Pedig sokan szoktak rajta lenni. Péntekenként mentesítő is szokott Szeghalmig menni. Talán azért csuklósítanak a hét vége felé, mert így megspórolható a pénteki mentesítő.
tudtommal a szeghalmiaknál van. néha láttam a reggeli Füzesgyramat-Bcs-Gyula fordán. arra meg a szeghalmiak küldenek gépet.
nah csak úgy néz ki, hogy igazam lesz. ma péntek, és megint nem KKL-983 ment Karcagra. ELL-360 csinálta a fordát. HCC-346 különjárat táblával állt a pályaudvaron délután... tehát már nem kell a sárga rendszám.
Amúgy mikor megkapták anno az új csuklóst, akkor is csak egy-két hétig volt náluk. Csak már arra nem emlékszem, hogy a 126 vagy a 127-el jártak az akkori sofőrök.
na hát igen... szerintem KKL-983 megfelel oda. szombaton a 17:30as Szeged-Oh-Bcs fordán is vártam FLR-393at, helyette JRF-125 jött... hát az még ezen a 95 km-en is szörnyű... hosszabb távon el sem képzelem... :S
apropó mikor jönnek már az új gépek? állítólag BOS-796 helyett kapunk a vonalra egy (talán klímás) credot... :P
hát nem tudom.. én nem látom értelmét a csuklósításnak.. sosem láttam még tömve a karcagit, nem beszélve arról, hogy meglehetősen rossz utaskényelmi szempontból HCC-348 egy Bcs-Karcag fordára szerintem...
Ezt nem tudom, lehet megint csuklósították a járatot. Már volt egy ilyen próbálkozás azthiszem 2002-ben, mikor egy rövid ideig a csuklós járt a 457 helyett, de azután visszakerült a 457.
tudom hogy Csabához tartozott, de miért vették el a karcagiaktól? reggel a pécsi indulására várva láttam bejönni a pu.-ra a tegnapi sofőrrel. a karcagiak pedig HCC-348-al csinálták a 20as helyit...
Még egy kis hozzáfűznivaló. Csak egy fajta méretű nyitható ablak került bele ebbe a típusba. Ez viszont, hogy beépítve van, vagy nincs illetve ha van hány darab került vagy kerülhetett bele ebbe a típusba, az nem jelentett típusszám változást.
Amúgy ami teli ablakos, tehát nincs az ablakokon sehol nyitható rész, az tuti .55, amin meg van néhol nyitható ablakrész, az .52, de ezekre is rákerülhetett utólag a lékondi?