Nem csak a motorbol all egy auto...hanem a sokszor igen gyenge minosegu "koritesbol"(tipushibak),legyen az 520-25-30-35d, total mindegy,ha kimeletesen lett hasznalva 300e km folott is auto marad,gyari turbo-szivosor-valto-futomu-hajtas stb.-vel,,,ha nem ,120-150e km-tol is iszonyatosan szet tud hullani.Sajnos ez az amit nem latunk rajta,ezert mondjuk,hogy zsakba macska a hasznalt cucc-)))
Egyebkent ha mar e60D es nem szamit a felirat-),akkor 520 manual 2009-tol./szerintem/
Igazából megvehetem bármelyik motorral, ha nincs szervizelve, és már jóval 300ezer km felett jár, akkor ugyan úgy kijöhet rajta az égvilágon bármi, a motortól függetlenül...
Nekem faceliftes 525d-m van (3.000 ccm). Rendkívül meg vagyok elégedve vele. Most van benne 98.000 km, és eddig csak egy szivargyújtót megvilágító IZZÓ égett ki :-D
Szerintem meg nem a 25D a legjobb. Nekem volt egy év után eladtam mert csak a problémám volt vele. Aztán vettem 35D-t, na ezzel szinte semmi a kötelező dolgokon kívül (szíjtárcsa,szívósor ) pedig 190E körül járok és több mint 100E km-t én raktam bele. Ja és a fogyasztásban nincs számottevő különbség, sőt szerintem a 35D jobb mert ha a 25D-vel tempósabban közlekedtem átlag 10L fölött kért, míg a 35D 9-9.5 körül. Szervizek alkalmával beszélgettem Steeef-fel, ő is megerősített abban hogy a 25D szokott a problémásabb lenni, ez a szervíz tapasztalta. Bár abban igazad van ha leharcoltat vesz valaki mindegy, hogy 25D vagy 30-35D csak a gond lesz vele.
Szia! Én Aachen-ben vagyok most, tehát nem is olyan messze... Azt ajánlották még itt, hogy érdemes megnézni az A.T.U-t, azok foglalkoznak minden típussal és gyári alkatrészekkel.
A gumiszerelő műhelyben is felajánlotta a srác, hogy megcsinálják de nekik nincsenek gyári alkatrészeik azt meg nem akarom. Kösz!
Minél nagyobb a tipusszám,annál többet eszik. Ésszerűen a nagyobb motor miatt. Mondjuk 535-el is lehet spórolni,ha nem nyomod neki. De akkor meg minek? :) én az arany középutat választanám.. 525,vagy 530. Főleg,ha nem sokat megy majd autópályán.
Szia! Nem tudom merre vagy itt Németországban... Az az igazság,hogy én vásárlás elött állok,és így a szervizeket nem ismerem. Mondjuk egy fékbetét cserét azért nem feltétlenül a BMW szervizben csináltatnám. Szerintem azt azért rá lehet bízni egyéb szerelöre is. Én Mainz-ban lakom,itt van egy hivatalos kereskedés,a használtautó részleg vezetöjének a felesége Magyar,és szívesen segít,ha nyelvi problémák akadnak. Be kell menni a szalonba,érdeklödni,kérdezgetni a szerelök felöl,esetleg megismerkedni velük,és rögtön kiderül,hogy pl. fusizik-e. Én ide járok nézelödni:
Helló! Kint vagyok pár hónapot Németországban és úgy tűnik nem fogom kihúzni a fékbetétek cseréjét amig hazaérek. Kértem ajánlatot a helyi BMW-től de elég drága (persze, ha az otthoni árakkal hasonlitom össze.) Van különbség kereskedések között? Hova érdemes menni szervizeltetni?
Én még nem láttam a turbóm leszedve,holnap mielőtt elviszik,persze készítek pár képet szívesen.Reggel ugyis megyek be a szervízbe.Én gondoltam tanulok a te "hibádból".Mondom a turbósnak,hogy levegyem-e az elektronikát?Ő azt mondja hagyjam rajt mert kell az is azon is állítanak valamit meg lekontrolálják.(max megjelölöm)
Kiváncsi vagyok mit mondanak rá,mert igazából látszólag rendben,de ha már leszereltettem akkor nézzük meg..
jaja, szerintem is. hát nézegettem a mobile-t , Németo-ban a 2005/2006-os E60/61-ek döntő többségében azért a 230-250e km megvan simán. ezeket hozzák be főleg. de ha karban volt tartva szerintem nem olyan nagy gáz ez.
Én laikus ként talán azt mondom lehet az egyik turbo..(akár elektromos jellegű hiba,vezérlő vagy hasonló)Bár ha a turbóddal gond lenne azért annak lenne más jele is szerintem..Énis most vagyok turbó problémába,találtam egy vadi ujat sajnos nem lett jó mert az vákumos vezérlésű,az enyém meg elektromos..Levéve az enyémen hiba nem látszik,de holnap megy be a turbóshoz ha már lent van megnézetem..Egy barátom Bömöséről is most hullott le,és annyit mondta,mondta már már turbó fóbiám lett..:))
Sziasztok Egy 2009es 535d-m van. tegnap jottunk haza a nyaralasrol , egesz vegig szepen jott 1200 km-t majd egy hirtelen kigyorsitaskor 160nal lepadloztam es nem tortent semmi. Felbugott a motor viszont az auto nem gyorsitott. Azota is alulrol szepen huz de 150 utan teljesen elfogy az ero. Elmehetett a nagy turbo? Vagy lehet koze a reszecskeszuronek? Fogalmam sincs. Mire gyanakodhatok? Szeretnem hallani a Ti velemenyeteket mert nem szeretnem , hogy par ezer ft-os javitas helyett atvagjanak es legyen belole tobb szazezres. Koszi.
Én is csak szóbeszédből... a befecskendezősor 200 ezer körül és állítólag közel milliós tétel??? Van ilyen??? Ez azért elég brutál.
Azt nem írtam, hogy automatát keresek, ehhez teszteket olvastam és nem tartják jó darabnak, mármint az autó karakteréhez. Nemrég vezettem egy 2-3 éves 320d-t, ahhoz passzolt, már ha ugyanaz volt.