lehet, ez egyéni probléma, de azért leirom:)) szoval a "másfeles" üléseken nem szeretek ülni, leghátúl nagyon király, csak néha levegőtlen, a legjobb az a motor feletti ülések, amik egymással szembenéznek. na ott nagyon jó ülni, viszont el lett követve ugyanaz a hiba, mint az Iparicsuklosokban. mégpedig az, hogy az ablaknak az a fekete osztórudja pont szemmagasságban van.
más:
lehet tudni pontos dátumot az utolsó 263-asok "kivonásáról"? szvsz nincs azoknál királyabb busz:))
Hát ja, pontosan ez történt, én vágtam, hogy mi van, de a többi utas erős csuklásra késztette a vezér felmenőit. Ő pedig kétségbeesetten mondogatta a mikrofonba, hogy ugyan legyenek már szívesek abbahagyni a leszállást, meg be kéne csuknia az ajtókat.
Az a megoldás, hogy csak összes ajtót lehet zárni, önmagában egy degenerált megoldás. Ugyanis, ha az egyik ajtó így vagy úgy odacsíp valakit, akkor két lehetőság van, hagyjuk vergődni a felhasználót, aki rögtön tudni véli, hogy écsanyám prostituált, vagy bezárjuk, hogy kijöhessen, akkor meg odazárunk még 3 embert.
Újabb építő kritikák a Localokhoz, bocsi I-shift :)
Az első ajtóhoz nagyon kellene egy függőleges elválasztó. Én felszállás után odatámaszkodtam a kerékdobhoz, nagyon kényelmes is, de kb 2 másodperc után leesett, hogy ez a következő ajtónyitásnál érdekes lesz, szóval arrébb másztam. Volt egy nő aki nem, oda is csukta rendesen, ráadásul a szerencsétlen vezető sem tudta, hogy mit csináljon, mert csak a többivel együtt tudta visszacsukni, azon meg tódultak lefelé az emberek. (a Kosztolányin volt a leszállóhelyen) Az ilyesmi eseteket megelőzendő, kéne oda egy olyan fal ami az Ikarusokon, meg a 7700A-kon is van.
Megnéztem a hátsó rész üléselrendezését is, hogy tudjam is, hogy mit szidok, mert anélkül ciki :) Szóval a jobb oldal az rendben van. A bal oldalon 2 változatot láttam, az egyik sem az igazi. Az egyik esetben a 2-2 egymás felé néző ülés ugyanott van a jobb és bal oldalon is, előttük a jobb oldalon 2 ülés, a bal oldalon ugyanott dobogón állóhely, ami nem a legjobb megoldás. Nem igazán kihasználható, és szerintem akár balesetveszélyes is lehet. 20 cm szintkülönbség, mindenhol kapaszkodórudak, nagyot lehet zakózni alatta. Megoldás: oda 2 ülés, mint a jobb oldalon. 4 fő/m2-rel számolva nem nagy veszteség. Gyakorlatilag meg amúgy sem áll oda 2 embernél több. A másik megoldás pedig egy agyrém. Jobb oldal ugyanaz. Bal oldalon a 4-es ülés fél méterrel előrébb, a hátsó kerékdobon pedig egy ülés van oldalra. Elől a dobogón lévő álóhely kb 40 centire szűkült, ha valaki nagyon akar épp beállhat oda, de nagyon gáz. Ezt a változatot így ahogy van kéne küldeni a kukába szerintem. Megoldás: az 1. változat javítva.
A belső kijelző hiányával kapcsolatban azonban pozitívan kondolkodom. Ma vettem észre 2 plafonból lógó drótot a kijelző helyén. Gondolom majd be lesz szerelve, csak még valamiért nem tették meg. Ja, és az ajtók még mindig bejönnek, jó masszív szerkezetek, csak az 1. kicsit lassú, legalábbis a másik kettőhöz képest.
Akkor szerintem öntsünk tiszta vizet a pohárba! :)
A VT Budapesten üzemeltet helyi járatokat, a BKV alvállalkozójaként. Ezt idáig tudod te is. Székesfehérváron nem üzemeltet helyi és helyközi járatot sem, csak különféle helyi érdekeltségű cégeknek végez szerződéses munkásszállítást. Emellett volt már róla szó, hogy néha besegítenek a kocsijai városi közlekedésbe is, ha jól tudom, de ez nem rendszeres.
Lehidalok tőled... Részemről ez az utolsó neked címzett hsz. .
Lássunk tőled képeket,aztán beszélj! Kivi lennék mit szólna hozzá a Moderátor.... Őő érted te egyáltalán mit akarsz mondani? Már tettem fel 1-2 képet (10pontos topic, bkv buszos), és láss csodát nem lettem érte kimoderálva.
"Okoskám!" Ez tudtommal személyeskedésnek minősul (remélem ismered a moderáció alapelvét).
Budaörsről is szállítanak utasokat buszaitok? Nem, nem szállítanak, a Transman utasok nélkül fogyasztja a gázolajat, a BKV meg külön buszokat küld Budaörsre, hogy pótolják a Transman buszait a Móricz irányába, aztán meg ők mennek vissza Budaörsre utasok nélkül, természetesen mindezt a logika és gazdaságosság elvén teszik...
Ha már volt, akkor ezer bocs: A VT-s Ik263-ok sorsa mi lesz? Esetleg teljes felújítás után továbbértékesítés? Mennyi idősek ezek a buszok? 8-10 körül? Köszi előre is.
Lenne hozzád,kérdésem,és észrevételem!Mégpedig: Budaörsről is szállítanak utasokat buszaitok? (Móriczról már láttam!) Tegnap este megcsodáltam a KLN-090-es Localo-t,elrendezésében nem csalódtam!Utastájékoztató (kijelzőt)..."Dorombolnia" kellene (így hívjuk a megfelelő motorjárást),ha hátul állok mellette,eléggé csörgő-zörgő hangokat hallani onnan! :(
BPI-208!
Nem tetszik,lehet menni máshova,vissza se tekints! Fikázod Őket,Minket... Tyűűűű! "Okoskám!" Lássunk tőled képeket,aztán beszélj! Kivi lennék mit szólna hozzá a Moderátor....(Pár napig nem lennél,esetleg lehiggadnál...) :)))
Köszi Kedves Prez-li! (Bocs ha rosszul írtam neved!)
Nem hagyom Magam! De legközelebb nem pazarlok ilyenre időt... ;) :)
Szerintem le is lehet zárni ezt a vitát mert akik erről vitatkoznak nagy részük még diákok vagy gyermek nélküliek
Értem. Én az utóbbi vagyok. Gyermekem még tényleg nincs. De akad a családban kisgyerek, szoktam velük együtt utazni. Nagyon jól megvagyunk a szimpla ülésen, mert az ölemben elfér. A bevásárlószatyor és a hátizsák is. Ezért kár a másfeles ülés. A túlsúlyosokkal már más a helyzet, de az ő kedvükért is luxus buszonként kettőnél több ilyen ülést elhelyezni. A többit torqmatic leírta, nem ismétlem.
így nem tudnak jól ellene érvelni a másfeles űléseknek.
Érdekes. Én pedig mellete szóló -- elfogadható -- érvet nem hallottam még egyet sem tőled.
Én nemrég a 320-at választottam modellezésnél, de ez se rossz csak kár, hogy a logó nincs rajta. Azért döntöttem a 320 mellett mert az tetszett meg az új fényezést kapott kocsik közül.:)