Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Krisztián9700 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 18665

A probléma az hogy a belső kilincs meghuzásakor a sok zsírtól meg tudja a tököm mitől a kis zárnyelv megszorul ahogy irtad is, és emiatt kb az van hogy a belső kilincs nyitott státuszban van, ilyenkor az ajtó vissza pattan újra és újra:) 

Le kel lvenni az ajtópanelt, ki kell szerelni a zárat elmosni, és ennyi :) 

Előzmény: rrolandd (18663)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 18664

itt vagyok szombathelyen, talán rólam nem hallani rosszat :) 

Előzmény: rrolandd (18663)
rrolandd Creative Commons License 2019.04.04 0 0 18663

Köszi, nem tudtam róla, hogy problémás. Itt lakott 500méterre tőlem Győrben, de már egy ideje nem láttam. Csak egyszer voltam nála Komáromban. Győr környékén van más aki ajánlott? :)

 

Ajtó nyitásnál nincs semmi problémám. Belső és külső kilincs is nyit rendesen. Egyik reggel kinyitottam az ajtót és visszacsukni már nem tudtam, mert nem fogta meg. Folyamatosan visszadobta. A képen jelöl rész ugyanígy volt, tehát nem azt nem húzta vissza és az ütközött. Párszor fel és letoltam a jelölt darabot és utána sikerült becsuknom. 

 

Előzmény: Quattroman (18662)
Quattroman Creative Commons License 2019.04.04 0 0 18662

milyen retesz megy le? ezeken nincs látható retesz.

valamelyik bovden nem csúszik vissza teljesen de azt érezni hogy a külső vagy a belső kilincs működik rosszul.

 ne fújkálj semmit mert a műanyagok önkenőek viszont a kenőcsbe beletapad a por és csiszolóanyagként viselkedik.

embered valószínűleg megint bujkál a hitelezői és/vagy az átvert emberek elől...

Előzmény: rrolandd (18661)
rrolandd Creative Commons License 2019.04.04 0 0 18661

Sziasztok!

 

2002-es Smart ForTwo-n néha nem zárodik be az egyik oldalon az ajtó. A retesz lemegy, de a becsukás végén nem fog rá, hanem lent marad. Visszaolvasva úgy tűnik, hogy a bowdennel lesz gond igaz? Amíg nincs kijavítva segíthet ha a reteszhez fújok lithiumos spray-t vagy inkább ne?

 

Továbbá van valakinek infoja a komáromi Smart szerelő Janiról? A héten nem értem el telefonon, ki se cseng.

Quattroman Creative Commons License 2019.04.01 0 0 18660

ne idegesítsen, jól van úgy

Előzmény: =BB= (18659)
=BB= Creative Commons License 2019.04.01 0 0 18659

Ok. Köszönöm

Esetleg ilyen dugód nincs véletlen?

Idegesít Az a lyuk. 

Előzmény: Quattroman (18658)
Quattroman Creative Commons License 2019.04.01 0 0 18658

olajteknő cserénél érdemes levenni az olajpumpa szívócsövét és átmosni mert a tövében van az anyagából kiöntött előszűrő. aztán diszkréten a tömítőpasztával mert ami befelé kitüremlik összegyűjti a szívócsőben és alig jut olaj a pumpához.

 

Előzmény: =BB= (18656)
Quattroman Creative Commons License 2019.04.01 0 0 18657

eredetileg egy műanyag dugó volt benne, ezen a nyíláson keresztül lehet kitekerni a kuplungmodul csavarjait amikor cseréljük.

nincs jelentősége a hiánynak, jobban szellőzik :)

Előzmény: =BB= (18656)
=BB= Creative Commons License 2019.04.01 0 0 18656

Sziasztok!

Nemrég lettem Smart tulajdonos (2003, 600 benzin, Passion).

Magam csinálok amit tudok egy kis haveri segítséggel.

Olajteknő cserénél feltünt egy lyuk amit nem értek.

Hiányozna innen egy kopak? Mire szolgál ez a nyílás?

Aki tud kérem világosítson fel. Köszönöm.

Balázs

Csubeka190D Creative Commons License 2019.03.25 0 0 18655

Köszönöm a válaszokat!

Végül egy 2005-öst vettünk meg drágábban, mert a 2000-es 450 ért egy hulladék volt. Megint beigazolódik a mondás, miszerint olcsó húsnak...

Mégegyszer köszönöm!

 

Előzmény: bati67 (18646)
VoltVOLVOs Creative Commons License 2019.03.24 0 0 18654

Köszi, ma már nem zavarnálak, de holnap felhívlak... :)))

Előzmény: Krisztián 9700 (18653)
Krisztián 9700 Creative Commons License 2019.03.24 0 0 18653

telefonon részeltesen tájékoztatlak a lehetőségekről 06703407295 amúgy magasnyomásu pumpa vezetékszakadás :) 

Előzmény: VoltVOLVOs (18647)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.24 0 0 18652
Előzmény: VoltVOLVOs (18651)
VoltVOLVOs Creative Commons License 2019.03.24 0 0 18651

Bocsi, elírtam, az enyém 2005-ös, a Smart 2001-es...

Előzmény: Quattroman (18649)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.24 0 0 18650

ebben az árfekvésben a németeknél is törökök, bolgárok nepperkednek vele....

Előzmény: bati67 (18646)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.24 0 0 18649

dízelnél mindig az üzemanyagszűrővel érdemes kezdeni

lehet EGR szelep, kikopott intercooler, hibás turbonyomásvezérlés.

2005ös autóhoz ne keress "sárga" elemet olyan nincs.

az nagy valószínűséggel Steam Green lesz ami egy zöld, C43L kódon fut, elég reménytelen bontottan találni ilyet

Előzmény: VoltVOLVOs (18647)
barbon1 Creative Commons License 2019.03.24 0 0 18648

Leghamarabb a turbo nyomás körül

Előzmény: VoltVOLVOs (18647)
VoltVOLVOs Creative Commons License 2019.03.24 0 0 18647

Sziasztok!

 

Kicsit lemaradtam a dolgokról, lehet hogy volt már róla szó, 2005-ös diesel Fortwo max 3200-as fordulatig pörög fel, erőtlen, ezért nem vált magasabb fokozatba... Hol keresgéljek a hiba után?

 

...és keresek még jobb első sárvédőt sárga színben...

bati67 Creative Commons License 2019.03.24 0 0 18646

Tanuljatok az én példámból: csak Németországból!!! :-)

 

Előzmény: Csubeka190D (18643)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.23 0 0 18645

Csubeka 190D, Jóska bátsi

 

kicsit olvassatok vissza a topikban, elég sokszor leírtuk már.

egyébként ebben a korban, és árfekvésben bármi bajság előfordul akárcsak az összes többi autótípusnál.

általános állapotot kell nézni és elvinni egy átvizsgálásra egy típussal foglalkozóhoz.

nem kell sajnálni azt a néhány ezrest és megspóroltok egy későbbi nagyobb bukót.

Jóskabátsi Creative Commons License 2019.03.23 0 0 18644

Én is hasonló cipőben járok. A válaszok engem is érdekelnek. Köszi

Előzmény: Csubeka190D (18643)
Csubeka190D Creative Commons License 2019.03.23 0 0 18643

Sziasztok!

 

A segítségeteket kérném: 

73 éves édesanyámnak szeretnék egy picike, automata autót vásárolni és a Smart régóta bizgeti a fantáziámat. Magamnak simán vennék egyet Bp-re. Anyukám kb 2-3000 km-t megy évente, leginkább bevásárol és unokát hoz-visz a suliból. Már rábaltáztunk 1-2 automata autóval és bukott szegény sokat. kb 500 ezer van a kasszában autóra. Segítsetek legyszíves, hogy mit nézzek meg az autón, mire vigyázzak, mi az amit elkerüljek, mit nézzek meg?

Úgy láttam, hogy kb olyan 2000-es évjáratot tudnánk megvenni.

Mit tanácsoltok?

 

Köszönöm!

Krisztián 9700 Creative Commons License 2019.03.17 0 1 18642

5 perc kicserélni, konkréten 4 csavart és kettő bilincset kell kivenni. 06703407295 számon elérsz 

Előzmény: logan1888 (18640)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.17 0 1 18641

van neki és Laci nem dolgozik hozott alkatrésszel

Előzmény: logan1888 (18640)
logan1888 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 18640

Köszi az infót :) - jövőhéten lehet kereslek! (remélem lesz időpontom szervizbe, és akkor kiderül kell e szereznem )

Előzmény: Krisztián 9700 (18639)
Krisztián 9700 Creative Commons License 2019.03.16 0 1 18639

20000 ft postával:) 1 év garanciával tőlem. :) 

Előzmény: logan1888 (18638)
logan1888 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 18638

köszi! árban ez milyen kategória lehet? 0-50,50-100 - remélem az előbbi mint utóbbi :)

Előzmény: Krisztián 9700 (18636)
logan1888 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 18637

köszi szépen! persze, amint lehet viszem - csak a párommal most próbáljuk megérteni a kocsit :) 

 

(Gyurkó Lászlóhoz viszem egyébként, már voltam nála 1x - korrekt és segítőkész volt, még kész se lett (fékek, mechanikai dolgok), csak a hosszú hétvége miatt elhoztuk hogy tudjunk vele menni :)

Előzmény: Quattroman (18635)
Krisztián 9700 Creative Commons License 2019.03.15 0 1 18636

fojtoszelep csere :) ahogy modja a quattro is 

Előzmény: logan1888 (18634)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!