Pedig sokan szoktak rajta lenni. Péntekenként mentesítő is szokott Szeghalmig menni. Talán azért csuklósítanak a hét vége felé, mert így megspórolható a pénteki mentesítő.
tudtommal a szeghalmiaknál van. néha láttam a reggeli Füzesgyramat-Bcs-Gyula fordán. arra meg a szeghalmiak küldenek gépet.
nah csak úgy néz ki, hogy igazam lesz. ma péntek, és megint nem KKL-983 ment Karcagra. ELL-360 csinálta a fordát. HCC-346 különjárat táblával állt a pályaudvaron délután... tehát már nem kell a sárga rendszám.
Amúgy mikor megkapták anno az új csuklóst, akkor is csak egy-két hétig volt náluk. Csak már arra nem emlékszem, hogy a 126 vagy a 127-el jártak az akkori sofőrök.
na hát igen... szerintem KKL-983 megfelel oda. szombaton a 17:30as Szeged-Oh-Bcs fordán is vártam FLR-393at, helyette JRF-125 jött... hát az még ezen a 95 km-en is szörnyű... hosszabb távon el sem képzelem... :S
apropó mikor jönnek már az új gépek? állítólag BOS-796 helyett kapunk a vonalra egy (talán klímás) credot... :P
hát nem tudom.. én nem látom értelmét a csuklósításnak.. sosem láttam még tömve a karcagit, nem beszélve arról, hogy meglehetősen rossz utaskényelmi szempontból HCC-348 egy Bcs-Karcag fordára szerintem...
Ezt nem tudom, lehet megint csuklósították a járatot. Már volt egy ilyen próbálkozás azthiszem 2002-ben, mikor egy rövid ideig a csuklós járt a 457 helyett, de azután visszakerült a 457.
tudom hogy Csabához tartozott, de miért vették el a karcagiaktól? reggel a pécsi indulására várva láttam bejönni a pu.-ra a tegnapi sofőrrel. a karcagiak pedig HCC-348-al csinálták a 20as helyit...
Még egy kis hozzáfűznivaló. Csak egy fajta méretű nyitható ablak került bele ebbe a típusba. Ez viszont, hogy beépítve van, vagy nincs illetve ha van hány darab került vagy kerülhetett bele ebbe a típusba, az nem jelentett típusszám változást.