Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
ha ausztriában - és nálunk szerencsésebben fejlődő országokban - nem akadnak fent ezen (ti. az utasok, hogy mivel jutnak el a-ból b-be, valamint a vasút is úgy komponálja a kottát, ahogy éppen erőforrása van rá), akkor ungarisztánban ugyan mindek?
A menetidőt tudja tartani, csak a menetrendet nem...
A Sm-i utascserére 2 percet tervezni elég kósza ötlete volt a menetrend szerkesztőnek. Gyakorlatilag megáll egy munkásvonat, amiről - kevés kivétellel - mindenki leszáll, majd a leszállások megtörténte után megrohamozza az IC csaknem teljes utazóközönsége; kocsikeresés, helykeresés, stb.
Tegnap "csak" 5-6 perc késése volt!
Szombathelyen nem elég 2 perc utascserére? Hányan utaznak oda, 300-an?
Akkor induljon előbb Gotthátrdról,Szombathelyen meg álljon 5 percet.A pápai IC-kocsikat nem tudják időben rátenni ia 949-re.Tegnap is+ 6-al indult,pedig van legalább negyed óra.
Mindenesetre ha az első módosításkor beterveznének Sm-re még +2 percet, és kiterveznék a felesleges Cs-i megállást, akkor kb. jó is lehetne a menetvonal.
A menetidőt tudja tartani, csak a menetrendet nem...
A Sm-i utascserére 2 percet tervezni elég kósza ötlete volt a menetrend szerkesztőnek. Gyakorlatilag megáll egy munkásvonat, amiről - kevés kivétellel - mindenki leszáll, majd a leszállások megtörténte után megrohamozza az IC csaknem teljes utazóközönsége; kocsikeresés, helykeresés, stb.
(Emellett jegyvizsgáló, mozdonyvezető, vonatbefolyásoló-rendszer váltás; de valójában nem ez, hanem a tényleges utascsere nem fér bele a két percbe.)