Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pinguru Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40126

Engem a terepváltó érdekelne. A Defiben nagyon rövidek a fokozatok. Érdekel a típusszáma, hogy zárható-e. Az emailom publikus.

Előzmény: viktor td5 (40122)
fusti88 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40125

kiraly lehetett a tura, jo a video.

itt megint szakad a ho, igy a motor meg a garazsban marad. Helyette marad ez:

 

 

Bevittem a Zsirafot a Rover Shop-ba, kicsit elszegyeltem magamat, vagy 10 ronggya pimplet 1-es es 2-es disco. Azt hittem az enyem jol nez ki, de ezek viszont qrva jol neztek ki.

Előzmény: Törölt nick (40123)
spapda Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40124

Kiraktad oldalsztenderre, csak aztán jöttél rá, hogy a másik oldalon van a sztender! ;)

Előzmény: Törölt nick (40123)
viktor td5 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40122

Üdv!

 

Disco2 Td5 bomlik,ha valamire szükségetek van hívjatok.Árban megegyezünk.

 

http://www.autoalkatresz.hu/auto-bontott_jarmu/jarmu_bontasra/land-rover-discovery-discovery-2-td5-bontott-jarmu-946376

 

 

Köves Viktor

 

TÖLCSÉRES P38 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40121

Köszönöm ránézek. Van 3db-om még.

Előzmény: Törölt nick (40120)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40120

Szia, az aprodon van egy fent, ha jol emlekszem 40e ft-ert!

 

megvan meg a  felezo kapcsolo szervomotorod P38-hoz?

Előzmény: TÖLCSÉRES P38 (40118)
Tie Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40119

Hát, ha ilyeneket csinál, akkor ne hajtsd EGYÁLTALÁN, sőt, én nem is járnék vele semmit se. Előbb-utóbb fel fogja kapni az olajat a turbó, oszt szétforogja a motort, aztán nézelődhetsz. Szétszedni, kideríteni mi a baj, nem kísérteni a sorsot.

Előzmény: pumpili (40117)
TÖLCSÉRES P38 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40118

Tisztelt Uraim.

 

Vásárolnék, lehetőleg rossz kettős tömegű lendkereket 2.5TD RANGE ROVER P38- hoz. Esetleg szerkezet is érdekelne.

pumpili Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40117

Az EGR kiiktatás megtörtént de nem változott semmi, sőt, még inkább durvul a helyzet. Kimentem egy kicsit megkentem a száját. Negyedikben padlógáz, kiló körül akartam elváltani, de fölbőgött a motor és komoly olajfüstöt okádott. Szerencsére vissza tudtam lassítani és visszaállt az alapjárat is. Lehet, hogy kezd átszakadni a turbó, vagy csak kiakadt valami az adagolóban? Másik komoly tünet, annyira megnőtt a kartergáz, hogy a turbó szívó oldalába vezetett csövön már alapjáraton is fütyül, gázra meg szinte süvít befelé és ezzel együtt hozza az olajat is szépen. Lehet, hogy gyűrűtörésem van?

Előzmény: discov8 (40113)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40116

De várj...mész reggel a kocsihoz, kinyitod a távval és nem indul csak ha megint?

Vagy miután leállítottad rá számítva fél perc múlva nem indul be csak ha kinyitod?

Jobb ha teszünk el pót elemet. amúgy hogyan kell benne elemet cserélni? a miénk össze vissza van karistolva csavarhúzó nyomokkal....

Előzmény: ak.negyvenhet (40102)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40115

a miénkben van check engine. a kocsi 97' novemberi. de nekem is gyanús volt mikor megláttam, és mondtam is magamnak hogy ez ennyire nem lehet még fejlett:d

az olajnyomás ellenőrző lámpa mellett van balra. vagy műszerfal csere volt vagy nem tudom viszont az olajnyomás lámpa az nem világít sosem...csak nem a check. re kötötték rá... ha lesz időm szétkapom már és megnézem.

Egr-t meg próbáld meg jól megtisztítani hátha...

Előzmény: pumpili (40097)
schmidtb Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40114

A Superwinch csörlő alábbi változata milyen minőséget képvisel? (Azért kérdem mert az ára az a Metro-s csörlőéhez közelít)

http://www.ebay.co.uk/itm/Superwinch-Tiger-Shark-TS9500-12v-Electric-Winch-/151292215504?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2339b800d0

 

discov8 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40113

Nem kell bonyolítani. Gégecsőnél két hatos csavar ki, darab lemez pasztával be, csavar vissza. Többivel ne törődj. 

Előzmény: pumpili (40112)
pumpili Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40112

Ez a gumicső jó ötlet, valahogy utána fogok nézni. A légszűrőnél nem volt gond a leálláskor, azt ellenőriztem. Lekaptam az EGR-t, nincs elégve, de a benzint már átereszti. Úgy döntöttem ledugózom. A dugók már kész vannak, a vákuumcsövet szintén ledugózom, az elektromos csatlakozót leszigetelem. Van még valami tennivaló vele? 

Előzmény: discov8 (40106)
zöldvas Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40111

Ja persze.... majd szépen sorban. Most már meg is megnyugodtam. ;o) Egyébként tényleg jó anyagnak bizonyult a WD40, szépen oldja a rozsdát. Érdekes, hogy csak a vezető oldali persely volt berohadva, de csúnyán.

Előzmény: b_nagy (40046)
pinguru Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40110

Kedves Feri

 

Szomorú ami történt, tudom, hogy mennyire vigyáztál és ápoltad a Skodrit. Tegyél fel képet ide rendszámmal, a facebookon is küld körbe az ismerősöknek, hátha....

Előzmény: fish70 (40094)
discov8 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40109

Vagy Én, vagy a gépem béna. szóval: m

discov8 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40108

Plusz egy l ami kimaradt

discov8 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40107

EGR-től ne áll le.

Előzmény: pumpili (40103)
discov8 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40106

300 motornak nincs elektronikája így hibajelző lámpája sincs. kivétel a gyártás legvége. Ha a motor feketén füstöl: vagy nem kap levegőt, vagy sok az üzemanyag. A sok üza. tol nem áll le. Valamit beszívott, "fölrántotta" a légszűrőt, vagy ami a legutálatosabb:valamelyik gumicső szórakozik.

Előzmény: pumpili (40091)
discov8 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40105

Nagyon nem mindegy a kefe anyaga, minősége, vezetőképessége. Amúgy nem kezdenék bele ilyen munkába. 

Előzmény: Csuhás (40086)
HZsolt92 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40104

gyári vagy valami utólagos?

 

én a mienkből szedtem ki egy utólagosat 1 hete kb fél köbméter rézvezetékkel együtt :D most vissza lesz alakítva a köteg teljesen gyárira és utána veszek egy normális riasztót/központizár vezérlőt, mert ahogy ez be volt kötve az csak kicsit volt tűzveszélyes. (4-5 relé egyenként betekerve vékony szivacsba és jól rá szigetelőszalagozva :S)

 

ha kell elektromos gondokon tudok segíteni debrecen környékén ;)

Előzmény: ak.negyvenhet (40102)
pumpili Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40103

Igen, az EGR kiiktatása már tervbe van véve, sőt, most azzal fogok kezdeni, csak nem vagyok biztos benne, hogy annak a meghibásodása okozhat-e ilyen teljes leállást.

Előzmény: ak.negyvenhet (40099)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40102

Majd valahogy az immobilisert kellene még kiiktatnom a rendszerből. Ráadom a gyújtást, addig nem enged indítani, míg ismét rá nem nyomok a nyitás gombra. Egyszer ez is tuti meg fog szívatni valahol, lemerül az elem vagy a t*k*m tudja mi lesz...... jobb lenne, ha benne se lenne ez a funkció.

 

Oké, az ajtó az működjön távirányítóval, az egy kényelmes és jó dolog, de ez az addig nem indít még még1x le nem nyomom a nyitás gombot, ez nem hiányozna belőle.

 

Hogy kellene ezt kiiktatni?

ak.negyvenhet Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40101

:-DD

Előzmény: korzo (40100)
korzo Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40100

Az Egér nagyon is fontos! Az látja el kellő mennyiségű korommal a szívócsőben üzemszerűen meglévő olajfilmet. (c:

Előzmény: ak.negyvenhet (40099)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40099

Miért nem iktatod ki az Egér szelepet? Minek az, csak a gond van vele...... nincs annak az ég világon semmi értelme, h visszaengedi a mocskot az égéstérbe, csak összerondít mindent.

 

Ja, és egy hibalehetőséggel kevesebb!

 

Na nem mintha én olyan qva nagy Land Rover szakértő lennék h az én tanácsaimra kellene hallgatnod, én is kezdő vagyok, tapasztaltabb márkatárstól kaptam én is az infót, most csak továbbadom! :-)

Előzmény: pumpili (40097)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40098

Ez lesz, amint lesz időm vele foglalkozni, kihúzom a hátsó féltengelyeket, lekötöm a kardánt, és úgy nézem meg, h milyen az ellenállása ha 130-ra lehúzom az anyát ami a (na most hogy nevezzem, magyarul a nevét se tudom....) drive flange-t rögzíti.

 

A hézagolókhoz nem nyúltunk, minden ugyanott van, kapott egy új szimmeringet (mert a régi már eresztette az olajat, illetve a 3 és 4 csavaros drive flange-hez eleve más szimering kell), meg a szettben található 4 csavaros drive flange-t, és ennyi.

 

Álló helyzetében 10 perc alatt nem megy tönkre a csapágy...... csak amiatt lehet a búgás motorféknél, h nincs kellően meghúzva az anya.

 

Na mind1, futok még ebben egy kört, addig meg sok kilométer nem fog beleszaladni a gépbe.

Előzmény: discov8 (40071)
pumpili Creative Commons License 2014.05.04 0 0 40097

Hát ez az, hogy kénytelen vagyok találgatni, mert nem hiányzik egy vontatás sehonnan. Főként amikor lakókocsizom vele. Eddig kb. 2000 km-t tettem bele, de csak országúton 80-90-es tempóval és ott nem jött elő ilyen hiba. Óra szerint 200e van benne, de szerintem túl van ez is a 300-on. Hidegen van némi szürke füstje, padlógázon meg fekete is, de normál üzemben nem füstöl. A túlmelegedésre én is azért gondoltam mert bekapcsolt a klímaventilátor és némelyik autónál az is rá szokott segíteni a hűtésre. Az EGR okozhat ilyen tüneteket? Egyszer régebben beszívott a légszűrőházba egy zacskót és majdnem teljesen eldugult. Na, akkor kezdett el igazán kormolni és egyre jobban elgyengült. Megálltam, kiszedtem, de akkor már az EGR-szelep erősen füstölgött. Lehet, hogy szétégett? Bár utána hibátlanul ment tovább. Szóval bármilyen halvány ötlet jöhet, szétszedek mindent inkább, mintsem, hogy otthagyjon valahol. Már így is kapom az ívet az asszonytól, mert szinte minden úton szétesik rajta valami :)

 

Samu90!

Van ebben motor checking lámpa? 

Előzmény: fejes.i (40092)
fish70 Creative Commons License 2014.05.04 0 0 40094

Sztok!

 

Kicsit OFF a téma, de mindenki járhat így, ezért gondoltam megosztom Veletek!

 

Mély fájdalommal kell tudatnom a nagyérdeművel, hogy tegnap napközben ismeretlen tettesek a Népliget buszállomással szembeni kijelölt parkolóból ellopták családunk féltve őrzött és nagy becsben tartott hajdan egyenzöld színű '89-es évjáratú Skoda 120L-es gépkocsiját. Frsz: BKC-849

Hogy száradjon le a keze az ilyennek!!!

 

LR hiányában egy-egy alkalommal megfordultam vele rendezvényeinken is, Szegeden többször is.

 

Idestova 25. életévében járó, amúgy mondhatni makulátlan állapotú jármű nemrég esett át egy teljes lakatoláson, emiatt kicsit foltos volt (a zöld szín legalább 3 árnyalata látszott rajta), kapott új alvázvédelmet, és minden szükséges kopó alkatrész ki lett rajta cserélve. Most ment volna teljes fényezésre és 5 év múlva kapta volna a veterán vizsgát (még az eredeti EÜ doboz is megvan hozzá).

Jellemzői: 5 sebességes (az első szélvédőn még ott van a piros-sárga martica is), vonóhorog, új hátsó lámpabúrák, makulátlan üléhúzat (csak a vezető ülőlapja kopottas), 4 db hangszóró van benne, ködlámpa kapcsoló, hűtőventilátor direkt kapcsoló (sárga visszajelzős), 2 db hátsó fényvédő roló az ablak tövében. 

Szóval, aki esetleg találkozik vele, annak megköszönném, ha szólna akár itt, vagy a mail címemen.

 

Természetesen nehezen tesszük magunkat túl ezen, az autót rendszeresen használó Jóanyám teljesen odavan. Világ életében Skodája volt, '79 óta ilyet hajt.

Kellemes meglepetés volt viszont a kiérkező rendőrők, készenléti rendőrség, bűnügyi helyszínelők (tényleg ennyien voltak) hozzáállása és empatikus viselkedése. Mivel bűnjeleket is találtak, így mint a filmeken sorszámozott tábla, fénykép, centi, minden volt. Kb 3 órás tortúra végén tudtunk eljönni a kapitányságról.

 

Tudom, nem sok esély van rá, de ha valaki véletlenül, netán, esetleg látná, hallana róla, stb, szóval jelezze és igyekszem ellentételezni!

 

Köszi és szebb napokat mindenkinek!

f

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!