Keresés

Részletes keresés

Mr. Cyber Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4694
Irigyellek benneteket, hogy nektek még volt kedvenc helyetek a bukfencen...
Előzmény: John Howard (4693)
John Howard Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4693
Bukfenc (nyilván a pót): a kézifékkar melletti egyes ülésen? Nekem is az volt a kedvenc helyem... :-)))
Előzmény: Gödény (4687)
Hajtanyos Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4692
Nem tudjátok, hogy a FAV múzeum (Deák téri aluljáró) 1996-os felújítása után eltűnt kézi hajtású, fehér színű felsővezetékes tornyoskocsi hol van?
nie Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4691
Bocsánat Lánchíd kötőjellelírásáért.

A villamos.budapest.hu oldalon olvastam, hogy az M1 földalatti vasútnak 23 kocsija van, amiket 1971-ben, 1973-ban gyártottak, kivéve a két utolsó darabot, mert ezeket 1987-ben. Mi az oka, hogy a két utolsó példányt annyival később készítették el?

Mr. Cyber Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4690
Előzmény: Mr. Cyber (4689)
Mr. Cyber Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4689
A a duplafeljárós teleszkópajtósra gondolsz, az az MIII.
Előzmény: Gödény (4687)
cyber.greg Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4688
Gödény Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4687
1. Hát csakazért is bukfenc! A 28-as / 37-es / 29-es vonalakon utaztam velük eleget, de még az Állatkertbe is mentünk a 25-össel bukfenccel. A kedvenc helyem a végükben levő kis padocskán volt.

2. Kérdés, hogy belefér-e a feltételekbe: MillFAV régi, íves szegecselt vázas motorkocsija.

3. helyre a 3800-az UV

4. helyre az UZ - az 5-ös vonalon még volt hozzá szerencsém, de mindig csak holtidőben (amikor egy kocsi járt), botozáshoz nem volt szerencsém.

5. helyre a Ganz csuklósok - mindegy, hogy KCSV vagy eredeti alakban.

Póthelyre - sajnos nem tudom a típust - az a HÉV motorkocsi, amelyik a Határ út és Csepel között járt.

Előzmény: M. P. Cato (4668)
division by zero Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4686
tényleg! teherjárműre is lehet szavazni? mert akkor Mukit tenném az első helyre, a többi utána...
Előzmény: Hajtanyos (4685)
Hajtanyos Creative Commons License 2001.12.15 0 0 4685
Kedvenc villamosaim:

UV (mindenféle változata);
UV pót (bármelyik változata);
FVV acélvázasok;
Bengálik;
Villamosvasúti teherjárművek (lórét, mukit egynek veszek)

Törölt nick Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4684
M. P. Cato, IZé: köszönet a pontosításért, a "szegedi hattengelyes kétcsuklós" az SzKV 750-es sorozatát jelenti a belinkelt képnek megfelelően (villamos.budapest.hu/nza/szkv756.jpg). Tehát a tipposzlopom:

- UV4
- UZ
- miskolci nyolctengelyes (KT8D5)
- SzKV 750-es sorozat
- bengáli prototípus (bordó-fehérben)

Macibb

Előzmény: M. P. Cato (4609)
uhi Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4683
:-))
Előzmény: taksony11 (4682)
taksony11 Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4682
Na mégegyszer
1
2
Előzmény: taksony11 (4681)
taksony11 Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4681
Milyen egy tigrisbukfenc?
Ilyen..
..vagy lyen?
:-)))))
taksony11 Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4680
Tegnap egy hótolóval takarították a Vámház krt.-on a villampályát. Azt a kevés havat a járdára tolta...
Előzmény: czzf50 (4634)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4679
Szia!
Sajna az egész gyűjteményem ami itt van, a webről van. Ez a kép innen van:http://www.fszek.hu/kozpont/kiallitas/images/bp_gyt27.jpg
Nincs nagyobb; kérdezd meg tölük.
Előzmény: DLala (4677)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4678
Pallas nagy lexikonából:
Budapesti helyi érdekü vasutak

részvénytársaság, Budapestnek a környező vidék főbb pontjaival való összeköttetését tüzvén ki célul, vonalait három irányban építé. Nevezetesen: Budapestről Soroksáron át Harasztiig (15 km.), Budapestről Cinkotáig (11 km.), Budapestről Szt.-Endréig (17 km.). Alaptőkéjét 1.000.000 frt törzs-, 1.500.000 frt elsőbbség, összesen 2.500.000 névérték teszi. Az üzemet maga a társaság kezeli. Székhelye Budapest.
itt van

DLala Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4677
Húú, ezt a Rákosszentmihályos képet elkérhetném nagyban?
Előzmény: Törölt nick (4674)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4676
Előzmény: Törölt nick (4675)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4675
Amikor még voltak sínek az Erzsébet-hídon...
Image 6 of 10 - 12 kB
Előzmény: Törölt nick (4674)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4674
Nézzétek csak mit találtam...

Üdvözlet Rákosszentmihályról

Üdvözlet Rákosszentmihályról (1913)

Üdv:Piscator
BGy Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4673
Akkor 8 már megvan az állítólagos 9 UV szerelvényből.
Én csak 6-ot jegyeztem fel, mert utána lefagyott a... rendszerem. :-)
Igyekeztem fényképezni, de sötétben nem nagyon megy az nekem.

Ki tudja, melyik volt a 9. ?

Előzmény: eMPet (4660)
v805 Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4672
A többit is légyszíves! :)
Előzmény: M. P. Cato (4668)
IZé Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4671
Tegnap háromnegyed 5 tájban láttam a 3315+5931+3310 szerelvényt 49-es homloktáblával, utasokat nem szállít viszonylattáblával a körtéren Gellért felől a Fehérvéri felé kanyarodni. Nem értettem, hogy a 49-esek miért mennek Budafokra. Hogyan került aztán ez a kocsi a körútra? régebben ugye egyszerűen átment volna a 6-oshoz, most el kellett mennie a kitérőig, és vissza?
Egyébként a 6-osra óriási tömeg várt, de jött is egy villamos. Aztán lehet hogy tovább semmi.
Két óra múlva visszafele mentem a Blaháról. Épp egy 4-es állt bennt, de ez az orrom előtt csukta be az ajtót, mindenesetre láttam, hogy még ülőhelyek is voltak. Rögtön utána jött a 6-os. Azon is volt ülőhely. Nem tűnt fel, hogy UV-t láttam volna. A körtéren a 6-osról a Siroki utcában szálltam le, mert a Váli utcában is állt kocsi. Nekem úgy tűnt, hogy minden rendben van (már este 7-kor legalábbis) minek mentek ki akkor estére az UV-k?
Én tegnap mindent a legnagyobb rendben találtam (jó, egy picit lassab volt a tempo, meg nagy volt a tömeg, de ez ilyenkor még lefogadható). Biztos azért, mert én direkt azért mentem, hogy lássak valami érdekeset. Ha fontos dolgom lett volna, ahova sietek, akkor biztos ezer esemény lett volna.
division by zero Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4670
igen!!!
a 6045-t probáltam még, nagyon szépen futott a körúti pályán!
Előzmény: sujbert (4669)
sujbert Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4669
3330-5932-3331 eppenhogy nem docogott - suhant!

s.

Előzmény: Törölt nick (4667)
M. P. Cato Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4668
illesf: KT8D5N nem jó (nem volt Magyarországon forgalomban)
pg54: válassz egyet az ívelt oldalfalú favázasok közül! (lőrinci iker megteszi?)
uhi: Bukfencen még a szavazók közül is csak kevesen utaztak. Nekem is már csak az 5600-as jutott. A T5C5-nek viszont te lettél az első támogatója! Nem egy közönségkedvenc ez a típus.
v805: további rendelkezésedig az első öt helyen megemlített típust veszem figyelembe.
Voross: a 3. és 4. pontban megemlített vonások akár ugyanarra a pótkocsi-típusra is vonatkozhatnak. Tanulmányozd BGy honlapján a típusokat, és pontosítsd a szavazatodat!
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4667
Sziasztok!

Apám mondta mikor egy UV-vel döcögött haza a hatoson tegnap, hogy visszafiatalodott egy jó 25-30 évet... :-)

Nekem is volt szerencsém egy UV szerelvényen közlekedni, elég sokan is nézték...

kawirzbácsi Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4666
Mi volt az iparikkal?
Előzmény: ziu-682 (4662)
lakos Creative Commons License 2001.12.14 0 0 4665
Én is leültem az egyik pótban a fapadra, de olyan k. hideg volt, hogy 1 megálló után fölálltam:)
Előzmény: ziu-682 (4664)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!