Megkímélném magam egy alulemez faragástól, a séma már megvan csak ki kéne vágni, gondoltam megkérdezem hátha valaki díszenk használ egyet. Lehet vele szántani egyet a hofherral gyári ekével és még hideg cseh sört is kap mellé:D:D:D:D:D:D:D:D
Kurucz György tiszteletére rendezett IV. Galgamácsai veterán motorkerékpár hegyifelfutó versenyre és magyar motorkerékpárok találkozójára.
Tisztelt Veterános Barátunk!
Engedje meg, hogy tisztelettel meghívjuk Önt és klubját, kedves családját és barátait a 2007 június 24-i rendezvényünkre amit Galgamácsán tartunk.
A Blue Scorpions MC és a Pannonia MGTSZ (Magyar Gépjárművek Túra Szakosztálya) a galgamácsai verseny keretén belül magyar motorkerékpárok szépségversenyét rendezi meg, amin a részvétel ingyenes. Aki a szépségversenyen részt vesz és úgy gondolja, hogy motorja nem csak szép, hanem jó is és a versenyen is indulni szeretne, az az idén a rendezőktől a legnagyobb kedvezményben részesül és nevezési díj nélkül vehet részt egy külön magyar motorkerékpároknak tartott egyenletességi ídőmérő versenyen.
Gépátvétel 7.00-9.00 óráig
A versenyen résztvevők számára kesztyű, sisak, zárt ruházat kötelező!
A verseny után Galgamácsa önkormányzata minden versenyzőt vendégül lát egy tál bográcsos ételre.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk és kérünk mindenkit, hogy ezt a meghívót minél több társunknak juttassa el, aki rendelkezik, vagy csak érdeklődik bármilyen veterán motorkerékpár iránt.
Veterános üdvözlettel: Fóti Gyula,Pannonia MGTSZ
Elérhetőség:06 20 3 421 373 vagy fotigyula@freemail.hu ,
Háát fene tudja, talán ha napi igénybevétel legalább 6-8 óra, nem hinném, hogy ennyit menne, ha a vizhőfok jó akkor ne bántsátok, szellőzik ott eleget. Ja szép álapotu annyit megért télleg. Köszönöm könyvem nekem is van mert a nagyfaterom első traktorja ilyen volt az 1000 dutra meg a 75-ös dt előtt.
annyiért kiválló volt mi a negyedik hatszámjegyüért vettük,de állapotát tekintve szvsz megérte elsö tulajos,kardant soha nem használta,a hidraulika is csak egyszer dolgozott,egy ringlispil-céllövöldét vontatott gyártása ota.....
Jahh lehet félre értettél, ajtó ezen is csak hátul van. Máshol nem is lehetne a bukócső végett, sztem ne csináljatok vele semmit, mert ránézésre nagyon egyben van mindene, sőt még a téli motorháztető is megvan az oldalán, az sajna nekem hiányzik, de igazából csak disz szerepet tölt be.
A traki mint mindig alkalmi vétel volt, a legelső 6 számjegyü szám volt az ára. Uh nem lehetett otthagyni.
aha....értem ezt az ajtó dolgot mert a vater is munkára vette nem igazán dísztraktornak (tehát gépként lesz nálunk üzemeltetve és csak késöbb kerülhet tiptopra) és panaszkodik rá hogy át kell másznia a kaszán,szárzuzón.....
hú hát ennyre nem vizgáltam át a sárvédö dolgot,de ha valamelyik hétvégén megyek megnézem és csinálok közeli képeket!!!akkor többet tudok mondani....
Igen a bukócső gyári rendelhető tartozék volt, és a tetején ponyva volt varrva mint nektek és az elejéből egy rész nyitható volt mint egy tetőablak, az is lesz.
Az a keret is gyári ami nektek van ,de sokan becsinálták lemezzel azt a csőkeretet és a beszállónyilásra tettek egy ajtót is nekünk iylenre van átalakítva.
Viszont egy kérédésem lenne. A doblemez és a fülke oldala összeillesztésénél milyen profilu gumival van megoldva???? egy U profilu gumi??? vagy L alaku és fel van szegecselve a fülke oldalára???
Ma új családtag érkezett a hofherr és a 28-as mellé. Egy bukócsöves 50-es Super Zetor.
Egy mobil gattert hajtott szegényem uh a fűrészpor sok helyen megtalálható rajta olajjal vegyítve, de egy uj akksit beletettünk és már tutult is. dekompresszprral 4-et fordult visszanyomtam az első röffre indult. Na persze kapott dúsítót is.
A motorrol csak anyit .hogy kikell hozni a mühelyböl egykicsit leporolni.Aztán csinálunk rola képet.Utánna majd felrakom ide.Bocs nem Gy-s házán lakom.
Megnéztem a rajzot.Szerintem egy jóerös körmöslehuzó kell hozzá.Aminek vastag az orsoja ,és kicsi a menetemelkedése.Lánggal megmelegiteni/gáz-oxigén/de a fogaskerék ne égjen meg!Gondolom ezt te is tudtad? Nemtudom tudtam-e segiteni?
A kollégámnak is van ilyen motorja.Lehet hogy eladára kerül.A gépet már elvitték,ez tartalék motor volt.Maradt még egy-két apróság.Üdv.
szerintem meg szarabb, ahogy egyre többen vannak jelen. Pár éve még rendesen a faluban volt, nem kint a pusztán a tűző napon. Hamarabb lemotoroztunk 10 kilóméterre egy lévő étterembe zabálni és vissza, mint ahogy ott kaptunkvolna kaját, akkora sor volt.
Igen,mi voltunk BOKOR-ban traktormajálison.Nagyon szuper volt.Évröl-évre egyre jobblesz.Párképet én is raktamfel itt az index forum "Csepellel bamakoba" oldalra.Csá mindenkinek.
Sziasztok, ne hari hogy beirok ide minden előzetes nélkül, de meg tudjátok szakérteni mi ez? Egy nagy tekercs van a belselyében, amit egy fogaskerekes csúszóérintkező oszt két hengerre vagy legallábbis kétirányba, jelzés felirat ennyi :38