Az mitől lehet, hogy néha a kocsi (2008 530D LCI automata 187e km) 2ből 3ba, csak magas fordulaton hajlandó elváltani.
Általában 1800 körül szépen ellvált, de van amikor gondol egyet és 2500 körül hajnalndó csak elváltani, de akkor is elég agresszíven, nagy rántással. Mióta nálam van a kocsi ilyen, de most, hogy bejött a hűseb idő, mintha többször csinálná. (bár mostanában inkább csak városba mászkállok vele, hoszabb utakra most nem megyek vele)
A jelenség általában elmúlik ha újraindítom, de volt már oylan is, hogy menet közben is helyre jött, és szépen váltott.
Váltoolaj, olajteknő, szürő, kb. 2000 km-re volt cserélve, de semmit nem változtattott.
Szia! Világít minden, annyi hogy elötte H7 es lámpák voltak benne most meg beépítettük a gyári bi-xenont.
Általában akkor írja ezt ha felállok az autóval egy kissebb dombra. Magasság állító lehet? Kis idő múlve eltűnik a hibakód és addig nem is jön vissza amíg sík terepen megy az autó, ha felállok valahová parkolni már megint előjön. idegesítő....
Ez a hibakód mit jelent???? ----->> Dipped beam right failure!
Egyébként az egyenetlen alapjárat valószínűleg megoldódott, azthiszem szar gázolajat tankoltam (LUKOIL).
Ma beleöntöttem egy jobbik féle doboz nagynyomású diesel injektor tisztítót, félig tankoltam MOL EVÓ dieselel,
álítólag abban is van valami tisztító adalék, és járattam, mentem vele 100 km-ert és semmi rángatás, alapjáraton is szépen egyenletesen jár a motor. Remélem ez ügyben megnyugodhatok.
Sziasztok, vettem egy prof navit(kijelző,ccc modul, antenna)a meglévő business helyett. Meg tudna valaki mondani, hogy mit kell még beszereznem a kicserélés előtt?
Nekem volt egy E46-on M6 replika felni, nem volt vele semmi baj. 4 évig használtam, egyszer sem kellett gorgoztetni, viszont a gyári felnit kellett. Igaz a gyárit télen használtam, bár az utak mifelénk szinte egyformák télen-nyáron... De lehet, hogy pont ezzel szerencsém volt, kitudja. Egyébként e60-ra most nem vettem replikát, inkább maradtam gyári 17´ használt felniknél.
Szia! Az utángyártott és a gyári felni között az áron kívül csak pont egy felni a különbség :)
Nem vagyok szaki, de úgy tudom a különbség az, hogy gyárit kovácsolják, az utángyártottat öntik
Szerintem ne vegyél utángyártottat, átlagos futásnál még ha kíméled is (amit nehéz ezeken az utakon) évente viheted görgőztetni, egy nagyobb ütéstől eltörik/eltörhet.
Használt gyári kerekeket szinte mindegyik fajtából kapsz jó állapotút (jó áron) használtan.
(Az autómon több mint 4 éve használok gyári style 123-ast, soha nem volt semmi baja)
Majd amikor fogsz egy szimpatikus gödröt, érezni fogod a különbséget. Persze nem arról van szó, hogy a gyári felnikből nem lehet tojást csinálni, saját tapasztalatom hogy a gyári jobban tolerálja a magyar utakat.
Olcsó(bb) ár=minőség,rovására.Valőszínű a kátyúkat,rosszabb minőségű utakat nehezebben fogja viselni,viszont a felni javítóknál kapsz törzsvásárlói kártyát :)
Spider mintázatú használt vagy új alufelnit keresek. Tud valaki, barátságos árral együtt, segíteni? A méret jelenleg indifferens, valószínűleg a felnihez választanék majd gumit.
Mik a főbb különbségek gyári és replika termékek közt (mármint az áron kívül)?
Nem faceliftes E60-nál ha kiakarom cserélni a lámpákat faceliftesre akkor gond nélkül passzolnak a helyükre illetve kell programozni vagy valamit matatni a kábelekkel? Köszi!
Sziasztok kolléééégák, na szóval most én is erre vetemedtem hogy kérdezzek hátha valaki talákozott már ilyennel, E60-535D AKTÍVKORMÁNY fogta magát és elment egy negyedet eléggé idétlenül áll, (hozzáteszem!!!!!akku lemerült cseréltem) szerelő rátette a gépet kiütötte a sárgán világító kis kormányt nincs hibe nem hoz semmit viszont a kormány ugyanugy áll és rázza picit fékezéskor a bal elejét, viszont egyébként nem kopog nem lóg semmi!!!!!!!