A Bravo még csak pár hónapja van meg, azt még nem szereltem, a Fiestán viszont nem olyan rég cseréltem hátul az általad említett alkatrészeket. Sztem volt vagy másfél óra, de ugye nem vagyok szerelő, nincs gyakorlatom.. :-)
Gondolkozom erősen, de szerintem a nyílt pénzügyi végű lízing csak akkor működik, ha ÁFA-s amit veszel. (ha működne is másképp, nem sok értelme van, mert a bruttó árra rádobják még egyszer az ÁFA-t)
Magánszemélytől ilyet biztos nem tudsz, de kereskedőtől is csak akkor, ha éppen visszaigényelhető ÁFA-s az autó.
csak amíg a Tripletek képben volt ( vagy van), azt mondtam/gondoltam, hogy "megúszhatom" a 100+ hatótávot ezekkel, és 3-3,5 körül.
Sosem fordulhat elő - a most keresett autóval-, hogy ki kelljen menni vele a Pomáz-Bpest, vagy - de ennek már tényleg minimális az esélye) a Pomáz-Esztergom hatótávból.
de mindenkinek írom: először is nagyon köszönöm mindannyiótoknak a beszélgetést - ne értsetek félre, be ne fejezzétek !! -, sokat tanultam ebből is, másodszor pedig pár paraméterrel kiegészíteném az infókat:
- tényleg elég ( lenne) az 50 km-es hatótáv, de akkor valóban nincs olyan, hogy "közbejön valami" és elugrom még ide-oda, tehát ezért gyúrok a 100+ hatótávra
- jó lenne kereskedőnél találni - vagy magánszemélytől megoldani - a nyílt végű lízinget, noha a "források teljes egészében rendelkezésre állnak" , egyéb okok miatt kell a lízing.
- a beszerzést aug-vége, szeptember közepére tervezem, addig felesleges, motorozok.
- A Tripletek kiesnek, Anya közölte, hogy ilyen csúf jószágot ne hozzak haza ( Mondjuk ez az utolsó szempont lesz).
- azt látom, hogy ebben az árkategóriában ( 4-4,5) valami herót mindig van:
- e-up töltés error ( face-n éppen most sír 2-3 ember emiatt)
- Leaf: akkudegradáció, a Visia felszereltségben a fűtőszálas fűtés
- Fiat: lengéscsillapítók, toronycsapágyak ( meg abban azért igen hülyén néznék ki, ez az egyik legnagyobb baja) :-)
esetleg várj október-novemberig, akkor állítólag elég sok, idén eladott eGolfot fognak átadni, előfordulhat, hogy valakik az 1. generációról váltanak az újra, és akkor a használt piaci kínálat nőni fog.
vagy vegyél most egy eUp-ot, amit novemberben lecserélsz egy eGolfra.
OBDElevent én is vettem, de az SOH érték azzal sem olvasható ki :(
Egyébként nagyon jó kocsi 2 felnőtt (max. 190 cm) és 2 gyerek (14 év alatti, max. 165-170 cm ig) részére. (Persze alacsonyabb sofőr esetén nagy lábtér marad a hátul utazók számára, az én 187 cm-el koppra hátra van tolva az ülést szűkös a lábtér).
A fogyasztása meg zseniális, nyáron a városi 130-160 km simán megvan (télen 100-110 km volt fűtéssel és vegyes használatban /város + országút + rövid autópályázás/). Ha még egy hőszivattyú is belefért volna ebbe a kialakításba.... (Vagy a 2 db 1F16A töltő, mint a Longe Range kivitelben).
A helyzet az, hogy 3-5 éves tervben különleges túrák szerepelnek különleges járművekkel. Szóval lenne helye a pénznek... (De motorcsónak biztosan nem lesz)
Nem kér enni a pénz.. Villanymotoros csónakod volt már? :-)
Írtam a TC-s Zombi Ivánnak, h ha tesztelik, ki kéne találni vmi metódust, ahol látszik, h mennyire ráver bármire az azonnali gyorsulás terén, de a Winkler fogja megírni a tesztjét.. De igazából ki kell próbálni, s megtér az ember.
A Triplet vs 24 Leaf (Acenta) vs WV e-UP versenyben nyári hatótávban (és töltési sebességben), alacsony fogyasztásban az e-UP verhetetlen.
24-es Leafet csak Acenta kivitelt szabad venni (és Gen2, 2014 utáni gyártásút), ha a hatótáv lényeges. A hátránya az akku degradáció (és az ebből adódó lassú villámtöltés, ha arra a használat során szükség van).
A Tripletel alacsony áruk miatt kedvezőek, de az akkudegradáció szemmel látható, kényelmi funkciók okán csak az I-Miev javasolt, mert abban lehet pl. töltés közben fűteni, a C-Zero, iOn ezt nem tudja).
Mindhárom típusból volt már, a Leafet imádtam, de a felvázolt használatra e-UP-ot vennék.
Az jó, ha van a kocsiban DC töltési lehetőség, csak az nem túl jó, ha annak használata az akkumulátor állapotán erősen meglátszik. Ebben a Tripletek mellett a 40-es Leaf vezető helyet tölt be. Úgy romlik az akksi állapota villámtöltések után, hoigy öröm nézni...