A Portfólió írója saját maga által felállított USA ellenes tézisekkel operál.
Propaganda, negatív elöjeles, megmondómber véleménycikke. Kár az idöért.
Minden mumus az USA-ból jön.
Európa azért marad le - ha lemarad egyáltalán - mert lusta és kényelmes. Keleteurópa pedik elvárta, hogy az USA majd ingyen hozza nekik a kolbászkerítést.
Ezzel mit szeretnél mondani? Szervizes tény, elektromos autókon alapból 3x-os óradíjat alkalmaznak és az alkatrészek is ennyivel drágábbak. EU-ban így lett belőve. Ott kezdődik, hogy a vételár is ennyivel több, aztán nem az olajcsere lényeges, az a hagyományos autókon se jelentős tétel. Egy városban sok éve alatt nehéz megúszni a kisebb/nagyobb koccanásos vagy ütközéses sérüléseket, ott kezdődnek a problémák. Egy visszapillantó tükör cseréje is több százezres tétel, lámpák fél millió, stb. Ha meg az akkupack sérül és csere, az gáz, gazdasági totálkár is lehet.
Nem az ellenkezőjét , hanem Csak Azt hogy a választási eredmény miatt sokan fontolgatják hogy eladják a Teslájukat.
Egyrészt sokan bejelentették hogy elköltöznek az országból ha Trump nyer , Aztán nem lett belőle semmi , másrészt csak baloldali libbantnak jut ilyesmi eszébe , de abból sem lesz semmi , mert használni autóért nem kap bagót sem.
Nem csak ballibbantak vettek Teslát , bár kétségtelen hogy van egy trend , de pl. az én fiamra mindent lehet mondani Csak Azt nem hogy baloldali , mégis azt vett magának és imádja.Semmit nem kellett még rajta( négy éves) javítani.
Donald Trump pénteken több állami szerv főfelügyelőjét is kirúgta, ami többek szerint is minimum megkérdőjelezhető, de inkább illegális – írja a Reuters. Az elnök 17 független főfelügyelőt rúgott ki, méghozzá részletes indoklás nélkül, azonnali hatállyal.
Az állami szerveknél dolgozó főfelügyelők független hivatalnokok, akik kivizsgálják az adott szerveknél felmerülő felesleges pénzszórással, csalással vagy hatalommal való visszaéléssel kapcsolatos vádakat. Míg sok kormányzat szereplő lecserélődik a választások után, a főfelügyelők gyakran több elnöki cikluson át is megtartják a pozícióikat.
„Úgy gondolom, teljesen érthető lenne, ha nemcsak az Egyesült Államok lenne jelen csapatokkal Grönlandon, hanem megfontolnánk az uniós tagországok katonáinak az állomásoztatását is a szigeten” – jelentette ki Brieger, hozzátéve: egy ilyen lépést – amely szerinte hozzájárulna a térség stabilitásához is – politikai döntésnek kell megelőznie.
Unlike gasoline cars, Tesla vehicles require no traditional oil changes, fuel system maintenance, spark plug replacements or emission checks. Even brake pad replacements are rare because regenerative braking returns energy to the battery, significantly reducing wear on the brakes.
Tesla 3 $38,900.
Garancia:
Warranty covers your vehicle for 4 years or 50,000 miles, whichever comes first.
Supplemental Restraint System Limited Warranty
The Supplemental Restraint System Limited Warranty covers your vehicle for 5 years or 60,000 miles, whichever comes first.
Battery and Drive Unit Limited Warranty
The Battery and Drive Unit in your vehicle are covered for a period of:
Model S, Model X,Cybertruck 8 years or 150,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period. Model 3 Rear-Wheel Drive Model Y Rear-Wheel Drive 8 years or 100,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period. Model 3 Long Range Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive Model 3 Performance New Model Y Launch Series Long Range All‑Wheel Drive Model Y All-Wheel Drive Model Y Long Range Model Y Long Range Rear-Wheel Drive Model Y Performance 8 years or 120,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period. Body Rust Limited Warranty
The Body Rust Limited Warranty covers rust perforation (hole through the vehicle’s body panel from the inside outward) resulting from a defect in material or workmanship. The Body Rust Limited Warranty covers your vehicle for 12 years and unlimited miles.
Nagy távolságokra nem jó, kiforratlan a technológia is. De az lehet lehet a fő ok, hogy minden 3x annyiba kerül az elektromos autókon, eleve így vannak árazva nyugaton. USA-ban pedig régen pár száz dolláros autókkal is el lehetett menni még 1-2 évig olyan masszív technológia volt mögötte.
Kína egész másképp csinálja, sokkal olcsóbbak az elektromos autók és a fenntartásuk is.
Megélhetési költségek nőttek jelentősen, mutogathatsz számokat, ez tény.
Egykeresős családmodell szinte teljesen eltűnt, ami 2. vh utáni évtizedekben sokáig tipikus volt. Eleve sokkal kevesebben élnek rendezett gyerekes családokban.
Neomarxista doktrína pedig kialakított egy nyertes réteget a 90-es évektől. Kapcsolati, ideológiai, hálózati alapon, erősen kontraszelektált emberekkel. Róluk beszélt Trump Davosban (akik jól elb.szták a dolgokat).
USA’s best-selling car ranking up to December 2024, the leader was, as in the last decades, the Ford F-Series with 763,940 sales (+1.8%), followed by the Chevrolet Silverado with 560,265 (+0.9%). In third place ranked the Toyota RAV4 -up 1 spot- with 475,195 sales (+9.3%), followed by the Honda CR-V -up 1 spot- with 402,791 (+11.4%).
In 5th place the Ram Pick-Up -down 2 spots- with 373,118 sales (-16.1%) ahead of the Tesla Model Y which reported 313,699 sales so far (+4.5%).
Toyota Camry -up 1 spot- ranked in 7th with 309,875 (+6.6%), followed by the GMC Sierra -down 1 spot- with 298,698 (+1%) and the Nissan Roguewith 245,713 (-9.5%)
The Honda Civic -up 6 spots- closed the top 10 ranking with 242,005 sales (+20.8%)
Miért lenne hülyeség? Pont úgy van, ahogy írta, Tesla vásárlók többsége tipikus zöld balos, akik az elmúlt 20-30 év neomarxista doktrínájának az abszolút nyertesei. Mo-on ugyanez a helyzet, Bp és környékének a hegyvidéki és zöld övezeti résznek lakossága teljesen kicserélődött, újgazdag zöldbalosok abszolút többségbe kerültek a leggazdagabb részeken, ahol a rendszerváltás után sokfelé még jobboldali többség volt. Kérdés persze honnan jött ennyi pénz, amiből mindent felvásároltak, de tény, hogy nekik van pénzük elektromos autókra is.
Az amerikai átlag lecsúszott, ahogy nálunk is, akik megfizethető autót szeretnének venni, amit hosszá távon is használni lehet. Az pedig nem az elektromos autó.
Ráadásul az a poén, hogy a Tesla vásárlók jó része felvilágosult, progresszív, sötétzöld sznob, már így is fő a fejük, hogy kit tettek gazdaggá. Sokan fontolgatják a kocsi eladását a választási eredményt követően.