Kb annyit én tudok is spórolni, de akkor nagyon nyugdíjas stílusban kell vezetni (2000rpm-ig), akkor meg minek a 136ló? Ha csak "kényelmesen" közlekedek és nem akarok (márpedig nem akarok) állandóan a fogyi mérővel foglalkozni, akkor 7 fölé megy.
Akkor ezek szerint megnyugodhatok, mert nekem tök ugyanezek a fogyasztások jönnek. Viszont néhol olyan varázsszámokat lehet olvasni, hallani, hogy én a sajátomat elkezdtem sokalni. Elvittem pár helyre, de minden rendben volt a kocsival, hát akkor, hogy lehet, hogy másoknak 5-6 liter között áll meg?
A legkirívóbb - mosásra várva - egy Citroen C5-ös csóka volt (2.0HDI), aki panaszosan azt mondta, hogy neki meg van chip-pelve 150Le-ig és 5.5-et eszik, amit ő személy szerint soknak tart...........
Ezek után én a chip nélküli 407-esemnek a fogyasztása már direkt szégyennek tűnt...
De ezek szerint nem én vagyok az egyedüli "szégyenkező" és ez már önmagában is hangulatjavító tényező...
Kisvadon. Nekem is volt a Turbóval problémám , sokan azt mondták felesleges fel ujitani,mivel az nem fogja sokáig ki birni. Én 550 euróért vettem tisza ujjat semmi próbléma nem volt vele. Hálistennek még most is szépen megy vele a kicsike.
Az 5 éves tapasztalatom az, hogy vegyes, de inkább városi használatban nyáron 7,6-8,0 liter közötti az átlagfogyim, télen 7,4-7,8 liter között ingadozik.
Tudod, az ember szívesen CSORNA egyet, nem véletlenül nyittattam ki mindenkivel a motorháztetőt, de mire valamit tudtam volna kezdeni, mindenki bezárta az autót!!!:)))
Nem aggódom, mert már tudom hol laksz,és nem lesz akadály a lakat!Ja, és biztosan lesz még ott ez-az! :)))
Szia kisvadon! A vásárlás teljesen biztonságos. Én már több esetben alkalmaztam, ma már azt hiszem nyelvet sem kell ismerni, mert magyarúl is működik a fizetési rendszer a PayPal is. A lényeg az, hogy csak akkor vonják le véglegesen a lét a számládról, ha átvetted a kifogástalan cuccot. Üdvözlettel: birobandi
Ugyan nem egy mélyenszántó gondolat, de megosztom Veled:
szerintem olcsóbban megúsztad volna, ha egy megegyező motorral szerelt autóból szereztél volna be egy működő turbót, mikor még volt rá lehetőséged... :P :)
Ez azonban már nem járható út, én kulcsra csukom a garázs ajtaját, remélem a találkozó többi tagja is így tesz... :)
Egyébként, a viccet félre téve, én is sajnálom, hogy nem szuperál rendesen az autód, és kívánom, hogy minél hamarabb és gazdaságosabban "talpra állítsák"...
Én is sajnálom, hogy így jártál a paripával. Szerintem is javítható, bár mérlegelendő, hogy mennyiért javítják (mit kell benne cserélni), és mennyiért lehet venni újat.
A tekerős gomb csak a ventillátor erősségének kézi felülbírálására van, a klímát az nem kapcsolja ki. Ha te kézzel a menüben kikapcsolod (Cut-off), akkor ki lesz kapcsolva, de az AUTO gomb, vagy az első szélvédő páramentesítése funkció azonnal visszakapcsolja.
A 407 ilyen, úgy tervezték, hogy a klíma mindig aktív, majd a kocsi kapcsolgatja, amikor kell. Nyáron hűtésre használja, télen pedig párátlanításra. Ettől függetlenül a befújt levegő télen meleg lesz, csak a klíma kiszárítja, mielőtt a radiátoron keresztül menne.
Az AUTO gomb nem egyenértékű a legtöbb kocsinál lévő A/C vagy hópihe jelű gombbal, ami csak a klímát kapcsolja. Itt az AUTO a fűtés teljesen automatikus vezérlésére vonatkozik, ahol te csak a hőmérsékletet állítod be, minden mást a kocsi. Az, hogy az AUTO feletti fény nem jelez,csak azt jelzi, hogy vagy a ventillátor erősségét vagy a begújt levegő irányát kézzel felülbíráltad, a klíma attól még bekapcsolhat szükség szerint. Csak akkor van kikapcsolva, ha az A/C OFF van a kijelzőn.
Ha zavar (mert érzékeny vagy rá), akkor a menüben kapcsold ki, és kerüld az AUTO gombot és a szélvédő páramentesítését. De ha jót akarsz, azért néha télen is járasd a klímát, nem szeret fél évig állni. Azt szokták tanácsolni, havonta egyszer mindenképpen használd. Amúgy ha nem zavar, javasolt bekapcsolva hagyni télen is, feleslegesen a kocsi sem járatja a klímát, ha nincs rá szükség.
Sajna ilyen a benzines 2000-es városban. Páromnak Citroen Picassoja van hasonló mocival. 12 lityi alatt csak akkor van az átlag fogyi, ha elviszen kicsit országúti forgalomba. :)
Állítsd aut módra és 23-24 fokra a belső hőmérsékletet. Meglátod jó meleg lesz. Persze csak üzemi hőmérséklet közelében, hideg motornál nem fűt azonnal.
Szia bojelka! Itt a fórumon többségében dizelesek vagyunk, -bár azért van benzines topiktárs is, sőt 2,0 benzines is, szerintem teljesen korrekt amit tapasztalsz. Feltételezésem szerint ez kb. 7L-es országúti fogyasztást takar, ami egy 2 Literes benzines géptől nagyon rendes ügyködés. Üdvözlet: birobandi
Nemrég vettem egy 2000-es benzinest, ez azért jól megy. Főleg Pesten használom, néha hétvégén azért megyek vele Balcsira, vidékre. Pesten 11 liter alatt nemigazán úszom meg, bár az elmúlt 1800 km átlaga 8.6 a gép szerint. Ez szerintetek amúgy reális? Mármint a Pesti minimum 11 liter és az átlag 8.6?
Szia zumi1974! Nem teljesen értem, amit írsz. A fütés a klima üzemben hagyása mellett működik normál módón. Én azt javaslom, hogy nyomd meg az aut. gombot és a kék-piros billenőkapcsolóval állítsd be a kivánt értéket. (pl. 22) Esetlgesen a menü-klima alatt nézd meg, hogy nincs e kikapcsolva, bár úgy emlékszem, hogy az aut. gomb megnyomása ezt is felűlírja. Az alábbi segítséget tudom még adni: