Most nagyon felajzott állapotban vagyok nagyon sok tervem van vele a télen, lámpák, munkalámpák, fényezés, egy jó kis fülke, szükséges csapágyak cseréje nagyon szép állapotra akarom megjavítani remélem sikerülni fog, mert időm az lessz rá, és megérdemelné.
Köszönöm a segítséged! Nekem valamiért nem sikerült. Tisztelettel meg szeretném kérdezni, hogy valakinek nincs-e egy eladó sorban lévő 28-as fülke, mert szeretnék az enyémre egyet. Az évben még november végéig dolgozom vele, de decembertől szeretnék egy kis pénzt, és időt fordítani azokra amikre még nem volt időm. Szeretnék lámpáka, világítást, és hasonló dolgokat megjavítani rajta, valamint reméle a festés is bele fog férni a téli szervízbe, és a fülke mindenféleképp esedékes lenne rá. Előre is Köszönöm.
Eladóvá vált régóta gyüjtögetett,mezőgazdasági gépek,tipusismertetői,alkatrészkatalógusai. Nem pár lapos fénymásolt füzetekre kell gondolni,-amiket a gépekhez adtak kb 60 db-ból lehet válogatni.
Ha valakit érdekel,irjon egy emilt a bajzat03@cirtomail.hu cimre,és küldök fényképes listát.
Kedves idevalósi barátaim, megint van egy topikjelvényem, megint lesz egy csomó kérdőjelem amit itt teszek fel - ugyan a motorral kapcsolatban a Renault Traffic- os fórumot kell felkeresnem, de a járműszerkezet egyértelműen idevalósi... :-))))
Súlyra nem veszélyes kb 45-50 mázsa között van valahol. Nézegettem a gyári fülkét találtam is egy jót, de kb 250-300 kilóméterre van tőlem nem lenne valami gazdaságos elhoznom, inkább az üzemanyag árát is a gépre költeném, minthogy elfüstöljem.
Találtam a fórumon egy gyári fülkést aminek nagyon jó kis ajtajai vannak hátul valami olyami tökéletes lenne számomra is.
Az ígért képek. Köszönöm a válaszod Joebatyó. Találtam is egy eladót viszonylag tűrhető összegért. Szerintem a télen felteszem rá és remélem le is tudom festeni, valamint a világítást is szeretném megcsinálni és tényleg kész lessz minden rajta.
Igazad van ,és én is gondoltam rá,ezért fogom ezt is átalakítani.A pedál közvetlenül fogja mozdítani a fékszelepet.Egyébként eddig még nem volt szerencsém jó légfékkel ellátott pótot húzni,úgyhogy megvan a kellő óvatosság.
Felénk is történt hasonló baleset annó,a régiek elbeszélése alapján.Az illető bele is őszült kb fél órán belül.
Pontosan négy éve indult ez a fórum, én minden sorát olvastam! Sajnos nem írunk annyit mostanában, de nem is azzal van baj, hogy én nem, hanem azzal hogy van egy tucat szakmailag nagyon- nagyon toppon lévő barátunk, akik belefáradtak a felesleges vitákba, és okoskodásokba, viszont itt nagy szükség lenne rájuk!
Minden rossz után jó jön! Bízzunk benne, hogy olyan lesz ez a fórum mint négy éve!
Tényleg jó lett a fék! De vigyázz vele, ha pótot húzol! Nálunk a Tsz-ben annak idején felborította az 50-st, lejtőn lefelé, ( és azon még rásegítő sem volt ) meg persze volt rajta vagy 50 q cucc, mert jobb volt a gépen a fék, mint a póton.
Hétvégén akarom megnézni a váltóházat hogy áll olaj ügyileg. Remélem nem lesz ilyen probléma ettől függetlenül valószínű nézek egy másik szivattyút is valahol. A fagydugót én írtam de már megoldódott szépn kicserélgettem őket. 3 db volt lyukas. A motornál vannak még kissebb gondok de nem jelentős, pl a hengerfejen ahol a porlasztó van egy picit nyomja gázolajat, ezzel nem tudom mit lehet tenni. Ettől függetlenül elég jól indul, bár nekem kicsit úgy tűnik mint ha hamar felmelegedne a vize, de nem forralja még eddig. Az első kerék csapszeg ügyben majd kereslek mert mondtad hogy arra van valami jó megoldásod. De most a hidraulika a legfontosabb.
A google kereső kidobta ezt a forum hozzászólásodat, melyben egy M6-os kistraktor beszkennelt képe látható. Meg szeretném kérdezni, hogy ez egy magyar nyelvű gépkönyv lenne? Érdeklődnék, hogy digitalizált formában meg van-e neked, ha nincs akkor esetleg a beállításokra vonatkozó adatokat el tudnád nekem küldeni?
Nekem olyan gondom volt ,hogy a hidraulikaolaj szépen eltünt a váltóba.Mire rájöttem már kb
20l olaj benne volt szépen felhígítva a hajtóműolajat.A végeredmény az volt ,hogy szivattyút kellett cserélnem. Valószínű,egy rosszul összerakott ellentétes forgásírányú szivattyú volt benne.Állandóan kinyomta a simmeringet. Erre figyelj.A hidraulikát nem kell légteleníteni,ha kevés benne az olaj nehézkesen és szakaszosan emel.
A traktor többi része rendben van? Látom a motor rendbe lett téve,jó hangja van.
Nem tudom te írtad e a fagydugó kérdést a minap.Autósboltba lehet kapni a nagyobbakat
30-as átmérővel.Valamelyik személyautójé stimmel.100ft/db körül
Először én is tiszta levegősön gondolkodtam,de adódott ez a főfékhenger .Ez meg kétkörös,így egyszerűen tovább lehet fejleszteni.Jelenleg az eleje le van dugózva.