Keresés

Részletes keresés

KKL-144 Creative Commons License 2008.10.14 0 0 3089
úgy tűnik... bár el tudom képzelni, hogy péntekenként elveszik tőlük... :P
Előzmény: W50LA Z (3088)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.14 0 0 3088
Akkor helyre állt a rend?
Előzmény: KKL-144 (3087)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.14 0 0 3087
KKL-983 ment Karcagra ma
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.13 0 0 3086

Nem tudom mikor jönnek a gépek. S azt sem, hova fog kerülni belőlük.

Előzmény: KKL-144 (3085)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 3085
na hát igen... szerintem KKL-983 megfelel oda.
szombaton a 17:30as Szeged-Oh-Bcs fordán is vártam FLR-393at, helyette JRF-125 jött... hát az még ezen a 95 km-en is szörnyű... hosszabb távon el sem képzelem... :S

apropó mikor jönnek már az új gépek? állítólag BOS-796 helyett kapunk a vonalra egy (talán klímás) credot... :P
Előzmény: W50LA Z (3084)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.12 0 0 3084

nem beszélve arról, hogy meglehetősen rossz utaskényelmi szempontból HCC-348 egy Bcs-Karcag fordára szerintem

 

Képeld akkor milyen lehetett a BHM-143 vagy a GSA-457 anno, mert azok sem voltak különbek ugyanerre a fordára.

Előzmény: KKL-144 (3083)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.12 0 0 3083
hát nem tudom.. én nem látom értelmét a csuklósításnak.. sosem láttam még tömve a karcagit, nem beszélve arról, hogy meglehetősen rossz utaskényelmi szempontból HCC-348 egy Bcs-Karcag fordára szerintem...
Előzmény: W50LA Z (3082)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.12 0 0 3082
Ezt nem tudom, lehet megint csuklósították a járatot. Már volt egy ilyen próbálkozás azthiszem 2002-ben, mikor egy rövid ideig a csuklós járt a 457 helyett, de azután visszakerült a 457.
Előzmény: KKL-144 (3081)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3081
tudom hogy Csabához tartozott, de miért vették el a karcagiaktól? reggel a pécsi indulására várva láttam bejönni a pu.-ra a tegnapi sofőrrel. a karcagiak pedig HCC-348-al csinálták a 20as helyit...
Előzmény: W50LA Z (3078)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3080

Nincs mit!

Még egy kis hozzáfűznivaló. Csak egy fajta méretű nyitható ablak került bele ebbe a típusba. Ez viszont, hogy beépítve van, vagy nincs illetve ha van hány darab került vagy kerülhetett bele ebbe a típusba, az nem jelentett típusszám változást.

Előzmény: narancssárga oroszlán (3079)
narancssárga oroszlán Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3079
Így már logikus. Fényképeket nézegetve is ezt az "eredményt" kaptam.
(A GMK- és GZH- kra szűkítve a kört.)

E95.52 (Van nyitható ablakrész, nincs légkondi.) :

GMK-925, -926.

E95.55 (Teliablakos, van légkondi.) :

GMK-927, és a három GZH-.

Ha valaki ennek ellenére másképp látja a dolgot, kérem jelezze.

Köszönöm a segítséget!
Előzmény: W50LA Z (3077)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3078
Ez mindig is Csabához tartozott.
Előzmény: KKL-144 (3070)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3077

Igen gyári légkondisak, sőt nem is tudok olyat, ami nem gyári klímás lenne. Utólagos beépítés eddig nem volt.

Amin nem volt klíma gyárilag, azon most sincs. 873, 917, 925, 926, Remélem nem hagytam ki semmit a 95-ösök kötül.

Előzmény: narancssárga oroszlán (3075)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3076

Így van, azok is azok, sőt GMK-927 után már csak 55 pontszámúak kerültek a Volánhoz.

Kivéve az IAW-ket, mert azok már 60. pontszámúak.

Előzmény: narancssárga oroszlán (3073)
narancssárga oroszlán Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3075
A GZH -k is utólag kaptak légkondit?

Mert ha nem, akkor ugye .55 -nek kell lenniük (?) és ezért teli ablakosak. Hümmm...
Előzmény: szantaimark (3074)
szantaimark Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3074

Tudtommal a 3 GZH is E95.52.

Előzmény: narancssárga oroszlán (3073)
narancssárga oroszlán Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3073
Akkor a három GZH már E95.55?

Amúgy ami teli ablakos, tehát nincs az ablakokon sehol nyitható rész, az tuti .55, amin meg van néhol nyitható ablakrész, az .52, de ezekre is rákerülhetett utólag a lékondi?
Előzmény: W50LA Z (3062)
szantaimark Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3072
FLX-728
Előzmény: KKL-144 (3070)
BPO-105 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3071
Ez meg mi a MAN-ó?:)
Előzmény: Törölt nick (3068)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3070
KKL-983 nem tán bekerült csabára? :O

tudja valaki, hogy melyik busz csinálja hétvégén a 8:00kor induló Bcs-Pécs járatot?
Előzmény: Törölt nick (3067)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3069
ő nem más mint a kondorosi JMG-971
Előzmény: Törölt nick (3068)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3068

Októberi feladványunk a következő:

 

 

 

Ki Ő?

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3067
HCC-348-al csinálták a karcagi járatot. (már délelőtt Szeghalomra is 348-al mentek.)
Előzmény: KKL-144 (3066)
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3066
ma ELL-360 vitte 13:00kor a Bcs-Békés-Szeghalom-Füzesgyarmat járatot, ami szerintem csak péntekenként közlekedik.. múlt héten BHM-076 ment...
de ami érdekesebb volt nekem, hogy KKL-983 12:25-kor ment Szegedre, szerintem rásegítőként. de onnan nem ér vissza a 14:35-ös karcagi fordájáig... hogy oldhatták meg?
KKL-144 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3065
jól láttam hogy HGR-755 visszakerült a helyére? sokáig ELL-360 járt...
sosiforda Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3063

 

A mostani Veterán Magazinban van egy kép erről a gyulai Henyei M. úti (volt 6-os helyi) "csőrös" megállótábláról, még az eredeti helyén.

Előzmény: M62-194 (2469)
W50LA Z Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3062

Valójában úgy van, ahogy az előző hozzászólásodban írtad.

E95.52 a Rábá-s alapjármű  95.55 klíma előkészített és klímával szerelt típus.

Amúgy nem csak a klíma a különbség, hanem az ülésszámok is és a tetőszellőzők száma is. 925-926 - 50 üléses, a 927 csak 46, ha jól emlékszem. Az előbbieken 3 tetőszellőző van, a klímáson értelem szerűen csak 2.

Előzmény: BPO-105 (3061)
BPO-105 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3061
Meg tudja mondani, mi a különbség az E95.52 és 55 között? Sajnos én mindig keverem a kettőt, látásról pedig nem tudom megkülönböztetni. Nagy szerencse, hogy az 52 a gyakoribb, ezért szinte mindegyik Rába 52-es.
Előzmény: bajusza (3051)
Pisti_hb Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3060
.52 mind a három, csak a 927-en légkondi is van.
Előzmény: BPO-105 (3059)
BPO-105 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3059
Biztos E95.52 a GMK-926? Mert a tesó, a 927 az asszem E95.55. Én sajnos keverem a 2 szériát, lehet, hogy én tudom rosszul...
Előzmény: bajusza (3051)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!