Sziasztok! Utolsók egyikeként megpróbálok még itt segítséget vagy valami hasonlót kérni..hátha..
Egy 2006-os automata 320D-ről van szó. 2011 nyarán jelentkezett elősször az a probléma, hogy az autó gyújtást még engedte, de beindulni már nem indult be (nem indítózott, se semmi.) és ez a probléma a mai napig fenn áll melegebb időben. Téli szezonban (december-február) amikor max. 5-6 fok van, egyáltalán nem csinálja...ahogy elérkezik a március-április a 10+ fok, akkor fenn áll a veszélye, hogy használat után nem lehet elindítani ha leállítom az autót.
Nyári szezonban rendszeresen csinálja..20-40 fok között ,mindennap előfordul. Ilyen esetekben vagy várni kell vele 4-5 órát (gondolom én a motorban valami lehűl) vagy pedig bikázásra belehet indítani.
10 helyen voltam már vele és nem tudtak rájönni sehol mi lehet a gond. Önindítótól kezdve, testkábelig, komputerig minden ki lett cserélve..jelzem, akksi problémája nincs, mert rálett mérve, de mégis bikázásra indul be. De azért 1 év alatt 3 akksi is cserélve lett. Remélem minden olyan lényeges infót letudtam írni, amiből valaki rá ismer a hiba miértjére. Köszöntem!
Köszönöm szépen a segítséget , még egy kérdésem lenne ha ezt a funkciót letiltatom akkor még működni fog a blutoth kihagosító rendszer igaz? illetve neked menyiért csinálta meg a mester?
Meg lehet oldani. Maszi-t keresd itt a fórumon, el kell menned hozzá, mert programozni kell a kocsit.
Ha jól rémlik, azt mondta, hogy ez egy szolgáltatás, amivel a tetőn lévő SOS gomb megnyomásával azonnal hív a kocsi egy központi diszpécsert. Ehhez persze kell a kocsiban a BT-on csatlakozó telefon is.
Le kell tiltani az opciót és többet nem lesz gondod vele.
Elöl felnyitod, rákötöd a kiálló piros kupak alatt lévő pólusra a (+)-t, a testre meg bárhova a (-)-t és kész, akár be is indíthatod az autót, és mehecc egy kört :)) de a központizár is biztosan kinyit.
Nem mert nem zár hátul az áramkör így nincs mit bikázni. Csomagtér kábel pozitívja meg negatívja hogy melyik kötegben lehet, előre megy vagy hátulról előre, lehet külön kötegben is.. Biztos jó mélyen van. Esetleg beáldozni a jobbos rendszámvilágítást az odaféréshez?
Az alábbi probléma megoldására várnék javaslatokat:
Az autómba az aksi tárolóhelyén víz volt, amit nem értek, hogy hogy került oda. Az aksit kivettem, a kábeleket letakarítottam. DE a kábelek babrálása közben ott kellett hagynom az autót valalmi miatt, és mire visszamentem lecsukódott a csomagtér ajtó. Alapjáraton ezzel nem lenne probléma, csak a csomagtér ajtóból el lett távolítva a zár (egyéb okokból), így kulccsal sem lehet kinyitni. Lényeg, hogy valahogy áram alá kell juttatnom a kocsit, hogy vagy a távirányítóval, vagy a csomagtérajtó nyitójával ki lehessen nyitni a csomagteret. Valakinek ötlet? Vagy valamilyen kapcsolásai rajz?
Nincs ilyen lista, ami fontos azt kijelzi. Én az ékszíjat és a görgőit szoktam ajánlani, hogy illdomos megnézni minden olajcserekor, milyen állapotban van, ha már van benne 80-100k km.
Közeleg a szerviz ideje, 168e km van az autóban, honnan tudojam, hogy mit kell rajta elvégeztetni? Úgy értem, hogy azt tudom, hogy a fedélzeti okostojás mit mond, hogy mit kell, de nincs valami elérhető checklist arra nézve, hogy mikor mit kell csinálni? E91 320d a kocsi, 2009-es. Köszi a válaszokat előre is.
Hja. Egyébként 100.000 km-el ki is egyeznék ha kibír annyit. Ma hatszáz kilóméterre 6.2 lett a fogyasztásom háromnegyede pálya többi közút meg pesten átverekedés. Öröm nézni komolyan :D Csak a tempomat hiányzik..
Ilyen áron már elgondolkodtató, hogy mivel nyújt többet a gyári? Azt is szét lehet rúgni 60E km alatt. Valamelyik meg elmegy 350-et.
A toyota D4D gyári lendkerék úgy néz ki mint amit a korai vaskorban kovácsoltak. Ellenben a 2010 után készült LUK fele annyiért sokkal kifinomultabb és le merem fogadni ugyanannyit elmegy.
20d lendkerékből kétféle cikkszámút lehet kapni LUK-ból, az olcsóbbik egy gyáriban már megszűnt cikkszám referenciája. Sok nagyker programja csereszabatosra hozza az újabb LUK cikkszámmal, ami kétszer annyiba kerül. Fel is szerelhető egyik a másik helyett, és csak a jóisten mondja meg, hogy mi a különbség közöttük.
Gyári és utángyártott alkatrészeket tudok adni nagy kedvezménnyel, kérjetek árajánlatot: bmwcucc kukac gmail.com
Ez nálam is mindig nagy kérdés van olyan alkatrész amiből csak gyárit lenne szabad beszerelni. Nálam ilyen a hajtás és a vezérlés. Holnap visszaérek magyarba és megkérdezem mennyi a gyárija. De sanszos hogy csak a lendkerékre 300 felett fognak árat mondani, plusz a kuplungszett, de akkor legalább nem lesz kérdés mit teszek bele. Például azt sem értem hogy mi kerül 60ezer forintba a slusszkulcson. Nem hinném hogy több elektronika van benne mint egy piaci Game Boy-ban.
Bocs, hogy hozzászólok, de itt még nem GYÁRI BMW alkatrészről beszéltek. Nem ugyan az a minőség, még akkor sem,ha ugyanaz a beszállító...ezt vegyétek figyelembe.
én nem mondtam,hogy 300 ezer volt,már nem tudom mennyi volt,de biztos nem 300 ezer,nem most volt már nekem lassan 3 éve nincs meg az autó,most e92 330D-ém helyette.
most gyorsan ránéztem azt a Lukot lehet kapni 57-ért már.