Nem kell azt méretni. egyszerűbb, ha szétszeded. Lehuzod a hengert, és megnézed, hogy az alsó gyűrű alatt van-e korom. Ha alatta eléggé kormos a dugó, akkor ott szökik a kompér, legalább a gyűrűket cserélni kell. Nekem is ilyen volt, és már a főtengelycsapágyakra is ráült a korom, ami ugye nem tul fasza. De nekem furatni nem kellett, elég volt bele az uj dugó+gyűrű. Azt, hogy kell-e furatni, onnan tudod meg, hogy van-e válla a hengernek.
Szedd szét, majd meglátod. Szólj, ha van vmi kérdésed, most itthon vagyok pár napig.
Joc
"De tényleg hiába tisztítod ki a gyertyát? Fogsz egy csiszpapirt és megcsiszolod rendesen. Utána sem ad szikrát 1általán?"
Kipróáltam egy már halott gyertyával megtakarítottam megcsiszoltam rendesen. Beraktam. elindult. Alapjárat nem volt. De azért ment. És nagyon büdős volt. Valahonnan pedig olyan hangok jöttek mintha kifújna valahol de nem a kipuffban:) Mostani gyaetya bele és műxik és nem fúj ki.
1. kérdés: Meghalnak a gyertyáid? Vmi szar a gyujtásodban, valaki okosabb megmond6ná. talán gyujtótekercs. Nekem könnyű, mert nekem itthon mindenem van, ami gyujtás rendberakásához kell. (tekercs, tirisztor, trafó) Szóval nekem a rendeberakás annyi lenne, hogy sorra kicserélnék mindent:D És ha megjavulna, akkor kiderülne, hogy mi volt a ludas.
De tényleg hiába tisztítod ki a gyertyát? Fogsz egy csiszpapirt és megcsiszolod rendesen. Utána sem ad szikrát 1általán?
"2. kérdés: a kuplungot kézzel nagyon könnyen tudom forgatni. Fel kéne fúrni?"
Gondolom, a lendekerékre gondoltál. Ha könnyű forgatni, kevés benne a kompresszió(kopmér;). Szerintem furatni kell, de akár az is lehet, hogy kifuj a hengerfejnél. Huzd meg, hátha jobb lesz:) HA nem, akkor szedd szét.
A 2sebességest nem ismerem, de van abban valami szabadondutó, vagy mi a rák, nem az szar neked, és azért állt meg veled a zútkereszteződésben?
Joc
Én nem kedvelem annyira a babettát csakhát ez van. Csak azért tartom karban meg ilyenek mert mondjuk 30 év múlva veterán lesz és hogy ne rohadjon szét addigra.
Szerintetek fúrni kéne?
Kösz hogy írtatok vmit.
Nem is gondoltam, hogy öreg papikon kívül még kedveli valaki a Babettát. Nem egy versenygép, de megbízható. Nekem Simsonom van, most ment egy szemvillanás alatt a blokk totálkárosra, de menthető...csak megragadt, dugón mélyszántások, hengerpalást alja letört és némi pusztítást végzett a főtengelycsapágyakban is. De simsonka él és élni akar!
Kicsit off lett. A babihoz sok szerencsét mindenkinek.Jó éjt!
üdv mindenkinek: nyunyuka(aki most talpig olajos és nagyon szomorú.)
Hali. A babi jó moci, felváltva hajtom a Simsonnal. Rá se kell nézni, csak a hajtószíj macerás és elég drága nálunk. 2800. 2x cseréltem először 3500 nál és most 4000 nél. Nem bírja a borsóföldet. Üdv.
OK.
Köszi
Na akkor kezdjük: Miért vág tönkre minden gyertyát úgy 200-300 km után? Ameddig jó addig a gyertya őzbarna majd amikor tönkremegy fekete.
Mintmár mondtam légszűrő nincs.
Nyugi én se vagyok nagy motoros (még) a jogsim is csak 1 hónapja van meg vezettem már jawa mustangot is de simsonon még csak ültem MZ-ről meg ne is beszljünk
Ennek sincs különösebb baja, csak nagyon ritkán van beindítva. Gimi, meg az egyetem ideje alatt rengeteget jártam vele, ma már inkább csak porosodik a garázsban. A melóhely közel van oda gyalog járok, máshova meg autóval. Ha messzebb lenne a munkahelyem, biztos hogy használnám, jobban megérné mint kocsival, vagy bkv-val. Pénzben, időben is.
Amúgy másmilyen motoron nem is ültem még soha. Illetve egyszer egy 125-ös Mz-vel mentem pár kört, de az már nekem nagyon nagy volt:)
Megtakarítottam a motort mentem haverhoz képet keszíteni:[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] Aztán az a buzi motor kereszteződés közepén üresbe teszi magát még az volt a szerencse hogy nem forgalmas úton volt. Pörgetem, pörgetem egyszer elkapja ránt egy bazi nagyot majd megy. na mindegy.
Ja és fönt vannak az új képek itt és itt.
Hihi az enyém 50et ment sik uton és egysebeséges volt:)
Elvileg léxűrővel jobban kéne mennie, mint léxűrő nélkül. Jó az úszószinted? Nekem léxűrő nélkül csak végre ment egy picit jobban, kis fordulaton gyengén huzott.
Engem az a gumicső szivatott meg nagyon, ami a karbit összeköti a vázzal. Be volt nyomódva az oldala, és minél jobban pörgött, annál jobban "összeszivta" a motor. Szóval minél jobban akart volna pörögni a motor, annál jobban beszűkült az a szar. Ezzel szenvedtem rengeteget, mire rájöttem, hogy egy ilyen kis szar baja van.
Szerintem az inditó röpsulyod kopott. Esetleg olaj ment a kuplungba.
Nem tudom de szerintem ne parázz hogy hidegegn nem megy ha az enyém 50-nel menne...
Amúgy az enyém hidegen sokkal jobb mint melegen könnyeb is indítani hidegen ha bazi nagyot fékezek nem akar lefulladni melegen meg fékezéskor ott kell még a gázt is huzogatni és a hangja is barátságossab