egyszeri a lehetőség, vagy lesz még? 90 körül van a kocsiba, a cseréig van 10-15e km. ha nem muszáj, bár nem ordítóan nagy összeg, ne álljon a pénzem benne.
Bosch-rol minek barmit is vadaszni? Japan autoba japan gyertya valo. Raadasul eleve ezzel szereltek oket, szoval nincs ertelme valtoztatni. (nem ugy, mint az off-omnal, abba raktak gyarilag championt is meg ngk-t is)
meddig kéne jelentkezni? egyelőre a bosch-ról vadászok infokat, amit már említettem itt, de sok mindent nem találok, így meg nem nagyon merem bevállalni, legyen bármennyire "akciós"
Illetve azért, mert 3 autót kínált a cég közel azonos áron eladásra. Alto, Splash, Swift. Gondolom itthon nem nagyon vették a két előző kisautót, ha majdnem ugyanannyiért nagyobbat is kaphattak.
Egyetértek, nálam is így csináltuk szervízben, csak 2 litert kellett beletölteni, igaz én nem is vittem többet, de mondta a szervízvezető és a szerelő is hogy nem kell bele több.
...de az igazsághoz még egy dolog hozzá tartozik: A váltónál első feltöltéskor kér 2.2 liter olajat a rendszer. Cserénél nem tud mind kifolyni (a csavar nem a legalsó ponton van) így elég szokott lenni a 2 liter. Mikor nekem cserélték (szakszervízben), vittem 3 bontatlan flakont és egyet originálban visszakaptam.
szóval mérték a kocsim tegnap és a szerelőnek feltűnt egy dolog.
a befújt levegő hőmérséklete nem tetszett neki.remélem jól írom...
kb 0 fok volt és elmondása szerint ezeknél az autóknál mind eddig kb 35 fokot mutatott műszer nekem meg csak 16 fokot.kérdezte is gyári-e minden kocsiban.
szerintem gyári mivel én biztos nem nyúltam hozzá de nem rég volt olaj-levegőszűrő csere már nem szervízben.a szűrő nem eredeti volt de gondolom ettől még gyári állapotnak minősül.
rossz lenne a jeladó vagy dióda vagy mittom én mi?
az egész problémakőr azért merült fel mert a fogyasztás oldaláról néztünk utána az autónak és elmondása alapján ha hidegebb a levegő többet is ad az ecu a motornak.
Fox kollegától vettem nemrégiben egy mobil esp 5w-30-as motoroljat és most került bele a verdába egy hete. Mindenkinek nyugot szívvel ajánlom, a kocsi könnyebben indul és könnyebben is lodul meg alacsonyfordulatnál.
Váltó ban vagy inkább a difiben az áttételnem tudom,hogy az 1,3 1,5 váltója különbozik e de a végáttétel befolyásol. mindent.difinél pl a bmw nél nekem 3,38 as van de ez a 4 kerék meghajtás miatt .sima 525 alatt hosszabb szok lenni.
bocsi, kicsit lemaradtam a témában, de nekem 90e km-es csereperiódusú bosch-gyertyákat (Yttriumos) tudnának óccón hozni.
mivel itt eddig csak a gyári ngk került szóba, meg a brisk, így örülnék neki, ha erről is lenne valakinek infója, jó, nem jó, ártól függetlenül megéri-e, stb...
Az alant leírt szépremények hozzászolás alapján az én tisztelt szerkesztők höz irott hozzászólásomat törörlték,nem azt. mi itt amaradt....Mindig itt van pedig embeünknek próbáltam segiteni.és más topikon hasonlót válaszoltak neki.Ez ilyen bicaj......
Krüld az elmeroggyantakkal való találkozást mert a szintjükje süllyedsz,és ott ök a rutinosabbak......