Steeef..163 lovas 520 d manualisrol mi a velemeny?Manualis valtoba mikor kell olajat cserelni?Bevalt valto ez?Ennek a tipusnak mik a tipushibai,mint pl. az 525-nek a szivosor,leomlo,turbo stb..?A reszecskeszuroje ennek is olyan erzekeny sok varosi hasznalat mellet?Szivesen fogadok masoktol is velemenyt.
(ugy nez ki rafizetek jovoheten egy ilyenre)koszi.
A kézifék elég haloványan fog, gyakorlatilag a plafonig kell húznom a kart, hogy egy nagyobb lejtőn megtartsa a vasat. Nagy meló állítani ezen? Már gyárilag is ilyen fos módon jön ki. Miért van ez?
Jobb elso es jobb hatso ajtot ,valamint tukrot (nem behajtos,csak elektr.futheto,zoldes arnyalatu tukorlappal) keresek 2004. E61-hez.Egy oz megviccelt ma reggel. Az ajto grafit szurke metal. Ha szinben is egyezne ,az maga lenne a kanaan.
igen erre gondoltam én is. a tanszerek árából,a munkábajárás költségéből is lehet visszaigényelni. 1 km. 30 cent. autovasarlasnál is visszajár valamennyi.
Az én autóm német cég nevére került annó, a vásárlást követő első adóvisszatérítés (?) után visszakaptuk az áfát. Vagyis megfizetni meg kellett, de pár hét után vissza is jött.
Idén egy ismerősöm (Prága előtt nem sokkal) "kipróbálta" kb. 200 eFt trailerrer, alkatrésszel, szereléssel (viszont nem biztos benne hogy gyári alkatrészt tettek bele) és 1 nap alatt megoldották.
Auto jár, se klíma, se szevó, se töltés - sorba jönnek a hibaüzenetek. Mototeret kinyitva, motor szépen jár csak a szíjjak nem mozognak, a szíjjtárcsa áll és eközben égett gumiszag érezhető. A tárcsa közepe a csavarokkal szépen forog, de a külső része áll! 80-100 körül van egy tárcsa és ha van a közelben kicsit is hozzáértő, akkor kb 1 óra a csere.