Előbb a létező összes TSZ-udvarban rohadó 55-öst kell felújítani.
Aztán jöhetnek a kertek mélyén árválkodók, majd a gazdátlan, susnyásban elkorhadó példányok. Ha már ezeket mind felkutatták, megmentették................
találnak még pár 55-öst :D Szóval, majd........................
Én nem szerintemről beszéltem, hanem pontosan kiszámoltam régi és új ajtó és ablak méretekkel, hogy nem jó sem 256-osnak, sem 250-esnek. Egyszerűen nem jön ki. Azt sem tartom kizártnak, hogy két buszból kendácsoltak egyet.
Van még keleten pár ilyen átépítes, amiről nincs ember, aki megmondja, hogy mi az valójában. Az egyik egy 211-esre hasonlít leginkább, a másik meg 263-asra, de egyik mérete sem passzol ezekhez a típusokhoz.
Bár pontosnak messze nem nevezném, de kerestem egy hasonló szögből készült 250 fotót (pont azonosat nem sikerült találni) egymásra illesztve ez az eredmény:
Lépcsőzetesen (?) is lehetne elvileg hegeszteni a vázat. Legalábbis erősen megbontott 250-es szerű roncsról már láttam olyan fotót, amin lépcsőzetesen volt elbontva a váz...
Bizony, szeretem megtalálni a cirill betűs vidékek furcsaságait :)
De szerintem túl nagy a tengelytáv ahhoz, hogy ne a végén, hanem valamivel előbb hegesszék át a vázat.
Az meg már a feltételezés csimborasszója lenne, ha arra gondolnánk, hogy a 250-essel ráfutásos balesetben lebontották a 280-as pótkocsiját, és a két maradványból lett a linken látható ojjektum. :D
Szerintem ne a mai, európai fejjel gondolkozz: a 10-15(?) évvel ezelőtti Oroszországról beszélünk, ahol gondolom a munkaerő olcsó volt, alkatrész is volt dögivel, egy új busz viszont ehhez képest jóval drágább lett volna.