Tényleg,mostanában szokott velem szemben jönni majd,minden reggel a budafokin a hengermalom u.utáni lezárásnál egy fekete ER plexivel.Nem esetleh innen vki.?úgy kb fél hét körül szokott lenni.
Tényleg elég tré az idő Bp-en. Matu akkor a holnap oké? Bálint mi a helyzet, már szombat van? Matu, ha esetleg nincs kedved, vagy dolgod van, szólj nyugodtan, nem erőszak a Győr.
Nam kicsit van mocsok idő.Az előbb úgy szakadt,mintha dézsából öntenék,ráadásul majdnem vízszintesen.Még jó,hogy reggel mégis inkább kocsival jöttem dolgozni,pedig erősen vacilláltam.
Én sem tapasztaltam a "normális" szélzajtól eltérőket. Párszor az elején sípolt, aztán rájöttem, hogy nem zártam le rendesen a plexit (az utolsó nagy kattanás hiányzott).
Nekem is Caberg Solo 104 van. Még tavaly vettem a Louisnál. Elégedett vagyok vele. Mindent tud, amit a "nagyok". Páramentes (pinlock) plexi, beépített napszemüveg, orrvédő, szélvédő betét (whisper strip), stb. Szerintem is igen jó az ár-érték aránya és nem is néz ki rosszul. Az oldalbordának AGV van, ami az enyém volt pár hónapig, míg meg nem vettem a Caberget.
Nemem Nolan N101-es sisakom van. eddig nincs vele gondom, kényelmes, ha bezárom a felső szellőzőt nem is túl zajos, de nem mentem még igazán nagy sebességgel, az is igaz. Ami egy kicsit zavar, hogy van rajta páramentesítő réteg, de a plexi az alján néha így is párásodik egy kicsit. Van rajta a plexi feléig lejövő napfény védő, de az nem túl jó, mert ha lehúzom túl söstét, ha meg felnyitom nagyon szemembe süt a nap. NTX
Nekem egy Caberg Solo sisakom van. Az is teljesíti az ECE-2205-ös szabványt, így a biztonságossága miatt nem aggódom túlzottan. A kényelmével sincs gondom. Mitöbb, a megjelenése pedig egyenesen király. Ami egy kicsit zavar, az a zajossága. Amint elkezdtem használni a bukót észrevettem, hogy a sebesség növekedésével egyre erőssebb sípoló hangot hallok a plexi felől, ami csak az illesztés nyomogatásával, igazgatásával szűnt meg (valamennyire). Ez egy hosszabb út során rendkívül fárasztó és idegesítő volt, nem is beszélve arról, hogy a sisak birizgálása 120-as tempónál nem a legbiztonságosabb. Felkerestem a kereskedőt ezen problémámmal, ahol közölték velem, hogy ez a jelenség nem garanciális hiba. Mivel ezzel nem értettem egyet, ezért írtam az importőrnek (http://www.motoroazis.hu), ahol készségesen felajánlották, hogy segítenek nekem, és felveszik a kapcsolatot a kiskereskedővel. Ezt követően visszatértem az üzletbe, amikor már végre hajlandóak voltak megnézni a sisakot is. Mivel nem tudták manuálisan orvosolni a problémát, ezért felvéve a kapcsolatot az importőrrel, biztosítottak nekem egy tesztsisakot (természetesen a nagyker. készletéből), amelyet kipróbálhattam. Lévén, hogy annál ez a kellemetlenség nem jelentkezett, megtarthattam a sisakot!!! (Aminek már csak azért is örültem, mert a régi fényezése 1-2 helyen meg is volt sérülve.) Persze az újjal sem felhőtlen kapcsolatom, ui. az meg bizonyos (nem is ritka) fejtartás mellett enyhe zörgő hangot hallat... (Ezek után kezdem gyanítani, hogy bennem van a hiba.) Mindenesetre úgy gondolom, hogy a Caberg sisakok ár/érték aránya tényleg jó. (Jómagam 10%-os kedvezménnyel 36 rugóért akviráltam a bukót.)
Csak annyit ajánlanék, hogy nézd meg a Caberg bukókat is, itt nyugaton nagyon népszuerűek, nem véletlenül. Illetve én kint vennék. Kb. 30%-kal olcsóbb a bukó kint.
Asszem Bálint írta, nagy sebességnél már tök mindegy milyen kupakod van.
Teljesen egyetértek, mivel sajna elég sok balesetet láttam itt-ott (neten, élőben, stb.) A tények azok, hogy a leggyengébb és legvédtelenebb rész a motoroson a nyaka. Szóval ha nagy a sebesség és nekicsapódik valaminek, az ember, akkor sajna tök mindegy milyen állapotban van a koponya, ha a fej leszakadt. Láttam pár ilyet, szerencsére nem élőben, de 80%-nak a feje szakadt le. A gyorshajtóknak félelem nélkül tudom ajánlani ez ügyben a www.rotten.com-ot elrettenetésnek. Gyenge gyomrúak ne nézzék meg!!!
Mentem ma a Váci úton és látom, hogy mentő villog, áll középen és pár motoros, meg egy autó. Közelebb érve láttam, hogy egy (egyértelműen) gyönyörű ezüst ER6-os. megálltam gyorsan és kiszálltam, megkérdeztem segíthetek e. A Kawa sértetlen volt, ők is segíteni álltak meg, asszem. Egy SV-t szorított le egy Ford Focusos, így a szegény motorost rászorította a másik autóra, ami ott állt. Elég csúnya volt az SV, de nem vészes (jobb oldalán csúszott). Tank lábtartó, idomok, miegymás. Én városban már nem is nagyon előzgetek. Vigyázzatok ti is.
Más: Ma vettem két nagggyon fincsi tükröt a kicsikére. Kicsit kisebb, sportosabb. Meg már nagyon zavart, hogy nincs balos tükröm. :)))
Nekem nagyon tetszik és nem volt aranyárban, csak rá kellett akadnom.
OFF: Az irigység szép tulajdonság, mert foglalkozol másokkal. ;-) :ON
Az, hogy gondolkodom rajt, az még nem jelenti azt, hogy venni is fogok! Ez még nagyon sok változós fügvény! Lehet az egészből nem lesz semmi, és inkább maradok a régi sisakomnál. Nem tudom, lehet ez is csak egy kósza gondolat, egy múló hóbort!
Többiek: lehet lesz meglepetésem, ha elkészült a Vas! ;-))))) De ez még szintén nagyon a jövő titka!!!
Az Arai igen-igen felső kategóriás sisak, én csak álmodom róla. Az RX-7 Corsair olyan 160,000 körül van Matula. Irigyellek, hogy most ilyenekben gondolkodsz... :-)