Nekem is olyasmi a véleményem, hogy a mai korszerű és jó állapotú gumik nem "durrdefekteznek" legalábbis 10 éve nem hallottam ilyet ismerettségi körömben, de még a TV-ben sem :))
Az RFT keményen fut, és nehéz is (kb. +2-3kg/db) de az tény, hogy biztonságos. Ha elsősorban pályáznék nagy sebességgel, akkor én azt vennék, de én sokat megyek xar országúton és városban.
Téli nekem is "sima", fel se merült az RFT, télen még rosszabb az út (jégborda, felfagyások, stb) meg akkor nem is száguld úgy az ember :))
Szerintem a mai gumik már nem durranak szét 180-nál úgy hogy meghalj tőle. Ha defekt van akkor az lassú defekt szokott lenni, kivéve ha kátyút kapsz el. Szerintem nincs alternatívája a mankókeréknek, a defektspray talán de abban én nem bíznék...
Azért érdeklődtem, mert nekem most futotta utolsó szezonját a téli gumim (holnap veszem le) és erősen fontolgatom, hogy következő télére nem defektmenteset vennék. Viszont az rft ad egy olyan biztonságérzetet, amitől nehéz megválni (pl nem kell félni, hogy 180-nál durrdefekt miatt meghalsz - nem jellemző, de nekem csak egy életem van - és defekt esetén a legnagyobb szutyokban se kell a sárban küszködni), viszont érdekel, hogy ésszerűen mivel lehet helyettesíteni. Télen úgyis lassabb az élet.
Mankókereket nekem sincs sok kedvem a csomagtartóban kerülgetni. De a lényeg, hogy ki szeretném majd próbálni a simga téli gumit, csak azért mégis kéne valami a csomiba.
Én ilyet szereltem CDI-nél, ez van amikor elszabadulnak az injektor indulatai. Ilyen lehet a sült alaszkai medveszar miután a medve megevett egy egész rénszarvascsordát :D BMW-nél még nem hallottam erről a jelenségről. ('hál Isten)
Olyan kérdésem lenen hátha valaki hallott már valamit DPF témakörben, hogy ha eltömődik akkor a gázolaj visszakerül a motorolajba és fölhígul a motorolaj. Ami azt eredményezheti rosszabb esetben, hogy beég a motor mivel az önjáró lesz a gázolajos olaj keverék miatt. Mert egy barátomnak 2008 as Mercedes E320 CDI ben ez történt és a felújítás kb 2 gurigába fájt beégett minden...........
Bmw nél mennyire jellemző? Valaki tapasztalt olajnívó szint emelkedést?
Nekem semmilyen javítóm sincs, se RFT, csak egy pumpa... most tartok a 260 000-dik km-nél (ez 10 év) 1 defekttel :) az az 1 is azért volt, mert féltéglát fogott a sofőrtársam, és az kicsípte, de hazajött azzal is (lassú defekt)
Lehet, felelőtlenség, de nekem soha többé RFT, pótot meg nem vagyok hajlandó a csomagtérbe tenni.
Félreértetek nem defektmentes a 18-as a régi 16-os szettem volt defektmentes. Nem tettem be semmit :-) se defektspray se mankókerék. Nem járok vele külföldre vagy nagyon messzire.
Félreértesz, a Blue 16 nem tartalmazza a motortérzárat.
Blue16: riaszt, ha kinyitod a motorháztetőt, de attól még fizikailag hozzáférsz.
Motortérzár: _nem tudod_ kinyitni a motorháztetőt, mechanikusan véd (egy jó szaki arra is figyel, hogy kívülről dróttal benyúlva se tudja a nyitóbovdent meghúzni a tolvaj)
Segítséget szeretnék kérni! Feltelepítettem az Inpa-t, elindítottam, kiválasztottam a típust, és az engine-részre rámenve ezt a hibaüzenetet dobta ki, ami az egyik képen látható. Mi lehet szerintetek a probléma? Az inpát frissítettem az 5.02-re, lehet a frissítésnél volt a probléma? windows 7et használok, 64 bit. amúgy az autót látja a kábel, néhány menübe bele tudok lépni, ezt azt ki tudok olvasni.
Pl. egy általános részból ezeket a dolgokat olvastam ki. Van ötletetek, h mi lehet ez? E91 318d.
Igen úgy tűnik én jobban bírom a megpróbáltatásokat. Érdeked nekem volt 16-os defektmentes szettem is de eladtam mert az tényleg rázott szóval azért én sem viselek el mindent.