Keresés

Részletes keresés

Joceee Creative Commons License 2003.08.11 0 0 129
Nem kell azt méretni. egyszerűbb, ha szétszeded. Lehuzod a hengert, és megnézed, hogy az alsó gyűrű alatt van-e korom. Ha alatta eléggé kormos a dugó, akkor ott szökik a kompér, legalább a gyűrűket cserélni kell. Nekem is ilyen volt, és már a főtengelycsapágyakra is ráült a korom, ami ugye nem tul fasza. De nekem furatni nem kellett, elég volt bele az uj dugó+gyűrű. Azt, hogy kell-e furatni, onnan tudod meg, hogy van-e válla a hengernek.
Szedd szét, majd meglátod. Szólj, ha van vmi kérdésed, most itthon vagyok pár napig.
Joc
Előzmény: Dóczi (128)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.11 0 0 128
"De tényleg hiába tisztítod ki a gyertyát? Fogsz egy csiszpapirt és megcsiszolod rendesen. Utána sem ad szikrát 1általán?"

Kipróáltam egy már halott gyertyával megtakarítottam megcsiszoltam rendesen. Beraktam. elindult. Alapjárat nem volt. De azért ment. És nagyon büdős volt. Valahonnan pedig olyan hangok jöttek mintha kifújna valahol de nem a kipuffban:) Mostani gyaetya bele és műxik és nem fúj ki.

"Huzd meg, hátha jobb lesz:)"

Nem lett jobb:)

A kmpressziót meg valakivel megmérettetem.

Előzmény: Joceee (127)
Joceee Creative Commons License 2003.08.11 0 0 127
1. kérdés: Meghalnak a gyertyáid? Vmi szar a gyujtásodban, valaki okosabb megmond6ná. talán gyujtótekercs. Nekem könnyű, mert nekem itthon mindenem van, ami gyujtás rendberakásához kell. (tekercs, tirisztor, trafó) Szóval nekem a rendeberakás annyi lenne, hogy sorra kicserélnék mindent:D És ha megjavulna, akkor kiderülne, hogy mi volt a ludas.
De tényleg hiába tisztítod ki a gyertyát? Fogsz egy csiszpapirt és megcsiszolod rendesen. Utána sem ad szikrát 1általán?
"2. kérdés: a kuplungot kézzel nagyon könnyen tudom forgatni. Fel kéne fúrni?"
Gondolom, a lendekerékre gondoltál. Ha könnyű forgatni, kevés benne a kompresszió(kopmér;). Szerintem furatni kell, de akár az is lehet, hogy kifuj a hengerfejnél. Huzd meg, hátha jobb lesz:) HA nem, akkor szedd szét.
A 2sebességest nem ismerem, de van abban valami szabadondutó, vagy mi a rák, nem az szar neked, és azért állt meg veled a zútkereszteződésben?
Joc
Előzmény: Dóczi (121)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.11 0 0 126
ja és kívanom minel hamarabb működjön az a simo
Előzmény: _nyunyuka (124)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.11 0 0 125
Én nem kedvelem annyira a babettát csakhát ez van. Csak azért tartom karban meg ilyenek mert mondjuk 30 év múlva veterán lesz és hogy ne rohadjon szét addigra.
Szerintetek fúrni kéne?
Kösz hogy írtatok vmit.
Előzmény: _nyunyuka (124)
_nyunyuka Creative Commons License 2003.08.11 0 0 124
Sziasztok!

Nem is gondoltam, hogy öreg papikon kívül még kedveli valaki a Babettát. Nem egy versenygép, de megbízható. Nekem Simsonom van, most ment egy szemvillanás alatt a blokk totálkárosra, de menthető...csak megragadt, dugón mélyszántások, hengerpalást alja letört és némi pusztítást végzett a főtengelycsapágyakban is. De simsonka él és élni akar!

Kicsit off lett. A babihoz sok szerencsét mindenkinek.Jó éjt!

üdv mindenkinek: nyunyuka(aki most talpig olajos és nagyon szomorú.)

SanyO Creative Commons License 2003.08.10 0 0 123
Hali. A babi jó moci, felváltva hajtom a Simsonnal. Rá se kell nézni, csak a hajtószíj macerás és elég drága nálunk. 2800. 2x cseréltem először 3500 nál és most 4000 nél. Nem bírja a borsóföldet. Üdv.

Ez Marci topikja. Jó.

Dóczi Creative Commons License 2003.08.10 0 0 122
Állítolág 3000pengőért felfúrják cakkum-pakk ennyi. Ez így télleg igaz lehet. Megéri egyáltalán?
Üdv.:kisDóczi
Előzmény: Dóczi (121)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.09 0 0 121
2. kérdés: a kuplungot kézzel nagyon könnyen tudom forgatni. Fel kéne fúrni?
Rxdns Creative Commons License 2003.08.09 0 0 120
passz
Dóczi Creative Commons License 2003.08.09 0 0 119
Nem köpi be mert nem lucskos hanem inkább kormos de az se... inkább csak simán fekete és puculás után se lesz jó
Előzmény: Rxdns (118)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.08 0 0 118
beköpi? és pucolás után sem lesz jó?
Dóczi Creative Commons License 2003.08.08 0 0 117
OK.
Köszi
Na akkor kezdjük: Miért vág tönkre minden gyertyát úgy 200-300 km után? Ameddig jó addig a gyertya őzbarna majd amikor tönkremegy fekete.
Mintmár mondtam légszűrő nincs.
Előzmény: Rxdns (116)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.08 0 0 116
Ha van kérdésed, tedd fel, hátha tudunk segíteni.
Dóczi Creative Commons License 2003.08.08 0 0 115
Nyugi én se vagyok nagy motoros (még) a jogsim is csak 1 hónapja van meg vezettem már jawa mustangot is de simsonon még csak ültem MZ-ről meg ne is beszljünk
Előzmény: lakos (114)
lakos Creative Commons License 2003.08.08 0 0 114
Ennek sincs különösebb baja, csak nagyon ritkán van beindítva. Gimi, meg az egyetem ideje alatt rengeteget jártam vele, ma már inkább csak porosodik a garázsban. A melóhely közel van oda gyalog járok, máshova meg autóval. Ha messzebb lenne a munkahelyem, biztos hogy használnám, jobban megérné mint kocsival, vagy bkv-val. Pénzben, időben is.
Amúgy másmilyen motoron nem is ültem még soha. Illetve egyszer egy 125-ös Mz-vel mentem pár kört, de az már nekem nagyon nagy volt:)
Előzmény: Dóczi (113)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.08 0 0 113
Ez is állt két-három évig. Aztán ez se akart beindulni karbipuculás benzin bele és már ment is
Ja és kösz hogy írtál
Előzmény: lakos (112)
lakos Creative Commons License 2003.08.08 0 0 112
Pont ilyenem van nekem is, még a színe is hasonló. Az idén nyáron még nem bírtam beindítani :(
Igaz csak 1 szer próbáltam:)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.08 0 0 111
Köszi!
Dóczi Creative Commons License 2003.08.07 0 0 110
Jocee, Rx, jelentkezettek lenne jópár kérdésem vagy ha nem akartok ezzel a buzigyerekkel foglalkozni szoljatok marcinak nézzen be néha de is
Dóczi Creative Commons License 2003.08.07 0 0 109
Megszoktam
a qrva életbe pedig már örültem
Dóczi Creative Commons License 2003.08.06 0 0 108
Na mi van? csak egy napig éltünk?
Dóczi Creative Commons License 2003.08.06 0 0 107
Megtakarítottam a motort mentem haverhoz képet keszíteni:[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Aztán az a buzi motor kereszteződés közepén üresbe teszi magát még az volt a szerencse hogy nem forgalmas úton volt. Pörgetem, pörgetem egyszer elkapja ránt egy bazi nagyot majd megy. na mindegy.
Ja és fönt vannak az új képek itt és itt.
Dóczi Creative Commons License 2003.08.06 0 0 106
Indotó pofa és rugú 1500km?
Úzószintet hogy nézem meg?
Előzmény: Joceee (105)
Joceee Creative Commons License 2003.08.06 0 0 105
Hihi az enyém 50et ment sik uton és egysebeséges volt:)
Elvileg léxűrővel jobban kéne mennie, mint léxűrő nélkül. Jó az úszószinted? Nekem léxűrő nélkül csak végre ment egy picit jobban, kis fordulaton gyengén huzott.
Engem az a gumicső szivatott meg nagyon, ami a karbit összeköti a vázzal. Be volt nyomódva az oldala, és minél jobban pörgött, annál jobban "összeszivta" a motor. Szóval minél jobban akart volna pörögni a motor, annál jobban beszűkült az a szar. Ezzel szenvedtem rengeteget, mire rájöttem, hogy egy ilyen kis szar baja van.

Szerintem az inditó röpsulyod kopott. Esetleg olaj ment a kuplungba.

Előzmény: Dóczi (99)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.06 0 0 104
Nézzetek el ide
Dóczi Creative Commons License 2003.08.06 0 0 103
Nem tudom de szerintem ne parázz hogy hidegegn nem megy ha az enyém 50-nel menne...
Amúgy az enyém hidegen sokkal jobb mint melegen könnyeb is indítani hidegen ha bazi nagyot fékezek nem akar lefulladni melegen meg fékezéskor ott kell még a gázt is huzogatni és a hangja is barátságossab
Előzmény: Infomaker (102)
Infomaker Creative Commons License 2003.08.06 0 0 102
Szerinted az miért lehet, hogy a 2 seb. Babetta nem megy csak 38-at, de ha bemelegítem olyan 5-8km alatt, akkor 50et viszi végben?

Fúrás már kellene neki szerintem..nem?

5-6000 óta volt fúrva.

Előzmény: Dóczi (101)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.05 0 0 101
Na végre ezt is megértük!
:)))
Előzmény: Rxdns (100)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.05 0 0 100
100-ik hozzászólás!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!