ma ELL-360 vitte 13:00kor a Bcs-Békés-Szeghalom-Füzesgyarmat járatot, ami szerintem csak péntekenként közlekedik.. múlt héten BHM-076 ment... de ami érdekesebb volt nekem, hogy KKL-983 12:25-kor ment Szegedre, szerintem rásegítőként. de onnan nem ér vissza a 14:35-ös karcagi fordájáig... hogy oldhatták meg?
Valójában úgy van, ahogy az előző hozzászólásodban írtad.
E95.52 a Rábá-s alapjármű 95.55 klíma előkészített és klímával szerelt típus.
Amúgy nem csak a klíma a különbség, hanem az ülésszámok is és a tetőszellőzők száma is. 925-926 - 50 üléses, a 927 csak 46, ha jól emlékszem. Az előbbieken 3 tetőszellőző van, a klímáson értelem szerűen csak 2.
Meg tudja mondani, mi a különbség az E95.52 és 55 között? Sajnos én mindig keverem a kettőt, látásról pedig nem tudom megkülönböztetni. Nagy szerencse, hogy az 52 a gyakoribb, ezért szinte mindegyik Rába 52-es.
Szépjó estét!:) Azt hiszem,pont jókor olvastam bele ebbe a fórumba,mert erre a kérdésre tudok válaszolni. :) Én úgy tom,hogy a KUT-007-es szokott Egerbe járni. Viszont a tartalékos kocsijairól nem tudok.akkor én is kérdeznék.:) mely kocsik szokták pótolni?Azt tudom,hogy néha Credok meg Ik 250esek,de vmi konkrétat tud vki?:)
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki buszvezető lehessen? Az biztos, hogy kell a D kategóriás jogosítvány. És úgy tudom, hogy talán PÁV II.II-es alkalmassági engedély és belföldi személyszállító vizsga is szükséges még. Kell még valami ezeken kívül? Ha bármilyen infótok van, akkor azt köszönettel venném.
Ezt a gyári táblát még évekkel ezelőtt láttam a BHM-395 -ön. Most találtam meg a "lomjaim között", be szeretném azonosítani. Mivel (tudtommal) a BPA-464 az egyedüli 1987 -es gyártású IK250 -es a Körösnél, ezért tippeltem erre.
Ezek szerint nem Körösös kocsi az alvázszám gazdája?