Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Konrad Creative Commons License 2009.09.07 0 0 675
Akkor úgy fogalmazok: ez a futásteljesítmény ennyi idősen gyanús, tehát érdemes nem elhinni elsőre. Át kell nézni mindent.
Nekem az a bajom a nem pontos km órával, hogy vannak ugye kötelező javítások, amik így vagy megtörténtek, vagy nem. Nem beszélve a HDi 15-20e kilóméterenkénti esedékes olajcseréjéről...
Előzmény: GalloG (674)
GalloG Creative Commons License 2009.09.07 0 0 674
Most nézem csak, miről is van szó. Miért kevés a 8 év alatti 166 ekm egy családi (mármint nem céges) használatú autóban? Mikor itthon minden dízel kombi Passat-ban 170 ezer van, évjárattól függetlenül, és úgy is jó... :-)

Szóval én nagyjából ki se szállok a kocsimból, ügyfelek telephelyére járok számítógépes problémákat megoldani. Javarészt városon belül, vagy szűk vonzáskörzetben. Ennek ellenére szűken van meg az évi 20 ezer (azért az nem is olyan kevés). És dízellel járok ennek ellenére, mert a benzines 1.5x annyiba lenne kilométerenként. Ha valaki csak melóba jár kocsival, meg a hétvégén családot látogatni és évente 1x-2x üdülni, akkor simán hihető éves 10-15 ekm-es futás is.

Érdekes, hogy mindenkinek van előítélete mindennek kapcsolatban itthon. De ha lenne is tekerve az órája, 1.2 M-ért kínálja, ami megint csak nem túl sok. Szerintem.

Két hete javítottunk egy C3-ast (elgurult és összetört az eleje kicsit), ami most lesz 2 éves, és 3200 (!) km van benne összesen...
Előzmény: Konrad (667)
moli1 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 673
A kinai klón kábel lehet és programot meg tudsz letülteni hozzá az internetről , nekem is megvan a proxia progim csak cseszhetem mert nincs hozzá kábelem, szóval ezért olyan a CD amilyen.
Előzmény: Tommaso86 (660)
GalloG Creative Commons License 2009.09.07 0 0 672
Mondjuk azért, hogy ne fizesse ki a szemét is a kúton minden nap. Azért egy benzines 2.0 átlag 10 literes fogyasztásánál sokkal barátibb egy ugyanekkora dízel 6-os átlagát finanszírozni, bármennyire kevés is az éves futás. A C5 dízel nem volt soha annyival drágább újonnan, hogy ne hozza vissza a különbözetet fogyasztáson.

Egyéb iránt nem a KM számlálót kell nézni soha. A belső kopottságát, az autó karbantartottságát kell vizsgálni, és a remélhetőleg dokumentált előéletet. Teljesen mindegy, hogy mennyit futott, ha jó, mivel 50 ekm-es korára is szét lehet taposni és le lehet lakni egy autót, de 300 ekm-nél is lehet tipp-topp és jó műszakilag.
Előzmény: Konrad (671)
Konrad Creative Commons License 2009.09.06 0 0 671
De minek vesz dízelt az, aki kevesebb mint 20 ezret megy? :)
Előzmény: John Zero (668)
Konrad Creative Commons License 2009.09.06 0 0 670
Elvileg le lehet kérdezni számítógéppel, de aki ügyes, azt is "átírja". A nem vezetett szervízkönyv mondjuk gyanús lehet.
Előzmény: semgza (669)
semgza Creative Commons License 2009.09.06 0 0 669
én is gondolkoztam ezen, de ez elvileg egy tulajdonosé volt, nem hiszem hogy magának tekergetett volna, aztán meg visszavitte a szalonba és vett egy újat, úgy került hozzám. persze nem lehet kizárni, de akkor a citroen szalon a bünös.
van valami amiböl meg lehet állapítani egyébként?
mondjuk a szervizkönyv nincs végig, az tény.
Előzmény: Konrad (667)
John Zero Creative Commons License 2009.09.06 0 0 668
Nem biztos, hogy rossz a km óra, de azért gyanús lehet!

Az előző autómban 13 év alatt 230 ezer km volt, az átlagban 18 ezer/év. Attól is függ, ki használja és mire, persze...
Azért évi 20-25 ezer km szerintem lehet átlagos.
Előzmény: Konrad (667)
Konrad Creative Commons License 2009.09.06 0 0 667
Elég irreális ez a km állás. Én a sajátomba egy év alatt beleraktam laza 20e km-t, és nem használom sokat...
Előzmény: semgza (663)
John Zero Creative Commons License 2009.09.06 0 0 666
ebay.com, ott keress Lexia és Proxia-ra (Lexia 3 vagy Proxia 3 kell).
De mondjuk a 190 USD-snél van egy 90 USDs szállítás (jó vicc, így könnyű olcsóbbnak lenni mint a többi 300-400 USDs).
Előzmény: Tommaso86 (660)
John Zero Creative Commons License 2009.09.06 0 0 665
Nem tudom, miért ne lehetne?

Másrészt csak egy dolog nem lenne etikus: ha vissza lenne tekerve a kilométeróra :)
Előzmény: semgza (663)
reseller Creative Commons License 2009.09.05 0 0 664

Szia!

 

Nem akarlak elkeseríteni, de ha tényleg lendkerék probléma, akkor bármikor széteshet az egész.

Én is így jártam, erős morgás -gondoltam még hazamegyek a szerelő előtt- majd kb 10 km után, pont amikor a garázs elé beálltam csörgés zörgés, a lendkerék szétesett. Azért jó leány volt a Citro mert még hazavitt.

Valóban a lendkerék kb 160.000 Ft,  a kuplung szerkezet kb 30.000.

Nekem felújították a lendkereket, igy az egész kuplungszerkezet+lendkerék kijött 130.000 Ft-ból. A szerelőm 30.000 Ft-ért!!! csrerélte.

Most már lrehet kapni hagyományos lendkereket is , igy a lendkerék többet nem fog széthullani. Az árak hasonlóak mint a felújítottnál.

Munkadíjban jó lehúzós a márkaszervíz.

Előzmény: fetoc5 (661)
semgza Creative Commons License 2009.09.05 0 0 663
lehet itt ezt autót reklámozni eladásra?

vagy nem csak nincs értelme hanem nem is etikus?

Konrad Creative Commons License 2009.09.04 0 0 662
Biztos szakszervíz kell? Vagy még garanciás a gép? Helyileg hol vagy (város)?
Előzmény: fetoc5 (661)
fetoc5 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 661
A tolatóradarom már nem is gond :)) Sokkal jobb hiba jött elő egy 600 km-es út után.
Dupla tömegű lendkerék. ....legalább is erre utalnak a jelek.
Alacsony fordulaton szaggatottan morgó hang, álló helyzetben benyomott kuplunggal is. Még nem rázza a karosszériát.
Kérdésem ... meddig lehet így járni, milyen hibákat generálhat, ha
még kb 1000 km-ert megyek vele ?
Szeviz rendes volt kb 400-450 ezerért megcsinálnák.
Lendkerék 200 e ft kuplung szerkezet 100 e ft és a
munkadíj a cserére csak a lendkerék esetén minimum 100 000 ft
Vannak tippjeitek.... segítsetek.
Tommaso86 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 660
Enyhén szólva gyanús...:) Át tudod küldeni a linket? Megnézném énis. Bár esküdni mernék rá, hogy semmire se lehet vele menni, de azért egy szemrevételezést megérne.
Előzmény: John Zero (659)
John Zero Creative Commons License 2009.09.04 0 0 659
Az ebay-en szoftverrel együtt adják a kábelt, bár elég gyanúsnak tűnik, hogy néha filccel feliratozott DVD van a fotón, lehet nem eredeti :-)
Előzmény: Tommaso86 (658)
Tommaso86 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 658
Teljesen felesleges is, mert a kábel önmagában nem jelent semmit, a különböző egységekhez tartozó szoftver több 100 000 illetve több millió forintba kerülne, amik nélkül a legalapvetőbb kommunikáció sem jöhet létre az autó és a gép között. Ezért vagyunk rászorulva a márkaszervizekre...
Előzmény: John Zero (657)
John Zero Creative Commons License 2009.09.04 0 0 657
Jó lehúzósok ezek a márkaszervizek :-(
Én is kb. 10-12 ezer Ft/óra árakat láttam.

Gondolkoztam már, hogy veszek a neten Proxia/Lexia kábelt, kb. 30-40 ezer Forint (ebay-en), de mivel én nem nagyon szervízelem magam a kocsit, felesleges kiadásnak tűnik.
Előzmény: Tommaso86 (655)
reseller Creative Commons License 2009.09.04 0 0 656
Köszi a választ. A folyadékot én töltöttem fel, most tele van. Sajnos a szerelőm műszere nem kezeli a C5 -komputereit teljesen. A motorvezérlőt tudtuk kezelni, de sjnos a FAP résszel nemtudtunk kommunikálni.
Előzmény: Tommaso86 (655)
Tommaso86 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 655
Hello!

A debreceni Citroen szervizben csinálták, végülis 0,8 óra műszerezést kellett kifizetnem ami itt 7850 Ft. Ennyibe került összesen. De megvetették velem az Eolys folyadékot ami 25 000 Ft volt és mégse kellett... Egyelőre itt van a nyakamon, valószínű azt el fogom adni.
Ha véletlenül azzal állnának elő hogy cserélik a FAP szűrőt nehogy belemenj legvégső esetben is leszedhető és nagynyomással mosható. De a szervizben tudnak computeres szűrőregenerációt végezni, ha valamennyireis el van tömődve általában elég szokott lenni. És persze a műszeres programozás része a drága...
De sajnos ezzel a problémával mindenképp szakszervizhez kell fordulnod, másnak nincs meg hozzá a megfelelő szoftvere.
Érdemes előtte megnézni az Eolys szintet, nehogy úgy járj mint én. A tank alatt bal oldalt van a tartály, le kell venni a hővédő burkolatnak a tarály alatti részét ás fogod is látni hogy hogy áll.
írj majd ha jutottál valamire, vagy van még kérdésed, hátha tudok rá mit mondani.
Előzmény: reseller (654)
reseller Creative Commons License 2009.09.03 0 0 654

Szia Tomasso86!

 

Hol csináltattad, és mennyibe került. Nálam ugyanez a probléma van.

 

Előzmény: Tommaso86 (653)
Tommaso86 Creative Commons License 2009.09.03 0 0 653
Megoldódott a FAP folyadék problémám és ahogy mondtam is, leírom mi lett a megoldás. Igazad volt tényleg nem lehetett nullázva. Csináltak egy FAP szűrő computeres regenerációt és a vezérlőszoftverét frissítették. A regeneráció azért kellett mert el volt tömődve a koromszűrő, a szoftverfrissítéssel pedig helyreállt a szűrő működése. Leellenőrizte a szerelő és tényleg eolys van benne, nem kellett kicserélni végül. És természetesen a hibaüzenet is törlődött. Köszi a tippet mégegyszer!
Előzmény: GalloG (637)
Konrad Creative Commons License 2009.09.03 0 0 652
Milyen változat? 5 ajtós vagy kombi?
Előzmény: Törölt nick (651)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.03 0 0 651
Sziasztok !

C5 2.0 hdi 110 le,2003as alkatrészek,karosszéria,motorikus elemek stb eladó.
20kg-ig posta900ft.
érdeklődj!
saskacsa@citromail.hu
70-2489805
GalloG Creative Commons License 2009.08.31 0 0 650
Nem azt mondom, hogy tönkreteszi, hanem azt, hogy nem bír annyit gázzal, mint benzinnel. Dehát, amit a 100e km alatt behozott a gáz, abból gondolom bőven kitelt ez a szelepszár szimering csere :-)))

A hidegjárati benzinüzem meg csak azért van, hogy a reduktor ne fagyjon le. Ahogy a hűtővíz egy kicsit megmelegszik (ami a reduktor lefagyását gátolja meg), azonnal vált is gázra általában.

Az egyik cimborám a gázos kocsijában beépítette egy HDI motor 3 gyertyás elektromos víz-előmelegítőjét, ami kézzel kapcsolható volt az egyszerűség kedvéért (mondjuk egy 50 fokon nyitó hőgomba beépítésével ez automatizálható könnyen). Így hidegebb időben sokkal hamarabb át tudott állni gázra a rendszere.
Előzmény: Lalika75 (649)
Lalika75 Creative Commons License 2009.08.31 0 0 649
A helyzet az,hogy mostmár valamivel több mint 100e km-t mentem gázzal,de igazából nincs gondja a motornak.A javítás során csak a szelepszár szimmeringeket kellett kicserélni,így most a javítás után(3000 km) teljesen jónak tűnik.A szelepvezetőt meg tudni kellene mi az alapmérete,de a szaki annyit mondott,hogy nem kopott . Maga a gázrendszer vegyesen működik,mivel csak benzinnel indít és megy amíg a motor hőfoka el nem éri az adott hőfokot és akkor automatikusan átkapcsol.
Előzmény: GalloG (640)
reseller Creative Commons License 2009.08.31 0 0 648
Írj egy mailt, a mail címemre. Privátban beszéljünk.
Előzmény: lazarzoltan (628)
Tommaso86 Creative Commons License 2009.08.31 0 0 647
Nem tudom, hogy tényleg Eolys van-e benne... Nem kockáztatok ha már úgyis megvetették velem inkább kicserélem.
Előzmény: moli1 (645)
GalloG Creative Commons License 2009.08.31 0 0 646
Azért akarja kicseréltetni, mert nem biztos, hogy az van benne, nem Ő tette bele a mostanit, és a rendszert nem is "nullázták", így nem is fogyasztotta.

Biztosra akar menni a cserével.
Előzmény: moli1 (645)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!