Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMWE90320d Creative Commons License 2013.02.27 0 0 12862

Viszont a 18  as kerék és a defektűrő gumi , igen gokartos élményt ad.

A gumisnak kedvence leszel , sokat fogsz görgőztetni.

 

Én 1 évet bírtam ki 4x görgőzés , folyamatos szlalomozás után.

Bridgestone rft 225/40 r18

Előzmény: lgGergo (12859)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.02.27 0 0 12861

Szépet vagy hangosat ? :)

 

a remus hangját akarod hallgatni egész úton ?

 

ez sokkal jobb megoldás :

 

http://www.youtube.com/watch?v=QjiVoEfdA5o

 

http://www.youtube.com/watch?v=uS6quM4oQpA

Előzmény: malaga01 (12857)
Mad Max Creative Commons License 2013.02.27 0 0 12860

16-os lemezfelni dísztárcsával valakinek esetleg?

 

http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/bmw_1_es_3_as_lemezfelni_16_os

lgGergo Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12859

Igen úgy tűnik én jobban bírom a megpróbáltatásokat. Érdeked nekem volt 16-os defektmentes szettem is de eladtam mert az tényleg rázott szóval azért én sem viselek el mindent.

Előzmény: mlas (12855)
lgGergo Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12858

Természetesen tudom, csak akkor rosszul fogalmaztam. Nem néz ki olyan rosszul a rés a 18-as kerékkel mint ahogy azt gondoltam korábban :-)

Előzmény: BMWE90320d (12856)
malaga01 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12857

Szeretnék venni egy szép hátsó kipufogó dobot az autóra, remélem ettől még nem ugrik a garancia.

Van valakinek erről infója erről? Remus dobot tennék rá, eddig jó tapasztalataim voltak vele.

 

BMWE90320d Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12856

A rés a kerékjáratban a 18 -as és a 16 -os kerekek estében azonos.

A kereked mérete nem lett nagyobb.

Előzmény: lgGergo (12854)
mlas Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12855

Akkor gratulálok hozzá :))

 

De mivel ugyanolyan autónk van, és az enyém még 16" és /60-as, nem defekttűrő gumival is ráz, valszeg más az ingerküszöbünk :))

Előzmény: lgGergo (12854)
lgGergo Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12854

Egy kis beszámoló. Felkerültek a 18-as kerekek új Michelin Pilot Sport 2-es gumikkal. Nagyon kellemesen csalódtam mert abszolút nem ráz a futómű. A komfortjából nem sokat veszített az autó a 18-as felni ellenére. Viszont az útfekvése az ég és föld szinte ragad az útra az autó :-) A rés a kerékjárat között sem vészes szerintem ez még határeset így nem hiszem hogy ültetni fogom. Nekem nagyon tetszik elsőre. A korányzás kicsit furcsa lett, másabb az autó a nagy gumikkal meg az aszfalt is elég hideg még, de majd összeszokunk :-)

Előzmény: mlas (12849)
atiTDI Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12853

A vízpumpát nem ékszíj hajtja a benzinesben, mert elektromos..:) Ritkán megy tönkre, nem érdemes betárazni, viszont elég drága is...

A trafó sem mindennapos probléma, de 1db tartalék sztem nem gond ha külföldre is mész. 10 körül van az ára.

Előzmény: Ablakos indián (12848)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12852

100-nál trafót cserélni felesleges hacsak nem gyári BMW AG-re, vízpumpát meg mindenképpen érdemes a hosszbordásszíjjal meg a feszítőkkel együtt cserélni. Anno szívtam vele rendesen E36-nál, vezérléscserénél betettem egy új vízpumpát plusz görgőget cseréltem, de a régi szíjat tettem fel. Később feltettem egy új szíjat azzal meg nyekergett a szervó. Amikor megkapta a szíjfeszítőt visszaált a feszesség gyárira de már előtte annyira megterhelte a két hónapos VP tengelyt hogy eltört. (Pesten áthaladva a Lágymányosin) Éjjel 3-ra haza is értem trélerrel. Szóval szerintem egyben érdemes cserélni őket. E90-nél mint már tudom az egyik görgőben van a feszítő de az elv ugyanaz.

Előzmény: Ablakos indián (12848)
BMW E90 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12851

amúgy 30-as meg 35-ösök a gumik :D

Előzmény: mlas (12849)
BMW E90 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12850

nem sűrűn járok arra :D többnyire petsen használom és itt sem jobbak az utak,eddig még nem volt problémám pedig vagy 5 éve 19-es felniket használok :D

Előzmény: mlas (12849)
mlas Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12849

Hiába vigyázol rá, mész Kecskemét-Solt között, állandó teherforgalom szembe, emiatt az ott lévő 200 kátyúból csak 190-et tudsz kikerülni - a felninek a /40-es gumival meg szevasz.

Persze, ha valaki csak pl. Budaörs-Szfehérvár közt ingázik, oda jó a 21" felni is - főleg, ha céges a verda :DD

Előzmény: BMW E90 (12832)
Ablakos indián Creative Commons License 2013.02.26 0 0 12848

Engem annak idején még azzal riogattak, hogy 100.000 km-nél érdemes vízpumpát és gyújtótrafókat cserélni, hogy ne térdeljen le kicsit később (az autó egy 2007 tavaszi E91 325i automata, N52B25 motorral). Ezek szerint ez túlzott óvatosság lenne?

 

Vagy vegyem meg, tegyem be a csomagtartóba, hogy az út szélén is ki lehessen cserélni, ha megáll? :)

Előzmény: atiTDI (12836)
Nick_X14XE Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12847

"2005-os 320d-re letezik gyari angeleye lampacska?"

A xenon-os olyan, vagy másra gondoltál?

Előzmény: DnP (12821)
Nick_X14XE Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12846
Előzmény: homti (12842)
Rodney Harrison Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12845

Sziasztok,

Amíg a CD meg nem érkezik (egyesült államokbeli, sokat így persze nem írnak a dízelekről, de szorult helyzetben talán használható),

RH 

Előzmény: lkcar (12828)
Bilderberg Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12844

Erősen pénztárca függő... Én speciel a BMW AGM aksira szavazok. Megbízható, minőségi, stb. de tényleg nem "ócsóó". Amúgy az Exide-al is jók a tapasztalatok. 

Előzmény: homti (12842)
t.alex. Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12843

hello nekem 318d van és induláskor nehezen veszi a hátramenetett.manualis váltos.mi miatt lehet ez?

homti Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12842

Sziasztok!

Milyen akksit és töltőt érdemes venni az E90-esbe? Tervezem lecserélni a fehér színű gyári BMW akksit.

atiTDI Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12841

A feszítőgörgőt csak együtt lehet kapni a konzoljával, ami egy rugós feszítő elem. Ez váltotta ki a patront.

Előzmény: CaspEr90 (12840)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12840

Itt már nincs szíjfeszítő patron mint régen?

Előzmény: atiTDI (12836)
ch3ck Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12839

Ööööö... igen, az kimaradt :)

Előzmény: atiTDI (12836)
ch3ck Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12838

A magyar BMW képviselet küld neked ingyenesen, ha az oldalon regisztrálod magad kézikönyvre (nekem is küldött).

Előzmény: lkcar (12828)
ch3ck Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12837

Cerberos?

Előzmény: BMW E 90 (12799)
atiTDI Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12836

Meg a generátort is az ékszíj hajta, de igen, ennyi sztem.

Előzmény: ch3ck (12835)
ch3ck Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12835

Akkor szerinted a szokásos szűrők, olaj cseréje mellett - +amit az okostojás jelez - ez az ékszíj+görgők ellenőrzésével be is fejeződik a feladat (ez a szíj+görgő a klímakopresszor és a szervoszivattyú hajtása ugye?)?

Előzmény: atiTDI (12783)
BMW E90 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12834

tényleg csak az,hogy szép,ennél jobb magyarázat nincs is :) mert amúgy másra nem jó,de amúgy elhiheted,hogy 19-es felnivel is és sportfutóművel is lehet közlekedni,csak nem túl komfortos,de engem nem zavar....sosem szerettema terepjáró filinget jobban szeretem ha kevés a hely a sárvédő és a kerék között :)

Előzmény: mlas (12822)
laller07 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 12833

Azért mert vigyázol rá, attól még az rázni fog. Oda talán nem ér majd a földhöz, ha tényleg figyelmes vagy, de rázni ráz. Szépnek szép, ez biztos de a komfortot és a használható tartományt nagymértékben csökkenti. Szerintem.

Előzmény: DonDennis (12829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!