ÚJ telekommunikációs és energia szolgáltató indult Magyarországon.
Az ACN az iparág vezető, meghatározó vállalata 18 éve, 4 kontinensen, 23 országban megbízhatóan működik.
Fő célja a legkorszerűbb technológia alkalmazásával a telekommunikációs és energia költségek csökkentése. Percdíj nincs!
Én azok közé tartozom akik az elején már hittek benne és azóta sem változott a véleményem. Ez valóban egy lehetőség de nem mindenkinek.
Nekem is van pl adapterem és 2-3 órát besszélgetek németországgal az ottani vonalammal és minden rendben működik.
Amit ne felejts el és tuti hallottad a prezin: A cég 19 éve ott van a piacon 19 éve ugyanaz a négy ember a tulajdonosa és a cég egyik leghíresebb szóvivője Amerika egyik leggazdagabb embere Donald Trump.
Nem forgalmazunk új dolgokat nem is találtuk fel a spanyol viaszt (azat már feltalálták) mi a már mindenki áltl jó ismert cégek szolgáltatásait közvetítjük mint telekom és energia bróker.
Magyarországon MÉG nem, de kb. 13 országban már szerződött partnere a T-Mobile az ACN-nek. Ja és még az Orange, a Vodafone. az RWE, az ENI és még jónehány cég... El lehetne ereszteni ezt a fonalat...
A fentieket elég egyszerű ellenőrizni, csak be kell menni egy webshopba és kiválasztani az adott országot. pl.: http://meli.acnshop.eu
Így a bringára költött pénz hasznosabb. De ha már van PC/laptop, internet, akkor mi a bánatos lóbrokiért nem Skypeon tezsik ezt, videókamerával.
Ja cask szólok, akinek Androidos telefonja van, ami mind 3G és Wifi képes, szedjen le Viber nevü ingyenes alkalmazást, elképesztő a tudása és a minősége. Megy még a hazai vidéki fos mobilinterneten is, wifi router közelében meg olyan mint a Matáv Szimfonikusok!! (akik a maguk idejében a 2. legjobb nagyzenekar voltak itthon.)
Egy vélemény: "Ha az ACN belemenne magyarazkodasba, inkabb mindenkit az rettentene el. Mindenhol tortenhetnek hibak, a gepek elromolhatnak, emberek felreuthetnek...en nem latam a riportot, nem is erdekel. Akkor aggodhatnank, ha nem javitana ki a hibat, arrol mar lehetne riportot kesziteni...A ceg 19 eve mukodik es az egyik legfontosabb alappillere a hitelesseg, a vilag legnagyobb direct ertekesito telekommunikacios cegerol van szo, ezt ne felejtsd, legy buszke ra, hogy vele dolgozol!:-)"
Valóban volt egy sajnálatos szoftver hiba, ami miatt több csekken 3 tizedessel nagyobb összeg jelent meg. Én magam nem láttam ilyet, de a számlalevél másik oldalán már helyesen szerepelt az összeg. Az ügyfélszolgálat a hiba észlelése után bocsénatkérő leveleket küld ki. Az üf és a képviselők elmondják, hogy természetesen nem kell befizetni a téves összegeket.
Na most, van olyan gázszolgáltató, aki tévesen előre kiszámlázott a fogyasztónak pár hónapot, és mivel a számla elkavarodott, a befizetés a téves összegről nem érkezett meg, le is kapcsolta a gázt...
Bár Szacsi29 abban az egy darab hozzászólásában (nekem van 12 év alatt 12.000) azt mondta, ezt tőlük kapta. Nem állította, hogy a pénzt, hanem a fizetési kötelezettséget, ha összerakjuk a puzzle-t.
Emberek. Ne szerződjetek lehúzós gecikkel. Ennél szofisztikáltabban már nem tudom mondani.
Most én is csak véletlenül vetődtem ide, és mivel alaposan érintett vagyok, beleolvastam mit írtatok azóta...
orion89, teljesen igazad van, nem valószínű hogy bárki idejönne a sikeres képviselők közül, elkezdeni érvelni...
Az időnket inkább azzal töltjük, hogy még sikeresebbek legyünk. Ezt pedig - többek között - azzal érhetjük el, hogy segítünk a csapatunk tagjainak, hogy minél több eredményt érjenek el. Ez egy fantasztikus dolog! Úgy csinálni a sikert és a pénzt, hogy ezzel másoknak is lehetővé tesszük ezeket. Illetve, ha segítünk másoknak sikert és pénzt csinálni, akkor mi is megkapjuk.
Ez az üzletépítés része. A szolgáltatások pedig világszínvonalúak.
Ha valaki ennél többet szeretne tudni, keressen pü-ben. Ne az itt megadott freemail-en, mert azt nagyon ritkán nézem meg...
Én ma voltam ezen a beszélgetésen, és itt és most olvasgatom a hozzászólásokat...
Néha elkeseredem, amikor valami tetszik nekem is, érdekel, és azt olvasom, hogy vannak, akik - (nem tudom igaz-e), hideget kiált a cégről...
A "hideg-melegből2 mennyi a meleg vélemény??
Babarózsa! Mennyi idő alatt lehet ebbe belejönni??
Akinek már van ilyen terméke, valóban jól működik??
Lejjebb valaki azt írja, hogy:
Majd álmodj nagyobbat, mert itt nem 100-200 e. forintos jutalékokról van szó, hónapról hónapra, évről évre!
Ezen mit értsek??
MOndjuk telefonálni én is szeretek sokat, vannak barátaim vidéken is, távol tőlem, és szeretünk telefonon sokat traccsolni...
Aki ezt az energia dolgot próbálta már, itt is az van, amit sokszor olvastam régebbena gas.hu -ról,hogy aki átlépett, hirtelen oda vágtak neki egy rakás kifizetni valót, amit nem biztos, hogy ki is tud hirtelen fizetni...
Itt is ez van?? Mert persze gondolom itt is át kell lépni az egyik energia szolgáltatótól a másikba...
Ha valaki az energia téren váltana, az tud jót írni róla??
Esetleg az fhajnalkarita@gmail.com e-mail címre várok válaszokat, azt az okostelefonomon is el tudom olvasni, ha nem vagyok itthon...
A többi e-mail címem nem jön be rajta...
A netet meg nem igazán használom a mobilomon, csak minimális összegűt, abból meg nem igazán lehet sokat netezni...
Viszont a levelezés elolvasására elég... És luxus is lenne annyifelé fizetni...
Hallgass jtx-re, ő mindent elmondott, ami szükséges. Tájékozódj, kérdezz olyat a környezetedben, aki már csinálja, és menj el minél több tájékoztatásra, nézz a cég után az interneten. Ezt így, egy fórumon keresztül nem lehet elmagyarázni. Meg kell hogy értsd az egész rendszer lényegét, utána dönts! Mindenféleképpen beszélgess több emberrel akik ebben dolgoznak. Én nagyon szeretem ezt csinálni. Én döntöm el, hogy mikor, kivel, és hol? Ennyi. Engem már az Atyaúristen sem fog lebeszélni erről! Bolivian pedig a legimádnivalóbb vitapartner azok között, akik valaha is megfordultak a fórumjainkon! Bármit is ír! :)))
Vigyázz Boliviannal, mert elkötelezett harcos válik belőle, ha az ACN-ről van szó! :)))) Remélem megérti az egész lényegét, és esetleg még ügyfél is válhat belőle! :)))