Keresés

Részletes keresés

zotac Creative Commons License 2017.05.07 0 0 582

A három gyári dobozzal lenne elfogadható részemről, de nem  izgatom magam.

  

Előzmény: igenis (581)
igenis Creative Commons License 2017.05.07 0 0 581

Hasonló a véleményem az SW-ről. Ezzel a csomagtérrel azért lenne bajod szerintem és két ilyen első tárcsával lenne ez is az igazi. Ettől függetlenül én is elcserélném rá.

Előzmény: zotac (580)
zotac Creative Commons License 2017.05.07 0 0 580

Előtte milyen motorod volt?  Kérlek említsd meg  mi a negatívum ?

 

Számomra egy motor jöhetne számításba, ha lenne pénzem rá, a Honda NC 750 D integra váltani semmi kép nem

szeretnék továbbiakban sem, könnyű motor automata és 4 alatt fogyaszt.

Az SW- vel nagyon meg vagyok elégedve.

Előzmény: Amikari (577)
igenis Creative Commons License 2017.05.07 0 0 579

Természetesen nem. Nem úgy értem, hanem az SW tulajok csapatából. Várjuk mi lesz a következő.

Előzmény: Amikari (577)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 578

Hát akkor alapvetően akkor ez egy mellékvágány volt, ezt mindenki maga érzi.

Én pont nagyrobogó után ültem át sport-túrára tavaly, de beláttam ezévben, hogy nekem meg nem az a világom.

 

És hogy mi?

A túragép, de az meg városban nonszensz, így marad ez a verzió, míg sikerül magamnak is megindokolnom, hogy miért van két motorom :-D 

Előzmény: Amikari (577)
Amikari Creative Commons License 2017.05.07 0 0 577

A csapat nagyon szimpi!!!☺ Muszáj kilépni???🙁Még nem tudom mi lesz majd meglátjuk később de ilyen típust nem veszek még egyszer,egy két hosszabb út után kiderült hogy nem ez az én formám!

Előzmény: igenis (576)
igenis Creative Commons License 2017.05.07 0 0 576

Szia!

 

Sajnáljuk! Ezek szerint máris kilépsz a csapatból? Mi a következő kiszemelt típus?

Előzmény: Amikari (575)
Amikari Creative Commons License 2017.05.07 0 0 575

Sziasztok!Eladó sorba került a motorom,az érdeklődők számára megtekinthető,kipróbálható! Ha tudtok valakit ajánljátok légyszi'!Köszi!☺😔

depi vol.2 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 574

arról nem is beszélve, hogy ez is el tud koszolódni rendesen.

A rendes munka az lenne, ha a szívósort/pill szelep házat leszerelné az ember és bedobná egy ultrahangos mosóba, az én 10 éves blokkom ennyi idő alatt átfolyatott magán sok anyagot :-D, ártani nem ártana.

 

Van még egy ötletem, kitekerem a két csavart és megnézem a lerakódásokat rajtuk, letisztítom mindakettőt és mehetnek vissza. 

Lehetne csinálni erről is egy videót, ha adott minden ketyere a tisztességes munkához.

Előzmény: zotac (573)
zotac Creative Commons License 2017.05.07 0 0 573

A videón látható vákum mérő, vagy mi sem bonyolult, nem megyek el rajta, igen a gyertya extra világos színe benzinben szegény keverékre utal

a te esetedben , ha tényleg jobb nem nyúlnék hozzá, a gyár bolondbiztos beállítást választott, a levegő hőmérséklete is belejátszik

nyáron lehet mást kívánna benzinben dúsabbat

Előzmény: depi vol.2 (572)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 572

Azt mindenképpen cserélem a jövő hétre betervezett szerelésen, de jól mondod, az ad támpontot.

Van egy hülye érzésem, hogy talán ez a jelenlegi ennyire túlzás, és állítok egy 1,85-öset, ártani nem árthat majd. Nem tudom, ellenőriznem kell, de némileg megnyugtató, hogy van opció a magas fogyasztás egyszerű és hatékony csökkentésére, persze ez adódik a nálam tapasztalt alapvetően rossz eddigi beállításból. 

Előzmény: zotac (571)
zotac Creative Commons License 2017.05.07 0 0 571

Ez igen !

 

Magam is hozzáfogok az állításhoz. Megnyugtatásként talán a gyertyakép színe adhat választ a benzin -levegő arányra?

Előzmény: depi vol.2 (570)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 570

Tegnap elmentem egy pilis körre az új beállításokkal.

Nem hittem a szememnek, azt gondolotam, hogy megbolondult a benzinszint mutatóm.

 

A lényeg, hogy a 141km után a gép kevesebb, mint 5 litert kért itt a BAH-nál a kúton. Ez tényleg nagyon durva, nem is igazán tudom hova tenni ezt a radikális változást. A légcsavar általában más motoroknál a gázállás teljes tartományának 1/3-ánál dolgozik, utána már a főfúvóka, injektor van akcióban, ekkora csökkenésre álmomban sem számítottam.

És fejlemény még, hogy sokkal egyenletesebb hangja, villanymotorosabb lett a gép, eddig volt némi röfögése csutka gázon gyorsulva, ez most majd eltűnt és egy szép morgás lett belőle. Némileg a dinamika is változott, a reakció jobb lett.

 

Megmondom őszintén, hogy ez túl szép, hogy igaz legyen, megpróbálok konzultálni szakival, hogy ez így oké, maradhat.

Előzmény: zotac (568)
igenis Creative Commons License 2017.05.05 0 0 569

Sok mindent rendeltem. Olajokat klímatisztítót stb. 38000ft értékben. Szállítási ktg. (postapont) 1300ft, de ennyi kisebb értéknél is. Kaptam a csomiban egy ajándék Repsol teflonos lánc sprayt is. Már csak lánc kéne hozzá.

Előzmény: zotac (567)
zotac Creative Commons License 2017.05.05 0 0 568

Megnézem én is , az alapjárati csavar azonos azzal amit a dekli levétele nélkül benyúlva csavarhúzóval állítható?

 

Beteszem ide is a gyertya vizsgálódáshoz a képet

Előzmény: depi vol.2 (565)
zotac Creative Commons License 2017.05.05 0 0 567

Posta mennyi volt a gyertyára, rendelek én is

 

Előzmény: igenis (566)
igenis Creative Commons License 2017.05.05 0 0 566

Az Iridiumot nem jellemző hogy hamisítanák. Arról még nem hallottam. Nemrég váltottunk róla itt szót és rendeltem is kettőt meg olajat is innen. Tegnap be is szereltem. Még 3690 volt az ár de látom azóta itt is emelték.

Megnézegettem nagyítóval és nem valószínű, hogy hamis lenne. Megéri a beruházást. 100000Km-ig biztosan nem kell hozzányúlni motornál sem és más jótékony tulajdonsága is van. A kocsimba gyárilag hasonló van. 140000km de még nem volt piszkálva, pöcc röff. A normál gyertyákat 25-30000km-enként illik cserélni.

Előzmény: zotac (564)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 565

Az NGK a gyertyák terén azt a canossát járta meg, mint az olajas fronton a Castrol.

Én azóta nem veszek NGK-t, Denso-ból van verzió ide is.

 

És hazaérve szétkaptam az ülés alatti boxot, megnéztem a légcsavar beállításaimat. Nem mondom, közel sem volt a 2 közelében. 2 és 3/4-re volt kitekerve mindkettő (hogy, ki, mikor nyúlt így hozzá, azt nem tudom...), így a betekeréstől számítottan kitekertem őket 1 és 3/4-re, a pillangószelepet pedig utánaigazítottam és mentem egyet. Némileg dinamikusabb lett érzetre, a többit majd holnap ellenőrzöm egy esetleges rövid túrával egybekötve.

Ha igaz a számítás, így tényleg zabálta az üzemanyagot :-(

 

(a) right & left 2.0 turns... somewhat sluggish response, FC about 22+km/L
(b) right 1.8 turns, left 1.65 turns (staggering*)... most responsive, FC near 25km/L
(c) right & left 1.75 turns... responsive, FC about 25+km/L

Előzmény: zotac (564)
zotac Creative Commons License 2017.05.05 0 0 564

Olvasgatom tovább, a hamisított NGK gyertya!  nemrég cseréltem, ki tudja valódi e meg kell néznem

Előzmény: depi vol.2 (562)
zotac Creative Commons License 2017.05.05 0 0 563

Ez jó !

 

Olvasgatom, olvasgatom, ennyire még nem mentem bele, de megnézem az a két csavart, 1.75 re van e kitekerve mindkettő

Előzmény: depi vol.2 (562)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 562

Olvasom, hogy a gépeink nem mondhatni félig manuális-félig auto beállításokkal képzik a keveréket. Az injektorhoz nem férünk hozzá működésben, de a légcsavar és alapjárati csavarokkal itt is lehet bőven operálni. Utóbbi nem nagy kunszt, de az előbbi beállítása sokban meghatározza a gép viselkedését, fogyasztását.

 

http://www.singaporebikes.com/forums/showthread.php/325894-lt-Info-gt-Silverwing-400cc-600cc-Tech-Corner?p=5206932&viewfull=1#post5206932

 

ma megnézem, hogy nálam mik az opciók jelenleg, de egy műszeres, vákuumos szinkron sem ártana majd.

Valaki csinált, csináltatott, ellenőriztetett ilyet?

depi vol.2 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 561

Nekem nem egy ismerősöm vett használt-új motort a Wilkertől, és olyan történeteket meséltek, amire csettintettem.

Én egy márkakereskedésről nem tudok egyébként, ahogy nem visszahívásos hibát elismernek hivatalosan :-) De sokszor ezeket garanciában megoldják, és ez a jobbik állapot.

Előzmény: Zolee_70 (560)
Zolee_70 Creative Commons License 2017.05.04 0 0 560

A népítéletben szerintem én voltam. Wilkeresek azt mondták, még sosem találkoztak ilyennel. Azóta minden szervizkor leszedetem a burkolatot, és ellenőriztetem a hajtást. És kötöttem Honda assistance biztosítást, 6000 Ft/év, a világ végéről is hazahoznak vagy javítják.

Előzmény: igenis (559)
igenis Creative Commons License 2017.05.04 0 0 559

Igen, biztosan anyaghiba. A népítéleten olvastam hasonlót. Az is 600-as volt. Ha meg sem mozdult a blokk az tényleg para lehetett. Nekem még csak hátsó defekt volt, de sem volt kellemes.

 

Akkor az a fogyi nem is annyira vészes.

 

Előzmény: Zolee_70 (556)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.05.04 0 0 558

Furcsa, mert itt(http://www.swci.it/silverwing400.it/index.php/23-modifiche/286-tarature-della-trasmissione) azt irjak pl, hogy az sw400 görgői 25grammosak, a 600asé 28gr.

Előzmény: zotac (553)
Zolee_70 Creative Commons License 2017.05.04 0 0 557

2 személy full autópálya és 140-150 km/h tempó esetén 6-6,5 liter...erre is volt példa.

Zolee_70 Creative Commons License 2017.05.04 0 0 556

Fogyi autópálya-város vegyes használatban 5 liter, lassú túratempóban (sok motor együtt) volt, hogy 4 liter alá is bement.

 

Szíjszakadáskor nem blokkolt, kigurult, viszont a motort blokkolta, az önindító megsem tudta forgatni. Jól be voltam xarva, hogy beállt a blokk. Szerviz azt mondta, feltehetően anyaghibás volt a szíj.

igenis Creative Commons License 2017.05.04 0 0 555

Üdv újra itt!

 

Gondolom jól tudom, hogy a 400 és 600-as SW közt kizárólag a blokk teljesítményében van különbség. Abban biztos vagyok hogy egy 600-as jóval dinamikusabban mozgatja ezt a böhöm kasznit főleg utassal, hegymenetben. No de mi a helyzet a fogyasztással? Mire elég a 16liter nála?

Igaz, hogy inkább 5liter felett eszeget mint alatta?

Szerencsére én még nem tapasztaltam az első futómű szitálást, igaz még érintetlen. Igazából nincs vele bajom bár néha jól jönne az erősebb csillapítás.

 

Fékekkel talán annyi a gáz, hogy igencsak bele kell kapaszkodni a karba a kellő fékerőhöz főleg teherrel de nem tragédia az sem.

 

Valóban nagyon kényelmes gép szerintem is.

Előzmény: Zolee_70 (552)
zotac Creative Commons License 2017.05.04 0 0 554

Ritka dolog lehet a szíjszakadás 3500 km-nél, okozott kerék blokkolást? szerviz mit fűzött hozzá?

A nehezebb kormányvégsúly valóban javított a Piaggió-on is.

Előzmény: Zolee_70 (552)
zotac Creative Commons License 2017.05.04 0 0 553

Olvasgattam én is a vegyes súlyú görgőkről   itt   google fordításban

 

Megrendeltem a 21g görgőszettet én is, a most benne lévő 15.8 g, nagyon kevés

az új szíj szélesebb, ez olyan mintha erősebb lenne a kontraszt rúgó, a kis súlyú görgők később repülnek ki,

magasabb fordulaton, talán ez okozza nálam az emelkedett fogyasztást.

 

Előzmény: depi vol.2 (549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!