Szia, én foglalkozom a ballonnal, emitt a számom ha hívna valaki: 06-309902903 vagy a honlapon is van elérhetőség, akár email, akár telefon: sétarepülés.hu Így, ékezetekkel van :)
Amúgy egy D1 vényóc a követőautónk, egyúttal a L.R. élmény is letudható, hacsak nem akar eljönni velünk egy túrára, vagy kimegy hozzátok :)
ugy emlekszem valamelyik kollega foglalkozik holegbalonos dologgal, ki lenne az? Az asszony unokaoccse most erettsegizik es gondolkozdunk neki egy ajandek repulseben.
rackeven volt/van a Korax nevu ceg, nekik volt/van ilyen cuccuk ha jol emlekszem. 96-ban az elektronikai nyari gyakorlatot naluk csinaltam mert helyben voltak.
Érdekes, hogy csak a bal hátsó ér bele, a jobb oldali éppen bemegy a kerékdobba. Vagy a futómű van balra, vagy a kasztni jobbra picit. Szabni kell sajnos kicsit. Na meg elöl a határoló csavarokon állítani kell.
De viszont izmosabbnak néz ki vele: :) Aszfalton mondjuk 60 felett pont olyan, mint egy légvédelmi sziréna.
Ez a videó az országodban sajnos nem érhető el, mivel az UMG-hez tartozó zenéket tartalmazhat, amelyek használati jogairól nem sikerült megállapodást kötnünk a GEMÁ-val.
Lehet, hogy bele fog lógni az oldallemezbe, egy ideig darálni fogja, utána csöndbe lesz. Vagy dekopírral korrigáld a karosszériát, előbb utóbb jó lesz :)
Kicsit nehézkesen működik a kormány szervó. Szépen eszi is az olajat a vas, a pumpa tengelye pedig vízszintes irányba megindult kifelé, a szíjtárcsával együtt..... gondolom, megérett a vele való foglalkozásra.
Véleményem szerint eleve nem kell túlmerevíteni a lökhárítót. Persze jól néz ki a kocsi elején egy faltörő bak, de az első koccanásnál nem a lökhárító, hanem az alváz fog sérülni, az meg annyira nem jó üzlet.
Gyalogos védelmére fel kell szerelni egy kanapét előre, az a gallyak ellen is véd, az ágynemű tartóba elfér a csörlő, a karfákra a szúrófények, stb...
Annak idején a 90-es defiket 2400 kilora mérték. Nálam feltétel volt, hogy legalább 2550 legyen. Hát raktak bele a gyárban erősebb rugókat.
Az idézetet keresheted, mert nincs.
Nekünk kell megoldani. Vagy a lökös rögzítését kell energiaelnyelőre csinálni. Ezt kisipari módszerekkel, vagy már kész autó átrajzolásával nehéz megoldani. A megfejtés máshol van. De ez még tittkoss. Elsőbb megcsinálom az enyémen, irány a szabadalmi hivatal, aztán eladom nektek is az ötletet. :-)