De már mindegy, egész jól állok vele, a fülkén kivül gyakorlatilag majdnem minden kész van. Ki kell hegeszteni az alját, festés aztán kész meg egy két nap alatt megvan a villamosság, sikerült hozájutnom zsir uj fémházas lámpákhoz, elég jól hasonlít az eredetihez, ja meg két gyári tükörhöz is a kerek alakuhoz amiért ki kell nyulni ha tolat az ember mert berezonál:D:D:D:D:D:D:D:D
Ja uh ezek vannak, teszek fel képet róla ma délután felszórom rá a kerekeket aztán lefényképezem
Üdv. Zetor K25-höz használható állapotú hűtőt keresek, állítólag a régi Skoda Octáviában is ilyesmi van.Előre is köszi, ha foglalkoztok vele. telefonom: 30-9148152
hűűű, hát ez kellemetlen:)))) nekem csak a fülke nélküli kis kéthengeres teccik, de az nagyon!!!
nem tom mennyiért ment el, de van gondja az öregnek, meg kell a pénz rendbe tenni a tanyáját... egy kis zetort akar összerakni, és azzal csinálni mindent:) a többit meg eladja... a holder remélem sose kel el, mert akkor hátha örökölhetném:)))
na majd holnap rákérdezek, van e neki ilyenje..., hátha! ugyis jön a moslékért a konyhára.
Ami fülkés az mind hátulbeszállós:D De élete legnagyobb hibáját követte el ha egy 1000-es Dutrát eladott ha meg olcsón adta el akkor én követtem el életem legnagyobb hibáját hogy nem vettem meg:DDDDDD
Inkább adta volna el azokat a játékszereket amikről tettél fel képet. Na ma vettem papirszűrőbetétet az üzemanyagszűrőbe uh megcsinálom az üzemanyageláátást ma. hétvégén meg ha minden jól megy kilakatoljuk a fülke alját, az egész zártszelvényvázat kicseréljük.
Még mindig keresek UE 28(4X4) 67 előtti Dutrához gépkönyvet alkatrészkatalógust, mert sajnos Gergőt nem érem el már egy hete aki igért nékem iylet.
Dede vagyunk csak biztos mindenki a traktorját babrálja.
Én pl azt teszem a szabadidőben, talán éljen május 1 alkalmából most a hosszu hétvégén meg tudjuk kicsit nyomni a dolgot. és már csak a festés lesz hátra. Tegnap feltetem próbapadra az önindítót és pikk pakk működött. Minden vezeték gyönyörűen be volt fogatva nem oxidálódott és még a gyári Csepel. Uh ez tetszett. A csoportkábel ujrakötéséhez vagyok egy kcisit lusta de majd megoldom. Valakinek esetleg akkutöltésmérő gyári????? Mert jelenleg az olajnyomás a höfok meg a töltés iylen gány NDK müszerek nem akarom igy hagyni. Olajnyomásmérőm már van gyári.
Ide is beirom, hatha nem nezel mar be az U-Csepel topicba (tudod, onnan iranyitottalak ide): emlitetted, hogy volt a csaladban Nepmotor, nincsenek rola esetleg fotok, csaladi kepek, amin latszik? Szerintem nagyon erdekelne par embert. Ha esetleg akadna ilyesmi, akkor beszkennelhetned es feltehetned valamelyik magyar motorkerekparokkal foglalkozo topicba. Koszi.
Van egy UE 28-as DUTRÁ-m és épp felújítás kellős közepén vagyok,de nagyon szükségem lenne a gépkönyvre. A trakesz nagyon jó állapotban van fasza ropogós a hangja igazi Csepeles, nem rég lett az is felujjítva. Kb 85%-ig eredeti a gép jelenleg, de szeretném elérni a 90%-ot a minősítés miatt.
Dobok egy képet a vas-ról. Ha ez elkészül akkor egy 50-es Dutra lesz a soron már várakozik ő is a felújításra.
Ha vki tud nekem gépkönyvet szolgáltatni nagyon nagyon hálás lennék
gyomán (békés megye) vannak egyik ismerősömnek eladó trakeszai.
- 57-es(?) holder, lásd mint a 38-as hsz. gyári fűkaszával, napi használatban:)
- bulgár vagy mittomén. lánctalpas kis jószág, nem az MTZ motoros, hanem perkins! ez is lábon jár, van rajta homlokrakodó, de asszem anélkül adná.
- valami piros rettencs is van. német, 52-es kiadás, 22 lovas, kéthengeres dízelmotorral. majd az okosok megmondják milyen márka:) talán "g" betűvel kezdődik. a hajtása olyan, mint a zetornak, hogy lehet emelgetni, rövídítgetni a gépet. ez mondjuk hengerfejes, de tán kész van már hozzá az új!
- nem beszélve a rengeteg kincsről, ami szanaszét hever az udvaron!
árakat nem tudok, de meg van valahol a neten is hirdetve:)
ha valakit érdekel, irhat ide is, előkeresem az öreg számát
tegnap sikerült hazaszállítatni a vater "új" trakiját.....SUPER ZETOR 50-es
elsö tulajtól jött,a család egyik barátjától,eredeti gépkönyv megvan,földet sose látott a gép!!csak vontatásra használták egész életébe,egy ringlispilt vontatgattak vele,a kardántengely még gyárilag le van sapkázva,a hidraulikával egyetlen egyszer emeltek egy vasat........majd lesznek képek világosba is,hétfön megyek arra....