Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hotib Creative Commons License 2007.06.13 0 0 240

Valaki megtudná mondani a 28 as dutra feszültség ejtö ellenálásának értékét?

Kaptam egy ujjat,de az elégette a izzitógyertát, lehet hogy az csepelé?

FügeGLX Creative Commons License 2007.06.13 0 0 239

Valakinek esetleg U28 felirat????,

Megkímélném  magam egy alulemez faragástól, a séma már megvan csak ki kéne vágni, gondoltam megkérdezem hátha valaki díszenk használ egyet. Lehet vele szántani egyet a hofherral gyári ekével és még hideg cseh sört is kap mellé:D:D:D:D:D:D:D:D

FügeGLX Creative Commons License 2007.06.13 0 0 238

Ja nem rossz a gép, bár én inkább UE 28 párti vagyok, nem kell nekünk 50 le-s traktor. De mindenképp fel lesz újítva.

 

Csináltam még pár képet, meg itt van a dutra is már kezd egész traktor formája lenni:D:D:D Csoportkábel fűzés van soron :-/

Előzmény: csepzone (236)
Fóti Gyula Creative Commons License 2007.06.13 0 0 237

                                                                             MEGHÍVÓ

                                                   A Blue Scorpions MC-Pannonia MGTSZ

Kurucz György tiszteletére rendezett IV. Galgamácsai veterán motorkerékpár hegyifelfutó versenyre és magyar motorkerékpárok találkozójára.

                                                        Tisztelt Veterános Barátunk!

Engedje meg, hogy tisztelettel meghívjuk Önt és klubját, kedves családját és barátait a 2007 június 24-i rendezvényünkre amit Galgamácsán tartunk.

A Blue Scorpions MC és a Pannonia MGTSZ (Magyar Gépjárművek Túra Szakosztálya) a galgamácsai verseny keretén belül magyar motorkerékpárok szépségversenyét rendezi meg, amin a részvétel ingyenes. Aki a szépségversenyen részt vesz és úgy gondolja, hogy motorja nem csak szép, hanem jó is és a versenyen is indulni szeretne, az az idén a rendezőktől a legnagyobb kedvezményben részesül és nevezési díj nélkül vehet részt egy külön magyar motorkerékpároknak tartott egyenletességi ídőmérő versenyen.

Gépátvétel 7.00-9.00 óráig

A versenyen résztvevők számára kesztyű, sisak, zárt ruházat kötelező!

A verseny után Galgamácsa önkormányzata minden versenyzőt vendégül lát egy tál bográcsos ételre.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk és kérünk mindenkit, hogy ezt a meghívót minél több társunknak juttassa el, aki rendelkezik, vagy csak érdeklődik bármilyen veterán motorkerékpár iránt.

Veterános üdvözlettel: Fóti Gyula,Pannonia MGTSZ

Elérhetőség:06 20 3 421 373 vagy fotigyula@freemail.hu ,


csepzone Creative Commons License 2007.06.12 0 0 236

annyit nem megy....hobby szénatermelést folytat az öreg....:)))

 

 

na ez akkor neked családi erekje is lesz....

Előzmény: FügeGLX (235)
FügeGLX Creative Commons License 2007.06.12 0 0 235
Háát fene tudja, talán ha napi igénybevétel legalább 6-8 óra, nem hinném, hogy ennyit menne, ha a vizhőfok jó akkor ne bántsátok, szellőzik ott eleget. Ja szép álapotu annyit megért télleg. Köszönöm könyvem nekem is van mert a nagyfaterom első traktorja ilyen volt az 1000 dutra meg a 75-ös dt előtt.
Előzmény: csepzone (234)
csepzone Creative Commons License 2007.06.12 0 0 234
ja van eredeti gépkönyv is hozzá...ha neked nincs tudok fénymásoltatni!!!
Előzmény: FügeGLX (232)
csepzone Creative Commons License 2007.06.12 0 0 233

annyiért kiválló volt mi a negyedik hatszámjegyüért vettük,de állapotát tekintve szvsz megérte elsö tulajos,kardant soha nem használta,a hidraulika is csak egyszer dolgozott,egy ringlispil-céllövöldét vontatott gyártása ota.....

 

 

 

a téli motorfedelet érdemes levenni nyárra??

Előzmény: FügeGLX (232)
FügeGLX Creative Commons License 2007.06.12 0 0 232

Jahh lehet félre értettél, ajtó ezen is csak hátul van. Máshol nem is lehetne a bukócső végett, sztem ne csináljatok vele semmit, mert ránézésre nagyon egyben van mindene, sőt még a téli motorháztető is megvan az oldalán, az sajna nekem hiányzik, de igazából csak disz szerepet tölt be.

 

A traki mint mindig alkalmi vétel volt, a legelső 6 számjegyü szám volt az ára. Uh nem lehetett otthagyni.

 

Előzmény: csepzone (231)
csepzone Creative Commons License 2007.06.11 0 0 231

aha....értem ezt az ajtó dolgot mert a vater is munkára vette nem igazán dísztraktornak (tehát gépként lesz nálunk üzemeltetve és csak késöbb kerülhet tiptopra) és panaszkodik rá hogy át kell másznia a kaszán,szárzuzón.....

 

 

 

hú hát ennyre nem vizgáltam át a sárvédö dolgot,de ha valamelyik hétvégén megyek megnézem és csinálok közeli képeket!!!akkor többet tudok mondani....

 

 

 

drága volt a trakid??

Előzmény: FügeGLX (230)
FügeGLX Creative Commons License 2007.06.11 0 0 230

Igen a bukócső gyári rendelhető tartozék volt, és a tetején ponyva volt varrva mint nektek és az elejéből egy rész nyitható volt mint egy tetőablak, az is lesz.

Az a keret is gyári ami nektek van ,de sokan becsinálták lemezzel azt a csőkeretet és a beszállónyilásra tettek egy ajtót is nekünk iylenre van átalakítva.

 

Viszont egy kérédésem lenne. A doblemez és a fülke oldala összeillesztésénél milyen profilu gumival van megoldva???? egy U profilu gumi??? vagy L alaku és fel van szegecselve a fülke oldalára???

 

Előzmény: csepzone (229)
csepzone Creative Commons License 2007.06.11 0 0 229

hüüü  ez nagyon jó!!tetszik ez a szállítmányozás is,nem egyszerü forma....

ugyanilyet vett a vater,ugye nem rég...tényleg korábban igértem jobb képeket

tessék:

 

 

 

egyébként a bukócsöved eredeti tartozék??

Előzmény: FügeGLX (228)
FügeGLX Creative Commons License 2007.06.10 0 0 228

Sziasztok!

 

Ma új családtag érkezett a hofherr és a 28-as mellé. Egy bukócsöves 50-es Super Zetor.

 

Egy mobil gattert hajtott szegényem uh a fűrészpor sok helyen megtalálható rajta olajjal vegyítve, de egy uj akksit beletettünk és már tutult is. dekompresszprral 4-et fordult visszanyomtam az első röffre indult. Na persze kapott dúsítót is.

 

Itt épp a daruzás pillanatai láthatóak.

 

 

 

 

 

 

 

Igy fog kinézni a nyár végére.

 

FügeGLX Creative Commons License 2007.06.07 0 0 227
Köszönöm Tibor az anyagot, megkaptam, biztos hasznát fogjuk venni, jócsávó a dudu is:D:D
Előzmény: hotib (218)
dakaros Creative Commons License 2007.06.04 0 0 226

Hahó!

 

A motorrol csak anyit .hogy kikell hozni a mühelyböl egykicsit leporolni.Aztán csinálunk rola képet.Utánna majd felrakom ide.Bocs nem Gy-s házán lakom.

ÜDV.

Előzmény: bobekTLF (225)
bobekTLF Creative Commons License 2007.06.04 0 0 225

Szia!!!

Ja a láng lesz a következő fegyverem, csak fatert meg kell sürgetnem, hogy cserélje ki a disszupalacot...

Egyébként azok az alkatrészek, meg a motor lehet érdekelne a haverodnál...

Te laksz Gy-s-házán ugye? Mert akkor már telefonon beszéltünk...

Előzmény: dakaros (224)
dakaros Creative Commons License 2007.06.03 0 0 224

Helló!

Megnéztem a rajzot.Szerintem egy jóerös körmöslehuzó kell hozzá.Aminek vastag az orsoja ,és kicsi a menetemelkedése.Lánggal megmelegiteni/gáz-oxigén/de a fogaskerék ne égjen meg!Gondolom ezt te is tudtad? Nemtudom tudtam-e segiteni?

A kollégámnak is van ilyen motorja.Lehet hogy eladára kerül.A gépet már elvitték,ez tartalék motor volt.Maradt még egy-két apróság.Üdv.

Előzmény: bobekTLF (223)
bobekTLF Creative Commons License 2007.06.01 0 0 223
A Csepellel bamakoba forumra tettem fel valamit...
Megszakértenéd nekem? Te már bizti szedtél szét pár darab dt213c blokkot...
Ja és köszi!!!
Előzmény: dakaros (221)
jogepek Creative Commons License 2007.05.30 0 0 222
szerintem meg szarabb, ahogy egyre többen vannak jelen. Pár éve még rendesen a faluban volt, nem kint a pusztán a tűző napon. Hamarabb lemotoroztunk 10 kilóméterre egy lévő étterembe zabálni és vissza, mint ahogy ott kaptunkvolna kaját, akkora sor volt.
Előzmény: dakaros (221)
dakaros Creative Commons License 2007.05.27 0 0 221

Sziasztok!

 

Igen,mi  voltunk BOKOR-ban traktormajálison.Nagyon szuper volt.Évröl-évre egyre jobblesz.Párképet én is raktamfel itt az index forum "Csepellel bamakoba" oldalra.Csá mindenkinek.

Előzmény: hotib (218)
FügeGLX Creative Commons License 2007.05.27 0 0 220

Heló! sztem elírhattad a címet vagy csak csak egyszerűen nem jött át, de a freemail-en nem kaptam semmit tőled, sem a céges emilre.

Előzmény: hotib (218)
zacy Creative Commons License 2007.05.25 0 0 219
Senki nem tudja hogy ez mi ez ez?
hotib Creative Commons License 2007.05.25 0 0 218

FÜGE olvasd el a fremail oldaladat.

Volt valaki traktor majálison.

zacy Creative Commons License 2007.05.20 0 0 217

Sziasztok, ne hari hogy beirok ide minden előzetes nélkül, de meg tudjátok szakérteni mi ez? Egy nagy tekercs van a belselyében, amit egy fogaskerekes csúszóérintkező oszt két hengerre vagy legallábbis kétirányba, jelzés felirat ennyi  :38

 

 

 

 

FügeGLX Creative Commons License 2007.05.19 0 0 216

Ha küldök neked postán egy dvd-t akkor meg tuddo nekem irni ezeket??

 

Vagy netán ha legalább 2Mb-es neted van elmegy a www.fileposta.hu oldalon, de nem hinném,hogy erre vetemednél:D

 

bvamosi@konkoord.hu, vagy bvamosi@freemail.hu az e-mail cimek ha elküldöd nekem a postai cimedet akkor küldenék lemezeket.

 

Nekem van gyári bőrkötésű könyvem Zetor 50-hez meg 1000-es Dutrához, tervezem a beszkennelését és letölthetővé teszem egy nyilt honlapon a neten.

Előzmény: hotib (207)
FügeGLX Creative Commons License 2007.05.18 0 0 215

Hála isten ehhez nem kell semmi, kerekek is megvannak csak már felbakoltuk.

 

mindenesetre megforgattam a lendkereket, kitekertem a szivarnyilást és elég messze kilökte uh veri happy

Előzmény: csepzone (214)
csepzone Creative Commons License 2007.05.18 0 0 214

húúúú....ez nagyon ász.honnan keveredett elö????

a vatérán,meg a használtautón is láttam hozzá cuccokat kerék...stb de horror árakon....

Előzmény: FügeGLX (212)
pléhúsz Creative Commons License 2007.05.18 0 0 213
Azt tudjátok, holnap Bokor traktor majális. Dutra cécóval.
FügeGLX Creative Commons License 2007.05.18 0 0 212

Ma uj tagja lett a családnak!

 

Egy Hofherr G-35 eredeti állapotban egy hozzávaló mechanikus ekével. amint kész a Dutra nekiugrunk.

 

a vasszörnyeteg mellett a félkész dutra figyel.

A hofherr évjárata 1956-talán részt vett a forradalomban is:D

hotib Creative Commons License 2007.05.18 0 0 211

Az 5611 zetor önindito elsö pajzsát kell kiköszörülni kicsit hogy neérje el afogaskoszorut, mert az öninditótőcsavarnál 1centi diferancia.

De megéri átalakitani mert a zetoré bendixes,kevsebb aramót veszfel, és alapjáraton forgatja amotort.

Füge ha szügségdvan 1-2 oldalnyi dok.ra valamiröl azt emailben el tudok küldeni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!