igen erre gondoltam én is. a tanszerek árából,a munkábajárás költségéből is lehet visszaigényelni. 1 km. 30 cent. autovasarlasnál is visszajár valamennyi.
Az én autóm német cég nevére került annó, a vásárlást követő első adóvisszatérítés (?) után visszakaptuk az áfát. Vagyis megfizetni meg kellett, de pár hét után vissza is jött.
Idén egy ismerősöm (Prága előtt nem sokkal) "kipróbálta" kb. 200 eFt trailerrer, alkatrésszel, szereléssel (viszont nem biztos benne hogy gyári alkatrészt tettek bele) és 1 nap alatt megoldották.
Auto jár, se klíma, se szevó, se töltés - sorba jönnek a hibaüzenetek. Mototeret kinyitva, motor szépen jár csak a szíjjak nem mozognak, a szíjjtárcsa áll és eközben égett gumiszag érezhető. A tárcsa közepe a csavarokkal szépen forog, de a külső része áll! 80-100 körül van egy tárcsa és ha van a közelben kicsit is hozzáértő, akkor kb 1 óra a csere.
Nem is tudom,,a ventilator lerepulhet tarcsastol beszakitva a hutot meg ezt azt..?
Olyan surun olvasom itt ezt a problemat 150ekm korul,de itt kornyezetembe meg talan egy konkret esetrol nem tudok ,pedig van egy par e60 300e km kornyeken is.
augusztus = szívósor csere + hőcserélő csere mert összeszaladt a víz és az olaj
most meg a fojtószelep.
De ismerjük a mondást: " Aki majmot tart legyen pénze banánra." vagy ahogyan Rotschild papa mondta hajdanán: " Csak egészség legyen a többit megvesszük". Kár hogy nem vagyunk rokonok.:-(
Ha mindez München környékén történik akkor mindenképp. Mivel ilyenkor nem hajtja a vízpumpát, nem tudsz továbbmenni a kocsival. Trailer, szerelő, horror alkatrész ár, és idő.
Köszi az ötletet, esetleg tudsz hozzá elérhetőséget is? bár lehet hogy komplett bontott is érdekelne ha olyat esetleg tudsz szerezni. Most azonban nagyobb a gondom még mindig olajos a víz a kiegyenlítő tartályban, a hőcserélő kicserélése nem segített:-(