Vaterás és egyéb licitnövelés portálok linkelése nem megengedett - törléssel, tiltással jár.
Irányár megadása kötelező!
Nem segítünk a lopott fotós cuccok eladásában!
Kérjük, minden gyári számmal rendelkező termék mellé, amit eladásra kínálsz,
add meg az eszköz sorozatszámát. A szám utolsó karakterét kicsillagozhatod.
A sorozatszám nélküli hirdetéseket töröljük, a feladót pedig egy hétig
kitiltjuk az adok-veszek topikokból.
A szériaszámot a hozzászólásban kell elhelyezni, szöveges formában. Képen nem megfelelő!
Vásárolj körültekintően!
A fórum felhasználói általában nem vállalt valós identitású személyek, így
beazonosításuk nem mindig lehetséges. Figyelj erre a vásárlásoknál és
csereügyleteknél!
Lehetőleg utánvéttel fizess, vagy vedd fel személyesen a kapcsolatot az
eladóval, mielőtt előleget utalsz át!
Ha mégis csalás áldozatává válsz, tegyél rendőrségi feljelentést! A csalók
gyakran kézre kerülnek, de a vizsgálat sokáig húzódhat.
Eladó:Canon EOS 20D kit.
Vadonatúj, dobozában, papírjaival stb.
Canon Hungáriás hivatalos magyar garanciával.
(Canon márkakereskedőtől)
Továbbá :Canon EOS 20D kit. kb. 4000 expóval+1db pótakkumulátor+ 512MB Sandisk memóriakártya(a váz kitobi (EF-S18-55) nélkül is eladó)
kb. 1 éves, "rugalmas" Canon Hungáriás hivatalos magyar garanciával.
A gép családi fotózásra volt használva, megkímélt, karcmentes kifogástalan
állapotban. (védőfóliával)
Eredeti dobozában, összes papírjával.
Érd.: publikus E-mail (oca@torzsasztal.hu)
És nem is ez az igazán felháborító, hanem az, hogy a canon ezt hátradölve, karba tett kezekkel, mosolyogva figyeli és tűri és nem tesz semmit, hogy javítson a helyzeten. De a pénzem azért jól esik neki, ugye?
Jó, erről szó sincs. Gondolod, ha megveszem akár magyar garival a következő 1 ds vázat, és ne adj' Isten, valami baja lenne gar időn belül, azt itthon szervizeltetném? SOHA! SOHA! és mégegyszer SOHA! Magyar "szakember" nem nyúl semmiféle értékes elektronikai cikkemhez. Nem azért, mert mi magyarok hülyék vagyunk, hanem azért, mert nincs itthon szakképzett szervizes, aki 2 havonta menne továbbképzésre. Ami itthon van az vicc, nem szakszervízhálózat.
A menettel tisztában vagyok, dolgoztam eleget szervízhátteret biztosító helyen.
"[...]Szerintem téveszméket kergettek, mikor azt hiszitek egy szerviznek ingyen kéne megjavítani olyan készüléket, amelyre nincs szerződése és soha senki sem fogja kifizetni neki."
Senki nem állította, hogy ingyen szervízelnék, hiszen a szervíz havi (vagy megállapodás/szerződés szerinti) periódusokban számol el a gyártóval, illetve annak regionális kirendeltségével ilyen ügyekben.
Egyszerűen csak zavar ez a rendezetlen helyzet és az, hogy nincsenek kellően kemény törvények. Az amcsik x napon belül vissza is vihetik a megvásárolt portékot, a kereskedő meg köteles visszavenni (egyes helyeken még "restocking fee" sincs!). Sosem érjük utól a vadkapitalistákat? Miért egy szolgáltatónak vannak jogai, miért nem a végfelhasználónak, aki mindenért fizet, s miért nem az én seggemet nyalják ki, miért nekem kell hízelegnem a szervizessel, hogy ne basszon ki velem?
Tulajdonképpen az összes olyan cég hazai képviseletét be lehetne perelni, aki nem fogadja el az EU-ban vásárolt termékekre a garanciát.
próbáld ki....
Szerintem a képviselet semmilyen jogi következménnyel nem jár az általad feszegett kérdéskörben.
A vásárló nem a gyártóval kerül jogviszonyba, nem is a regionális képviselettel, hanem az eladóval.
Ha a vásárló valamilyen oknál fogva nem kapott garanciapapírt akkor az eladóval kell megküzdenie meghibásodás esetén, ha pedig kapott akkor a garancia papiron feltüntettet szervizekben érvényesítheti azt.
Ebben a folyamatban nincs szerep a képviseletnek, sem a gyártónak. Legfeljebb annyi, hogy az adott régióban mely szervizzel szerződtek le.
A garanciális szervizelésnek is van költsége, ezt a szervizek nem a vásárlóra hanem a gyártóra vagy képviselőjére terhelik rá valamilyen módon.
***************
Szerintem téveszméket kergettek, mikor azt hiszitek egy szerviznek ingyen kéne megjavítani olyan készüléket, amelyre nincs szerződése és soha senki sem fogja kifizetni neki.
Tulajdonképpen az összes olyan cég hazai képviseletét be lehetne perelni, aki nem fogadja el az EU-ban vásárolt termékekre a garanciát. Az, hogy egy cég kijelenti, hogy ő nem szervizeli a nem itthon vásárolt terméket, az egy dolog, ugyanis a törvények a cégek kijelentéseik fölött állnak. Ha egy cég szabályzata törvényeket sért, vagy azokkal ellentmond, akkor egyértelműen a törvényben foglaltak érvényesek. Ez nem kedv kérdése. Örülnék, ha egy EU-s jogszabályokban jártas ügyvéd tenne egy egyértelmű kijelentést, hogy megnyugodjunk. Az, hogy xy cég hogyan akarja a plusz jövedelmét biztosítani az nem számít egészen addig, amig az nyilván valóan nem ütközik az EU-s és a hazai törvényekkel. Vki?
Hülyeseg! Akkor miert szavazott Mo többsege az EU -ra? Azert Hogy ne tudjatok az """elönyöket alkalmazni""""? EU? Hat az EU elött itt is sokkal de sokkal jobb volt!!!