Alapjáratot nem mindig veszi vissza a Thaliám. Ma is már 15 km-t eljöttem vele, jócskán üzemmeleg volt a motor, mégis mikor megálltam egy piros lámpánál 1200as fordulaton pörgött. Van hogy beáll 750 körül, ha adok egy gázfröccsöt, de van hogy az sem segít. Merre induljak el a probléma felkutatásában? (2001, 1.4 benzin, 16V)
Sziasztok! Korábban már kértem és kaptam is segítséget, clió immobiliiser hibával kapcsolatban de sajnos nem szűnt meg a hiba.
Bemérettem a kulcsot adja a jelet azt mondták azzal minden rendben van. Régebbi évjárat ebben még nem chip van hanem egy nyáklap szerűség,
arra van minden ráforrasztva. A hiba a szokásos hol indít hol nem, utóbbi esetben csak sűrűn villog a piros led.
Amikor nem indít akkor halk kattogás hallatszik a biztosíték táblától amikor a kulcsot gyújtásra kapcsolom.
Esetleg valami tipp vagy ötlet mi lehet a baj? Néztem de sajnos a biztosíték tábla hátuljához nem igazán lehet hozzáférni, már arra is gondoltam ott lehet megtörve a kábel
Van valakinek Thalia szerelési útmutatúja 2006-os kocsihoz? PDF vagy hasonló, természetesen. Esetleg link a letöltéséhez, mert sajnos nem találtam sehol.
Vagy esetleg tapasztalat. Még nem néztem meg hogyan van, de a kalaptartót akarom megbontani a csomagtér kpzár újrakábelezése céljából. Lehet, hogy holnap ránézek és kisujjból menni fog, de gondoltam előtte körülnézek, hátha lesz valami trükk, rejtett csavar, pöcök, valami...
"Az én 18 éves talicskámban is ugyanezek a hibák előjöttek. Szétszedtem, kipucoltam, beolajoztam, bezsíroztam a zár mechanikát, meg a motort, az elektromos csatlakozót is megtisztítottam. Eredeti benne minden, működik azóta is. Hosszú idő után kiszáradnak, elporosodnak, emiatt szorulnak, de a tisztítás, kenés megoldja ezeket a hibákat."
A motorok bírják, az elektromos csatlakozó, meg a mechanika volt minden esetben a hiba.
A gond a zár motorjában van. Sajnos idővel eloxidálódik a kommutátor és zsír is kerül rá, ezért nem kap elég áramot. Megfelelő ügyességgel a kivett motor szétszwdhető, megtisztítható, de nem lesz hosszú életű. Cserélni kell!
Szia 1 hónapja vettem egy 2001 14 8V-t. Nekem az anyós ill. a vezető mögötti ajtózár nem nyitott. Zármotorok elöregedtek, ki kell cserélni. Levettem az ajtó burkolatot, zárszerkezetet kivettem és benne van az elektromos motor, ki kell cserélni, kb 5000ft. 12 v-os próbalámpával kiméred, a vezetékeket lehúzod a kiszerelt nyitómotorról, és nyitás vagy zárásnál fel kell villania, ahogy áramot kap. Ha kap 12V-ot akkor a motor elöregedett, csere.
Némi segítséget szeretnék kérni. Van egy 2002-es Thalia és a központi zár csak a vezető oldali és a csomagtér ajtót nyitja és zárja. Az anyós oldali mechanika picit mozog, de már nem nyit és zár. Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm, ha írtok! :)
H4 es az izzó foglalata. Tehát át kell alakítanod. De, a te típusod reflektornál, nem veszi le a tompítottat. (hb3 és H7) Ez a H4 izzonál nem működik, az leveszi a tompítottat. Ha nem veszi le szé ég az izzó.
Belülről tisztítsd ki a lencsét. És szerintem törődj bele, hogy ez ilyen.
Tudom volt már róla szó, de legyetek szívesek elevenítsük fel a témát!
Van egy 'harcsaszemű' Thalia I -esem.
Rendkívül rossz volt a tompítottja, le voltak mattulva a lámpái (mint a képen is látszik).
Felpolíroztattam, már mindenféle izzót kipróbáltam, nem mondom, hogy nem javult, de gyakorlatilag tényleg rossz vele sötétben közlekedni.
Nézegettem utángyártott lámpákat, párban durván 20ezer volna, de nem túl jó vélemények vannak az utángyártott lámpákról, gyári új meg horribilis áron van.
Azon gondolkozom (bármennyire nem tetszik), hogy bontott 'üvegbúrásat' vennék bele.
Viszont ha jól tudom, abban más izzó van, nyilván más csatlakozóval.
Műszerész vagyok, azzal még nem is lenne gondom, megfelelően átkötném nyilván.
Jobb ennek a fénye?
Sokat fültöröttként hirdetnek...
Ennyire nehéz ezt kiszedni?
Mik a tapasztalatok?
Foglalkozzak egyáltalán ezzel, vagy törődjek bele, hogy ez ilyen?!
Ezek jók lehetnek a 2010-es 1,2-es benzines Thaliához? Nagyon jó áron lenne komplett hátsó fékpofa szett és 2db első féktárcsa. ha jó lenne az 1,2-eshez lecsapnék rá azonnal.
Tiszteletem! Van egy Renault thaliám 1.5 dci,azt szeretném kérdezni,hogy miért indul néha pöcre néha meg 3 ,4 szer! 89 ezer van km van benne! Kérdezném mi lehet az oka?Persze tudom sok jel adó van, vajon melyik lehet az?Köszönettel!
A termosztátház két része között van tömítés ? Az autó Thalia 2001. 1,4 16V. Úgy emlékszem mikor cserélték (3 éve) a termosztátot csak pasztázták valamivel most meg elkezdett folyni ott a víz.