Neharagúdj hogy zavarlak de olvastam hogy neked is volt egy ilyen sos call systhem nevű problémád , mert nekem is sajnos kidobtta ez a hibát, ha sikerűlt rájönnöd a probléma orvosolására akkor kérlek írd meg nagyon nagy segítség lenne mert ellégé idegesítő hogy csilingel minden kulcs betételnél, előre is köszönöm.
Erre válaszoltam pár hsz-szal korábban. De akkor még világosabban: AZ ÁLTALÁNOSAN ELFOGADOTT TÉZIS AZ, HOGY IGEN MEGÉRI HAMARABB CSERÉLNI MINT 30.000 KM. :) ;)
Javíts ki, de ha a gyári szervízperiódus 30.000 km, szerintem nem fogják neked 15 ezrenként lecserélni. De ha mégis, akkor megkövetem őket, Úriemberek. :)
Akkor meg duplán örülj neki, vegyél bele gyári olajat, gyári szűrőt jó minőségűt aztán cseréld le. A motor lelke az olaj. Filteres a szűrő szóval nem fognak megszüntetni garit mert nem látszik hogy másik ment bele. Gázolajszűrőből meg rendelj egy gyárit. Pollenszűrőt is kicserélni biztos van vagy 5 perc szerszámpakolással meg cigivel együtt.
30 ezres olajcserét el kell felejteni! 15 ezrenként le kell dobni olajat, szűrőket. Ha új autó, ugye drága a márkaszervíz és nem akarod lapáttal odahordani a pénzed, de nyilván a gari fontos, akkor 30 ezrenként oda viszed, félidőben meg egy szimpla autószerelő pár ezer forintért lecseréli neked. Szerintem azért ezt is dokumentáld, nem kell feltétlenül szervízkönyvbe bevezetni, ha nem akarod hogy lássák a márkában, én excellbe írok mindent. AtiTDI tud lényegesen jobb áron gyári alkatrészt. Aztán ha lejár a gari, és megismered a beszerzési forrásokat, úgysem viszed többet márkaszervízbe. :)
Hja vadas de én a feltöltő hangjára gondoltam amikor tölt finoman nem az MTZ-s verzióra) Vadulásra egyes golf TDI mechanikus adagolóval aztán hadszóljon. :)
Nemtom én 30ezres BMW-t sajnos csak képen láttam :DDDDD Mindenképpen szervízben cseréltessétek jó drágán és pecséttel mert 5év múlva majd ilyet szeretnék venni :D
Hát én imádom a 20D turbó hangját, ha jó idő van alig várom hogy lehúzhassam az ablakot hogy halljam. Élvezkedésre meg ott az öcsém 20i-je, nem eszik keveset, nem megy ahoz képest de az a hang az BMW. Alagútban meg nah.. Ember nemvolt aki ne forgassa le szerintem.
Nem tanácsolom, hogy kinullázd magad, mert tényleg bármi történhet. Mindenképp próbáld ki a 20i-t is mielőtt döntessz, sőt, ha sokat közlekedsz hosszább távokon, országúton, én a dízelt is megnézném a helyedben. Sok sikert a vásárláshoz, és javaslom, hogy valami független profi BMW-s hez vidd el vétel előtt egy teljes átnézésre!
Hát ha mind két autó puszta megvásárlása kinulláz akkor szerintem vagy még sprólj kicsit vagy nem tudom olyantól vegyél akit ismersz és tudod hogy vezette hogy szervizelte és hogy miket kell cserélni vagy adott esetben nem cserélni a kocsiba,szóval azt akarom mondani ha van most mondok egy számot 5 milliód autóra akkor ne 4.999.999 ért nézz :D mert bármi közbe jöhet az autómatikus teljes autó átvizsgálás olaj csere szűrők cserén kivűv ami alap egy megvásárolt használtautónál.
Köszi, én is 325i -t szeretnék már, de ha találok jó állapotú 320i-t megvenném azt is, amúgy teljesen kinulláz mindettő majd anyagilag. A 320i-vel a 150 LE a bajom.
Látom, itt már többek jobban tudják az autóm fogyasztását, mint én mert az off autójuk off ccm mel X et fogyaszt... :))) Szóval kérdésedre a válasz: Nem tudom pontosan mert nem annnyira nézegetem, de pl hétvégén mentem a nulláson kb kb 120-al és olyan 6-7körül állhatott. Én nem vagyok teljesen benzin párti, én azért választottam ezt a motort, mert ehhez a felhasználási körülményhez és az igényeimhez ez tűnt a legjobb ár-értéknek. Ennyiért nem tudtam volna ilyen makulátlan állapotú hat hengeres dízelt venni, és (nem akarok senkit megbántani, saját személyes vélemény!!!) a négyhengeres dízelnek nekem nagyon nem teszik a hangja, a remegése,traktor fíling, nem az én világom, és akkor még ott volt a várhatóan kevesebb para a benezines felé a sok városi használat miatt. Nem szabad összehasonlítani a benzinest a dizellel, felesleges a nyomatékról meg lerőkröl vitázni, maradjunk annyiban, hogy másképp kell vezetni. Az viszont igaz, hogy azért a benzines motorokkal is lehet probléma, igaz jóval kevesebb mint a dízellel. Keress csak rá a neten a motorkódokra, fogsz találni... A faceliftes 25i biztos jobb autó, de amiikor én vettem, majdnem 2x annyiba került kb ugyanannyi km mel és felszereltséggel, igaz 3-4 évvel fiatalabban. Döntsd el mennyi a keret (maradjon azért a zsebben) próbálj ki egy 20d-t is szerintem, a 20i, 25i mellett, de mindenek előtt az autó állapota döntsön.
Amúgy könnyű számolni, minél nagyobb a motor annál többet eszik. Ezért van mellőzve a nagycsoportban a fogyasztásjelző és van helyette olajhőfok. Nurnburgringen ki akarja nézni hogy "bazzeg ki sem mozdult a 30-asból már 5 perce" Az egyhat meg azért zabál mert szakad meg. Amúgy nektek nem nyekereg az óracsoport indulás után? Gondolom a benti meleg kinti hideg miatt ad ilyen nyöszörgős hangot az illesztésnél.
Ha a 3.0i 10 L eszik városban akkor az 1.6 benzin miért eszik 10-11 L?
Ha a 3.0i 10L eszik városban akkor a népítéletben miért írják a 3.0D re a városi 9-10 L es fogyasztást?
Amikor szervízbe járok beszélgetek benzines Bmw- tulajokkal , ők sem a 10L környékéről beszélnek. Valójában szerintük a benzines is igen szervízigényes.
Szerintem menetdinamikában a 2.5i a nyomatékhiány miatt érzésre a 2.0d dinamikáját adja a mindennapi közlekedésben. ( Nem az üveghangig forgatásra gondolok)
Viszont pár év múlva a benzines sokkal jobban eladható lesz a diesel társaival ellentétben.
nem tudom városban mennyire fogyaszt 10 körül,nekem van egy rohangálós autóm egy 2010-es évjáratú 999 ccm-es Smart amibe benzines motor van a legújabb Micro Hybrid technológiával készült azt mondták,hogy 4,5 el eljár,az a 4,5 az 6,5 ha óvatosan megyek vele :D egyik ismerősömnek ugyan ilyen van neki 8-9 mikor nyomja is neki...és ez egy 1000-es autó ami 750 Kg szóval nem tudom,hogy egy több mint 2x nehezebb tömegű és 1,5x akkora ccm-es motor hogy jár el 10-el :D de ez csak az én véleményem....