Igen úgy tűnik én jobban bírom a megpróbáltatásokat. Érdeked nekem volt 16-os defektmentes szettem is de eladtam mert az tényleg rázott szóval azért én sem viselek el mindent.
Egy kis beszámoló. Felkerültek a 18-as kerekek új Michelin Pilot Sport 2-es gumikkal. Nagyon kellemesen csalódtam mert abszolút nem ráz a futómű. A komfortjából nem sokat veszített az autó a 18-as felni ellenére. Viszont az útfekvése az ég és föld szinte ragad az útra az autó :-) A rés a kerékjárat között sem vészes szerintem ez még határeset így nem hiszem hogy ültetni fogom. Nekem nagyon tetszik elsőre. A korányzás kicsit furcsa lett, másabb az autó a nagy gumikkal meg az aszfalt is elég hideg még, de majd összeszokunk :-)
100-nál trafót cserélni felesleges hacsak nem gyári BMW AG-re, vízpumpát meg mindenképpen érdemes a hosszbordásszíjjal meg a feszítőkkel együtt cserélni. Anno szívtam vele rendesen E36-nál, vezérléscserénél betettem egy új vízpumpát plusz görgőget cseréltem, de a régi szíjat tettem fel. Később feltettem egy új szíjat azzal meg nyekergett a szervó. Amikor megkapta a szíjfeszítőt visszaált a feszesség gyárira de már előtte annyira megterhelte a két hónapos VP tengelyt hogy eltört. (Pesten áthaladva a Lágymányosin) Éjjel 3-ra haza is értem trélerrel. Szóval szerintem egyben érdemes cserélni őket. E90-nél mint már tudom az egyik görgőben van a feszítő de az elv ugyanaz.
Hiába vigyázol rá, mész Kecskemét-Solt között, állandó teherforgalom szembe, emiatt az ott lévő 200 kátyúból csak 190-et tudsz kikerülni - a felninek a /40-es gumival meg szevasz.
Persze, ha valaki csak pl. Budaörs-Szfehérvár közt ingázik, oda jó a 21" felni is - főleg, ha céges a verda :DD
Engem annak idején még azzal riogattak, hogy 100.000 km-nél érdemes vízpumpát és gyújtótrafókat cserélni, hogy ne térdeljen le kicsit később (az autó egy 2007 tavaszi E91 325i automata, N52B25 motorral). Ezek szerint ez túlzott óvatosság lenne?
Vagy vegyem meg, tegyem be a csomagtartóba, hogy az út szélén is ki lehessen cserélni, ha megáll? :)
Erősen pénztárca függő... Én speciel a BMW AGM aksira szavazok. Megbízható, minőségi, stb. de tényleg nem "ócsóó". Amúgy az Exide-al is jók a tapasztalatok.
Akkor szerinted a szokásos szűrők, olaj cseréje mellett - +amit az okostojás jelez - ez az ékszíj+görgők ellenőrzésével be is fejeződik a feladat (ez a szíj+görgő a klímakopresszor és a szervoszivattyú hajtása ugye?)?
tényleg csak az,hogy szép,ennél jobb magyarázat nincs is :) mert amúgy másra nem jó,de amúgy elhiheted,hogy 19-es felnivel is és sportfutóművel is lehet közlekedni,csak nem túl komfortos,de engem nem zavar....sosem szerettema terepjáró filinget jobban szeretem ha kevés a hely a sárvédő és a kerék között :)
Azért mert vigyázol rá, attól még az rázni fog. Oda talán nem ér majd a földhöz, ha tényleg figyelmes vagy, de rázni ráz. Szépnek szép, ez biztos de a komfortot és a használható tartományt nagymértékben csökkenti. Szerintem.