Gondolom arról a műanyag-bőr kombinációjú gombról van szó, és karcos a műanyagja.
Használtban nem nagyon fogsz találni, mindegyik karcos. Kb. 10-15e körül van az új.
Fel is lehet újítani a meglevőt, ha a tetején sikerül kipattintani a kapcsolási sémát (kétoldalas ragasztó fogja), akkor alatta van egy csavar, amivel le lehet szedni a műanyag részt.
Gondolom egy fényezőnek nem okozna gondot újrafényezni.
Én végül nem ezt az utat jártam, ebay-en lőttem egy szakadt bőrös M-es gombot, egy ezresért! újrabőrözték, nagyon szép lett.
Ez a fajta szoknyával együtt 30e fölött van újonnan.
Nekem a második 325i-m van, szinte csak Budapest, ahol lehet ott dinamikusan... az előző manuális volt, az 10-10,5 körül volt. A mostani automata, 11,5-11,9 között, igaz ez november óta van meg, tehát csak téli időben mérve. Az állandó útvonalam 16ker - Kolosy tér, tehát van benne tötymörgés a hunria krt ún meg egy kis m3as bevezető is... az átlag sebességem 30km körül van a BC szerint
ez a 20 liter jó nagy baromság Ilyen alapon én is mondhatnám, hogy tavaly amikor bemutatták az új autókat és volt utána vezetés technikai tréning (Kiskunlacháza - reptér - BMW joyride), kaptam egy F30 320d-t (ami állítólag 4litert fogyaszt) és az 1 óra alatt valami 28 liter volt az átlagfogyasztásom:))) Én mindenképp a 25i-t javaslom, próbáltam a 20i-t is, sokkal sokkal jobb a 25i, fogyasztásban meg alig lehet több, de az erő, a hangja... szerintem megéri a kis többlet
BTW: Jön ma esetleg innen valaki a Hungaroringre erre az Xdrive challengre? Vagy volt esetleg valaki, egy beszámolót szívesen vennék.
Az a teszt allitja a 20literes fogyasztast amelyik V6-osnak irta a motort?:)
En egy 25i-t csereltem most egy 20iA-ra, egyaltalan nem fogyasztanak sokat, mindketto 10 alatt.
Mar a 20i is eleg, de ha teheted 25i-t vegyel.
e90-es 3-ast tervezek a közeljövőben Németországból beszerezni, 320i és 325i amiben gondolkodom. Kérdésem az volna azokhoz akiknek volt már 325i-je, hogy a fogyasztása az tényleg olyan horror mint a tesztekben írják? Tudom V6 218 lóerő, de akkor is a 20l kicsit soknak tűnik, nyilván padlóval többet is ki lehet csiholni, de egy normál használatnál mennyi lehet?
mit okoz, ha tankolás óta (60km), télen, csak és kizárólag főváros belvárosában buda és pest között ingázik az ember, automata 320d-vel, kb 20 perces utakkal...
nem annyira elvetemült, én is átépítettem a hátulját Lci-re, mert sokkal jobban tetszett, mint a sima. Meg lehet nézni régebbi hozzászólásokat a témában. Az enyém nem volt sérült, nem azért alakítottam át.
Kell hozzá egy praktikusan színazonos bontott ajtó, kölső lámpa és a Maszi segítsége a programozásban a ledek miatt. Kb. két óra munka a csere és akár te is megcsinálod. Nagyságrendileg egy 50-esben megáll, mivel a régi alkatrészek eladhatók.
Performance lökhárítót viszont szerintem nem kapsz olcsón, a dob még lehet bontott.
Az elejébe én nem vágtam bele, szerintem az már vitte volna a lámpamodult is magával, és az eleje a régin sem annyira csúnya/más, mint a hátsó lámpa.
Ha tetszik a kocsi, el kell menni, körbemérni, lekérdezni VIN alapján. Km szerintem izmosan lehet benne, de a képek alapján a srác nem sajnálta a pénzt a kocsira költeni, az M5 felni felgumizva is elég húzós. Az i-drive vezérlő beszögelése miatt lehet, hogy egy váltóboxot is kellett vennie. Valamint, ilyen felszereltségű E91-et ritkán látni.
Költött rá rendesen egy CIC-et belerakni nem egyszerű azért, drágább és sokkal komolyabb a SW-és védelem is, mint a régebbi fejegysegeknél. Ráadásul magyaritva is van.
Aki lyen elvetemült simán el tudom képzelni hogy átépíti LCI-re, a régi alkatrészeket meg kiárulta.
A két torx csak a kijelzőt fogja, alatta a fejegység a lényeg. Ha azt is kicseréled akkor nagyjából annyi mechanikailag. Utána már "csak" kódolni/programozni kell az autót.
biztos nem írta el ;) lehet össze törték,fiztett a biztosító és megcsinálta,egy 2008-as M-packettos LCI BMW-ét nem fogsz megkapni 3.8-ért ;) meg ha gyári lenne akkor nem utángyártott lámpát vett volna bele...
Amugy egy kis navis autót nagynaviztatni annyi hogy keres az ember az ebayen egy bontott nagy navit a két torxot kicsavarja kiszedi mint az óra egységet és berakja a nagyot és bumm megy? Vagy ennél bonyorultab?
Hát de csak úgy tudod LCI re átalakítani mert hátul pl a csomagtér ajtó teljesen más a lámpák miatt és elöl is a vesék miatt. De itt belül a navi irányítója is már a LCI változaté szóval nem tudom szerintem lehet a gyártási időt írtal el vagy passz.
már régóta árulja,de szerintem attól függetlenül nem rossz,nekem tetszik..csak ki tudja miért lett átalakítva lehet toltálkárosra volt törve vagy a fene tudja..látni kéne milyen,az árról nem tudok nyilatkozni,mert nem nagyon nézegetem őket,hogy mennyiért adják :)
2007-es 318D-ékért amiben nincs semmi 3 millió felett kérnek,az meg azért ahogy nézem eléggé extrás,bár vehetett volna bele gyári lámpákat ha már az LCI M-es szettet rátette,de szerintem biztos törve lehtett,mert a motoráháztető is az LCI-je meg a csomagtér ajtó is,lehet azért lett átakítva LCI-re.
E90318d autómon 180.000 km.-nél eltört a turbo tengelyem. Mivel sürgösen kellett a kocsi egy opel szervizben cserélték ki, valószinű utángyártottra, a régi turbot visszaadták. Sajnos a csere után a kocsi fogyasztása kb. 1,5 l-rel megnövekedett.
Tanácsot kérek.- lehet-e az elktronikát és a turbot utolag összehangolni.
Szerintem a kolléga olyasmire gondolt, mint ami nekem van, elektromechanikus komplex védelem (váltózás, motortérzár, egyedi indításgátló). Ez nem olyan rossz dolog, mert eladáskor egy vállalható összegért átszerelik az új járgányba.
Emellett én az UV jelölést is elég jó prevenciónak tartom, arra mindenképpen jó lehet, hogy a tufa egy másikat keressen.
A navi is ki van cserélve az újra vagy nem volt benne egyáltalán vagy sokat költött az autóra és azt is modell frissítette :). Egyébként szép, csak nem gyárilag LCI.
nem csak gyanú :D mert át van építve 2006-ban nem volt még LCI,csak 2008-tól,meg szerintem az első lámpák sem gyári BMW lámpák,vagy pedig akkor az indexnél kivan fújva feketére belülről,mert nekem nem ilyen volt a lámpám :D
Csatlakoznék az előttem lévőkhöz hogy 2006-ban nem volt még lci sanda a gyanúm hogy átlett építve, ennek kétlehetősége van vagy törött volt vagy pedig csak volt pénze és átépítette de a lényeg az az hogy 2008 vége felé jöttek ki az lci-k .