Na jó, csak úgy áttervezni a kasztnit, hogy az működjön is...
Egyébként nem annyira a motor a problémás, hanem az, hogy a szűk hely miatt a váltó, amin a felfüggesztés rögzítési pontjai is vannak, túlmelegszik, az öntvény nem bírja, és reccs. Ezzel meg aztán megy a motor is, meg minden ami ott van.
Mondott még egy érdekes infot a Mercis pacák, miszerint az autókba már előrejáratott motorok kerülnek, és ők ott a próbapadon addig forgatják, amíg annyi marad benne ,hogy végigmenjen a versenyen, mert ilyenkor a legjobb a teljesítményleadás.
Hát, ebben a versenyszámban is van még hova fejlődni
mondjuk 1 motorhiba ezek közül különösen gázos, mert pont azon ment el Kimi vb címe (Nürburgring)
Tehát ha leszámítjuk az egyéb körülményeket (Ralfi manőverét, mihály betolását stb.) akkor nyugodtan a merci nyakába lehet varrni a vb cím elbukását, mert ha azona futamon csak az első 6-ban van Kimi, akkor ő a vb. márpedig vezetett. Szóval azért a mercinek van miért húznia a nyakát! Pláne ezt az égést a saját otthonukban adták elő:-(
Husi féle infó, hogy a 19-es mocija jó, de a szűk kasztni miatt megfő. Ezt azért nem értem, mert annál még az is jobb, ha megfő a motor, ha áttervezik a kasztnit. De ezek szerint a motor mégse olyan jó.
Mindegy, bénák vagyunk. De meg is érdemeljük, ha képtelenek vagyunk jót csinálni!
Én nem t'om, mit csinálnak ezek, de a 19 kurva gyors és kurva megbízható volt. Hidegben. De hogy lehet így építeni egy autót?
Arra gyanaxom, vmi nagyot akartak, de nem jött be. Valami nagy extrém dobást (18-tól), ami 2-3 év alatt beérik.
Igen, 2003-as motor elég megbízható volt, asszem 2-3 motorhiba miatti kiesés volt a 2x17 lehetőségből.
Az a sok mázli főleg a jó kasztni miatt volt. A motor már akkor sem volt egy erőgép, de legalább - így 2004-hez képest - megbízható. Most viszont már nem is megbízható, és a kasztni sem remekel.
Ja, a piszok mázlerjét vitték pár kört a kétülésessel... Ez a láma meg, azt se tudtam mi köze a McLarennek a Mercedeshez.. ami hagyján, de még meg is kérdezte :))))
Kérem, ne legyünk naívak. Tvalay évvégén itt örömködtünk, hogy a 2 éves konstrukcióval, hogy tartottuk a lépést, s a 19 milyen jó lesz, hiszen sok idő volt fejelszteni, tesztelni, aztán tessék.
20-as, 19B éppen olyan szar lesz, mint a 18 és 19.
1. Igen (sajnos)
2. Ennél a gépnél csak jobbat lehet alkotni, azt hiszm ebben egyetérthetünk :)
Ha a 19 mod jól sikerül, akkor a jövő évi géphez lesz egy biztos alap.
no azért van bennük közös. és pedig az, hogy mindhárman rühellik a digókat, tehát a közös cél a digók legyőzése. ebben pedig összefoghatnának végre olyan szinten, hogy ne rajtuk röhögjön a világ!
És 98-ban tudtak együtt dolgozni? Amúgy ez nem érv.
De vicces, McLarennél is úgy van, mint a Williamsnél. Angol-német-francia csapat :) McLaren-Mercedes-Michelin. Komolyan mondom ennél ügyesebben össze se tudták válogatni azon 3 nyugat európai nemzetet, akik rühellik egymást.
Így nekünk is lenne jó esélyünk egy Bontex-Dacia-Matador F1-es csapatra :)