Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Valóban nagyon jól néz ki, számomra egy a kérdés hogy a motorjával is csináltak e valamit, mert ha nem akkor pár hónap alatt "gyönyörűen" fog kinézni, miután köztudottan (tapasztalatok alapján) elég kormolosak voltak amikor eredeti szinükben tündököltek!
ha ausztriában - és nálunk szerencsésebben fejlődő országokban - nem akadnak fent ezen (ti. az utasok, hogy mivel jutnak el a-ból b-be, valamint a vasút is úgy komponálja a kottát, ahogy éppen erőforrása van rá), akkor ungarisztánban ugyan mindek?