Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3071
Ez meg mi a MAN-ó?:)
Előzmény: Törölt nick (3068)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3070
KKL-983 nem tán bekerült csabára? :O

tudja valaki, hogy melyik busz csinálja hétvégén a 8:00kor induló Bcs-Pécs járatot?
Előzmény: Törölt nick (3067)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3069
ő nem más mint a kondorosi JMG-971
Előzmény: Törölt nick (3068)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3068

Októberi feladványunk a következő:

 

 

 

Ki Ő?

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3067
HCC-348-al csinálták a karcagi járatot. (már délelőtt Szeghalomra is 348-al mentek.)
Előzmény: KKL-144 (3066)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3066
ma ELL-360 vitte 13:00kor a Bcs-Békés-Szeghalom-Füzesgyarmat járatot, ami szerintem csak péntekenként közlekedik.. múlt héten BHM-076 ment...
de ami érdekesebb volt nekem, hogy KKL-983 12:25-kor ment Szegedre, szerintem rásegítőként. de onnan nem ér vissza a 14:35-ös karcagi fordájáig... hogy oldhatták meg?
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3065
jól láttam hogy HGR-755 visszakerült a helyére? sokáig ELL-360 járt...
sosiforda Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3063

 

A mostani Veterán Magazinban van egy kép erről a gyulai Henyei M. úti (volt 6-os helyi) "csőrös" megállótábláról, még az eredeti helyén.

Előzmény: M62-194 (2469)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3062

Valójában úgy van, ahogy az előző hozzászólásodban írtad.

E95.52 a Rábá-s alapjármű  95.55 klíma előkészített és klímával szerelt típus.

Amúgy nem csak a klíma a különbség, hanem az ülésszámok is és a tetőszellőzők száma is. 925-926 - 50 üléses, a 927 csak 46, ha jól emlékszem. Az előbbieken 3 tetőszellőző van, a klímáson értelem szerűen csak 2.

Előzmény: BPO-105 (3061)
BPO-105 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3061
Meg tudja mondani, mi a különbség az E95.52 és 55 között? Sajnos én mindig keverem a kettőt, látásról pedig nem tudom megkülönböztetni. Nagy szerencse, hogy az 52 a gyakoribb, ezért szinte mindegyik Rába 52-es.
Előzmény: bajusza (3051)
Pisti_hb Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3060
.52 mind a három, csak a 927-en légkondi is van.
Előzmény: BPO-105 (3059)
BPO-105 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3059
Biztos E95.52 a GMK-926? Mert a tesó, a 927 az asszem E95.55. Én sajnos keverem a 2 szériát, lehet, hogy én tudom rosszul...
Előzmény: bajusza (3051)
HSX-202 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3058
Sziasztok! HSX-202 miért nem közlekedik már vagy 2 hete? BHM-487 van a helyén most. Tudtok valami infót? Köszi!
HSX-202 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3057
Szia! KUT-007-et legtöbbször Credo szokta helyettesíteni. Én az FLX-730-ast szoktam látni. Ikarusok közül CLY-001 láttam már az egri fordán.
Távolsági busz Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3056
Szépjó estét!:)
Azt hiszem,pont jókor olvastam bele ebbe a fórumba,mert erre a kérdésre tudok válaszolni. :)
Én úgy tom,hogy a KUT-007-es szokott Egerbe járni.
Viszont a tartalékos kocsijairól nem tudok.akkor én is kérdeznék.:)
mely kocsik szokták pótolni?Azt tudom,hogy néha Credok meg Ik 250esek,de vmi konkrétat tud vki?:)
Előzmény: HSX-202 (3054)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.04 0 0 3055
A vezénylő biztosan tudja.

De én vasárnaponként Regiot szoktam látni.
Előzmény: HSX-202 (3054)
HSX-202 Creative Commons License 2008.10.04 0 0 3054
Tudja valaki, hogy vasárnap melyik busz viszi majd a 6:15-ös egri járatot?
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.02 0 0 3053
Nincs mit!
Előzmény: Törölt nick (3052)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.02 0 0 3052
Köszönöm szépen!
Előzmény: W50LA Z (3047)
bajusza Creative Commons License 2008.10.02 0 0 3051
Délelőtti helyzetkép Orosházáról:

2-es helyijárat - GMY-357 (Ikarus 260.30M)
4-es helyijárat - GMK-926 (Ikarus EAG E95.52)
5-ös helyijárat - FLX-725 (MAN SL223)

Ezenkívül három helyközi járatos busz, a táblákat nem láttam rajtuk.

ELL-369 (Ikarus 280.03)
KWX-467 (Ikarus C56.42)
LAL-313 (Ikarus C56.42
sosiforda Creative Commons License 2008.10.02 0 0 3050

A 2008. októberi Camion Truck & Bus Magazin tartalmából:

 

- Man Lion's Regio (egy Körös Volános kocsi - FLX 728 - bemutatása)

- Contibus 2001 Kft. bemutatása

- A Gemenc Volán Zrt. járművei

W50LA Z Creative Commons License 2008.10.01 0 0 3049
Más nem kell - max. egyes munkahelyeken típusismeret.
Előzmény: HSX-202 (3043)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.01 0 0 3048
Ez a BX-37-29 volt anno, alias AAX-890, de már eltűnt onnan.
Előzmény: BPO-105 (3034)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.01 0 0 3047

Ez nem Körösös,  a 464-nek 1338 az alvázszáma.

S valóban egyedüli 87-es 250-es a Körösnél.

 

 

Előzmény: Törölt nick (3042)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.01 0 0 3046
Valóban hamis.
Előzmény: Törölt nick (3035)
HSX-202 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 3045
Igen. D kategóriára csak az mehet, aki rendelkezik már C kategóriás jogosítvánnyal. Nekem van már C kategóriás jogosítványom.
Pisti_hb Creative Commons License 2008.09.30 0 0 3044
Én úgy tudom, hogy a C-kategória előfeltételea D-nek. (A D1-nek nem.)
Előzmény: HSX-202 (3043)
HSX-202 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 3043
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki buszvezető lehessen? Az biztos, hogy kell a D kategóriás jogosítvány. És úgy tudom, hogy talán PÁV II.II-es alkalmassági engedély és belföldi személyszállító vizsga is szükséges még. Kell még valami ezeken kívül? Ha bármilyen infótok van, akkor azt köszönettel venném.
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 3042
Ezt a gyári táblát még évekkel ezelőtt láttam a BHM-395 -ön. Most találtam meg a "lomjaim között", be szeretném azonosítani. Mivel (tudtommal) a BPA-464 az egyedüli 1987 -es gyártású IK250 -es a Körösnél, ezért tippeltem erre.

Ezek szerint nem Körösös kocsi az alvázszám gazdája?
Előzmény: Törölt nick (3038)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.09.29 0 0 3041
Ott a pont, valóban az.
Előzmény: Törölt nick (3040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!