Erre én is gondolltam, amikor hétvégén láttam, mennyire üres a szerelvény. Kisebbb forgalmi időkben meglehetne csinálni, hogy szolós MUV-ot járatnak, csak megmaradjon a járat.
P.
[off picit]]Figyelem a sajtót, hátha valahol akár egy sorban is szóba kerül a HÉV/villamos bármely szintű visszaállítása, de NEM, sehol semmi. Se Budaörs, se Törökbálint nem gondol ilyesmire, csak az utolsó meglévő szabad zöld beépítésére :-(
ehez kapcsolódik egyébként, hogy a Tesco építésénél páran probláémáztak az ott lévő nád, zöld letarolása miatt.
Üdv: Piscator
Lehetséges, hogy régebben több hely volt a repcsiknek a felszállásra.Meg leszállásra. Illetve nem a HÉV vágányai felett szálltak le-fel, hanem kb, amerre a 87-es busz jár.. Akkoriban kisebb volt a beépítetség, kevésbé zavarta azt a részt.
Hamarosan lesz egy "tervek" rovat nálam. Amolyan "ego bili".
Valóban jó lenne a villamost kivinni minimum a Tescoig. Bár elmehetne a Baross úton az osönig.(Auschan)
Budafokon még eszerint egy félreállított 3800-as van, amit nem vágtak szét: a 3827. Illetve még mindíg van egy kézifékes UV5-ös kocsi a 19-esen, a 3848, ez viszont szerintem nagyon hamar selejtezve lesz (valószínűleg december 1-jén, amikor hármas UV-k kerülnek a 19-esre).
A kis térképemmel kapcsolatban: Kiber egy régi(talán 60-as évek?) térképéről vetítettem mai térképre a nyomvonalat állomásokkal együtt, hogy lehesen tudni, ha valaki sétálgat Budaörsön.
Üdv! Énszerintem a meghosszabbitás manapság bili-téma. De hadd álljak elő egy konstruktivnak vélt ötlettel: miért nem lehet odaszánni (bocs, a szakkifejezést nem imerem) egy-két MUV-t a 42-esről, és vica versa? Tudom, kocsiszin-kérdés, de nem lehetne áthidalni? Aztán MUV-k közlekedhetnének ott (41) szólóban: nem ciki az, csak gazdaságos és ésszerű. Ez csak költői kérdés...
Szóval ma van a klubdélután, és ha valaki Westeles, és járatja a #go operátorlogót, akkor a mai logón egy villamos és egy troli látható. Véletlen egybeesés...
Ritkán kotyogok bele, de folyamatosan figyelem a topicot, úgyhogy tisztában vagyok a 41-es múltjával. De a megszüntetés helyett én inkább meghosszabbítanám a giga-mega-bevásárlók felé. Valszeg javulna a kihasználtsága.
mai selejt adag: 3832,3814,3342 (sérült), 3820 :-(((
8 körül még kint álltak a Sörgyárnál az iparvágányon...
ha jól láttam a kerítésen keresztül, az elöz? adagot már felaprították...
Újabb képek, némi ismeretterjesztőnek szánt, azaz egyszerűsített leírással:
UV anatómiai lexikon I-II. Az utastér falainak borításáról a pályaszám felfestésén át a csúszótámig...
Nekem fura a képen, hogy a villamos nem a később épült autópálya-felüljárónál haladt, hanem az ott levő vizenyős terület és a reptér között, ez azt jelenti, hogy a HÉV-ek a pályaküszöb előtt, a leszálló gépek alatt mentek, szeretnék egyszer erről képet látni, hogy mindkét hobbim egy képen szerepeljen :)
Én nem voltam egy spíler oroszból, de ennek a b-nek a kiejtése tényleg a v-hez áll közelebb. Igazából persze nem tiszta "vé", olyan, mintha azt mondanád, hogy "szpaászíbva", csak kicsit hagynád, hogy összemosódjon. Legalábbis a tanáraim mindig javították, amikor valaki tiszta b-vel mondta :) Egyébként ennek mi köze is van a síndöcögényekhez? :))
Nem, de ha tetszeni fog a film, a szerzők biztos nem fognak elzárkózni attól, hogy adjanak egy másolatot. Ezen az e-mail címen tudsz velük konzultálni:
mailto:due85@freemail.hu
A 2002. január 24-27. időpontban tartandó "OFF" Filmfesztivál (www.off.hu)keretében bemutatásra fog kerülni a MEGSZÜNTETETT BUDAPESTI VILLAMOSOK NYOMVONALAIN című 43 perces dokumentumfilm. (A fesztivál helyszíne:
KULTIPLEX MŰVÉSZETI KÖZPONT, 1092 Bp., Kinizsi u. 28.) A belépés állítólag ingyenes lesz, úgyhogy majd igyekezzetek elfoglalni a helyeteket! A vetítés pontos idejéről tájékoztatni foglak Benneteket! Mindenkit sok szeretettel vár a film két készítője:
Molnár Balázs és Petz Nándor
MEGSZÜNTETETT BUDAPESTI VILLAMOSOK NYOMVONALAIN
(C) MOLNÁR-PETZ PRODUKCIÓ, 1998-2001.
A filmben az egykoron megszüntetett 51-es, 8-as, 31-es, 43-as, 44-es és 36-os villamosok nyomvonalain kalandozhat végig a néző. Pestimre, Újpest, Budafok-Nagytétény, Ferencváros, Zugló és Kőbánya csörömpölő "kávéd
arálói" néhány percre újra elindulnak... Lepusztult vágányzat, rohadó felsővezeték-oszlopok és csonkjaik, néhai felvételi épületek és sittes várótermek, s egyéb "nyalánkságok" (pl. 1998-as Közvágóhíd) várnak az érdeklődőkre. A német Tangerine Dream együttes zenéje teszi feledhetetlenné e - talán - merőben új kísérletezést. Sok szeretettel várunk mindenkit, akit érdekelnek a közlekedés- és várostörténeti emlékek, s egy jó dokumentumfilmet akarnak látni! Reméljük, tetszeni fog!