Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

autochip Creative Commons License 2016.01.03 0 0 442

Akik ki is próbálták ezt másképp gondolják :)

Előzmény: béci11. (441)
béci11. Creative Commons License 2015.12.28 0 0 441

Nálam ez akkor is pénzkidobás. 

 

Buék :)

Előzmény: autochip (438)
autochip Creative Commons License 2015.12.22 0 0 440

Chip tuning segítségével a nyomatékhiányon és a gázpedál érzéketlenségén is lehet javítani.

 

https://autochip.hu/chiptuning

 

Előzmény: anodpotlo (439)
anodpotlo Creative Commons License 2015.12.16 0 0 439

Céges legújabb 1,6 Astrák olyan betegek, hogy az hihetetlen. Az Euro6 miatti nyomatékhiányt és gázpedál érzéketlenséget is át lehet programozni? Plusz erő nem is kell, mert magasabb fordulaton valahogy még megy is, de ott, ahol az ember használná, ott nem.

Előzmény: autochip (438)
autochip Creative Commons License 2015.12.16 0 0 438

Lovaskocsi programozásában sajnos nem tudok segíteni :)


Maradjunk inkább a tényeknél:


Kétségtelen hogy egy turbós autó chiptuning nagyobb erőnövekedést eredményez, mint egy szívó benzines chiptuning, de érdemes a számokon túl az arányokat és más különbségeket is figyelembe venni.


Egy szívóbenzines autónak alapból kevesebb a nyomatéka mint egy turbósnak, így ennek megfelelően méretezik a váltó áttételét is az adott autóra.


15 Nm növekedés egy turbósnál valóban kevés lenne, de egy 1.6-os szívóbenzines autónál ez 10%-os növekedést jelent, ami abszolút érezhető változás.

 

Az is fontos szempont, hogy a nagyobb nyomaték már kis fordulatszámon is érezhető lesz.


https://autochip.hu/chiptuning-referencia

Előzmény: béci11. (437)
béci11. Creative Commons License 2015.12.13 0 0 437

Teljesítményben +10 LE, forgatónyomatékban + 15Nm növekedés megoldható.

 

15Nm egy sima benyásnál? Komoly :))

 

Én megértem hogy nem vagy a pénzed ellensége, de kb ez annyit ér mintha egy lónak egy kilóval több szénát adsz mielőtt elhűz a hintót 15km-re. :)

Előzmény: autochip (435)
béci11. Creative Commons License 2015.12.13 0 0 436

Szerintem hagyd ahogy van, inkább ezt a pénzt költsd a családodra. :) Ha nincs turbó akkor kútba pénz a chipp. Semmivel nem lesz jobb mint most. Ebben biztos lehetsz. 

 

 

De ahogy érzed. :)

 

 

Előzmény: talicskas (434)
autochip Creative Commons License 2015.12.11 0 0 435

Szia!

 

Teljesítményben +10 LE, forgatónyomatékban + 15Nm növekedés megoldható.

 

A nagyobb nyomaték már 1500-as fordulatszámtól érezhető lesz, és a motor a gázpedálra is jobban fog reagálni.

 

 A chiptuning, motoroptimalizálás ára erre a típusra 45e.Ft+áfa jelenlegi akciónk alatt 40e.Ft+áfa.

 

További info és időpontegyeztetés:

Tel: 06 70 3338844

 

 https://autochip.hu/kapcsolat

 

Előzmény: talicskas (434)
talicskas Creative Commons License 2015.12.02 0 0 434

Sziasztok!

 

Van egy 2004-es Renault Megane 1,6 16V  (113 LE) gépkocsim. Az a bajom vele, hogy 3000 fordulat alatt elég erőtlen, a gázadásra kicsit késve reagál, kevés a nyomaték. Mennyire lehetne feljavítani és kb. mennyiért?

 

Kösz!

 

KODI Creative Commons License 2015.11.19 0 0 433

Bocsi! Azt nem írtam, hogy benzines!!

 

 

Kodi

Előzmény: autochip (432)
autochip Creative Commons License 2015.11.19 0 0 432

A 2008-as Ford C-max 1.8 Tdci 125 LE tuningolása obd-n keresztül megoldható.


A telesítményen 25 LE, a forgatónyomatékon 60 Nm az ésszerűen elérhető növekedés.


A megadott értékekre garanciát vállalunk.


"Teljesítménymérésre a http://www.dynoproject.hu/ céget ajánlom, ahol 1 tengelyen 1200 LE-ig, összkerekes autóknál 2400LE-ig tudnak pontosan mérni.


Náluk nem 1-2 átlagos ventillátorral hűtik a motort mérés közben, a mérőterem eleve légátáramlásosra lett tervezve, és 1160 légköbméter a terem légcserélése percenként.


Mérés közben a menetszél erősségét számítógéppel vezérelve szimulálják, továbbá személyesen meggyőződtem arról hogy a mérőpadjukat rendszeresen hitelesítik és kalibrálják, ami elengedhetetlen feltétele a pontos mérésnek."

 

Teljesítménynövelés Motoroptimalizálás 

https://autochip.hu

Előzmény: KODI (431)
KODI Creative Commons License 2015.11.05 0 0 431

Üdvözletem! 2008-as, 1800 ccm  Ford C-maxot lehet-e tuninngolni illetve tudnánk-e   teljesítményt mérni?

 

Kodi 

Előzmény: autochip (429)
Robátkó Creative Commons License 2015.11.05 0 0 430

Üdvözletem!

 

Kérdésem a következő lenne: 1.2 Tce 132le, 205Nm motornál lehet-e még a teljesítményt és a nyomatékot ésszerű kereteken belül, károsodást nem okozva növelni? Max 150 le-re és max 250 Nm-re gondoltam.

Előre is köszönöm a válaszokat. 

autochip Creative Commons License 2015.10.07 0 0 429

BMW F széria programozása megoldható.

 

 

https://autochip.hu/

Tel: 06 70 333 8844

autochip Creative Commons License 2015.10.07 0 0 428

Ha bárkinek kérdései vannak a Ford típussal kapcsolatban, kérésre megadom a a Ford specialistám elérhetőségét, aki mindent tud erről a típusról.

 

https://autochip.hu/kapcsolat

Előzmény: nagykunsági (426)
ecotuning Creative Commons License 2015.09.07 0 0 427

Injektor osztályozási szám lesz csak, szerintem.

Előzmény: nagykunsági (426)
nagykunsági Creative Commons License 2015.08.29 0 0 426

Egy kis segítség kellene.

 

Nem tuning, de aki tud tuningolni az tud válaszolni a kérdésemre, mert programozás. 

 

Van egy Ford transit connectem. 2008-as 1.8 TDCI.

 

Sajnos már siemens injektorral. 

 

A 4. hengerben zárlatos lett az injektor. /P1204 hibakód/.

 

Vettem egy újat, mert ezt a sz@rt nem lehet javítani. Vagy legalábis nem vállalta senki.

 

Kérdés. 

 

Hol van a kód?

 

Ez volt a régin.

 

7T1Q-9F593-AB

ADQTL

HG12

54080

 

Ezekből a számsorokból melyik a kód?

 

Vagy ezt nem kell kódolni?

 

 

 

 

autochip Creative Commons License 2015.06.23 0 0 425

autochip Creative Commons License 2015.06.23 0 0 424
autochip Creative Commons License 2015.06.23 0 0 423

Profi motoroptimalizálás az MMC Autochip -nél!

17 év tapasztalat, Garancia.

https://autochip.hu

 

https://www.youtube.com/user/chiptuningmmc

 

 

autochip Creative Commons License 2015.06.13 0 0 422

15 napja vársz az ajánlatokra, de a jelek szerint rajtam kívül senki sem reagált a hsz-edre.

"A telefonos érdeklődés hatékonyabb lenne..." írtam korábban ( a telefonszámom továbbra is  változatlan)

Szerettem volna válaszolni a kérdésedre, de mivel árajánlatot nem fórumon keresztül szokás adni és a felhasználónevedhez tartozó email cím nem publikus, nem adtál lehetőséget az érdemleges válaszra.

Ha komolyan érdekel a chiptuning akkor hívd fel azt a céget akit előzetes tájékozódás után szimpatikusnak találsz. Ha valaki szeretne pl. egy Passatot vásárolni akkor általában nem az a megoldás hogy leírja ezt egy fórumban, sokkal életszerűbb és hatékonyabb megoldás, ha megnézi az eladó Passatos hirdetéseket és felhívja azt amelyik neki tetszik. A chiptuningra ugyanez vonatkozik.

A 2012-es  CTDI 140LE  Honda Civic chiptuning megoldható.

 

https://autochip.hu/kapcsolat

 

 

Előzmény: Car_Men (416)
autochip Creative Commons License 2015.06.13 0 0 421

Ne szívd mellre, valóban félreértettem hogy melyik hsz. re reagáltál.

Az hogy valaki elejétől a végéig 417 db hsz.t elolvas szerintem becsülendő dolog.

A "skót és a h..."   ennek tudatában nyilvánvalóan nem rád vonatkozott, ezúton kérem elnézésedet, ha félreérthető voltam.

A konkrét válasz a kérdésedre a benzines Hondával kapcsolatban:

Az esetek többségében a benzines japán autók japán motorvezérlővel vannak szerelve.

A japán motorvezérlők felépítése eltér a többi típustól, a vezérlőprogram nem egy epromban van flash memóriában van tárolva hanem általában egy processzorban.

A problémát az jelenti, ha az adott processzorhoz nincs olyan eszközöm (interface) amivel ki tudom építeni a kommunákációt a vezérlőegység és a saját computerem között.

Leegyszerűsítve: ha nem tudom kiolvasni a gyári programot a vezérlőből, akkor feltölteni sem tudok rá másikat, így a program módosítása nem megoldható.

Néhány japán autó Bosch motorvezérlővel van szerelve, és egyes japán motorvezérlő processzorából szintén kiolvasható a gyári program, ezekben az esetekben a vezérlőprogram módosítása megoldható.

(A weboldalamon szerepel ez a mondat: "Egyes autótípusok computere nem programozható (ezek a kivételek főleg japán, koreai és amerikai gyártmányok közül kerülnek ki)"

 https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox )

 

 

 

 

 

 

Előzmény: +én (420)
+én Creative Commons License 2015.06.12 0 0 420

???

Valamit elnéztél. Nem a hsz-ra reagáltam.
Az egész topikot átolvastam 0-tól 417-ig, mert többet akartam tudni a dologról. A 275-ös hsz-ban olyan dolgot olvastam, ami meglepett. A 2. ezt jelentette!!!


Akkor bemásolom, mire szólt a kettes:
"2. Benzines Hondákat (néhány kivételtől eltekintve) nem programozok."

A kérdésem az volt, miért?

 

 

Erre kaptam egy 9 bekezdéses választ, melyben olvashatom milyen hülye és skót vagyok.

Köszi.

 

Mivel a birtokomban van egy olyan információ, ami a csipes oldalakról maradt bennem, hogy akkor telefonáljak amikor én is szívesen fogadnék hívást, ezért a munkabeosztásom alapján ezt elvetettem. (napközben alszom, éjszaka dolgozom)

 

Egy igen-nemre célszerűbbnek éreztem ezt a fajta kapcsolatot.

Nem jött be.

Előzmény: autochip (419)
autochip Creative Commons License 2015.06.12 0 0 419

:-)


Miért lenne a telefonos érdeklődés hatékonyabb??


A 275-ös hsz-re hivatkozva teszed fel ezt a kérdést, amire 2 évvel ezelőtt válaszoltam???


A kérdésed egyben válasz a saját kérdésedre.


2 év után reagálsz egy hozzászólásra ami szerintem röhej a köbön, de mondjuk rá hogy ez nem számít..


Ha valóban szeretnél chiptuningot az autódba és nem csak virtuálisan kérdéseket feltenni, akkor az elmúlt 2 év alatt úgy gondolom megkockáztathattál volna kb. 50 Ft-ot egy telefonhívásra hogy választ kapj a kérdésedre, mint az a több ezer érdeklődő akik az időközben eltelt 2 év alatt megkerestek.

 

Ha valakit komolyan érdekel a chiptuning és nem csak ábrándozik róla, akkor általában nem jelent problémát 50 F-tot elkölteni egy telefonhívásra...


Mellesleg (vagy talán mégsem) a telefonos egyeztetést azért részesítem előnyben, mert az információcsere azonnali és kétirányú, hatékonyabb és gyorsabb mint egy fórumon egyesével válaszolni újabb kérdésekre, és az ügyfél azonnal választ kap a kérdéseire.


Hozzátartozik az is, hogy nem igazán jut már időm fórumozásra, mert a munkám és a komoly érdeklődők lekötik az időm jelentős részét.
(A hsz. időpontja hajnali 2.08)

Tel: 06 70 333 8844

+én Creative Commons License 2015.06.08 0 0 418

2. Miért?

2004 1.6 Sport 110LE

Előzmény: autochip (275)
autochip Creative Commons License 2015.06.04 0 0 417

A telefonos érdeklődés hatékonyabb lenne...

 

Előzmény: Car_Men (416)
Car_Men Creative Commons License 2015.05.29 0 0 416

Hali!

2012-es  CTDI 140LE  Honda Civic-ről kérdezném a lehetőségeket, tapasztalatokat.

(Bp-i chippesek előnyben)

Hol, ki, mennyiért és mit tudna kihozni belőle...

thx

miti5 Creative Commons License 2015.05.22 0 0 415

Sajnos én nem tudok neked válaszolni,, de itt nem is fogsz kapni senkitől.

itt csak kérdések vannak,de az okosok irigyek stb.. sza..ak rá felelni. meg kell tanulni oroszul ,ott vannak kérdezz felelekek, meg youtube videok,pedig ott se pénzes a nép nagyrésze.

üdv!

Előzmény: Törölt nick (414)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.14 0 0 414

Sziasztok, segítséget  szeretnék kérni. Elakadtam egy 1.9tdi AHU.(Vento 1996.) Bosch szám:0 281 001 650 motorvezérlő eprom írása közben. A profiktól előre is elnézést kérnék ,nem akarom senki ”kenyerét” elvenni csak a magam szórakoztatásáért és kíváncsiságból fogtam neki!Lényeg:adott egy AHU fémházas motorvezérlő IMMO off-al Így vettem tökéletesen működik a saját 2 gyári epromjával . Gyári epromok kilettek szedve ,kapott két eprom tokot gyári epromok vissza és minden ok. Viszont vettem bele 2 db. AMD 29F010 epromot  ráírtam a gyári Eprom tartalmakat H-L, egy Willem PCB 5-ös íróval  beraktam a helyükre de nem indul a motor még izzítás ikon sincs. Ugyan ezt eljátszottam 2 db. 27c1001 eprommal az eredmény ugyan az . A tartalmakat többször is ellenőriztem nincs eltérés. Szóval itt elakadtam, Nagyon –nagyon meg köszönném ha valaki tanácsot adna , azt is tudom hogy ez tabu téma általában ,de hátha . Előre is köszönöm , további szép napot!

huszon1 Creative Commons License 2015.04.14 0 0 413

Hozzáértőket kérdezném az overboost funkcióról ? 

2011-es 1.6  80kw  cDPF focus-ról lenne szó. 

 

semmi extra erőt nem érzek ha hirtelen padlózom ugyan úgy gyorsul mint ha intenzíven de csak 80-90%-ig nyomom pedált. 

Szinte 0 információ amit a neten találok is róla. 

Van ahol azt írták hogy csak 2008 ig alkalmazták, van aki azt mondja hogy csak 4. fokozatban van ez a funkció  és hasonló mendemondák. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!