsaba. A rendszám változott mert levették a sárga rendszámot (HLD-886) Kaptuk a fehér rendszámot (KWX-462)
Tehát a busz fordája nem változott hanem a rendszáma csak. Remélem érthető már így:-))