Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

korzo Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40220

Mondjuk átfordíthattad volna, hogy legalább átlagban jó legyen (c:

Előzmény: Defi 110 sw (40219)
Defi 110 sw Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40219

Csak a nyakad-ért.....

Előzmény: fúrószár (40207)
Boery Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40218

Tisztelt sebváltó specialisták !

 

A D1 váltókat kulissza mozgató oldala ilyen kell, hogy legyen vagy ennek letört valami a végéről ?

Tie Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40217

Beírod, hogy LRTie, oszt az.

Előzmény: terrano1 (40210)
HZsolt92 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40216

illetve mi lenne a belevaló tömítés szett cikkszáma? stc2847 és 2848?

Előzmény: HZsolt92 (40214)
terrano1 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40215

Hát lehet,hogy velem van a baj de a tucatnyi találat között egyetlen Adam Savage hasonmást sem találtam! :-)

Előzmény: Daevster (40213)
HZsolt92 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40214

Sziasztok

 

disco 300tdi kormánymű folyat, bizonyos szint felett a tartályban, pedig ömlik a hidraulika folyadék a képen a 14-es számmal jelölt irányító kar körül. van erre valami felújítási leírás valahol?

 

http://5037e1fccabb179f1658-62e5af32a294b8442eb1497c43445a01.r85.cf2.rackcdn.com/Images/category/329-Discovery1-steering.jpg

 

köszi

Daevster Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40213

Akkor bocs az okoskodásért; pedig elérhető. ;)

Előzmény: terrano1 (40212)
terrano1 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40212

Tudom a rendes nevét, csak nem találom a facsén.

Előzmény: Daevster (40211)
Daevster Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40211

Olyan néven, amin a TC-on a "Kell-e neked 4x4?" cikkeket írta :)

Előzmény: terrano1 (40210)
terrano1 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40210

Tie!

Hogyan lehet megtalálni a facsén?

Johnny_Disco Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40209

http://index.hu/mindekozben/poszt/2014/05/13/na_miert_lopjak_ujabban_a_land_roverek_fenyszoroit/

 

Mondjuk az enyémet (D1) 5 mp kivenni, szerencsére eddig senkinek sem kellettek...mondjuk nem is LED-esek :)

fúrószár Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40208
fúrószár Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40207

Vazzer, "ránéztem" a képre, és megroppant a nyakam.

 

Már ehhez is bemelegítés kell? :-)))

Előzmény: Defi 110 sw (40205)
fúrószár Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40206

Múltkor én is lesegettem. Mert rendes telefonálásra használható készüléket kerestem, nem ezeket a trendy semmirevaló szarokat.

LR-en megakadt a szemem, de drága. Oszt láttam JEEP-peset. Há' mondom egyszer élünk 8.000,- volt mindössze, de nem tudott magyarul, otthagytam.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40202)
Defi 110 sw Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40205

HZsolt92 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 40204

Sziasztok

 

keresek disco 300tdi-re jobb első kerékjáríti ívbe műanyag betétet és klímás fűtésvezérlőt. ha valakinek van írjon, köszi. hzsolt92@gmail.com

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40203

mielőtt megveszed, nézz utána, hogy mivel jár a dolog :-))

 

részletesen itt ír róla egy sofőr (nem tulaj), aki professzionális alapon vezeti ezeket:

http://moje.auto.cz/parkoviste/range-rover-mimouch.html

 

 

lefordítva:

https://translate.google.hu/translate?sl=cs&tl=hu&js=y&prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fmoje.auto.cz%2Fparkoviste%2Frange-rover-mimouch.html&edit-text=&act=url

 

 

dióhéjban: szuper a rugózása, hihetetlen a zajszigetelés a páncélzatnak köszönhetően. csomagtartó gyakorlatilag nincs (egyéb cuccok foglalják a helyet, pl. golyóálló mellények, infúziós szett, injekciók adrenalinnal, defibrillátor, oxigénpalack - lélegezni, nem vágni), hátsó ablakokat lehúzni nem lehet, elsőket is csak annyira, hogy az autópályán fizetni tudj a kapunál, ez cca 9 cm, amit a hidraulika (nem elektromotor) kb. 8 mp alatt nyit ki. a súlya 4,15 tonna, kanyarodni ésszel, fékezni visszaváltással rásegítve. légzsák nincs, nehogy meglepődj amikor egy barikádon törsz át éppen,  a szervizintervallum felezve van, a gumik max 15e km-t bírnak, a futóműalkatrészek olyan 30e-t, az egész kocsi élettartama 100 és 150 ezer km, vezetési stílustól függően.

 

még mindig megéri? :-D 

 

Előzmény: rönkrobi (40200)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40202

van. de nem RR, hanem csak LR. szerintem túlárazott egy kicsit újonan.

Előzmény: rönkrobi (40199)
Vizdi78 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40201

Köszönöm a tanácsot, holnap aláfekszem és megfeszegetem pájjjszerrral:)

 

Előzmény: pinguru (40195)
rönkrobi Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40200
rönkrobi Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40199
fúrószár Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40198

Na, rendes ember így csinálja.

 

Mer, ha megpúposodna, kész a baj.

Előzmény: Nelson admirális (40194)
Discota Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40197

Nálam most cseréltük, igazából könnyen kijött, de egy jó prés nélkül esélytelen a dolog. És préselés előtt le kell flexelni egy-egy darabot a régi gömbfej két oldalából a csavaroknál, hogy be lehessen fogni a présbe.

Előzmény: pinguru (40195)
Tie Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40196

Jogos, ez is lehet. El is tud ám törni szépen az a nagy gömbfej.

Előzmény: pinguru (40195)
pinguru Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40195

Ez tipikusan a hídkitámasztó gömbcsukló halálának az előjele. A híd tetején középen van a csatlakozás az "A" kerethez, az a gömbcsukló úgy kezdi a pályafutásának a végét, hogy el kezd zakatolni, de ha alámászol és megmozgatód, akkor nem lehet érezni a kotyogást. A híd keményen nekifeszül ennek a karnak, ha alányúlsz spajszerrel, akkor meg lehet mozgatni ha már döglődik. 

 

Csere nem egyszerű, mert ez a gömbcsukló ritkán döglik el, ezért berohadnak a csavarok. Így kiadós flexelés, kínlódás, én bevittem Anikóékhoz, két óra alatt kicserélték, de ebben az időben több más feladat is benne volt, vagyis nem nagy tétel, viszont ha a gömbcsukló kiugrik a helyéről, akkor csúnya dolgokat tud művelni a híd, de ne parázz, nem pottyan ki olyan könnyen, viszont minél előbb megcsinálod, annál hamarabb múlik el ez a kattogás.

 

Persze más is lehet, de ennek van egy jellegzetes fémes hangja, ezt a többi hajtáslánc elem nem tudja produkálni.

Előzmény: Vizdi78 (40190)
Nelson admirális Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40194

   

 

 

nehogy megázzon szállítás közben.

Tie Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40193

Igen, a kerénél a bordás belsejű cucc, amibe a féltengely kűlső vége csatlakozik, nagy tenyérnyi vasdarab, 5 csavarral a kerékagyhoz. 

Előzmény: Vizdi78 (40192)
Vizdi78 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40192

Amennyire tudtam a kereszteket csekkoltam és zsíroztam azzal nem volt gond. Csavarok sem lazultak le. (mert már volt olyan). A menesztő tárcsa az mi is pontosan? amihez csatlakozik a kardán??? vagy...

Előzmény: Tie (40191)
Tie Creative Commons License 2014.05.12 0 0 40191

Bármi lehet. Kardánkereszt, difi, menesztőtárcsa hátul. Vagy leginkább egy kicsit mindegyik.

Előzmény: Vizdi78 (40190)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!