Tudom, hogy szép és frappáns gyűjteményed van mindenről. Csak megjegyzem hátha nem, vagy nem jól tudod, hogy nem az általad írt időpontban került a busz a volán állományába. Valóban az első forgalomba helyezés ekkor volt, mikor írtad, de nem emlékszem pontosan, hogy meddig 2 vagy 3 évig ezt a buszt egy szegedi cég használta a 397-essel együtt, s csak 97-98 körül kerültek együtt az állományba.
Az Orosházi Rendőrkapitányság önbíráskodás bűntett megalapozott gyanúja miatt indított eljárást öt verekedő ellen. Egy férfit arra kényszerítettek fényes nappal, hogy szálljon le a helyi buszról.
Baseballütős férfiak ugrottak ki abból az autóból, mellyel sikerült megállítani a Szentetornyára közlekedő autóbuszt pénteken. Kiderült, a járműről csak így tudtak lekényszeríteni egy uzsorást a feldühödött ismerősök. A "felfegyverkezett igazságtevőket" az a sértett értesítette, akit Orosháza egyik buszmegállójában "szabadított meg" százezer forintjától a buszon utazó férfi. Információink szerint a többgyermekes roma apa, N. Sándor gyanútlanul várta családjával a szentetornyai járatot a Szentesi úton, amikor megjelent S. Sándor és pénzt követelt tőle. Állítólag a két férfi között korábban volt kölcsön adása-vétele, de a sértett szerint amit most elvett tőle ismerőse, az már az uzsorakamat volt. A bűncselekmény fényes nappal történt. Megyénk több városában, így Orosházán is egyre gyakoribb, hogy bűnözők ütnek, rabolnak akár napközben is. 10. oldal Százezrek a zsebben, büntetett előéletű szereplők Internetes hírportálunkon is több hozzászólás azt találgatja, ki és miért jár ennyi pénzzel a zsebében. Információink szerint a sértett családja aznap kapta meg a segélyt. Meg nem erősített hírek szerint az ügy szinte minden szereplője büntetett előéletű, S. Sándor is a közlemúltban szabadult a börtönből. A verekedésben részt vevő öt férfit a rendőrség őrizetbe vette. "
Hát igen, a megcsonkított lenti járatra ez is elég volt. Sokszor volt rajta 3 utas sajnos. Ma már ugye a járat meg csak Oházától jár. :((( Nem sok utassal.
hát nem tudom. az tény hogy egy jó ideje (tudtommal hónapok óta) GOX-340 járt Mkházára. ELE-311-et jó ideig nem is láttam, a múlt héten tűnt fel, emlékeim szerint pont egy Bcs-Gyula-Bcs fordán láttam. nem tudom hová tartozik most. de ha nem GOX-340 megy 11kor Mkházára most, akkor melyik??
általában a 11:00-kor induló Bcsaba-Mkháza járaton szokott lenni, ahol régen ELE-311 járt. 16:20 körül ér vissza csabára, majd rögtön megy is ki Gerendásra. gondolom ott alszik olyankor. nem tudom most miért volt a telepen...
Mai kissé kellemetlen tapasztalatom: A 14:45-kor induló Bcsaba-Mkháza járattal jöttem haza. 14:43 körül a hangosbemondón tájékoztattak, hogy műszaki hiba miatt előreláthatólag 10 perc késéssel indulunk. Meg is érkezett a sofőr BOS-792 helyett GOX-340-nel. Elindultunk, majd Bcsaba és Kétegyháza között félúton az egyik kanyarban egy pukkanás hallatszott és onnantól kezdve folyamatos sziszegés. Majd a hátsó ajtó kinyílt. :S Kétegyházáig bejöttünk úgy hogy fogták az ajtót, majd itt 10 percet álltunk az első megállóban. Nem sikerült megcsinálni. A sofőr telefonált, és gondolom a vasúttól nem is ment tovább.
Sajnos le kellett szállnom, így nem tudom hogy alakult tovább. Kíváncsi lennék kit küldtek ki. :P
Ezek még az első körben kerültek felszerelésre. Elég silány a minőségük. Gyakran tönkremennek és meghibásodnak ezért már inkább nem is használják őket.
Csaknem 277 millió forintot nyert Békéscsaba a Körös Volánnal együttműködve beadott Közösségi közlekedés fejlesztése elnevezésű projekten. A Pályázat a békéscsabai buszállomás felújítását, korszerűsítését foglalja magában. A fejlesztésben egyebek mellett gyalogjárdák, kerékpárutak és dekoratív zöldnövényzet kialakítása szerepel. Emellett a peronok, lépcsők felújítása, akadálymentesítése, valamint az egyik legmodernebb információs rendszer telepítése is helyet kapott az elképzelések között.