Keresés

Részletes keresés

seadxdx Creative Commons License 2019.10.02 -1 2 23821

Az esztergomi vonalon tudtommal az alagútba nem fér be :-D

A kunszentmiklósi járatokon három-négy járaton kéne ekkora kapacitás, inkább a járatsűrítés lenne jó lépés.

Előzmény: Pettikk (23820)
tfmb Creative Commons License 2019.10.02 0 0 23819

Értem én Pista Bácsi!

Állítólag hétvégén meg Nyugati-Záhony...csak még nem tudjuk ,hogy Debrecenből,hogy jön ki?

 

Előzmény: Vendégsín (23818)
Vendégsín Creative Commons License 2019.10.02 0 0 23818

A vonatok a 100-as és a 70-es vonalra vannak tervezve és nem érintik a Keletit!

 

Helyesen:

A vonatok jelenleg a 100-as és a 70-es vonalra vannak tervezve és nem érintik a Keletit!

 

2017 szeptemberében még ez volt:

 

"A flotta elsődlegesen tervezett üzemeltetési tartománya a magyar főváros – Budapest –
agglomerációs tartománya. Ennek során a motorvonatok üzemeltetésére elsődlegesen az
alábbi vonalakon kerül majd sor:
• Budapest – Hatvan – Gyöngyös
• Budapest – Újszász – Szolnok
• Budapest – Cegléd – Szolnok
• Budapest – Cegléd – Kecskemét
• Budapest – Vác – Szob (- Stúrovo)
• Budapest – Érd alsó/Érd felső – Martonvásár – Székesfehérvár
A járművek felhasználhatók a teljes magyarországi villamosított közforgalmú nagyvasúti hálózaton."

Előzmény: tfmb (23815)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.10.02 -1 0 23817

"De ha ember kell a kapacitáshiány csökkentéséhez, akkor meg "nem tudunk többet adni".

 

Sose fogom ezt a hazai cégeknél megérteni..."

 

 

 

Nem a hazai cég nem engedi,ahogy olvashattuk!

 

Ilyen az amikor egy cég nyeregben van és tesz magasról a Megrendelőre.(Ő szablya a határidőt,az árat,Ő dönt róla,hogy nem tudja tartani és neki még így is megéri az üzlet.)

 

Sajnos ez van az élet minden területén.

 

 

Azért + 1-2 millió € bértömegért,biztos lehetne találni megfelelő embereket.

 

 

 

Előzmény: _nyunyuka (23814)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.10.02 0 1 23816

"Mi jelentősége lenne 2-3 hónap csúszásnak,"

 

 

Semmi ha a gyártó és a Megrendelő nem a PR-t nyomná,hanem a valóságot.

 

 

 

"az első kötbéres határidő a január végi forgalomba állás."

 

 

Februárra van ígérve a menetrendszerinti forgalom,több járművel.Mikor kezdődnek a tipusismereti utak a Megrendelő embereivel?

 

 

 

"túlnyertük magunkat"

 

 

Akkor a szerződésekben ez megjelenik szállítási határidőben?Pld..ha holnap aláírnák a fennmaradó összes KISS megrendelését,akkor mikor lenne szállítva az első és az utolsó?

Előzmény: Dunaiz (23812)
tfmb Creative Commons License 2019.10.02 0 1 23815

Ezt megemlítette a Tv-ben is a szervező.

A vonatok a 100-as és a 70-es vonalra vannak tervezve és nem érintik a Keletit!:-)))

Előzmény: Vendégsín (23806)
_nyunyuka Creative Commons License 2019.10.02 0 1 23814

bődületes a kapacitáshiány

 

Mi jelentősége lenne 2-3 hónap csúszásnak, azon kívül hogy a Stadler kifizetne egy halom kötbért?

 

na ott összeszedtünk másfél millió euro kötbért

 

De ha ember kell a kapacitáshiány csökkentéséhez, akkor meg "nem tudunk többet adni".

 

Sose fogom ezt a hazai cégeknél megérteni...

Előzmény: Dunaiz (23812)
pallee Creative Commons License 2019.10.02 0 3 23813

A MÁV kommunikációja.

Szerencsétlen KISS-ekre már akkora teher van rakva a 100a vonali balhék miatt, amit nem fog és nem is tud megoldani. Sokat segíthet, de csodát tenni nem fog. Akkor sem ha szórólapon, táblákon, molinón és minden egyéb plattformon ezt hirdetik. Úgy gondolom, hogy nem a STADLER tehet erről (gondolom nem ti kezdeményeztétek ezt az egészet), de ettől még igen veszélyes a terület. A járműoldali problémákon túl minden más súlyosbodik a 100a-n, nem látszik a megoldás (annak ellenére sem, hogy most néhány napja nem volt komolyabb esemény).

Előzmény: Dunaiz (23809)
Dunaiz Creative Commons License 2019.10.02 0 9 23812

Szerintem erről írtam már, de röviden és tömören: túlnyertük magunkat és bődületes a kapacitáshiány. Mindenhol. Bussnangban, Altenrheinban, Minszkben, Szolnokon, mindenhol. Minden szakmában. 

Kapacitáshiány van Dunakeszin is és a hatóságnál is. Tehát a gyártas más fázisaiban összeszedett esetleges csúszásokat nem lehet (ahogy mindig szoktuk) az üzembehelyezés felpörgetésével kompenzálni, mert nincs ember. Semelyik szereplőnél. 

Most ilyen idők járják. Ne tegyünk úgy, mintha nem tudnánk. Mindenki fel tud sorolni jópár projektet, ahol években mérik a késéseket (pld. ETCS 2).

Korábban írtam, hogy az első kötbéres határidő a január végi forgalomba állás. Egyelőre még van remény, hogy ez tartható. Egyébként úgy komolyan : ezeket a vonatokat 30-35-40 évre veszi a vevő. Mi jelentősége lenne 2-3 hónap csúszásnak, azon kívül hogy a Stadler kifizetne egy halom kötbért? 

 

Az első FLIRT flottánál (001-030) anno az első járművet és a harmincadikat is időben szállítottuk, a közbenső szállítási napok is kötbéresek voltak, na ott összeszedtünk másfél millió euro kötbért, amit úgy sem engedtek el, hogy a 031-060 közöttieket 2,5 hónappal előbb szállítottuk. Erre ki emlékszik ma már? Csak annyira emlékszik mindenki, hogy az első is, a harmincadik is rendben megjött.

Előzmény: 1047 005-2 (23811)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.10.01 0 2 23811

Ez hogy lehet,főleg annak fényében,hogy a korábbi tervek szerint már lassan fél éve rohangálnia kellene itthon a próbázó szerelvényeknek?

Előzmény: Dunaiz (23810)
Dunaiz Creative Commons License 2019.10.01 0 2 23810

Nem lett kész a dokumentáció időre. 

Előzmény: 1047 005-2 (23808)
Dunaiz Creative Commons License 2019.10.01 0 3 23809

Ebben mi a tragédia? 

Előzmény: pallee (23807)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 23808

"a széleskörű érdeklődésre való tekintettel "

 

 

Persze:

 

 

"A motorvonat még nem önállóan fog mozogni a helyszínek között, egy mozdony továbbítja majd."

 

"Egyelőre egy kisebb adminisztrációs hiányosság miatt nem kezdődhettek el a hazai tesztmenetek, de a Stadler a hatóság együttműködésében bízva nem számít emiatt csúszásra az engedélyeztetés menetében."

 

©IHO

Előzmény: pallee (23807)
pallee Creative Commons License 2019.10.01 -1 0 23807

Az első (?)  méretes lábonlövés meg is volt, a vasárnapi monori bemutató lefújva és áttéve október 27-re.

 

"FIGYELEM!
A nyílt nap időpontja a széleskörű érdeklődésre való tekintettel módosult: a KISS motorvonat október 26-án, szombaton 10-16 óráig Vácon, OKTÓBER 27-ÉN, VASÁRNAP 9-12 ÓRÁIG MONORON, szintén október 27-én 13-16 óráig Szolnokon lesz megtekinthető.
Ennek következtében az október 6-ra meghirdetett esemény elmarad, október 27-én lesz megtartva."

Előzmény: Vendégsín (23806)
Vendégsín Creative Commons License 2019.09.25 0 2 23806

Ez a céltudatos hergelés magasiskolája.

 

r1232 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 23805

Van több jármű, ami hónapok óta olyan. Látszik, hogy próbálkoztak a leszedéssel, de nem jött le.

Előzmény: Dunaiz (23801)
r1232 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 23804

Ez nagyon jól hangzik, de....

Előzmény: Dunaiz (23797)
r1232 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 23803

Ha csak az lenne olyan....

Előzmény: pallee (23794)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.09.24 0 0 23802

"A 41-es oldala erősen graffitis."

 

 

Megvárod inkább a KISS-eket?(vicc)

Előzmény: pallee (23794)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.24 0 1 23801

Én úgy gondolom, hogy mostanában nincs lehetőségük soron kívül behozni a vonatot graffiti-mentesítésre, hanem majd max. 10 napon belül, a normál karbantartásal egyidejűleg küldik a megrendelőt is. 

Előzmény: pallee (23800)
pallee Creative Commons License 2019.09.24 0 0 23800

Gondolom most van előkészítés alatt a megrendelés... ;)

Előzmény: Dunaiz (23797)
C50 Creative Commons License 2019.09.24 0 3 23799

Mi köszönjük.

Előzmény: Dunaiz (23798)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.24 0 2 23798

Köszönöm! 

Előzmény: C50 (23790)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.24 0 2 23797

A graffiti eltávolítás külön fizetős munka, van egy árjegyzékünk négyzetméterenkénti eltávolításra. Külön kell megrendelniük.

 

Előzmény: pallee (23794)
SZ.Tamas.. Creative Commons License 2019.09.23 0 6 23796

Velim ma

Stadler vs CRRC(Kína)

 

Szakmai szemmel mint a jozsefvarosi piac...

C50 Creative Commons License 2019.09.23 0 0 23795

Sajnos van még rajta kívül még 1-2 vonaton.

Előzmény: pallee (23794)
pallee Creative Commons License 2019.09.23 0 0 23794

A 41-es oldala erősen graffitis.

Dunaiz Creative Commons License 2019.09.23 0 1 23793

Ment! 

Előzmény: Snake-Mojzi (23792)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.09.19 0 1 23792

Köszönöm, várom.

Előzmény: Dunaiz (23785)
Tamás Gerencsér Creative Commons License 2019.09.19 0 4 23791

PANTOGRÁFOSAT!

Csatlakozom a gratulálókhoz!

 

Tényleg profi, egyedülálló, és KORREKT!

Mint a Schaffhausen óra!!
:-DDD


Üdv

gertam

Előzmény: C50 (23790)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!