Tegnap Solymárra voltunk hivatalosak esküvőre...és miért pont ne ekkor jönne a baj:(( Megadta magát a főtengely ékszíjjtárcsa.Szeretném megköszönni atiTDI-nek és a szerelő srácoknak a gyors és korrekt segítséget....hála nekik a helyszínen orvosolták a cserét.Nem kellett trélerezni és ma haza tudtunk jönni minden gond nélkül!:))Köszönjük!!!!
525d főtengely ékszíjtárcsa és egr termosztát csere után ma autópályán az érdi emelkedőre alig bírt felmenni . 140 es tempomatból visszaesett, 0-110 ig rendesen húz utána erő el. Mi lehet a baj? Le nem állítottam, újra nem indítottam, hazajöttem vele, városban nem volt gond,
Előre is kösz
Ha most kellene E60-at valasztanom, vagy ha valaki megkerdezne, mit javaslok, akkor valoban faceliftes 525d xDrive automatat valasztanek/javasolnek, persze ez mind elhatarozas es termeszetesen a "lehetosegek" kerdese...
E61 LCI (2009/01) 530x D vásárlás közepén vagyok, az a kérdésem, hogy a BMW Apps (6NR?) extrát be lehet-e tenni/tetetni utólag?
Az autóban a "sokgombos" iDrive van, a középkijelző már az F széria nagyobb felbontású kijelzője, az autó rendelkezik: S612A BMW ASSIST, S614A INTERNET VORBEREITUNG, S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION, S616A BMW ONLINE, S6AAA BMW TELESERVICES, S6ABA STEUERUNG TELESERVICES felszerelésekkel.
iPod dokkolót be lehet tenni (gyári) vagy alapból vezérelhető az iPod?
elnezest kerek a kicsit offert, de annyira nem is az talan, mert annyian keresnek most 525-öst itt, de nem publikus a mail cimuk, nekem pont elado egy facelift elotti sajat megkimelt, Maszi altal megvizsgalt, es SW frissitett:) darab:
Nem csak a motorbol all egy auto...hanem a sokszor igen gyenge minosegu "koritesbol"(tipushibak),legyen az 520-25-30-35d, total mindegy,ha kimeletesen lett hasznalva 300e km folott is auto marad,gyari turbo-szivosor-valto-futomu-hajtas stb.-vel,,,ha nem ,120-150e km-tol is iszonyatosan szet tud hullani.Sajnos ez az amit nem latunk rajta,ezert mondjuk,hogy zsakba macska a hasznalt cucc-)))
Egyebkent ha mar e60D es nem szamit a felirat-),akkor 520 manual 2009-tol./szerintem/
Igazából megvehetem bármelyik motorral, ha nincs szervizelve, és már jóval 300ezer km felett jár, akkor ugyan úgy kijöhet rajta az égvilágon bármi, a motortól függetlenül...
Nekem faceliftes 525d-m van (3.000 ccm). Rendkívül meg vagyok elégedve vele. Most van benne 98.000 km, és eddig csak egy szivargyújtót megvilágító IZZÓ égett ki :-D
Szerintem meg nem a 25D a legjobb. Nekem volt egy év után eladtam mert csak a problémám volt vele. Aztán vettem 35D-t, na ezzel szinte semmi a kötelező dolgokon kívül (szíjtárcsa,szívósor ) pedig 190E körül járok és több mint 100E km-t én raktam bele. Ja és a fogyasztásban nincs számottevő különbség, sőt szerintem a 35D jobb mert ha a 25D-vel tempósabban közlekedtem átlag 10L fölött kért, míg a 35D 9-9.5 körül. Szervizek alkalmával beszélgettem Steeef-fel, ő is megerősített abban hogy a 25D szokott a problémásabb lenni, ez a szervíz tapasztalta. Bár abban igazad van ha leharcoltat vesz valaki mindegy, hogy 25D vagy 30-35D csak a gond lesz vele.