Na leszedtem a karbit görbítgettem az úszón összerak semmi nincs a karbin elölről beindul de pörög mint állat alapjárat olyan 5000-6000:) jól össze is szartam magam de nem baj állítottam ott ahol a géz belemegy a karbiba meg az alapjáraton is. Aztán elértem azt hogy nem lett alapjárat na de ezek után sikerült beállítani rendese. OK. Amúgy maxi gázon standerden sokkal jobban pörgött. Ezután csak megnéztem a kuplungpt semmi baja nem olajos. Ha már leszedtem a lendkereket megnéztem az indítópofákat mi a bajuk mivel nem egy könnyű dolgol berúgni szerintem a rugók a rosszak de azt most nem cseréltem ki. Légszűrőt kimostam benzinben megszárítottam csepegtettem rá műszerolajat beraktam. Beindítom. Örülök. Faszán kapar egyhelyben jobban mint előtte na kiprobálom. UGYANOLYAN SZAR MINT ELŐTTE!!:(((
Na mondom nem érdekel kiszedem a légszűrőt és így már 36-ra is képes!! Elzárt benzincsappal kihuztam belőlle a 42-t Akkor még mindig gőrbítgetni kéne az úszón?
Üdv.:kisDóczi
Bizony magas az úszószinted! Ezért is ment jobban léxűrő nélkül, mert akkor arról nincs "fojtás" (vagy folytás?:D), és a motor visszaköhög egy kis benzint. (ezt jól megaszondtam:)Ezt meg is lehet figyelni.
Szedted már szét a karbit? Leveszed az úszóház alját óvatosan, megnézed, meddig ér benne a benzin, és hajlitasz egy kicsit az úszón lentebb. Valószinüleg jeölés is van (az úszóház oldalán egy kis vonalka) Nekem volt benne ilyen. Énnekem a tetejétől egy pár milliméterrel lentebb volt.
Szóval hajlitasz rajta, megint visszailleszted az alját, kinyitod a benzincsapot, vársz egy kicsit, megint megnézed a szintet. Ezt adig csinálod, amig jó nem lesz a szint. Utána gyertyaszínteszt. Ha barna, és megy faszául, akkor örülsz. ennyi:)
Egyébként ettől a gyertya nem tud elbaszódni, csak bekormolódni.
Joc
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Nagy az úszószinted!!! Elzárt benzincsappal vígan megy 40el, mert olyankor csökken az úszószint! hagyd már a kuplungot, a karburátort basztasd, és tedd vissza a légszűrőt kipucolva-olajozva!!
Az lesz!
Azon gondolkoztam hogy hátha a kulung csúszik és ezért lassú. Holnap meg is nézem.
Amúgy ma egész jól ment a gép: 35 elzárt benzincsappal 40!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mondom légszűrő nélkül megyek vele már vagy 1500 km óta mert forgalmi vizsga gyakorlatán is lmaradtam vagy fél kilométert a többiektől max. gázon 30. Szerintem ha visszatenném a légszűrőt max 27-28-cal menne. De azért megpróbálom kiganézni
Igen, a léxűrőt se árt kitisztitani.
Rakd rá ezt a papircsövet, ez biztos nem szűk, és ezután nézd meg a gyertyád szinét. Ha léxűrővel feketébb/fekete lesz, akkor lejjebb kell venni az úszószintből.
Milyen benzinnel mész?
Egész jól megy a topic:)
Joc
1.Szoktam csetelni néha a treforton.
A gyertyád milyen szinű? Mit mondtál, mennyit megy levegőszűrő nélkül? Ezt azért kérdezem, mert énnekemis sokkal jobban ment egy darabig, ha lehuztam a csövet a karbiról, ha meg rajta volt, nem ment, nem pörgött. Nekem az a gumicső be volt szűkülve. Próbáld már ki azt, hogy keménypapirból hajtasz oda egy csövet, és odaragasztod alul-felül. Ha igy megy, mint állat, akkor lehet, hogy ugyanaz volt a baja, mint az enyémnek. Én is rengeteget szivtam vele, állitgattam összevissza au uszószintet, a gyujtást, és sehogy nem akart menni.
Ja és nem árt a kipufogót kitisztitani, kiégetni.
Joc
Szerintem szarul van bekarburálva a babid... sokat eszik, fullad, gondolom füstöl is nemde? egy babinak el kéne mennie 2 literrel, és a 35öt könnyedén vinnie kéne, de a 40et is! nem vagy tul nehéz ahhoz.
Na elvittem a gépet szerelőhöz hogy csinálja meg mindkét féket inkább elvittem nem tudtam megcsinálni.
De előtte állítgattam az előgyujtáson, teljesen jobbra volt állítva. Beállítottam balra: szar, csak jobban pörög fel de csak 32-33-al megy. Vissza állítottam: szar le akar fulladni. Beállítottam középre: fasza nem akar lefulladni még pörög is és már a 34-et is viszi.
Ennyi.
Akkor hülyeség van az adattáblán. www.extra.hu/babetta Itt is 2,4-nek van irva.
Nem hiszem, hogy a sulyod miatt nem megy rendesen. Az uszószintet hajlitgatással lehet állitani. Őzbarnára kellene kiégnie a gyertyának, akkor fasza. Nekem a gyujtásom ugy volt beálllitva, hogy teljesen balra el voolt forgatva az alaplap, igy a legnyagobb volt az előgyujtás.
Joc
Örülj neki, hogy jó a kompresszió!
ha gyenge, akkor lehet, hogy az úszószinted szar, netán a gyujtást kéne állitani. Meg vmi gáz amugyis van a gyujtásoddal. Megmérte valaki a kompressziót?
Én inkább az 1sebességesre szavazok. Az 1,75 Le-s, a 2sebességes 2,4. DE! Ha az egysebességesre ráteszed a 2sebességes hengerfejét, ugyanolyan erős lesz.
Joc
Milyen abettát akarsz venni egy vagy kettő speedeset? Ha pénzem lenne én azt csinálnam hogy ebből a 210-es vázből kidobnám a motort és beleraknék és régi egysebességest. Elvileg a kétsebbeséges erősebb (2LE vs. 1,75LE) de a régi motorja szerintem akkor is jobb de viszont a kétsebbeséges jobban néz ki. (szeintem)
Na bazz most jött a hír: jó a kompresszió!
Akkor mi a f@sz van ezzel a sz@r@ll?
Jajj most rosz lett a kevem pedig örültem a topicnak na mindegy