Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92829

No, mire gondolsz?

Előzmény: Törölt nick (92826)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 1 92828

A  Kívánságműsor a  Kossuth rádió  programja  volt  kettőtől   ötig  egykoron.

Előzmény: trizs77 (92825)
18-09 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92827

Előbb a létező összes TSZ-udvarban rohadó 55-öst kell felújítani.

 

Aztán jöhetnek a kertek mélyén árválkodók, majd a gazdátlan, susnyásban elkorhadó példányok. Ha már ezeket mind felkutatták, megmentették................

 

találnak még pár 55-öst :D Szóval, majd........................

Előzmény: trizs77 (92825)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92826

Miután a Lanta láthatóan nem tudta megfelelően kipótolni a Tr5 roncsot, adódik a kérdés: Van terv a Tr5 Tr5-ösítésére?

Előzmény: Törölt nick (92824)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.05 -2 0 92825

Elkészül a hazai 11.   Ikarus-55 is ?

 

 

 

Mikor készül el az első :

 

 - Ik-60 ?

 - Ik-601 ?

 - FAÜ csuklós ?

 - Tr 3,5 ?

 - IK-620 csuklós ?

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92824

Háttérben ott van az Ik55😄

Előzmény: bpo-376 (92819)
norbee601 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92823

Igen, az a kettő az egy, ki is derült ennek a szétszedésénél.

Előzmény: Törölt nick (92822)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92822

.V1/V2 (Kettő vagy három 222-es készült? Addig oké, hogy három kocsi volt, de több helyen olvastam hogy a két ráncos kocsi az egy.)

Előzmény: trizs77 (92821)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.05 -1 0 92821

Ik-222 ?

 

 

Előzmény: bpo-376 (92819)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92820

1; Az a BKV kocsija?
2; Mikori a kép?
3; Szép :) Remélem hamarosan láthatjuk majd készen, innen már igazán nincs messze a cél.

Előzmény: bpo-376 (92819)
bpo-376 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92819

Így igaz.

Előzmény: Törölt nick (92372)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.04 0 0 92818
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.04 0 0 92817
Előzmény: -= BPO-478 =- (92816)
-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.03.04 0 0 92816

Ikarus 543.24 (1982)

 
via

Rol2142 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92815

Pedig teljesen jó a fordájuk nekik...És ahogy mondtam, 15 éve is Sümegiek vitték ezt a Párost, és nem volt gond.:)

Előzmény: lobbanórotor (92814)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92814

Akkor jó. Tudtam, hogy elvileg sümegi kocsi is jár arra, de nem az lenne az egyértelmű. 

Előzmény: Rol2142 (92812)
Rol2142 Creative Commons License 2015.03.03 0 1 92813

Előzmény: Rol2142 (92812)
Rol2142 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92812

Mindigis Sümegi gépek vitték ezt a fordát, anno 266, 260.32, 256, és EC12 jelenleg, de most 256-os pótlás van. Napokba JLZ-335 a forda gép.

Keszthelyről 13:45-kor indul. Tapolcáról vissza 15:40 Várvölgyön át oda-vissza.

Előzmény: lobbanórotor (92811)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92811

Ezen a járaton nem tapolcai kocsinak kellene lennie? 

Előzmény: Rol2142 (92810)
Rol2142 Creative Commons License 2015.03.03 0 1 92810

02.27. BPG-915, 256.21

Sofőrnek üdv! ;)

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92809

Ne képzelődj, mert a ládák mérete alapján 250-esnek túl rövid (hosszabb és 4 db ládát képzelj el, mint ami rajta van).

Előzmény: zsig (92799)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92808

Én nem szerintemről beszéltem, hanem pontosan kiszámoltam régi és új ajtó és ablak méretekkel, hogy nem jó sem 256-osnak, sem 250-esnek. Egyszerűen nem jön ki. Azt sem tartom kizártnak, hogy két buszból kendácsoltak egyet.

Van még keleten pár ilyen átépítes, amiről nincs ember, aki megmondja, hogy mi az valójában. Az egyik egy 211-esre hasonlít leginkább, a másik meg 263-asra, de egyik mérete sem passzol ezekhez a típusokhoz.

Előzmény: BPO-105 (92801)
norbee601 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92807

Bár pontosnak messze nem nevezném, de kerestem egy hasonló szögből készült 250 fotót (pont azonosat nem sikerült találni) egymásra illesztve ez az eredmény:

 

D 20 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92806

Lépcsőzetesen (?) is lehetne elvileg hegeszteni a vázat.
Legalábbis erősen megbontott 250-es szerű roncsról már láttam olyan fotót, amin lépcsőzetesen volt elbontva a váz...

Előzmény: BPO-105 (92804)
Mwin Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92805

Van lejjebb:

 

https://instagram.com/p/zwtnsPpFgY/

BPO-105 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92804
Bizony, szeretem megtalálni a cirill betűs vidékek furcsaságait :)
De szerintem túl nagy a tengelytáv ahhoz, hogy ne a végén, hanem valamivel előbb hegesszék át a vázat.
Előzmény: D 20 (92802)
D 20 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92803

Az meg már a feltételezés csimborasszója lenne, ha arra gondolnánk, hogy a 250-essel ráfutásos balesetben lebontották a 280-as pótkocsiját, és a két maradványból lett a linken látható ojjektum. :D

Előzmény: D 20 (92802)
D 20 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92802

Fura az utolsó ablak fölött vélelmezhető toldásra utaló pukli...

Az nem tudom, hogy mennyire ördögtől való feltevés, hogy egy 280-as gépes részére ráapplikálták a 250-es farát, plusz a nagy oldalablakokat.

Igaz ez már tényleg nagyon nagy elborulás, de láttunk már talán pont tőled linkelve farmotorosra áttákolt 260-as szerű kocsiról is képet...

Szóval, szóval... :)

Előzmény: BPO-105 (92801)
BPO-105 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92801
Én is pont erre tippelek.
Szerintem a két ajtó és a plusz lemez hossza kiteszi az egy ajtó és a hiányzó hosszú ablak hosszát.
Előzmény: zsig (92799)
torqmatic Creative Commons License 2015.03.03 0 0 92800

Szerintem ne a mai, európai fejjel gondolkozz: a 10-15(?) évvel ezelőtti Oroszországról beszélünk, ahol gondolom a munkaerő olcsó volt, alkatrész is volt dögivel, egy új busz viszont ehhez képest jóval drágább lett volna.

Előzmény: zsig (92799)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!