Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ibiszkusz Creative Commons License 2013.02.16 0 0 12741

Miért már láttál nyáron hátulról :)))), amúgy füstöl jah de a TDI Ibizámhoz képest semmi :D

Előzmény: DonDennis (12732)
Nikolaus1 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 12740

Hello

 

Neharagúdj hogy zavarlak de olvastam hogy neked is volt egy ilyen sos call systhem nevű problémád , mert nekem is sajnos kidobtta ez a hibát, ha sikerűlt rájönnöd a probléma orvosolására akkor kérlek írd meg nagyon nagy segítség lenne mert ellégé idegesítő hogy csilingel minden kulcs betételnél, előre is köszönöm.

 

 

üdv

Előzmény: TB-320d (5368)
laller07 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 12739

Erre válaszoltam pár hsz-szal korábban. De akkor még világosabban: AZ ÁLTALÁNOSAN ELFOGADOTT TÉZIS AZ, HOGY IGEN MEGÉRI HAMARABB CSERÉLNI MINT 30.000 KM. :) ;)

Előzmény: tamas1000 (12738)
tamas1000 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 12738

naná hogy nem.

 

ezért is kérdeztem.... ez a dillemma.

 

kérdés, hogyha a szervízben és a könyi könyvében is 30 ezer van, akkkor kell-e előbb, van-e valós értelme...

Előzmény: laller07 (12737)
laller07 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 12737

Javíts ki, de ha a gyári szervízperiódus 30.000 km, szerintem nem fogják neked 15 ezrenként lecserélni. De ha mégis, akkor megkövetem őket, Úriemberek. :)

Előzmény: tamas1000 (12735)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 12736

Akkor meg duplán örülj neki, vegyél bele gyári olajat, gyári szűrőt jó minőségűt aztán cseréld le. A motor lelke az olaj. Filteres a szűrő szóval nem fognak megszüntetni garit mert nem látszik hogy másik ment bele. Gázolajszűrőből meg rendelj egy gyárit. Pollenszűrőt is kicserélni biztos van vagy 5 perc szerszámpakolással meg cigivel együtt.

Előzmény: tamas1000 (12735)
tamas1000 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 12735

az új kocsikhoz 5 évig ingyér van a szervíz.

(az alap dolgok..olaj, szűrűk, gyertya ilyenek......fékbetét nyílván nem.)

Előzmény: laller07 (12733)
simet Creative Commons License 2013.02.15 0 0 12734

Ez jó !:)

Csak egy kérdés: melyik melyik? :D

Előzmény: Kevin (12721)
laller07 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 12733

30 ezres olajcserét el kell felejteni! 15 ezrenként le kell dobni olajat, szűrőket. Ha új autó, ugye drága a márkaszervíz és nem akarod lapáttal odahordani a pénzed, de nyilván a gari fontos, akkor 30 ezrenként oda viszed, félidőben meg egy szimpla autószerelő pár ezer forintért lecseréli neked. Szerintem azért ezt is dokumentáld, nem kell feltétlenül szervízkönyvbe bevezetni, ha nem akarod hogy lássák a márkában, én excellbe írok mindent. AtiTDI tud lényegesen jobb áron gyári alkatrészt. Aztán ha lejár a gari, és megismered a beszerzési forrásokat, úgysem viszed többet márkaszervízbe. :)

Előzmény: tamas1000 (12728)
DonDennis Creative Commons License 2013.02.14 0 0 12732

Ja meg füstöl is mint egy gőzmozdony :D...

Előzmény: Ibiszkusz (12729)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 12731

Hja vadas de én a feltöltő hangjára gondoltam amikor tölt finoman nem az MTZ-s verzióra) Vadulásra egyes golf TDI mechanikus adagolóval aztán hadszóljon. :)

Előzmény: Ibiszkusz (12729)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 12730

Nemtom én 30ezres BMW-t sajnos csak képen láttam :DDDDD Mindenképpen szervízben cseréltessétek jó drágán és pecséttel mert 5év múlva majd ilyet szeretnék venni :D

Előzmény: tamas1000 (12728)
Ibiszkusz Creative Commons License 2013.02.14 0 0 12729

és ha nincs benne katalizátor és részecskeszűrő akkor milyen jól szól a 2.0d

Előzmény: CaspEr90 (12723)
tamas1000 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 12728

Hali!

 

amolyan költői kérdés jelleggel:

 

318d első olajcsere a szervíz meg a kocsi "computere" szerint is 30 e km-nél kell legyen.

 

Erről mik a vélemények?!?

 

köszi

t

 

 

Jegyzőkrém Creative Commons License 2013.02.14 0 0 12727

Köszi a sok segítséget, majd írok, hogy hogyan végződőtt a vásárlás.

Előzmény: airmax90 (12719)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.02.13 0 0 12726

30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.02.13 0 0 12725

új termékünk

az alábbi androidos telefonok teljes menüjét a gyári kijelzőre lehet kirakni

 

 

fulzol Creative Commons License 2013.02.13 0 0 12724

Nekem 35i-m van! még alagút nélkül is elég fain:))

Láttam már korábban hogy volt róla szó, valaki nem jött rá a kipufogó szelep vagy micsoda "röcögésének" megszüntetésére?!??

 

Előzmény: CaspEr90 (12723)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 12723

Hát én imádom a 20D turbó hangját, ha jó idő van alig várom hogy lehúzhassam az ablakot hogy halljam. Élvezkedésre meg ott az öcsém 20i-je, nem eszik keveset, nem megy ahoz képest de az a hang az BMW. Alagútban meg nah.. Ember nemvolt aki ne forgassa le szerintem.

borgasz Creative Commons License 2013.02.13 0 0 12722

Semmi baj a 20i teljesítményével. Ha nem száguldozni szeretnél, már tökéletesen elegendő.

Előzmény: Jegyzőkrém (12716)
Kevin Creative Commons License 2013.02.13 0 0 12721

Nekem van 2.0d meg 35i is.

 

Az egyik elvisz A pontból B pontba keveset fogyasztva, a benzines meg vezetési élményt nyújt.

Előzmény: simet (12720)
simet Creative Commons License 2013.02.13 0 0 12720

Sziasztok.

Nekem 2008-as 325xi-m van. Az átlagfogyasztása 95% város mellett, 2 évre vetítve 11,7l/100km és nem spórolósan veztek.

A 20d és 25i vitához csak annyit, hogy a két kocsi között ég és föld a különbség, természetesen a benzines javára.... :)

Szerintem.... 

 

airmax90 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 12719

Nem tanácsolom, hogy kinullázd magad, mert tényleg bármi történhet. Mindenképp próbáld ki a 20i-t is mielőtt döntessz, sőt, ha sokat közlekedsz hosszább távokon,  országúton, én a dízelt is megnézném a helyedben.  Sok sikert a vásárláshoz, és javaslom, hogy valami független profi BMW-s hez vidd el vétel előtt egy teljes átnézésre!

Előzmény: Jegyzőkrém (12716)
DonDennis Creative Commons License 2013.02.12 0 0 12718

Hát ha mind két autó puszta megvásárlása kinulláz akkor szerintem vagy még sprólj kicsit vagy nem tudom olyantól vegyél akit ismersz és tudod hogy vezette hogy szervizelte és hogy miket kell cserélni vagy adott esetben nem cserélni a kocsiba,szóval azt akarom mondani ha van most mondok egy számot 5 milliód autóra akkor ne 4.999.999 ért nézz :D mert bármi közbe jöhet az autómatikus teljes autó átvizsgálás olaj csere szűrők cserén kivűv ami alap egy megvásárolt használtautónál.

Előzmény: Jegyzőkrém (12716)
EEE60 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 12717

Pontosan ez a realitás!

Előzmény: BMWE90320d (12694)
Jegyzőkrém Creative Commons License 2013.02.12 0 0 12716

Köszi, én is 325i -t szeretnék már, de ha találok jó állapotú 320i-t megvenném azt is, amúgy teljesen kinulláz mindettő majd anyagilag. A 320i-vel a 150 LE a bajom.

Előzmény: airmax90 (12715)
airmax90 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 12715

Látom, itt már többek jobban tudják az autóm fogyasztását, mint én mert az off autójuk off ccm mel X et fogyaszt... :))) Szóval kérdésedre a válasz: Nem tudom pontosan mert nem annnyira  nézegetem, de pl hétvégén mentem a nulláson kb kb 120-al és olyan 6-7körül állhatott. Én nem vagyok teljesen benzin párti, én azért választottam ezt a motort, mert ehhez a felhasználási körülményhez és az igényeimhez ez tűnt a legjobb ár-értéknek. Ennyiért nem tudtam volna ilyen makulátlan állapotú hat hengeres dízelt venni, és (nem akarok senkit megbántani, saját személyes vélemény!!!) a négyhengeres dízelnek nekem nagyon nem teszik a hangja, a remegése,traktor fíling, nem az én világom, és akkor még ott volt a várhatóan kevesebb para a benezines felé a sok városi használat miatt.  Nem szabad összehasonlítani a benzinest a dizellel, felesleges a nyomatékról meg lerőkröl vitázni, maradjunk annyiban, hogy másképp kell vezetni. Az viszont igaz, hogy azért a benzines motorokkal is lehet probléma, igaz jóval kevesebb mint a dízellel. Keress csak rá a neten a motorkódokra, fogsz találni...  A faceliftes 25i biztos jobb autó, de amiikor én vettem, majdnem 2x annyiba került kb ugyanannyi km mel és felszereltséggel, igaz 3-4 évvel fiatalabban. Döntsd el mennyi a keret (maradjon azért a zsebben) próbálj ki egy 20d-t is szerintem, a 20i, 25i mellett, de mindenek előtt az autó állapota döntsön.

Előzmény: Jegyzőkrém (12708)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 12714

Amúgy könnyű számolni, minél nagyobb a motor annál többet eszik. Ezért van mellőzve a nagycsoportban a fogyasztásjelző és van helyette olajhőfok. Nurnburgringen ki akarja nézni hogy "bazzeg ki sem mozdult a 30-asból már 5 perce" Az egyhat meg azért zabál mert szakad meg. Amúgy nektek nem nyekereg az óracsoport indulás után? Gondolom a benti meleg kinti hideg miatt ad ilyen nyöszörgős hangot az illesztésnél. 

BMWE90320d Creative Commons License 2013.02.11 0 0 12713

Ha a 3.0i 10 L eszik városban akkor az 1.6 benzin miért eszik 10-11 L?

Ha a 3.0i 10L eszik városban akkor a népítéletben miért írják a 3.0D re a városi 9-10 L es fogyasztást?

 

Amikor szervízbe járok beszélgetek benzines Bmw- tulajokkal , ők sem a 10L környékéről beszélnek. Valójában szerintük a benzines is igen szervízigényes.

 

Szerintem menetdinamikában a 2.5i a nyomatékhiány miatt érzésre a 2.0d dinamikáját adja a mindennapi közlekedésben. ( Nem az üveghangig forgatásra gondolok)

 

Viszont pár év múlva a benzines sokkal jobban eladható lesz a diesel társaival ellentétben.

BMW E90 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 12712

nem tudom városban mennyire fogyaszt 10 körül,nekem van egy rohangálós autóm egy 2010-es évjáratú 999 ccm-es Smart amibe benzines motor van a legújabb Micro Hybrid technológiával készült azt mondták,hogy 4,5 el eljár,az a 4,5 az 6,5 ha óvatosan megyek vele :D egyik ismerősömnek ugyan ilyen van neki 8-9 mikor nyomja is neki...és ez egy 1000-es autó ami 750 Kg szóval nem tudom,hogy egy több mint 2x nehezebb tömegű és 1,5x akkora ccm-es motor hogy jár el 10-el :D de ez csak az én véleményem....

Előzmény: Jegyzőkrém (12701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!