Hasonló a véleményem az SW-ről. Ezzel a csomagtérrel azért lenne bajod szerintem és két ilyen első tárcsával lenne ez is az igazi. Ettől függetlenül én is elcserélném rá.
A csapat nagyon szimpi!!!☺ Muszáj kilépni???🙁Még nem tudom mi lesz majd meglátjuk később de ilyen típust nem veszek még egyszer,egy két hosszabb út után kiderült hogy nem ez az én formám!
arról nem is beszélve, hogy ez is el tud koszolódni rendesen.
A rendes munka az lenne, ha a szívósort/pill szelep házat leszerelné az ember és bedobná egy ultrahangos mosóba, az én 10 éves blokkom ennyi idő alatt átfolyatott magán sok anyagot :-D, ártani nem ártana.
Van még egy ötletem, kitekerem a két csavart és megnézem a lerakódásokat rajtuk, letisztítom mindakettőt és mehetnek vissza.
Lehetne csinálni erről is egy videót, ha adott minden ketyere a tisztességes munkához.
Azt mindenképpen cserélem a jövő hétre betervezett szerelésen, de jól mondod, az ad támpontot.
Van egy hülye érzésem, hogy talán ez a jelenlegi ennyire túlzás, és állítok egy 1,85-öset, ártani nem árthat majd. Nem tudom, ellenőriznem kell, de némileg megnyugtató, hogy van opció a magas fogyasztás egyszerű és hatékony csökkentésére, persze ez adódik a nálam tapasztalt alapvetően rossz eddigi beállításból.
Tegnap elmentem egy pilis körre az új beállításokkal.
Nem hittem a szememnek, azt gondolotam, hogy megbolondult a benzinszint mutatóm.
A lényeg, hogy a 141km után a gép kevesebb, mint 5 litert kért itt a BAH-nál a kúton. Ez tényleg nagyon durva, nem is igazán tudom hova tenni ezt a radikális változást. A légcsavar általában más motoroknál a gázállás teljes tartományának 1/3-ánál dolgozik, utána már a főfúvóka, injektor van akcióban, ekkora csökkenésre álmomban sem számítottam.
És fejlemény még, hogy sokkal egyenletesebb hangja, villanymotorosabb lett a gép, eddig volt némi röfögése csutka gázon gyorsulva, ez most majd eltűnt és egy szép morgás lett belőle. Némileg a dinamika is változott, a reakció jobb lett.
Megmondom őszintén, hogy ez túl szép, hogy igaz legyen, megpróbálok konzultálni szakival, hogy ez így oké, maradhat.
Sok mindent rendeltem. Olajokat klímatisztítót stb. 38000ft értékben. Szállítási ktg. (postapont) 1300ft, de ennyi kisebb értéknél is. Kaptam a csomiban egy ajándék Repsol teflonos lánc sprayt is. Már csak lánc kéne hozzá.
Az Iridiumot nem jellemző hogy hamisítanák. Arról még nem hallottam. Nemrég váltottunk róla itt szót és rendeltem is kettőt meg olajat is innen. Tegnap be is szereltem. Még 3690 volt az ár de látom azóta itt is emelték.
Megnézegettem nagyítóval és nem valószínű, hogy hamis lenne. Megéri a beruházást. 100000Km-ig biztosan nem kell hozzányúlni motornál sem és más jótékony tulajdonsága is van. A kocsimba gyárilag hasonló van. 140000km de még nem volt piszkálva, pöcc röff. A normál gyertyákat 25-30000km-enként illik cserélni.
Az NGK a gyertyák terén azt a canossát járta meg, mint az olajas fronton a Castrol.
Én azóta nem veszek NGK-t, Denso-ból van verzió ide is.
És hazaérve szétkaptam az ülés alatti boxot, megnéztem a légcsavar beállításaimat. Nem mondom, közel sem volt a 2 közelében. 2 és 3/4-re volt kitekerve mindkettő (hogy, ki, mikor nyúlt így hozzá, azt nem tudom...), így a betekeréstől számítottan kitekertem őket 1 és 3/4-re, a pillangószelepet pedig utánaigazítottam és mentem egyet. Némileg dinamikusabb lett érzetre, a többit majd holnap ellenőrzöm egy esetleges rövid túrával egybekötve.
Ha igaz a számítás, így tényleg zabálta az üzemanyagot :-(
(a) right & left 2.0 turns... somewhat sluggish response, FC about 22+km/L (b) right 1.8 turns, left 1.65 turns (staggering*)... most responsive, FC near 25km/L (c) right & left 1.75 turns... responsive, FC about 25+km/L
Olvasom, hogy a gépeink nem mondhatni félig manuális-félig auto beállításokkal képzik a keveréket. Az injektorhoz nem férünk hozzá működésben, de a légcsavar és alapjárati csavarokkal itt is lehet bőven operálni. Utóbbi nem nagy kunszt, de az előbbi beállítása sokban meghatározza a gép viselkedését, fogyasztását.
Nekem nem egy ismerősöm vett használt-új motort a Wilkertől, és olyan történeteket meséltek, amire csettintettem.
Én egy márkakereskedésről nem tudok egyébként, ahogy nem visszahívásos hibát elismernek hivatalosan :-) De sokszor ezeket garanciában megoldják, és ez a jobbik állapot.
A népítéletben szerintem én voltam. Wilkeresek azt mondták, még sosem találkoztak ilyennel. Azóta minden szervizkor leszedetem a burkolatot, és ellenőriztetem a hajtást. És kötöttem Honda assistance biztosítást, 6000 Ft/év, a világ végéről is hazahoznak vagy javítják.
Igen, biztosan anyaghiba. A népítéleten olvastam hasonlót. Az is 600-as volt. Ha meg sem mozdult a blokk az tényleg para lehetett. Nekem még csak hátsó defekt volt, de sem volt kellemes.
Fogyi autópálya-város vegyes használatban 5 liter, lassú túratempóban (sok motor együtt) volt, hogy 4 liter alá is bement.
Szíjszakadáskor nem blokkolt, kigurult, viszont a motort blokkolta, az önindító megsem tudta forgatni. Jól be voltam xarva, hogy beállt a blokk. Szerviz azt mondta, feltehetően anyaghibás volt a szíj.
Gondolom jól tudom, hogy a 400 és 600-as SW közt kizárólag a blokk teljesítményében van különbség. Abban biztos vagyok hogy egy 600-as jóval dinamikusabban mozgatja ezt a böhöm kasznit főleg utassal, hegymenetben. No de mi a helyzet a fogyasztással? Mire elég a 16liter nála?
Igaz, hogy inkább 5liter felett eszeget mint alatta?
Szerencsére én még nem tapasztaltam az első futómű szitálást, igaz még érintetlen. Igazából nincs vele bajom bár néha jól jönne az erősebb csillapítás.
Fékekkel talán annyi a gáz, hogy igencsak bele kell kapaszkodni a karba a kellő fékerőhöz főleg teherrel de nem tragédia az sem.