na hát igen... szerintem KKL-983 megfelel oda. szombaton a 17:30as Szeged-Oh-Bcs fordán is vártam FLR-393at, helyette JRF-125 jött... hát az még ezen a 95 km-en is szörnyű... hosszabb távon el sem képzelem... :S
apropó mikor jönnek már az új gépek? állítólag BOS-796 helyett kapunk a vonalra egy (talán klímás) credot... :P
hát nem tudom.. én nem látom értelmét a csuklósításnak.. sosem láttam még tömve a karcagit, nem beszélve arról, hogy meglehetősen rossz utaskényelmi szempontból HCC-348 egy Bcs-Karcag fordára szerintem...
Ezt nem tudom, lehet megint csuklósították a járatot. Már volt egy ilyen próbálkozás azthiszem 2002-ben, mikor egy rövid ideig a csuklós járt a 457 helyett, de azután visszakerült a 457.
tudom hogy Csabához tartozott, de miért vették el a karcagiaktól? reggel a pécsi indulására várva láttam bejönni a pu.-ra a tegnapi sofőrrel. a karcagiak pedig HCC-348-al csinálták a 20as helyit...
Még egy kis hozzáfűznivaló. Csak egy fajta méretű nyitható ablak került bele ebbe a típusba. Ez viszont, hogy beépítve van, vagy nincs illetve ha van hány darab került vagy kerülhetett bele ebbe a típusba, az nem jelentett típusszám változást.
Amúgy ami teli ablakos, tehát nincs az ablakokon sehol nyitható rész, az tuti .55, amin meg van néhol nyitható ablakrész, az .52, de ezekre is rákerülhetett utólag a lékondi?
ma ELL-360 vitte 13:00kor a Bcs-Békés-Szeghalom-Füzesgyarmat járatot, ami szerintem csak péntekenként közlekedik.. múlt héten BHM-076 ment... de ami érdekesebb volt nekem, hogy KKL-983 12:25-kor ment Szegedre, szerintem rásegítőként. de onnan nem ér vissza a 14:35-ös karcagi fordájáig... hogy oldhatták meg?
Valójában úgy van, ahogy az előző hozzászólásodban írtad.
E95.52 a Rábá-s alapjármű 95.55 klíma előkészített és klímával szerelt típus.
Amúgy nem csak a klíma a különbség, hanem az ülésszámok is és a tetőszellőzők száma is. 925-926 - 50 üléses, a 927 csak 46, ha jól emlékszem. Az előbbieken 3 tetőszellőző van, a klímáson értelem szerűen csak 2.
Meg tudja mondani, mi a különbség az E95.52 és 55 között? Sajnos én mindig keverem a kettőt, látásról pedig nem tudom megkülönböztetni. Nagy szerencse, hogy az 52 a gyakoribb, ezért szinte mindegyik Rába 52-es.
Szépjó estét!:) Azt hiszem,pont jókor olvastam bele ebbe a fórumba,mert erre a kérdésre tudok válaszolni. :) Én úgy tom,hogy a KUT-007-es szokott Egerbe járni. Viszont a tartalékos kocsijairól nem tudok.akkor én is kérdeznék.:) mely kocsik szokták pótolni?Azt tudom,hogy néha Credok meg Ik 250esek,de vmi konkrétat tud vki?:)