A schiber tu biztositojat felulrol a masodik rovatkaba kell bepattintani. Ha nagyon lotyog a tu, akkor vegyel egyet (kb. 150 HUF). A lenyeg, hogy ha veszel tut, akkor annak fuggolegesen jol kell mocorognia. (vettem mar olyat ami szorult, el is lehetett dobni)
Sok sikert.
Ui.: ha a uszohaz fedelnel folyik a benzin, akkor csereld ki a tomitest (kb. 30 HUF)
Van egy motoros bajom.
A 207 mocim bezin szintje sok. Fúvóka tűszelep újjak, motor generálozva, de a motor füstöl. És megáll. Gyerty meg fekete korommal van tele. Hova és főleg hogyan kell a benzin szintjét beállítani ? Mert nem tudja senki. Vagy nem ?
Köszike. Ja igen a házban nincs jelölés !
Ákos
Pedálos Romet van-e azt nem tudom, de pedálos Komár az van.
Nyáron kell megcsinálnom, össze kell raknom, meg üzem képessé kell tennem nagybátyámnak.
Kék színű.
Engem egyszer elkapott a rendőr 12 éves koromba Komárral úgy, hogy unokatesóm ült hátul.
Neki volt jogsija így ő elvitte a balhét.
Ezután míg nem volt jogsim utcán nem mentem.
Én így úsztam meg.
Sziasztok.
Van egyaltalan pedalos romet? Ez nem olyan. De amugy jo otlet, majd mondom a babettas haveroknak :)
AZ a gaz, hogy majd csak majusban mehetek elvileg jogsit szereznem.
Tyt 001
Engem úgy kapott el, hogy a hugom fönt ült a csomitartón, és babettával robogtam (no jogsi). Nos eme tettemért hazág rohantam a személyimért, és vissza. Enyivel megúsztam. Ha ilyen fiatal vagy, godolj arra, hoyg eddig 6 év alatt 4x állított meg redőr, tehát lehet, hogy szerencséd lesz. Amúgy nem hiszem, hogy nagy balhé lenne, pláne romettal. Pedálos? Akkor mondd, hogy bringázni indultál, de valahogy beindult.......:)
EZ tudom kicsit off, de muszaly segitenetek!
MIt csinal a zseka, ha elkap a romettal (nincs jogsim,nincs szemelyim, mer meg csak 13 eves vagyok)?
Amugy 55 kmph megy vegre a kis gep.
Elore is koszi..
Tyt
Akkor mindegy, de ahhoz se menj többet! Amúgy, ha jól működik, nagyon jó az a két sebességes dolog. Sokkal jobban húz a gép. A haverom képes vele egykerekezni is. :)
Koszi!
(amugy meg a szerelo beszelt ra, a fene a jo dolgat, h "sok a gond a ket sebesseggel, igy jobb lesz". Lehet, h csak alkatresz këllëtt neki. De most mar mindegy, nem akarok vele foglalkozni)
Hali hZoli! Megbízhatóságból a babi nálam is jól vizsgázott. 5év alatt csak 3x kellet hazatekernem, sőt én csináltam már vele egy nap 250km-t is UFF ,a seggem bánta. Én sokat jártam itt pesten vele a fősulira, sőt futárkodtam vele, majdnem egy hónapot. Ha kis távolságról van szó, mindenképpen érdemes, mert rengeteg időt takaríthatsz meg vele, főleg, ha a belvárosban van elintézni valód. Én mindenhova motorral járok(simson, vagy babi). Nekem megér annyi pénzt, hogy ne aszalódjak a buszon, és a lehető leghamarabb ekintézhessem a dolgaimat. A forgalomtól meg nem kell félni, megszokod.
Hi, Degeczi. Miért alakítottad egysebeségessé? HA visszaalakítod többet ér. Szerintem., ha jó állapotú, 30-max40 az értéke.
Beszélj a Rafi-val! A mamájának tökéletes az, egysebességesként is. (szerintem) Amúgy mostanában baromira lementek az árak. Nekem van egy kis Garelli mopedom, van benne 950Km, de sehogy se tudom eladni.
Szió, Matiz! Találkoztam már ilyan jelenséggel. 3 oka lehet (207-es ről beszélve) Az egyik, hogy a tengelykapcsoloban, van egy biztosító gyűrü, amely megakadályozza, hogy a belső, tengelykapcsoló dob kijöjjön a helyéről. Ha ez kijön, beleérhet az úgynevezett vezető tárcsába, ami okozhet érdekes tüneteket. A másik ok, ha még beljebb haladsz, ott tűgörgők vannak. Nos nekem azok már szorultak meg, mert nem volt olaj a blokkban. Még esetleg az is lehet(mert láttam olyat is), hogy az indítási betét (abból van 3) elvesztette az egyik surlódó pofáját, és az bele akadt valahova.
A javításhoz nem árt, ha van lenkerék lehúzód, de megteszi egy jó kalapács is, hátulról kell megütni a lendkereket, de elötte a középső csavart ki kell szedni. (a másik 3 marad) Utána szétbarmolod a szimeringet 15X24X7 , alatta a zégergyűrű, és már szét is jött az egyész kuplung. Na mára ennyi, ha tovább kell bontani, írj ujra. Csáó!
Bátyám keresztanyjának vettek egyet, vadi újonnan. Hazavitték, ott kiderült, hogy nem ér le róla a lába. Soha nem ment vele, kb. 5km ha volt a mociban...aztán, évek múlva, eladták vagy nem is tudom mi lett a sorsa......
Az mas, persze, csak azert kerdeztem, mer' mintha szegedi lennel, vagy mi, de majd deliapro.
En az elsot (amit sokkal jobban szerettem, mint a masodikat, de egy 15 perces pizzazas alatt elloptak) igy, kb 17-ert vettem 89-ben, ezt a masodikat vmikor 90-91-ben mar valoban 30 kornyeken.
Hadd ne adjak tanácsot, mert már régen nem vagyok képben a témában. Szerintem jobban jársz, ha szétnézel valami hirdetési újságban.
Az enyém újkorában 14400 Ft volt, aztán én 15500-ért adtam tovább. Akkoriban emlékeim szerint 17000 körül volt újonnan. Aztán ahogy írtam, rövidesen 30000 fölé ugrottak az új árak.
Ja, de mennyit er ket horgaszbot? (igaz, az enyem vagy 20 evvel fiatalabb, szoval mindegy)
A jogsi nalam ugyan downgrade-el adott volt, de mondjuk a kotelezo bukohasznalat is egy erv az eladas mellett. Remelem, bicajra egy jo darabig nem vezetik be...
Nekunk is volt egy, 1972-es evjaratu, velem egyidös, merevfaru kis piros, de mar evek ota csak allt a muhelyben, nemreg atyam elcserelte 2 horgaszbotra. De jo is volt annak idejen, miatta csinaltam kismotoros jogsit anno.
Es most mennyi? Epp aktualis lenne:
van egy lassan 10 eves, eredetileg 2, kesobb 1 sebessegesre atalakitott Ebadtam. Meg 10ezret sem futott, ugyanis legalabb 5 eve mar nem volt beinditva, csak ott all a garazsban (feltehetoen nem is indulna be, az 5 eve benne lotykolodo benzin gondolom sok vizet folszedhetett mar).
Eladas lesz belole, de eddig nem siettem vele most azonban a szomszed mar nyaggat, h megis, adom-e.
Mi az a minimum, amit erdemes lehet elkerni egy ilyen (finoman szolva reg nem karbantartott, de amugy serulesmentes es nem lestrapalt) peldanyert?
Akkor talan tudsz segiteni. Babettat, Jawat meg eletemben nem szedtem szet, de mas motorokon meglepoen sok mindent megjavitottam mar. A Jawa-nak az a baja, hogy "beallt", allandoan hajtja a kereket a motor. Gondolom ropsulyos kupplungja van, es ott eghetett be, vagy mi a szosz. Talalkoztal mar ilyennel?
Sziasztok!
Nagypapám piros (1982-es) Babettáját kaptam meg tavaly ősszel.A motor kb. 3-400 km-t ment, és mivel száraz helyiségben letakarva tárolta, olyan csodás, rozsdamentes állapotban, újszerűen maradt meg; hogy természetesen nagy örömmel vettem birtokba. Kisebb (1-2 órás) "átpucolás" után várt rám a dicső feladat:mintegy 100 km-t tettem meg vele nagyszüleimtől az otthonomig!(2 húszperces pihenővel! - 3 óra tiszta menetidővel!:-)) Az év során minden nap(!) ezzel jártam suliba!Egyszer sem hagyott cserben, és alig kellett tankolnom!Én semmi pénzért nem válnék meg tőle.
Hanem idén Pesten folytatom a tanulmányaimat, és kíváncsi vagyok a véleményetekre:vajon érdemes lenne-e ott közlekednem vele? Nem tudom, hogy a közlekedés tempóját fel tudom-e venni vele?(max.40 km/h :-( )
Jó sok Babettá(zás)t mindenkinek!